Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Karboinnhold i brokkoli

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-06, 18:31   #1
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Karboinnhold i brokkoli

oj trudde brokkoli var brokkoli jeg..de pakkene jeg har kjøpt med frossene før har det vært 2 karbo pr 100 g,her inne står det at det er 3,1 karbo og den posen jeg skulle åpne nå med frossen brokkoli sto det 7 karbo på......kan det være mulig da at det er såååå stor forskjell??????????????????????????????????????

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-06, 19:29   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: karboinnhold i brokkoli

Skjønner ikke forskjellen, men det kan være at den frosne er produsert utenfor EU/EØS og da er ikke fiber trukket fra. Det kan stemme med tallene nemlig....

Stol på matvaretabellen du. Den er korrekt.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-06, 19:59   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: karboinnhold i brokkoli

Kan det ikke være at i de frosne så er bare toppene med mens i friske er stilken med. og stilken veier ganske mye....vet ikke, det var bare en tanke

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 10-02-06, 10:45   #4
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: karboinnhold i brokkoli

takk for svar,,,da kan jeg trykt spise en del likevel da.....blei liksom så paff i går da jeg så det var sååå mye liksom....

men da skal jeg kose meg med masse idag.....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-06, 13:31   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: karboinnhold i brokkoli

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Kan det ikke være at i de frosne så er bare toppene med mens i friske er stilken med. og stilken veier ganske mye....vet ikke, det var bare en tanke

Jo, det var vel en mulighet. Men jeg finner ikke noe sted at det er forskjell. I Fitday har jeg både topper/buketter og hele.... frossen og rå og kokt og alt.... men det er samme karbeinnhold på alt.

Spis du Snoopsen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brokkoli og creme fraiche; en utfordring! Albertine Lavkarbo generelt 3 06-11-05 16:13
Forskjellig karboinnhold i like varer Solros Lavkarbo generelt 5 28-03-05 21:03
Michelle's Brokkoli og Kylling Salat Nille Lunsj 0 24-02-05 23:33
Smørdampet brokkoli Iset Middag 0 30-11-04 20:20
Indrefilet med brokkoli og pepperrotsaus Amygdala Middag 1 09-08-04 05:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no