Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ekkel kylling

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-02-08, 20:22   #51
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Ekkel kylling

Den de hadde på Meny sto det marinert på ja.
Kostet 144,- for 2 kg.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:26   #52
wegie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 32
wegie er på en erverdig vei

Sv: Ekkel kylling

Jeg kjøper ofte kylling i Sverige. Enten de kyllingfiletene som er pakket i pappeske (gullfogel e.l.) eller så kjøpte jeg siste noen hvite og litt gjennomsiktelige poser med kylling indrefileter. Disse var kjempegode. Veldig kjekke hvis man skal ha biter av kylling, tiner raskere enn vanlige fileter. Veldig "rene" begge de sortene Og ingen av disse inneholder noe særlig vann slik billigkyllingen i sverige ofte gjør..

__________________

wegie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:46   #53
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Jepp, det står at de til FP er marinert.... men helt enig, det kan de da ikke være! da er det i tilfelle veeeldig lite

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:47   #54
Annemora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Innlegg: 38
Annemora er ny på veien

Sv: Ekkel kylling

Det er saltet jeg reagerer på. Det aner meg at jeg ikke er vant til stort saltforbruk; ser ingen grunn til å venne meg til det heller.

Pappeskepakkede fileter (tror de kommer fra"Gullfågel", wegie ), er uten salt og krydder. Og MYE dyrere enn de oversaltede alternativene de selger hos söta bror. Noen av dem er dessuten kvalmt unaturlig store og smakløse; undres hvordan den fuggeln har levd sitt liv...

Jeg betaler heller mer for usaltet (og helst fersk) kyllingfilet.

Så på pakken til First Price hos min lokale ULTRA i dag og la den straks tilbake da jeg så den var marinert og saltet. De har da ikke flere typer? I motsatt fall er det intet for meg.

Prior eller Stolte Hane er mine valg; ferskt og uten tilsetningsstoffer.

__________________


Annemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtype-diett + lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:48   #55
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Ekkel kylling

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Jepp, det står at de til FP er marinert.... men helt enig, det kan de da ikke være! da er det i tilfelle veeeldig lite

Trodde det måtte være flere varianter jeg, men da skal jeg jammen kjøpe en pose og prøve.

Dvs. jeg får teste det ut på gubben og ungene først, for jeg kan jo ikke spise kjøtt på et par uker enda.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:55   #56
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Trodde det måtte være flere varianter jeg, men da skal jeg jammen kjøpe en pose og prøve.

Dvs. jeg får teste det ut på gubben og ungene først, for jeg kan jo ikke spise kjøtt på et par uker enda.


jeg kan en uke men nå har jeg blitt så glad i bacon-erstattningen min at jeg klarer meg uten kjøtt faktisk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:52   #57
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

jeg er litt skuffet over cocosa jeg...trodde det var noe virkelig godt, og så er det jo baaare kokosfett...

Hva pokker er bacon-erstattning?
Why eat bacon-erstattning when you can eat bacon?
That is the question. Hilsen Hamlet()

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 03:50   #58
Moa
Seniormedlem
 
Moa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Innlegg: 747
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Ekkel kylling

Jeg handler masse i Sverige, bor rett ved grensen så lettvint å svippe over. Synes dere er urettferdig mot svensk kylling, det er da like store kvalitetsforskjeller der som med norsk mat! Selvfølgelig, velger man mat kun etter pris så er sjansen stor for at kvalitet heller ikke er høy

Det er nevnt her før, men må nevnes igjen: Guldfågel, 2 kgs pakninger i pappeske er fantastisk kylling! Den er uten alt som kroppene våre ikke vil ha, ren og delikat. Og den har en flott pris, i hvertfall der jeg handler: 139,- svenske kroner. ( Omregnet= ca 118,- Nkr)
Videre bortover i frysedisken ligger et rikt utvalg av kyllingvarianter som vil omdanne seg til klissent vann ved steking, uansett hvor mye en tørker av kjøttstykkene. Men de er styggelig billig da Blæ.

Forresten, FP kylling er god den altså.
Ville bare slå et slag for svenskematen også, den er bra bare du er villig til å betale deg litt over det billigste kjøttet.

__________________
så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung åsta holth
Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 13:04   #59
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Ekkel kylling

Det er da vel Rimi/Ica som har Den Stolte Hane!
Rema sin heter.... Ehhh.. Noe annet.

EDIT: Solvinge var det!

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:12   #60
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.


Hva pokker er bacon-erstattning?
Why eat bacon-erstattning when you can eat bacon?
That is the question. Hilsen Hamlet()


Bacon erstattningen min er sopp... masse sopp... ikke at det smaker bacon, men jeg later som siden jeg ikke kan spise bacon

Jeg er på EuroDiett... så da må vi ha lure og mindre lure ideer så vi klarer oss

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 21:26   #61
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Ekkel kylling

Moa: Som sagt bor vi omtrent i Sverige sommerhalvåret, og selvfølgelig spiser vi kyllingfilet.
Men den eneste vi syns duger er den ferske og dyre, og den er såpass dyr at det ikke er vits i å dra den med seg over grensa.

Syns ikke Guldfågelen sin er god heller vi.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 21:36   #62
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Jeg kjøpte disse INNERFILETENE i Sverige i sommer, og det er de grusomste filetene jeg noensinne har vært borti. Om noen mener GILDE har mye blod og gørr på sine fileter, så prøv disse. Hele undersiden er jo dekket, og jeg måtte jo renskjære hver filet helt sykt mye før bruk, og siden de var såpass små i utgangspunktet ble det jo ikke noe igjen til slutt. Aldri mer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 21:46   #63
wegie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 32
wegie er på en erverdig vei

Sv: Ekkel kylling

Da er det sikkert forskjell på kvaliteten også på indrefiletene. For de jeg kjøpte var helt perfekt. Måtte ikke skjære bort noe! Mye bedre enn PRIOR sine..

__________________

wegie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 17:07   #64
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Ekkel kylling

Opprinnelig lagt inn av Princez, her.

Synnøve Finden eller Norwegia... hmmm... litt foskjellig smak, men like god! Kjøper den som er på tilbud jeg, hvis jeg ikke unner meg en Jarlsberg eller Norwegia vellagret... Kanskje litt ostesnobb jeg da "litt flau". Elsker "rare" oster...


den fp osten som er ferdig raspet er faktisk ikke ost, se på varedeklarasjonen ,finnes ikke ost i den
vet ikke hvordan det er med hele stykker men

og fp produkter er en såkalt 2 sortering , men mange ganger bedre enn vanlige dyre produkter
og det stemmer de kommer fra samme levrandør som øvrige produkter

se bare på fp grønnsaker ,mange ganger bedre enn orginalen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:32   #65
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Ekkel kylling

Den hele osten er ost! Det er ikke lov til å skrive ost utenpå pakken dersom det ikke er klassifisert som ost. Dette var det mye rabalder om for en tid tilbake, og mange måtte endre på tittelen som stod på emballasjen. Derfor står det bare "revet" og ikke noe mer på fp sin raspa ost. Men dette gjelder også noen andre merker. Den hele osten står det hvitost utenpå pakken, og derfor skal det være ost inni også. Ser at det er en del som ikke liker denne, men jeg bruker den. Nå som jeg ikke spiser brød bruker jeg den bare i matlaging likevel, og siden studentøkonomien min ikke er helt på topp kjøper jeg det billigste alternativet, så lenge det ikke er helt crappy! Ville vel også vært matsnobb, hvis jeg bare hadde hatt råd til det!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:36   #66
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Stemmer det, står det OST på pakken er det ost. Og det er vel bare de revede "ostene" som ofte ikke er ost (men står det ost på er det altså ost). Jeg bruker stort sett bare ost til smelting, så da kan jeg like godt kjøpe den billigste varianten, men jeg ser hva som er på tilbud. Veksler som regel mellom Synnøve og Coop sin, 1 kg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:57   #67
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Revet ost er ofte tilsatt potetflak...... hva nå DET enn har med ost å gjøre...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
And eller kylling med vanilje ala La Rèunion Nille Middag 5 30-04-06 22:46
Jamie's Kylling LilNoor Middag 0 24-02-05 18:16
Kylling Mussallam (kylling med nøtter) Marianne Middag 0 29-12-04 11:20
Kylling og broccoliform Anne Middag 0 10-10-04 20:15
Lavkarbodiettfølgerer spiser mer kylling enn storfe og svin HP Nyheter / media 2 23-05-04 15:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no