Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-08, 11:40   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Jaja, tollgrensa får være som den er, jeg kommer nok kun til å bestille noen barer herfra, og så bestiller jeg resten (pita, tortillas, osv) her i Norge (lavkarbopikene), da slipper jeg å tenke så mye på den grensa, får jo tak i alt annet jeg trenger der til greie priser.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:28   #27
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Jeg har nå fått varene mine og er strålende fornøyd! Har bare smakt den "bounty baren" og den var drita go

DSC00265.JPG

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:33   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Gleder meg til å smake Bountybaren, den har de på lavkarbopikene også så den skal jeg bestille noen av derfra i sommer. :hyper:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:18   #29
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Den kokos-sjokoladebaren er noe av det beste jeg har smakt i hele mitt liv! Jeg har to esker i bestilling nå som jeg venter til postkassa når som helst! En annen som er veldig god er den frokostbaren med rosin. mmmm, men den har 5 karbs pr stk, det er litt mye....

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:38   #30
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

lavkarbopikene? der er barene dyrere enn på butikken man.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 15:03   #31
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

lavkarbopikene? der er barene dyrere enn på butikken man.

Nei er de det? Ja, med frakt og sånt blir det jo litt dyrere enn å kjøpe barene på butikken, men det er jo ikke rart, og sånn er det jo i alle nettbutikker. Noen, feks. Rema, har vel mye billigere leverandører enn andre. Husker da jeg jobbet i helsekosten og vi fikk pes av kundene fordi Nutrilett-barene våre kostet omtrent dobbelt så mye som i matbutikker, men det var fordi leverandøren vår tok de prisene.
Dessuten tilbyr lavkarbopikene så mye annet som vi ikke får tak i ellers i Norge, så jeg betaler gladelig litt ekstra for å endelig kunne handle disse varene i Norge uten å tenke på toll osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 15:15   #32
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Eksisterer ikke denne lengre, eller er det bare jeg som ikke finner den?

Jeg har også lagt merke til at den har blitt borte... Ica Maxi her hadde så godt utvalg, men wops, så var denne her borte

Er jammen fristet til å hande litt på nettet ja! Handler ofte på nett egentilg, bare ikke i utlandet... men skjønner jo at man får ting billigere der. Men er bare så dåårlig i engelsk

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 15:24   #33
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei er de det? Ja, med frakt og sånt blir det jo litt dyrere enn å kjøpe barene på butikken

Atkinsbarene fra lavkarbopikene er dyrere enn på butikken, selv uten frakt de. Dessverre, ellers ville jeg vurdert å handlet de der.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 15:57   #34
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Altså. barene koster typ noen og tredve kroner hos lavkarbopikene vel?
Og hvis man bestiller dem fra netrition så koster de typ 10 kroner toppen 15 kroner stykke HVIS man regner med frakten...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 16:15   #35
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

28 kr koster de hos lavkarbopikene, altså de man får i Norge. De har noen typer man IKKE får i Norge og de koster noen og tredve, noe de nok hadde kostet i butikken også, hadde de solgt dem her. Jeg tror de er litt større også? De ser litt større ut, litt tykkere/høyere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 16:43   #36
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Mja, jeg hadde også bestillt på lavkarbopikene hvis ikke prisen var det 3 (4?)dobbelte. Kanskje de skulle satt ned prisene litt. da skal jeg vurdere å handle der jeg også

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 17:06   #37
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Det er nesten akkurat 40 $
Sånn som jeg har forstått det brukes vel kursene til tollvesenet, de finner du her
Til den 26.mai er altså kursen 5,070, men etter det går den ned til 5,000

såå.. hvis jeg har regnet riktig:
Før den 26.mai; 39,45 $
etter 26.mai og til 1.juni: 40 $

Jeg bestillte i går og kom helt opp mot den summen hele tiden.. til slutt feiga jeg ut og droppa en pakke med tortillaer....

Å neiii, og så jeg som bestilte for 40,92 $

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 17:22   #38
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

jeg er fast tilhenger av lavkarbopikene! men er mildt sagt avhengig av denne bounty(cocos) baren! så jeg skal bestille i fra usa....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 17:30   #39
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tollgrensa burde ikke gjeldt, evt. vært satt opp til 1000,- kroner på ting man ikke får tak i her i landet!

Kan ikke være mere enig!

Husker at SV før siste valg lovte å heve grensa til 1000,- kroner. Men så kom de til makta og glemte det løftet kjapt gitt.

For dere som bor ved svenskegrensa kan dere sende pakkene poste restante fx Strömstad, og så kjøre dit for å hente. Da gjelder samme regler som svenskehandel ellers.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 18:30   #40
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

jeg er fast tilhenger av lavkarbopikene! men er mildt sagt avhengig av denne bounty(cocos) baren! så jeg skal bestille i fra usa....

er ikke snakk om å være noe motstander av lavkarbopikene.no eller noen annen Norsk, Dansk, Svensk, Finsk eller Kinesisk nettbutikk. Det håper jeg folk forstår.
Men når man får barene til under halvparten av prisen hvis man bestiller dem direkte fra usa selv, så er det vel egentlig ikke noe å lure på.
Men det velger man jo selv=)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 18:34   #41
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

28 kr koster de hos lavkarbopikene, altså de man får i Norge. De har noen typer man IKKE får i Norge og de koster noen og tredve, noe de nok hadde kostet i butikken også, hadde de solgt dem her. Jeg tror de er litt større også? De ser litt større ut, litt tykkere/høyere.

De barene som da koster noen og 30 der, det er de som koster 35 kroner(rundt 7 dollar) for en pakke med 5 stykk på netrition.com.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 19:12   #42
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Jeg støtter Nellie og ser heller ingen grunn til å betale det dobbelte for produktene. Pitabrødene som lavkarbopikene solgte for 69 kr pakken koster ca 15 kr +frakt når man handler direkte fra USA.

Så lenge man holder seg under 200 kr ser jeg ingen problemer med å handle fra utlandet. Det kan straks bli dyrere når man overstiger 200 kr og må betale mva og tollbehandlingsgebyr i tillegg og det gjelder jo selv om man kjøper varer fra Sverige.

Nå ble jeg så fristet at jeg måtte legge inn en bestilling på de herlige cocos-barene som de var fri for sist jeg bestilte

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 19:16   #43
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Min kjære jobber i butikk, og jeg har fått forbud av han om å bestille ting fra Lavkarbopikene
som de har i butikken hans, nettopp fordi de tar såpass mye høyere pris.
Jeg kjøper gladelig ting av dem som jeg ikke får tak i andre steder, men that's it.

Ang str på barene: det varierer. Endulge-barene er ganske små, som en liten sjokolade.
Morning Start er det samme som Morning Shine her. Samme str.
De Caramel Cookie Dough er f.eks. på samme str som en vanlig Snickers ellerno.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 19:26   #44
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Ang str på barene: det varierer. Endulge-barene er ganske små, som en liten sjokolade.
Morning Start er det samme som Morning Shine her. Samme str.
De Caramel Cookie Dough er f.eks. på samme str som en vanlig Snickers ellerno.

Mmhm! men et par av de "vanlige" barene er på størrelse med de vi har i Norge.
Blandt annet den dyreste med peanøtt.
Men de aller fleste er sånn ca snickers størrelse.
Høye og namnamnam

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:16   #45
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Jeg bestiller sånt til min svogers adresse. Han bor i Sverige.

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 09:19   #46
reodorfelgen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 9
reodorfelgen er på en erverdig vei

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Signerer
Norge i et nøtteskall!!!

Nja, jeg skjønner at det er irriterende, men er det riktig å slippe toll på utenlanske varer når man må betale toll på varer som er kjøpt i Norge? Stiller norske og utenlandske bedrifter likt da?

reodorfelgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins ftw - håper jeg Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 11:19   #47
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Det er vel ikke så lett å være en liten bedrift i Norge, med det avgiftsnivået vi har her til lands. Og så skal de helst kunne ta ut en nogelunde anstendig lønn. Da blir produktene de selger dyre. Ønsker myndighetene å verne om små bedrifter i Norge, bør de gjøre noe veldig dramatisk med avgiftene. Det hadde vært til større hjelp for både produsent og forbruker.Å holde tollgrensen på 200 kr er bare patetisk..

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 11:53   #48
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 5 Atkinsbarer til 30 kroner, hvordan er størrelsen på disse?

Opprinnelig lagt inn av reodorfelgen, her.

Nja, jeg skjønner at det er irriterende, men er det riktig å slippe toll på utenlanske varer når man må betale toll på varer som er kjøpt i Norge? Stiller norske og utenlandske bedrifter likt da?

Man må jo betale frakt (ofte svindyr) for å få varene hit, og når de ikke engang selges i Norge overhodet, bør man slippe å betale ekstra for å få tak i ting man trenger. Jeg er feks. avhengig av noen sterke vitaminer jeg MÅ bestille fra utlandet fordi de ikke selges i Norge. Hadde vært greit å kunne bestille litt mer enn EN boks om gangen pga. tollgrensen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no