Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-11, 06:57   #851
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Togtråden!

akkurat sånn føler jeg meg..... Trodde jeg hadde vært rimelig flink denne uka, men neida + 300 gram og 1. juni målet blekner

Jeg må jo bare fortsette, tror jeg, og spise mere fett og drikke mere vann, når jeg kommer fra jobb i dag skal jeg granske karbo inntaket mitt og se hvordan jeg ligger ann....

Ha en fin dag

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 08:47   #852
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

usj. det ligger fortsatt epler og druer i kjøleskapet mitt etter den rundturen min i fruktvogna-og jeg har lyst til å spise det. håper ungene tar litt ansvar og spiser opp alt sammen etter skolen, så det ikke ligger der og roper på meg mer men ellers da, så har jeg kjøpt meg cottage chees og har lyst til å prøve sånn wannabe riskrem. ogsåå har jeg endelig fått tak i pølser på rema 1000 med bare 0,5 karber og de ser kjempegode ut også har jeg 3 flasker med frossent vann i bunn i fryseren- det burde holde til isvann i hele dag. dette blir en bra dag i vannvogna
dette her klarer jeg-selv om de eplene og druene er litt pågående akkurat nå. de slutter veel å rope på meg hvis jeg bare kommer meg tilbake i ketose etterhvert

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 09:01   #853
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Det ligger en melon på matbutikken og roper på meg også Tenk at EN dag ute av ketose skal ha så mye å si?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:10   #854
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

.. . det forteller oss andre at å gå ut av ketose æ'kke å anbefale !

Stø kurs, jenter ! Vi tøffer videre !

og TAKK til dere !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:20   #855
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

ja- ut av ketose er bare dumt! får søtsug, er sulten hele tiden, vondt i magen- oppblåst blir man også. visste jo om alt dette fra før- og likevel ville jeg meg selv så vondt (tenkte at det kunne jo hende det gikk bra denne gangen)
nå har jeg vært i kaffe og "riskrem" vogna eplene har slutta og rope på meg-nå er det bare isvannet som roper hele tiden, men det er jo greit

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:26   #856
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så deilig at eplene holder kjeft, halkatlala !

Og et øyeblikks nytelse er ikke verdt det ! Ikke med epler, jaffal !

God togtur i dag !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:31   #857
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Dessuten kan man få meget ustabil mage av typen som krever mye dopapir...

Fløtegratinert blomkål og brokkoli til frokost Back on track baby!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:32   #858
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

God togtur alle sammen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:34   #859
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Dessuten kan man få meget ustabil mage av typen som krever mye dopapir...

Fløtegratinert blomkål og brokkoli til frokost Back on track baby!

GLIMRENDE !!!

Måtte dagen din bli deilig, deilig, kattungen !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:41   #860
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Det er ikke enkelt å motstå melon nå når sommeren er rett rundt hjørnet. Jeg har syndet og spist litt vannmelon, men heldigvis har den ikke tatt meg ut av ketosen. Idag serverte de flatbiff og brokkoli, stekt i smør og surret i fløte i frokostvognen. Slett ikke verst
Håper dere alle får en fin togdag

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:42   #861
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

GLIMRENDE !!!

Måtte dagen din bli deilig, deilig, kattungen !

Takk, snille

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:47   #862
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Da har jeg spist frokost! Jeg lagde omelett med bacon, 2 skiver squash og 2 ostechips med smør på, så nå er jeg god og mett ja! Jeg delte opp frokosten slik at jeg har til lunsj også, så dette er bare herlig allerede drukket 1 flaske vann i dag, og nr . 2 står på bordet her

tuuutuut!
Ønsker alle en riktig god dag!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:51   #863
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg startet dagen med en gledelig overraskelse. Tok på en topp som tidligere har stammet over magen, og gjett: Den var akkurat passe løs og fin. Vet ikke helt når jeg brukte den sist, men har nok unngått en stund, da den ikke satt så pent. Kanskje jeg kan gjøre et nytt forsøk på et par bukser snart, og jeg øyner håp for bunad i barnedåp i august!

Her er det planlegging i barnehagen så minsten er hjemme. Har vært i bakevogna og laget nannahs knekkebrød, står i ovnen. Etterpå blir det mer baking med minsten. Høykarbo sjokoladekake til loppemarked og lavkarbo kake til oss.

(Klarer jo ikke holde meg unna snikveiing da, og vekta viser nedgang den og, men offisiell veiing er mandag, betyr å holde seg i skinnet i helgen og vente med oppdattering der.)

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:52   #864
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Mårnings
Starter dagen i vannvogna jeg, før jeg skal inn i kjøkkenvogna, og videre inn i rydde og vaskevogna. Gjøre det fint til helga.
Har en sånn "tjukkebolla-feita"-dag.. føler meg bare stygg og ekkel. bah.... det går vel over snart, håper jeg. Er vel kanskje litt irritert på at jeg spiste høykarbo hele april, og la på meg nesten 7 kg på den tiden!!! og det tar sånn tid å få det av igjen. Det som plager meg. *mumlemumlemumle*

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:53   #865
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Da har jeg spist frokost! Jeg lagde omelett med bacon, 2 skiver squash og 2 ostechips med smør på, så nå er jeg god og mett ja! Jeg delte opp frokosten slik at jeg har til lunsj også, så dette er bare herlig allerede drukket 1 flaske vann i dag, og nr . 2 står på bordet her

tuuutuut!
Ønsker alle en riktig god dag!

Så bra at du kommer deg ut av fasten, tror det er bra for deg jeg, kan heller spise litt mindre til hvert måltid eller no, det måtte jeg begynne med og har helt klart vært bra for vekta, men så er sult og metthetsfølelsen min helt på bærtur pga. medisiner da (selv om de værste er returnert til apoteket).

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 11:13   #866
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Ja jeg håper at dette ender i at jeg greier å slutte helt, men fortsatt så sitter jeg noen timer før jeg tør å begynne å lage mat. Jeg begynte med den flasken med vann for å hindre å tenke på veiing, så klokka ble lett 10.30 før jeg kom igang på kjøkkenet, men uansett så er det bra i og med at jeg spiste kveldsmat og at jeg ikke ventet til kl 13! Ble 10-11 timer uten mat og det er ikke ille når søvn er inkludert også

Jeg tror små men mange måltider er tingen for meg i såfall, siden jeg ofte går å leter i skapene selv om det ikke er lenge sien jeg spiste. Får jo lov å spise ofte da og det letter litt ja!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 11:38   #867
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Her er det den store rydde og vaske og kastedagen i dag Det kan se ut som om vi må flytte litt før planlagt (halvannet år før planlagt, faktisk...) og det til en mindre leilighet enn både det vi har OG det vi venter på å flytte inn i Så da må mange av tingene vekk, sånn er det bare. Hvis noen trenger noe er det bare å hyle ut - kanskje jeg har det?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 11:47   #868
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Har visst rotet meg inn på feil tog jeg og har problemer med å finne veien tilbake

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 11:49   #869
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Har visst rotet meg inn på feil tog jeg og har problemer med å finne veien tilbake

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:22   #870
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Ja jeg håper at dette ender i at jeg greier å slutte helt, men fortsatt så sitter jeg noen timer før jeg tør å begynne å lage mat. Jeg begynte med den flasken med vann for å hindre å tenke på veiing, så klokka ble lett 10.30 før jeg kom igang på kjøkkenet, men uansett så er det bra i og med at jeg spiste kveldsmat og at jeg ikke ventet til kl 13! Ble 10-11 timer uten mat og det er ikke ille når søvn er inkludert også

Jeg tror små men mange måltider er tingen for meg i såfall, siden jeg ofte går å leter i skapene selv om det ikke er lenge sien jeg spiste. Får jo lov å spise ofte da og det letter litt ja!

Så deilig, Regret ! Flinke, flinke damen !

Du kan veie deg i morgen, vet du, - hvis du vil !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:39   #871
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Da var besøket i lunsj vogna overstått, ble ikke store frokosten så det var godt med mat. Smakte veldig godt de Nannahs knekkebrød, litt lune til og med.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:40   #872
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Mmmm. . .Jaaaa ! Og så smør og rekesalat og majones og salami og kokt skinke og ost og egg og ansjos og . . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:56   #873
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Nettopp regnet ut gjennomsnittelig vektnedgang siden jeg begynte i januar. Jeg ligger på - 0,4 g i uka. Hvis det fortsetter til desember, så vil jeg ligge på - 20 kg, noe som var målet mitt.

Det hadde vært så morro.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:59   #874
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Fantastisk, Nnem ! GRATTIS !

Bet er jo det som er anbefalt, dah, - ca en halvkilo i uka !

Go, girl !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:59   #875
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Og jeg skal bare si atte, atte. . . . :

Jeg har gått ned 900 gram denne uka !!!

Flott tog !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no