Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Første uke

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-09, 13:18   #1
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Første uke

Hei
Er innom og ser på innlegg. Synes det er fint med mennesker som støtter hverandre på forumet. Dette kommer jeg til å benytte meg av til støtte og forhåpentligvis kunne gjengi støtte selv også.
Har holdt på med kuren i 5 dager og synes at det går greitt, men er ikke flink til å regne alt i karbo ennå. Har lest boken "Ketolysekuren" og har tatt utgangspunkt i set som står der.
Frokost:
omelett av 3 egg litt seltin ig 0,5 dl fløte. spiser halve, men kunne spist hel

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 15:00   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Første uke

Velkommen hit og lykke til

Syns ikke det så så gæli ut å spise hele den omeletten til frokost jeg, skjønner godt at halvparten ble for lite.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 15:05   #3
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Velkommen hit og lykke til

Syns ikke det så så gæli ut å spise hele den omeletten til frokost jeg, skjønner godt at halvparten ble for lite.

Det var godt å høre, ble litt fort sulten. Jobber i barnehage og kan liksom ikke bare gå fra for å spise litt.

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:04   #4
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Første uke

Velkommen og lykke til

Husk, du skal spise deg mett til hvert måltid

*traller litt* juhuuuuuuuuuuuu

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 08:58   #5
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Takk takk godt å være i gang. Det tok tid for å komme i motivasjonsmodus

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:36   #6
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Første uke

Hei velkommen hit og lykke til

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:15   #7
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Tusen takk. Hyggelig med mange varme velkomsthilsener

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 09:09   #8
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Første uke

Gratulere med journal og lykke til!

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 12:13   #9
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Hei
11 dagen min på ketolyse og har til nå gått ned 5, 3 kilo. Er kjempefornøyd. Vet at jeg ikke skal på vekta mer enn 1 dag i uka, men klarer ikke å la være. Jeg må bare finn en god vane på dette.

Formen er god, men har litt vondt i hodet når jeg står opp, og ja, jeg vet at jeg får i meg for lite vann. Har fått god arbeidslyst, og savnet etter poteter, ris og brød går over all forventning. I går bakte jeg soyabrøs og gleder meg til å prøv det.

Jeg sliter nok og med å få i meg grønnsakene, men jobber med saken. Sist helg laga jeg meg gelefromasje, og det har jeg til denne helga og, ja. Barn og mann måtte og prøve seg på den.

Ha ei goe helg

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:32   #10
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Første uke

WOW.. fantastiske reultater så langt da!!!

Gratulere!!!!

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:35   #11
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Takk for det. Er blitt litt hekta på denne sidå, kan du sei. Litt lei, så er det bare å svitsje innom her en tur, så blir alt så mye bedre.
Nå gjelder det bare å holde fokus neste uke og innstille hjernen på at det kommer til å gå litt tregere, men det har vært kjempemotiverende til nå.

To utfordringer neste uke med syklubb
og feiring av mannen, men skal vel klare å "smasje" sammen noe. Fint om noen har tips til første utfordring

Bonus får man jo og på kjøpet. Mer opplagt og mye av smertene i kroppen er moderert. Jeg har det foreløpig veldig bra med meg selv. Livet er bare HERLIG

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 00:19   #12
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Slutten på 2 uke

Huff huff og atter huff. Fra i går til nesten ikke orke mat, kunne jeg til gjengjeld i dag spist en "okse" for å si det mildt. Hektisk dag på jobben med mange møter, spiste en omelett av 3 egg, salt, litt fløte, skinkebiter og ost. Full fart hjem for å hive i meg et kyllinglår og en halv kokt brokkoli, for å nå neste møte. Måtte innom en butikk på veien og var fremdeles sulten og BARE måtte kjøpe med en Anton Berg sukkerfri, men selvfølgelig ikke rette sorten. Klarte og å få med meg en pose med hasselnøtter og på vei ut av butikken. Både sjokolade og en halv pose med nøtter sklei ned gjennom halsen på meg før eg fikk sukk for meg. Da jeg kom hjem i ellevetiden skar jeg meg 3 ikke for tynne skiver, nei, av soyabrød jeg hadde laget etter oppskrift her på nettet. Skar meierismør med ostehøvel og tykke skiver med en deilig ost på hver skive. Ikke nok med det, jeg klarte og å presse ned gjennnom min hals; restene av fromasjen(heistad og fløte) jeg hadde laget til helgen. Nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet. MEN heldigvis står dagen imorgen helt ren og uskrevet

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 09:42   #13
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Første uke

Hiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa Navn:      1Følelser, splash.gif
Visninger: 308
Størrelse: 35,6 KB

Ramler innom med en tirsdags Ha en superduper herlig dag..

Kjenner følelsen ja.. Men, gjort er gjort.. I dag er det en ny dag

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 18:15   #14
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Første uke

Hvordan går det nå da?? Kommet tilbake i riktig spor? Ikke no vits å straffe seg selv for det som er gjort vet, det er bare å brette opp arma og fortsette den fine prosessen du har beg på! Stå på, du klarer det du vil klare!

  Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 18:19   #15
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Første uke

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 00:22   #16
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Jeg gir meg ikkje. Prøver å holde meg til maten jeg skal, men er ikke så glad i salater. Har hatt 3 selskap denne uken, men klarer å styre unna. Lagde Gerds ostekake og har spist litt av den. Har og prøvd meg på mexicansk kyllingsuppe som var bare nydelig. Lagde og koldtbord den ene dagen og der er det mye for meg å spise, ingen som kommenterte at jeg ikke spiste brød. Det beste av alt er at jeg ennå ikke har savnet brød, poteter og paste, og jeg som elsker spagetti Tror helst at jeg kanskje spiser litt for lite. Må prøve å ta meg tid til å lage meg journal og skrive ned det jeg spiser og få tilbakemeldinger på det. Jeg veier ikke og er nok kanskje litt "kip" på noen produkter. Har ikke gått ned mer i vekt, men det bekymrer meg ikke ennå, jeg kjenner at det var godt å hoppe oppi bukser jeg ikke hadde brukt på 2 år

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:10   #17
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Første uke

Hurra!

  Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:06   #18
snøfte
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 41
snøfte er på en erverdig vei

Sv: Første uke

Så flott, det er jo god motivasjon. Me får stå på

snøfte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ok se hit da min første dag rolly Ketolysekuren 10 21-08-07 09:38
Første uke over! Fisken Ketolysekuren 2 21-05-07 11:30
Første uke er over. Nanni70 Eurodiett 6 26-03-07 11:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no