Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvordan bruker dere cocose?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-07, 16:05   #1
rolly
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 22
rolly er på en erverdig vei

Hvordan bruker dere cocose?

har kjøpt meg sånn kokosolje jeg nå den man ikke skal steke,hvordan bruker dere det?var ikke noe godt å bare spise direkte fra boxsen hvertfall liker ikke konsistensen på den
så noen tisp på hvordan jeg kan få den i meg?

rolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 16:18   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: hvordan bruker dere cocose?

Hold for nesa! Og ha noe du kan knaske på like etterpå. (Er cocosa forøvrig, ikke cocose )

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 16:27   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan bruker dere cocose?

Smelte sammen med 87% sjokolade?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 16:32   #4
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan bruker dere cocose?

Jeg takler ikke konsistensen jeg heller, så pleier å smelte den å ha den i smoothies eller ha den smelta i et glass med fun saft appelsin. vet man ikke skal ha så mye sukkerfrie ting, men en liten skvett med cocosa i bare får å få det ned med annen smak.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 16:33   #5
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan bruker dere cocose?

må vi virkelig spise så mye fett for å gå ned at det ikke holder med å steke i smør og ha olje i salaten

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 17:39   #6
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan bruker dere cocose?

Det er ikke alle som klarer å spise nok fett til å gå ned, som da spiser fett utenom i form av cocosa eller mctolje.

Jeg liker den heller ikke, men spiser den fordetom. Noen ganger må man gjøre ting man ikke liker. Drikker en halv liter vann etterpå, og tar den sammen med måltid.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 17:51   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan bruker dere cocose?

Mitt glass med cocosa står i kjøkkenskapet OVER lysarmaturet, dermed er den smeltet og helt flytende til enhver tid. Jeg tar 3 skjeer hver morgen og kveld med samme iver og lyst som jeg en gang i verden drakk tran ..... Smaken er god, men .......

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan teller dere karbo i begynnelsen? geysirland Ketolysekuren 3 09-08-07 07:08
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Hvordan leverte dere selvangivelsen? Iset Generell diskusjon 16 06-05-06 09:22
Hvordan bruker dere stevia? Vigdinil Spørsmål og svar 12 19-04-06 15:54
hvordan klarer dere det?? karlista Lavkarbo generelt 6 04-01-06 18:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no