Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februarskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-10, 00:01   #1
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Februarskravletråden til 30+

Der! Februar

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:14   #2
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden til 30+

Jepp!

Ny måned og nye muligheter for oss alle!

Lykke til, alle sammen!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 19:05   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Ny måned og nye sjanser

Jeg har ikke sprukket altså Jeg åt et stykke gulrotkake på bursdagen til Dokka mi for 15dager siden, men det var planlagt

vekta ser ut til å gå i riktig retning, viste 100g ned fra forrige uke, men det kan være med, for jeg veide meg klokka 6 i morges, en god del timer tidligere enn jeg pleier og jeg vet det pleier å være litt mindre noen timer senere. Får se på vekta i morgen..

Vi har vært i byn( Elverum) og valgt ut sko hos ortopeden til Dokka vår, hun får spesialsko siden hun skal få ankelskinner fordi hun har feilstilte og myke ankler. Blir litt frem og tilbake med tilpassing da.

Ellers kjøpte jeg meg nye ski i dag, med fjellskisko og BC bindinger Gleder meg til å prøve de. Men nå har jeg hosta siden før helga og begynner å bli heftig lei av å være sjuk. Jeg har vel vært frisk 1 uke i januar, men det er helt normalt, men jeg blir så vannvittig lei av forkjølelser, tett nese og denne hosten som kom nå.. Jeg spiser jo halspastiler mange ganger om dagn I tillegg til hostesaft( uten sukker), men den kan jeg bare ta 3 ganger om dagn, så da blir det noen pastiller når det kiler som verst i halsen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 19:57   #4
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden til 30+

Uff, Imse høres ikke ut som formen er noe særlig. Håper hosten gir seg snart.

Jeg holder vekten i 0 denne uke også. Men også planlagt, vi feiret bursdagen til bestemor på lørdag. Men pølser til lunsj, pizza til middag og kaffe med kaker. Ikke vær dag man er i 82års dag! Men nå skal det gå noen uker uten utskeielse, snuppa har bursdag om 14dager. Men jeg lurer på om jeg skal prøve en lavkarbo kake i tillegg til "vanlige" kaker. Forslag?

Ønsker dere alle en fantastisk god mandagskveld

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:34   #5
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden til 30+

Var på Tupperware-party i går, og kjøpte bl.a noen nye drikkeflasker som virker veldig lovende. De er lyseblå med skrukork, kan vaskes i vaskemaskin og tar 1 liter væske - perfekt for meg på jobb og trening
Invisterte også i en ny kasserolle (har helt forelsket meg i kasserollene - fantastisk å koke all slags mat i), samt benyttet meg av mulighet til å kjøpe flere posjonsbokser for oppbevaring i kjøleskapet. De er så greie å oppbevare rester, pålegg, kokte egg, ferdig ternet ost, rømme osv i, og så slipper jeg at alt flyter i kjøleskapet -rent og ryddig, lett og finne det en skal ha. Nå må jeg bare vente en uke på at de kommer

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:06   #6
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Åh, har Tupperware slike ting også? Gøy! Det må eg sjekke ut om dei har på sjappa her. Er så heldig å ha ein bitteliten Tupperwarebutikk rett ved sidan av daglegvaresjappa, så det er veldig greit!
Har ikkje vore inne på denne tråden på lenge no ser eg. Eg har holdt på med lavkarbo som før, berre ikkje vore så veldig fokusert på vekt og vektnedgong må eg innrømme. Eg må berre ikkje fokusere for mykje på det, for då blir eg berre lei.
Håper du er betre no Imse, travelt med forkjølingar ein ikkje blir kvitt!
Her regnar det bra no, det ligg på rundt 0 grader og er ganske grått og trist. Er eigentleg litt klar for vår no!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 21:18   #7
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Åh, har Tupperware slike ting også? Gøy! Det må eg sjekke ut om dei har på sjappa her. Er så heldig å ha ein bitteliten Tupperwarebutikk rett ved sidan av daglegvaresjappa, så det er veldig greit!
Har ikkje vore inne på denne tråden på lenge no ser eg. Eg har holdt på med lavkarbo som før, berre ikkje vore så veldig fokusert på vekt og vektnedgong må eg innrømme. Eg må berre ikkje fokusere for mykje på det, for då blir eg berre lei.
Håper du er betre no Imse, travelt med forkjølingar ein ikkje blir kvitt!
Her regnar det bra no, det ligg på rundt 0 grader og er ganske grått og trist. Er eigentleg litt klar for vår no!

Hei Furine, ser du bor i Belgia, det gjør jeg , i Waterloo De har en tupperwaresjappe på kjøpesenteret i Woluvedalen har jeg sett, men du er så heldig å ha en i nærheten? Skikkelig sludd-vær med vind i dag, men vi får vi temmelig sikkert tidligere vår enn i Norge uansett

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:02   #8
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden til 30+

Tupperware-butikk Trodde ikke det fantes faste utsalg, her på berget er det jo så og si kun hjemme-hos-salg (bortsett fra messer og enkelte stunts på kjøpesentrene)
Kanskje jeg må mase meg til en sviptur innom Belgia hvis det blir Europa-rundt-ferie i år.....

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 10:13   #9
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Hei Solange! Jepp, bur i A'pen eg! Og der er butikken å finne i Grand Bazaar Shopping Center, på Groenplaats. Synes eg eigentleg er ganske greit, då kan du kjøpe når du vil sjølv vil eller treng.
Ja, eg håper på vår snart eg også, er lei av dette grå skitveret! I helga var det jo i det minste litt snø og sol, så då var det jo nydeleg. Men denne veka er det jo berre sorgen...
Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt.. Har fått tulipanar av ein kollega, kjempekoseleg!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 10:48   #10
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt.. Har fått tulipanar av ein kollega, kjempekoseleg!

Hipp hipp hurra! Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:38   #11
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt.. Har fått tulipanar av ein kollega, kjempekoseleg!

Gratulerer så masse med dagen!!

Nå har jeg nettopp vært på sykehuset, og det var faktisk ganske artig. Jeg var så trøtt og frossen i dag at jeg tok drosje utover, og drosjesjåføren prata og prata om at han skulle kutte ut pepsi max, sukker, boller osv, og at han til og med hadde begynt å sykle på trimsykkelen sin! Han var så stolt av livsstilsforandringene sine at jeg måtte nesten le litt Nesten som en liten guttunge vettu...
Og så kom jeg på sykehuset da, og fikk komme inn nesten en halvtime før tida (joda, jeg er alltid veeeldig tidlig ute...). Skulle inn til ultralyd pga gallesteinsanfall jeg hadde for et par uker siden. Det var musikk i rommet, og han som undersøkte meg plystra og sang med for full guffe, og levde seg sånn inn i det at han glemte å si fra når jeg kunne puste igjen og sånn... Var hardt å ikke le da ja! Han fant ingen gallestein nå da, så da har den kommet seg ut av seg selv (Men så fikk jeg jo ikke ultralyd før nesten en uke etter at anfallet var ferdig heller da, så...)

Nå skal jeg se om nabokatten vil komme inn en tur, og så skal jeg prøve å skrive litt. Menigheten jeg går i skal ha årsmøte i morra, og jeg har sagt meg villig til å holde en innledning/andakt. Første gang siden jeg ble sykemeldt for to år siden at jeg gjør noe sånt, og jeg kjenner at jeg stresser litt med det... Håper det løsner, og at jeg ikke har glemt gamle kunster... Hahaha

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 13:15   #12
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt.. Har fått tulipanar av ein kollega, kjempekoseleg!


Gratulerer med dagen! Jeg elsker tulipaner, og her bor vi jo nærme tulipanlandet og kan fråtse i nyyyyydelige tulipaner året rundt til en bra pris En annen ting som er bra med Belgia er at jeg har inntrykk av at lavkarbo er mer innarbeidet her, iallefall finnes det mye lavkarbo-mat å få kjøpt i vanlige butikker og egne utsalg for høyproteinprodukter som eurodiett. Synes det er lettere å spise lavkarbo også når det ikke bugner av ferske hveteboller overalt

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 13:20   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt..

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:06   #14
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Takk alle saman! Kjekt med bursdag, sjølv om ein er vaksen!
Ja, Solange, det er så digg med tulipanar! 50 tulipanar til €10 er jo berre fantastisk! Eg brukar å kjøpe dei på markedet i A'pen vanlegvis, og då kan ein verkeleg seie "famnen full av blomar"!
Eg synes det er ganske OK å leve lavkarbo her ja. Kjempepositivt at dei har så mykje relativt billig kjøtmat etc, og har funne lavkarbo kylling/kalkunpølser på Delhaize! Dei er i tillegg kjempegode! Men eg synes faktisk ikkje det er SÅ mykje lavkarbo-retta ting her. Kanskje eg har leita på feil plass? Fiberhusk til dømes, har eg handla med meg frå Norge, det har eg ikkje funne her. Men har funne JBKM etc da, og her er jo gode, ferske produkt å finne overalt. Men helsekost har dei ikkje, dei har bio-sjapper, men ikkje LAVKARBO liksom. Mykje bio og lowfat Men det er kanskje annleis i andre delar av Belgia moglegvis?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:37   #15
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt..

Gratulere med dagen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:59   #16
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg synes det er ganske OK å leve lavkarbo her ja. Kjempepositivt at dei har så mykje relativt billig kjøtmat etc, og har funne lavkarbo kylling/kalkunpølser på Delhaize! Dei er i tillegg kjempegode! Men eg synes faktisk ikkje det er SÅ mykje lavkarbo-retta ting her. Kanskje eg har leita på feil plass? Fiberhusk til dømes, har eg handla med meg frå Norge, det har eg ikkje funne her. Men har funne JBKM etc da, og her er jo gode, ferske produkt å finne overalt. Men helsekost har dei ikkje, dei har bio-sjapper, men ikkje LAVKARBO liksom. Mykje bio og lowfat Men det er kanskje annleis i andre delar av Belgia moglegvis?

Da skal jeg ta meg en tur på Delhaize, pleier å handle på Carrefour. Nei, alt melrelatert er det dårlig utvalg i .Har funnet sojamel på biosjappa, men annet er vanskelig å finne. Spiser ikke brød for tida, så da går det...Vi har skandinaviske butikker i Waterloo, og der finner man av og til grovt mel, etc. Jeg tenkte mest på cereal gluco-produktene, i perioder spiser jeg syltetøy, skjokolade osv. av de. Søtet med sukkeralkoholer. Hvor har du funnet JBKM?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:38   #17
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Da skal jeg ta meg en tur på Delhaize, pleier å handle på Carrefour. Nei, alt melrelatert er det dårlig utvalg i .Har funnet sojamel på biosjappa, men annet er vanskelig å finne. Spiser ikke brød for tida, så da går det...Vi har skandinaviske butikker i Waterloo, og der finner man av og til grovt mel, etc. Jeg tenkte mest på cereal gluco-produktene, i perioder spiser jeg syltetøy, skjokolade osv. av de. Søtet med sukkeralkoholer. Hvor har du funnet JBKM?

Likar best Delhaize sjølv. Næraste Carrefouren er lengt ute i Merksem, og den er DIGER, ein blir jo sliten av å gå ei runde i butikken jo! Elles er det jo GB i byen, men eg likar av ein eller annan grunn betre Delhaize. Kyllingpølsene er vakumpakka 2 og 2 (ser ut som vanlige, norske røykte kjøtpølser) og har typ mindre enn 0,5 karb per 100gr. Gode greier!
JBKM fann eg på ei biosjappe i sentrum av Antwerpen, ved Hopland. Om du vil ha adressa, let me know. Det fins sikkert andre plassar og.
Cereal Gluco produkt har eg ikkje brukt så mykje av enda. I sjokolade har det gått i 86% cote d'or, men den er det jo dessverre sukker i...
Ja, skikkeleg grovt mjøl kan ein berre gløyme å finne, det har eg gitt opp for lenge sidan! Eg lagar no i staden knekkebrød med berre frø, fiberhusk, salt, vatn og knuste neter.

Takkar for gratulasjonane forresten! Det vart ein fin dag

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:38   #18
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg lagar no i staden knekkebrød med berre frø, fiberhusk, salt, vatn og knuste neter.

Neter?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 18:50   #19
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Neter?

sikkert Nøtter

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 18:54   #20
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Neter?

Sorry! Fleirtal av nòt! Nøtt - nøtter på bokmål

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:13   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

åååååh *knis*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:47   #22
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Sorry! Fleirtal av nòt! Nøtt - nøtter på bokmål

Nynorskundervisninga i norske skoler er visst ikke så god allikevel Jeg trodde det var skrivefeil,jeg

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:06   #23
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden til 30+

I dag feirer jeg en måned på ketolysedietten, og ser at kroppen har mistet 6,8 kilo på denne tiden.
Jeg er bare superfornøyd!!!!
Har masse igjen jeg skal ned enda, men det er noe som heter at "godt begynt er halvveis fullendt". Så vi får se på det!

Er i alle fall i kjempeform og ved godt mot!
Hurra!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:15   #24
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Nynorskundervisninga i norske skoler er visst ikke så god allikevel Jeg trodde det var skrivefeil,jeg

Jeg og!! Og jeg har karakter 6 i nynorsk fra vgs...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:49   #25
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Katteeier, her.

I dag feirer jeg en måned på ketolysedietten, og ser at kroppen har mistet 6,8 kilo på denne tiden.
Jeg er bare superfornøyd!!!!
Har masse igjen jeg skal ned enda, men det er noe som heter at "godt begynt er halvveis fullendt". Så vi får se på det!

Er i alle fall i kjempeform og ved godt mot!
Hurra!

Et fantastisk, supert resultat! En skikkelig pang-start gir motivasjon lang vei fremover Gratulerer!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no