Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Ketolyse og trening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-08, 10:32   #1
Sanko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 47
Sanko er på en erverdig vei

Ketolyse og trening

jeg har liksom oppfattet at en ikke trenegr å trene på ketolyse for å gå ned i vekt. Men nå er jeg på ett vektplatå tydligvis, og da frister det å begynne å trene. Er det ok i fht ketolyse, eller er det andre ting som bør endres på før treningen? Tror meget bestemt at jeg har i meg ok ifht ketolyse og KH.

__________________


Sanko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins?? Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 11:02   #2
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: ketolyse og trening

Kan ikke skjønne annet enn at trening er bra og viktig også på ketolyse - selv om man kan gå ned i vekt uten å trene betyr jo ikke det at det er bedre å la være.. Hjertet trenger også å trene seg vet du.. Og muskler bygges ikke av seg selv..

For øvrig tror jeg de fleste opplever vektplatåer, enten de er på ketolyse eller andre dietter - kroppen blir gjerne stående en stund på en vekt den "kjenner igjen", eller kroppen trenger rett og slett litt tid til å stabilisere seg litt, før den er klar for mer nedgang. Noen ganger kan små justeringer mht kosthold og trening være tilstrekkelig til å få kroppen igang igjen, andre ganger må man rett og slett smøre seg med tålmodighet og gi kroppen litt tid..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 21:39   #3
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Ketolyse og trening

Det er da bare positivt å øke musklemasse og energinivået :-) uansett trening du starter med vil du oppleve å øke muskelmasse som kan øke din basis forbrenning fordi det er mer muskler og fordi du trener.

Tar du litt i og blir feks litt støl etter trening er det fint å spise eller drikke noe med protein i etter trening, evt spise raskt etter treningen. Da får du god og rask restitusjon og oppbygning av sliten muskulatur.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 13:51   #4
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse og trening

Står da i boken til Torkil at han anbefaler halvtimes gange i god tempo.Faktisk en oversikt i boken over andre ting man også gjøre som tilsvarer denne gåingen i 5km/t.
Trenger bare og sykle i 22kmt i 12 minutter f.eks..
Jeg sykler 30kmt i 30 minutterSykler minimum 45 minutter når jeg setter i gang,må jo ha oppvarming og uttøyning.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbohydrater før trening på ketolyse Lisekir Trening 28 30-05-08 01:36
Trening på ketolyse Lisekir Ketolysekuren 9 20-03-08 11:23
Ketolyse og trening Evita Ketolysekuren 5 12-11-07 13:49
Trening og ketolyse Esselte Ketolysekuren 5 05-09-07 15:53
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no