Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Atkins ferdigmat/baser

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-06, 01:44   #1
fersking
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 56
Innlegg: 13
fersking er på en erverdig vei

Atkins ferdigmat/baser

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe pancakemix, sugarfree syrup, muffinsmix etc. Atkins.com er vel bare for bosatte i usa?

fersking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-04-06, 02:06   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins ferdigmat/baser

Du får tak i Atkins Bake Mix i helsekosten eller enkelte dagligvarer.
De andre varene må du bestille på Atkins.com. De sender til Europa. Alt untatt ferskvarer.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-04-06, 23:30   #3
fersking
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 56
Innlegg: 13
fersking er på en erverdig vei
Talking

Sv: Atkins ferdigmat/baser

Tusen takk, var inne på Atkins.com, men fikk trøbbel i bestillingen ved at jeg ikke fikk lagt inn andre land enn usa. Vel da finner jeg sikkert ut av det.

Fersking

fersking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:12   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins ferdigmat/baser

Send dem en e-mail og spør du. Det kan godt hende det er en feil med siden. Jeg får også bare opp USA nå. Men jeg har bestilt fra dem før og det har også flere her på forumet gjort. Det skal gå an !

PS har sent min kontakt en mail og håper på svar fort

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-04-06, 23:03   #5
dirvi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 67
Innlegg: 9
dirvi er på en erverdig vei

Sv: Atkins ferdigmat/baser

Hej nille jeg vil gære høre lidt om hvordan det har gået dig. er det dig der er fra 15 oktobler 1956. jeg er fra 20 oktober 1956.

Håber at jeg kan finde ud af at kommer her ind igen. By for i aften

dirvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-04-06, 23:04   #6
dirvi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 67
Innlegg: 9
dirvi er på en erverdig vei

Sv: Atkins ferdigmat/baser

Opprinnelig lagt inn av dirvi

Hej nille jeg vil gære høre lidt om hvordan det har gået dig. er det dig der er fra 15 oktobler 1956. jeg er fra 20 oktober 1956.

Håber at jeg kan finde ud af at kommer her ind igen. By for i aften

Nu øver jeg

dirvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-04-06, 23:22   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins ferdigmat/baser

Hei Dirvi !
Det er flott at du poster her. Du er inne på Atkins delen av forumet nå.

Om du vil lese hvordan det har gått med meg kan du trykke her på Nilles Verden - da finner du min journal. Du kan også trykke på det samme nederst på siden under signaturen min. Det er samme linken.

Har du spørsmål om Atkins kan du spørre her også !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no