Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Litt på spissen (?)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-12, 14:01   #1
Wingla
Juniormedlem
 
Wingla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 37
Innlegg: 12
Wingla er på en erverdig vei

Litt på spissen (?)

"Kan jeg få by deg på noe ?"

"Jeg tar gjerne en skål med pisket kremfløte og et stort glass fett, med isbiter."

Er det greit liksom? Nei, jeg har ingen planer om å servere det, eller ønske det

Jeg må bare finne ut hvor grensa går, hehe.

__________________
Nybegynneren
Delmål 1 - 13 kg


Wingla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 14:37   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Litt på spissen ( ? )

Opprinnelig lagt inn av Wingla, her.

"Kan jeg få by deg på noe ?"

"Jeg tar gjerne en skål med pisket kremfløte og et stort glass fett, med isbiter."

Er det greit liksom? Nei, jeg har ingen planer om å servere det, eller ønske det

Jeg må bare finne ut hvor grensa går, hehe.

Fett med isbiter funker dårlig, der går grensa

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 14:45   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Litt på spissen ( ? )

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Fett med isbiter funker dårlig, der går grensa

Grøss!

Men, en skål med pisket krem med litt bær event nøtter sier jeg jatakk til

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 14:55   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Litt på spissen ( ? )

ost, nøtter, kjøtt, fisk kan man be om.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 15:44   #5
Wingla
Juniormedlem
 
Wingla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 37
Innlegg: 12
Wingla er på en erverdig vei

Sv: Litt på spissen (?)

Selvfølgelig drikker man ikke fett med isbiter :P men, tanken var vel egentlig om man -kunne- drikke reint fett om man hadde ønsket det Eller tatt seg et glass fløte...

Grøsser ved tanken, men når det dukker opp sånne spørsmål, må jeg bare ha svar :P

__________________
Nybegynneren
Delmål 1 - 13 kg


Wingla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 15:51   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Litt på spissen (?)

noen shotter olje, men jeg fatter ikke hvorfor når man kan spise olje/smør etc på maten

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 16:00   #7
Wingla
Juniormedlem
 
Wingla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 37
Innlegg: 12
Wingla er på en erverdig vei

Sv: Litt på spissen (?)

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

noen shotter olje, men jeg fatter ikke hvorfor når man kan spise olje/smør etc på maten

Usj. Nei, det fristet ikke engang Holder med det som er i eller på maten

__________________
Nybegynneren
Delmål 1 - 13 kg


Wingla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 17:56   #8
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Litt på spissen (?)

En god slurk god oliven- eller rapsolje er da ikke å forakte. Tran er jo olje og folk tar jo det

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 19:53   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Litt på spissen (?)

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

noen shotter olje, men jeg fatter ikke hvorfor når man kan spise olje/smør etc på maten

Har jeg fått i meg litt lite fett i løpet av dagen, kan jeg glatt shotte olje ja. Godt for kroppen og godt for huden

Blir som å ta udo`s, bare mindre smak...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 20:24   #10
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Litt på spissen (?)

Fysja....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 22:25   #11
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Litt på spissen (?)

Opprinnelig lagt inn av Wingla, her.

Eller tatt seg et glass fløte...

Det gjør toåringen min. Men hun får bare litt om gangen, og drikker bare en liten skvett.

Hun er veldig gira på melkeprodukter, og spiser også creme fraiche og seterrømme rent om hun får sjansen, samt smør.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 23:03   #12
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt på spissen (?)

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Det gjør toåringen min. Men hun får bare litt om gangen, og drikker bare en liten skvett.

Hun er veldig gira på melkeprodukter, og spiser også creme fraiche og seterrømme rent om hun får sjansen, samt smør.

Det gjør vår frøken også, hun elsker smør, seterrømme og creme fraiche, og det synes jeg er helt greit. Hun mauler det og sier nam nam

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 00:54   #13
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Litt på spissen (?)

Jeg har aldri noensinne hatt behov for og maule fett.
Ved og være litt kreativ finnes det absolutt ikke vanskelig og få nok fett i kostholdet.
Altfor mange tror etter avis-skriverier at lavkarbo er og drikke fløte, gnage i seg smør mens man skyller ned bacon med fett. Jeg legger stor vekt på og vise mine medmennesker at lavkarbo er sunn og fantastisk god mat og ikke ekstrem-spising av fett.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 12:29   #14
Wingla
Juniormedlem
 
Wingla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 37
Innlegg: 12
Wingla er på en erverdig vei

Sv: Litt på spissen (?)

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg har aldri noensinne hatt behov for og maule fett.
Ved og være litt kreativ finnes det absolutt ikke vanskelig og få nok fett i kostholdet.
Altfor mange tror etter avis-skriverier at lavkarbo er og drikke fløte, gnage i seg smør mens man skyller ned bacon med fett. Jeg legger stor vekt på og vise mine medmennesker at lavkarbo er sunn og fantastisk god mat og ikke ekstrem-spising av fett.

Da er jeg ikke helt på jordet. Jeg spiser ikke reint fett, heller det ikke over maten min. Jeg ser mest på karbohydratene, og hvor mye fett det er i produktet. Skulle jeg gått å tenkt at man skulle spise reint fett, og at maten helst skal svømme i det, hadde jeg aldri overlevd på lavkarbo.

__________________
Nybegynneren
Delmål 1 - 13 kg


Wingla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forskjellig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Vil fortelle litt om ketolyse for meg, og håper noen kan gi meg litt tilbakemeldinger hilde29 Ketolysekuren 9 26-01-09 12:25
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 4 25-08-08 22:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no