Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-12, 09:58   #12426
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det er mest effektivt første gang

Ha er årsakene til at det blir slik? Har kroppen et "minne" som gjør at den husker eller er det andre mekanismer som gjør dette. I utgangspunktet høres det jo merkelig ut, jeg var av den formening at dette ikke ville skje. Setter pris på et faktaorientert svar.

 
Gammel 18-01-12, 10:26   #12427
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det er mest effektivt første gang

Det er så forskjellig fra person til person

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 18-01-12, 10:41   #12428
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ha er årsakene til at det blir slik? Har kroppen et "minne" som gjør at den husker eller er det andre mekanismer som gjør dette. I utgangspunktet høres det jo merkelig ut, jeg var av den formening at dette ikke ville skje. Setter pris på et faktaorientert svar.

Jeg vet ikke hvor faktaorientert det er, men jeg kan forsøke...

Alle dietter vi følger påvirker kroppen. Den bygges om og tilpasses maten vi spiser. Det vil i sin tur antakelig si at energitapet ved 2. gangs ketose (eller valgfri annen diett) blir mindre fordi kroppen allerede har noen "produksjonslinjer" klare i stedet for å måtte bygge dem opp fra bunnen...

Det er iallfall sånn jeg har forstått det, og en veldig uvitenskapelig gjengivelse av det jeg tror jeg forsto.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 18-01-12, 10:41   #12429
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det er mest effektivt første gang

Jeg lurer også på om du har noen kilder å vise til.

Veldig interessant tema.
For min del, så var forrige "runde" lenge før Lavkarbo.no ble stiftet, og jeg hadde ikke andre kilder å støtte meg til enn Atkins boka og min egen kjennskap til ketogendiett pga sønn som går på dette grunnet intraktabel epilepsi.
Ser jo helt klart i dag, at jeg denne gangen spiser både mer og anderledes enn første gang. Derfor tenker jeg at det bidrar til at nedgangen ikke går så fort som første runde.
Mener også å ha lest at Sofie Hexberg har sagt at det skal være like effektiv andre gangen, men at man kanskje ikke er like restriktiv som første gang, og derfor ikke går ned i samme tempo.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-01-12, 19:30   #12430
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja ketolyseboka og mange her inne har sagt de fikk mindre fremgang etter et avbrekk.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 19-01-12, 12:00   #12431
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min sønn ønsker seg en lue med et spesielt trykk. Finnes det noe jeg kan printe ut på og så stryke på luen?
Man får jo kjøpt ark med motiver man kan stryke på. Kan man lage disse motivene selv?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 19-01-12, 12:46   #12432
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min sønn ønsker seg en lue med et spesielt trykk. Finnes det noe jeg kan printe ut på og så stryke på luen?
Man får jo kjøpt ark med motiver man kan stryke på. Kan man lage disse motivene selv?

Kan det være noen tips her ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 19-01-12, 12:49   #12433
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min sønn ønsker seg en lue med et spesielt trykk. Finnes det noe jeg kan printe ut på og så stryke på luen?
Man får jo kjøpt ark med motiver man kan stryke på. Kan man lage disse motivene selv?

Ja man kan skrive ut på spesielt papir (til t-skjorter osv) Husk å velge på skriveren hva slags papir du bruker

Det er kjempemorro å drive med, syns jeg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 19-01-12, 13:14   #12434
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kan det være noen tips her ?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja man kan skrive ut på spesielt papir (til t-skjorter osv) Husk å velge på skriveren hva slags papir du bruker

Det er kjempemorro å drive med, syns jeg

Tusen takk!
Var akkurat noe sånt jeg tenkte på!

Nå må Gubben passe på sine hvite tskjorter, tror jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 19-01-12, 13:52   #12435
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tusen takk!
Var akkurat noe sånt jeg tenkte på!

Nå må Gubben passe på sine hvite tskjorter, tror jeg!

Ja noe fornuftig skal jo de brukes til også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 19-01-12, 14:57   #12436
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi planlegger Københavnstur til sommeren med guttungen som da vil være 2 år. Vi har aldri vært i Køben, så lurer på om det noen som har et fint, sentralt og barnevennlig hotell å anbefale til en grei pris?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 19-01-12, 16:06   #12437
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg bruke hel kylling i stedet for høne i hønsefrikassé? ...kyllingfrikassé? blir det like bra?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 19-01-12, 16:54   #12438
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan jeg bruke hel kylling i stedet for høne i hønsefrikassé? ...kyllingfrikassé? blir det like bra?

Ja, det kan du Og det smaker like godt!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-01-12, 17:33   #12439
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Vi planlegger Københavnstur til sommeren med guttungen som da vil være 2 år. Vi har aldri vært i Køben, så lurer på om det noen som har et fint, sentralt og barnevennlig hotell å anbefale til en grei pris?

Er dere Coop eller smart club medlem? Evt kjenner noen som er? Coop hotelltilbud er veldig bra der nede.
Ellers kan jeg anbefale first hotell vesterbro, hotel Guldsmeden, choice hotellene. (first hotellet er på Coop sine tilbud). Alle disse ligger på vesterbro, noen hundre meter ovenfor hovedbanegården. Buss og s-tog går like ved, som bussen til zoo.
Det har kommet endel nye hoteller langs kalvebod brygge, men disse er litt mer usentralt.
Åja, DGI-byen er barnevennlig! Har badeanlegg (for far og sønn, og spa for mor ) blandt annet, ligger i in-strøket kjøttbyen like nedenfor vesterbro.

For tips om aktiviteter sjekk aok.dk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-01-12, 11:52   #12440
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Vi planlegger Københavnstur til sommeren med guttungen som da vil være 2 år. Vi har aldri vært i Køben, så lurer på om det noen som har et fint, sentralt og barnevennlig hotell å anbefale til en grei pris?

Og om dere har mulighet, reis fra lørdag morgen til mandag. Mye billigere, og færre på flyet hvertfall ned. pleier å dra med et som er nede der halv ti, da er man inne i byen akkurat til ting åpner. Om man ikke får sjekke inn på hotellet enda kan man låse inn bagasjen på Hoveddbanegården eller Nørreport st.
En annen mulighet er båten fra Oslo fredag kveld, fly hjem mandag kveld om man vil ha en litt anderledes tur ned.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-01-12, 12:26   #12441
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Carisma! DGI-byen fikk vi faktisk anbefalt av en kollega av mannen i går. Kikket på sidene, grei pris og bra hotell så det ut som. Vi har planer om å ta båten ned og være i en uke. Drar mandag og reiser opp mandag

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 20-01-12, 14:14   #12442
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har noen erfaring med barneastma å dele?

Snuppa har drevet med inhalasjoner morgen og kveld + på dagtid ved behov, i rundt 10 dager, også glemte jeg det i dag tidlig. Am I a bad mother, or am I a bad mother....

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 20-01-12, 14:20   #12443
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Noen som har noen erfaring med barneastma å dele?

Snuppa har drevet med inhalasjoner morgen og kveld + på dagtid ved behov, i rundt 10 dager, også glemte jeg det i dag tidlig. Am I a bad mother, or am I a bad mother....

Slapp helt av! Hun merker nok ikke forskjellen en gang om det kun er en sjelden gang det blir glemt/utasatt/hoppet over!

Begge mine hadde barneastma og begge to har vokst det helt fint av seg før tenårene! Min sønn spilte som 16- åring basketball på landslagsnivå til tross for at vi nok glemte medisinene både en og to ganger, kanskje til og med 3!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-01-12, 14:24   #12444
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Slapp helt av! Hun merker nok ikke forskjellen en gang om det kun er en sjelden gang det blir glemt/utasatt/hoppet over!

Begge mine hadde barneastma og begge to har vokst det helt fint av seg før tenårene! Min sønn spilte som 16- åring basketball på landslagsnivå til tross for at vi nok glemte medisinene både en og to ganger, kanskje til og med 3!

Det var godt å høre.

Hun virker ikke så veldig plaget akkurat. Bortsett fra at hun hoster veldig på natten i perioder.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 23-01-12, 11:03   #12445
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Til jul laget jeg marsipan, og malte mandlene 2 ganger i gammeldags mandelkvern. Vi synes dessverre at det ble litt for grovt.

Mener å ha lest her at noen bruker elektrisk kaffekvern.
Lurer derfor på om den finmaler mandlene bedre enn kverna.

Tenkte å innvestere i en (skal brukes til kaffe også altså - ikke bare marsipan ).

Har lagt inn spørsmålet under oppskriftsforumet, men tenkte at 2 steder gir større sjanse for svar. Bær over med meg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 23-01-12, 12:39   #12446
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ble matforgiftet lørdag, og er fremdeles ikke heeelt i slag. Jeg trenger tips om noe som er veldig lett fordøyelig. Må jo spise noe...

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 23-01-12, 12:59   #12447
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Smoothier er jo ganske lett å få ned?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-01-12, 13:11   #12448
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg ble matforgiftet lørdag, og er fremdeles ikke heeelt i slag. Jeg trenger tips om noe som er veldig lett fordøyelig. Må jo spise noe...

Kylling er vel det som faller meg inn som det beste om du skal tviholde på lavkarbo- maten.
Kok den gjerne godt sammen med noen lettfordøyelige grønnsaker i litt buljong. Du trenger nok å få i deg en del salt også!
Hold deg unna alle melkeprodukter en dag eller to til i hvert fall!
God bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-01-12, 13:13   #12449
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk for tips

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 23-01-12, 15:24   #12450
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg var så dum at jeg spiste drops søta med isomalt eller noe sånt, i går kveld. Trodde min siste time var kommet i natt. sitter her med fortsatt vondt i magen. Noen som kan tippe når det vil gå over?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no