Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Horn med bakemixen ?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-07, 17:22   #1
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Horn med bakemixen ?

Kan jeg lage horn med Ketolyse Bakemixen ?
Noen som har en evt oppskrift til meg ?
Eller bare bytter jeg ut vanlig mel med bakemix?

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:28   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Horn med bakemixen ?

Hei
Det er dessverre ikke så enkelt at du bare kan bytte ut bakemiks (proteinpulver) med mel( stivelsespulver) Stivelse har den fantastiske egenskap at den klistrer når den røres ut i vann og varmes opp (f.eks. meljevning) Derfor inneholder oppskrifter med bakemiks egg, linfrø, ost mm som kan klistre brødet sammen.

Jeg tror du finner mange oppskrifter her i forumet bla på gode muffins.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:34   #3
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Horn med bakemixen ?

Okei, takk for hjelpen....

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:32   #4
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Horn med bakemixen ?

Bakemix hva er det og hvor får man tak i det?

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:33   #5
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Horn med bakemixen ?

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

Bakemix hva er det og hvor får man tak i det?

Ketolyse.no

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no