Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mye vann(finner ikke igjen tråden med dette)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-11, 12:46   #1
christinal
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 86
christinal er ny på veien

Hvor mye vann(finner ikke igjen tråden med dette)

Jeg vet man trenger masse vann, men hvor mye ca bør man drikke og hva av dette kan inngå i matlaging.
Hvordan er det med kaffe og te, kommer dette i tillegg til alt vannet eller?

christinal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 12:54   #2
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye vann(finner ikke igjen tråden med dette)

Er vel slik at man burde ligge på ca 2 liter rent vann du drikker om dagen i tilegg til det du spiser og drikker ellers.

Har lest 2,5 - 3 liter veske om dagen. Kaffe, te, matlaging osv er inkl i dette. Men klarer du å få i deg 2 liter vann i løpet av dagen utenom alt det andre er du virkelig på god vei

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 12:57   #3
christinal
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 86
christinal er ny på veien

Sv: Hvor mye vann(finner ikke igjen tråden med dette)

Tusen takk for raskt svar

christinal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 13:16   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye vann(finner ikke igjen tråden med dette)

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Har lest 2,5 - 3 liter veske om dagen. Kaffe, te, matlaging osv er inkl i dette. Men klarer du å få i deg 2 liter vann i løpet av dagen utenom alt det andre er du virkelig på god vei

Veske= sånn Paris bærer lille vovven sin i
Væske= flytende næringsmiddel som feks vann, cola og melk

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 13:25   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye vann(finner ikke igjen tråden med dette)

Jeg tror svaret er "så mye som passer for deg", jeg. Du skal ikke tvinge i deg mengder vann om kroppen liksom stritter imot, eller du blir uvel og dårlig av det. I mine ører virker to liter vann i tillegg til mat/kaffe/annet rimelig, men jeg er en som alltid er tørst og drikker mye.

Vet at det er andre som sliter med å få i seg så mye som to liter - så lenge man ikke faktisk går rundt og er tørst, så synes jeg ikke det er grunn til å stresse over det.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Finner ikke ut av dette Nessy Ketolysekuren 19 01-08-09 22:26
Jeg finner ikke lavkarbo-pølser i Oslo. Hvor finner jeg de? miss_chica Ketolysekuren 8 28-05-09 22:08
Jeg finner ikke igjen en artikkel her på forumet Iset Generell ernæringsdebatt 5 22-03-07 19:07
Finner den ikke igjen! Katrine Oppskrifter 7 05-11-05 10:52
Finner ikke igjen innleggene jeg... Anne Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 05-10-05 14:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no