Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Vita hjertego's produkter.

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-10, 15:26   #1
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Vita hjertego's produkter.

Så vita hjertego reklamerer jo veldig for sine produkter der de har byttet ut det usunne fettet med rapsolje/solsikkeolje, noe som vi skal spise begrensede mengder av.

Er det noen som vet om disse produktene er "bra" eller helt forferdelig å få i seg for oss på South Beach. De inneholder ofte litt karbohydrater, men vet ikke om det er mer godtatt i fase 2?

Alle produktene de har ligger i
http://www.matvareguiden.no/sokemask...type=produkter

Er det noen produkter som er OK, og andre som bare man MÅ styre unna. Spiser ikke den analoge osten deres, men må innrømme at jeg har syndet med leverposteien (den uten sukker, men med hvetemel).

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 16:53   #2
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vita hjertego's produkter.

Jeg boikotter i hvert fall samtlige Vita hjertego-produkter av prinsipp. De representerer alt jeg er i mot når det gjelder kosthold og helse. De tar virkelig kolesterol- og hjertemytene til helt nye høyder for å selge. Jeg baserer meg utelukkende på det jeg har sett av markedsføring. Har ikke studert produktene i detalj. De er sikkert ok. Det er bare markedsføringen som er så usmakelig og sleip.

Oppdatering: Så gjennom produktlisten nå. De er sikkert bra for hjertet, men ikke av den grunnen de selv tror. Det er jo faktisk lavkarbo det aller meste - med unntak av hjertevond leverpostei og fruktgreier. Jeg tror ikke det er så stor forskjell på forskjellige typer planteoljer. Så lenge det ikke inneholder transfett, bruker jeg det meste. I all hovedsak raps og oliven.


Sist redigert av Chunky : 26-01-10 kl 17:40.
  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vita Biosa mofe Kosttilskudd 31 17-08-08 19:48
Vita hjertegod leverpostei? Selma Dr Lindbergs 6 31-01-08 16:59
vita pro aktiv nøtta Lavkarbo generelt 1 07-04-06 10:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no