Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Selge lavkarboprodukter i Norge?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-07, 16:56   #1
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Selge lavkarboprodukter i Norge?

JEg har nettop maila med en dame som jobber i www.dialife.dk (som flere her har bestilt fra). Jeg tenkte også jeg skulle bestille og hu sa da at om noen i Norge ville selge produkter der så drev hu også med engrossalg.

Vet ikke om det er lov å "reklamere" for sånt her jeg, i så fall får admin slette denne tråden.

Men om det er lov og noen føler seg truffet til å selge så hadde i hvertfall jeg kjøpt av deg. Hadde vært greit med sånt i Norge syns jeg da...

__________________





Sist redigert av Heidisen : 10-04-07 kl 20:34.
Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 16:59   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Jeg synes det er helt utrolig at det blir solgt så lite her i Norge i 2007! Vi er lovprist Midelfart som tar inn hva, 3-4 produkter annenhvert år?
Dessuten er det bare søppel de tar inn, sjokolader og slikt. Jeg kunne tenke meg mel-mikser, pasta, tortillas og lignende!

Håper virkelig det kommer noe slikt her til landet snart.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:41   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Som tidligere nevnt hver gang dette kommer opp, så er det ikke regningssvarende å starte med slikt salg her i Norge. Selv om en i importerer fra andre land. Produktene er greie nok, men for dyre, i tillegg til prisene man som privatperson betaler kommer også norske importregler og tollbestemmelser/avgifter for videresalg. De er både kostbare og innfløkte. I tillegg kommer drift av salgside etc etc.

Det har blitt regnet på av flere her inne og samtlige har funnet ut at det dessverre blir for dyrt og at det ikke lønner seg. (En norsk gren av en dansk side var til salgs her for en tid siden). Noen har også prøvd, men har måttet gi opp. Det finnes ikke stort nok marked dessverre.

Hadde man kunneet tjene penger på det ville det allerede vært en slik butikk, - tro meg !

...men om noen har kapital og tid til overs og vil prøve, - så for all del !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:44   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

*Flytter til USA*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:49   #5
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

er det kun jeg som ikke får opp siden?
får opp at siden ikke finnes ...??

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:17   #6
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Etter å ha trykket på lenka går du til adressefeltet og stryker den ekstra lén som har sneket seg inn (ikke synlig i lenka, bare i dar-feltet når lenka aktiveres). Da funka det i alle fall for meg ;-)

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:35   #7
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Linken skal funke nå

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 11:05   #8
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Oj, her hadde de jo masse godt da!
Her skal jeg nok prøve å bestille litt godt.
Dere som har kjøpt derifra, er det gode ting?
Hvordan er det med frakt, leveringstid etc. er dere fornøyde?

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 20:50   #9
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 42
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Jeg har bestillt herfra et par ganger, og er veldig fornøyd med produktene Leveringen er veldig kjap, blir som oftest sendt dagen etter bestillingen er registrert (jeg sitter alltid å bestiller om kvelden) ! Husker ikke i hodet hva frakten kommer på...et par hundre kanskje, så greit å bestille endel når en først skal ha noe derfra

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:47   #10
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Hvordan blir det med toll da?

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:49   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Det er ganske mange tråder om dialife her inne, forsøk å søke på dialife.dk så står det nok svar på det meste

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 21:14   #12
leenam
Medlem
 
leenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 69
leenam er ny på veien

Sv: Selge lavkarboprodukter i Norge?

Jeg personlig klarer å leve på lavkarbo uten såkalte lavkarboprodukter. For meg holder det med tyrkisk jogurt med frosne bær eller egg & bacon om morgenen, salatbar på jobben til lunsj, med røkelaks, egg, kylling eller tunfisk og en ostebit, og en middag bestående av kjøtt, fisk, pølse eller kylling med grønnsaker eller sopp og creme fraiche. Med kaffen spiser jeg mørk sjokolade, og ellers knasker jeg litt nøtter. Fredager er det vafler på jobben, da tar jeg en halv plate og en liten smørpakke. Hvilke lavkarboprodukter trenger jeg vel i tillegg?

leenam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rob Faigin, Enig - Fallon, Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens? ledende fett"guru" kommer til norge i November. topinvestor Spørsmål og svar 12 04-11-06 17:48
Norge på brødtoppen. Dorothy Generell ernæringsdebatt 6 11-07-06 08:01
Forbudt i Norge - eller ikke? Fedonisten Kosttilskudd 10 05-07-06 13:58
Nettbutikker og lavkarboprodukter. Fjonken Lavkarbo generelt 8 03-03-06 23:15
Når kommer Lavkarboprodukter? TinaF Atkins kosthold 2 25-05-05 19:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no