Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nybegynner - Ketolyse i forhold til psykiske lidelser?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-10, 02:51   #1
Celliselin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 2
Celliselin er på en erverdig vei

Nybegynner - Ketolyse i forhold til psykiske lidelser?

Hei!

Jeg er nybegynner her på forumet, og lurte på om noen kunne hjulpet meg med et par spørsmål.
Jeg ønsker å gå ned ca 15-20kg i vekt, men har bipolar lidelse type II og behandles med Fontex 60mg og Lamictal 600mg. Er det noen som har noen erfaringer med denne evt. andre type lidelser og ketolyse-kuren?

Takker på forhånd så mye for hjelpen

Celliselin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå - usikker:) Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 07:26   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner - Ketolyse i forhold til psykiske lidelser?

Hei og velkommen hit

Tror det er lurt at du sender en PM til Torkild og spør. Legen bak Ketolyse-kuren er på forumet her og kan svare på det på en mye sikrere måte enn vi som ikke er lege

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:22   #3
Celliselin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 2
Celliselin er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner - Ketolyse i forhold til psykiske lidelser?

Hei

Tusen takk for hjelpen! Da skal jeg gjøre det Visste ikke at han var her inne. Så utrolig bra