Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg er sååå trøtt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-11, 22:01   #1
sols
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 53
sols er ny på veien

Jeg er sååå trøtt

Jeg er så trøtt ofte på denne ketolysekosten. Har vært i ketolyse i 3 uker. Ofte om morgenen ta det laang tid før jeg våkner og noen dager føler jeg at jeg ikke våkner helt.
Er dette en vanlig bivirkning, noen med erfaring og forklaring????

sols er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:25   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er sååå trøtt

Tar du vitaminer?
Spiser du varierte grønnsaker?
Får du i deg fett?
Og drikker du vann?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:18   #3
sols
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 53
sols er ny på veien

Sv: Jeg er sååå trøtt

Jeg gjør alt jeg skal, men er sååååå trøtt. Kan det ta så lang tid før fettforbenningen kommer ordentlig igang. Jeg spiser mye fett, drikker vann, men kanskje ikke nok. Svømmer ofte før jeg spiser om morgenen og da er jeg ekstra trøtt. Jeg tar nok vitaminer også......
gjesp.... skulle ønske jeg visste.

sols er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:23   #4
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er sååå trøtt

Søstra mi er i sin 5 lavkarbo uke og klagde mye de første ukene om trøtthet og lite energi,hun sov fra 24 til 16 når hu hadde fri I stad leste jeg på facebook at hu nå spratt opp tidlig på morran og i dag hadde hun vasket nesten hele leiligheten Tilskudd av nok magnesium hjalp meg masse (eller var det fordi jeg har holdt på en stund ?) Før sov jeg til 11-12 og var dau og utslitt,nå spretter jeg opp før kl ringer 07 Ungene har aldri hatt en så våken og opplagt mamma

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:32   #5
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Jeg er sååå trøtt

Opprinnelig lagt inn av sols, her.

Jeg gjør alt jeg skal, men er sååååå trøtt. Kan det ta så lang tid før fettforbenningen kommer ordentlig igang. Jeg spiser mye fett, drikker vann, men kanskje ikke nok. Svømmer ofte før jeg spiser om morgenen og da er jeg ekstra trøtt. Jeg tar nok vitaminer også......
gjesp.... skulle ønske jeg visste.

Går vekten ned?

Jeg merker denne gangen at jeg raser ikke ned i vekt, som jeg pleier. Har ikke kommet i pluss verken på energi, friskt hår, hud eller andre ting som jeg forventer skal begynne å sprudle etterhvert - heller motsatt. Jeg er supertrøtt, og har vært så utrolig energiløs de to siste ukene at jeg knapt nok har klart det aller mest nødvendige av daglige gjøremål. Skrekkelig!! Håper det snur. Har hatt to dager innimellom da formen har vært ålreit. Pøser på med vann, vitaminer og grønnsaker..... og fett!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:02   #6
sols
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 53
sols er ny på veien

Sv: Jeg er sååå trøtt

Å tusen takk for svar. Det var da veldig fint å høre at dette kan gå over. Jeg er av og til så trøtt om morgenen at jeg skjønner det ikke. Jeg er et helt utpreget A menneske, men nå kan jeg sove til 11-12 og det er bare viljen som gjør at jeg kommer opp.
Helt ulikt meg.
Om kvelden ca 22 er jeg dødstrøtt og tenker at jeg leser litt på senga, men sovner med en gang.

gjeesp!!! ikke jobber jeg heller, er student!!!!

sols er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:10   #7
sols
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 53
sols er ny på veien

Sv: Jeg er sååå trøtt

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Går vekten ned?

Jeg merker denne gangen at jeg raser ikke ned i vekt, som jeg pleier. Har ikke kommet i pluss verken på energi, friskt hår, hud eller andre ting som jeg forventer skal begynne å sprudle etterhvert - heller motsatt. Jeg er supertrøtt, og har vært så utrolig energiløs de to siste ukene at jeg knapt nok har klart det aller mest nødvendige av daglige gjøremål. Skrekkelig!! Håper det snur. Har hatt to dager innimellom da formen har vært ålreit. Pøser på med vann, vitaminer og grønnsaker..... og fett!!

Jeg har gått ned 4 kg siden jeg startet for tre uker siden, og trekker en i fra vannet, så er det kanskje 2 kg. =,5 kg pr uke.
Skal ned 20-25 kg. Så det er jo en vei igjen.
Synes ikke at håret mitt er så fint og jeg lurer på masse ennå.

I tillegg til å være trøtt lurer jeg på:
Alle sier spis fett, fett, fett. Men når en ser på hva kjendisene spiser eks. frokost: Hexeberg, dahlqist Dag. Viljen eller hva det er : spiser jammen ikke så ulikt andre etter mitt syn. Og Dahlqist sa hun ikke spiste så mye fett, siden hun ikke skulle ned så mye nå, DAg V: drakk en smoothie uten noe meierismør, men cocosa og Udo's choice og Hexeberg: lite smør. Er det slik at de selv velger mindre fett eller en annen fettype: oljer.
I Hexeberg sin kostplan for henne som skulle ned fra over 200, er det heller ikke mye fett. Hun skulle steke i ca. 2 ss fett i løpet av en dag. Og det høres ut som mye mindre enn det mange får i seg......
Jeg bare lurer. Jeg ser ikke på en kalori og tenker at faktisk spiser jeg muligens for mye.......ikke vet jeg
gjesp......
men vil ikek gi opp

sols er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sååå vondt ... Hege69 Spørsmål og svar 8 23-08-10 08:48
Sååå skuffet Gladlaksen Ketolysekuren 2 31-10-08 07:53
Sååå trött ... Looop Atkins kosthold 2 03-09-08 10:49
Er sååå lei brokkoli og blomkål! pillan Ketolysekuren 17 09-05-08 10:48
Jeg er sååå tørst! Millsi Ketolysekuren 18 20-10-07 15:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no