Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hallo

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-10, 13:31   #1
xhegex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Alder: 36
Innlegg: 35
xhegex er på en erverdig vei
Smile

Hallo

Vil bare si hei til alle her inne!
Så jeg skal slippe å skrive ting flere ganger:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36803
Der er min historie Er full av giv, og skal snart begynne med å gå turer, deretter bli med på treningsstudio og trene styrke osv

Slapp og fæl i dag, ille lyst på raske karb for å få opp formen. MEN, jeg skal ikke!!!

__________________
Startdato på lavkarbo: 20.09.2010 - 110 kg



xhegex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, skal holde meg under 20g karbo om dagen. Ketolyse er målet Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 21:21   #2
xhegex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Alder: 36
Innlegg: 35
xhegex er på en erverdig vei

Sv: Hallo :)

still going strong stortrives!
hadde en planlagt sprekk lørdag, og hadde et liiite utslag på ketose igjen i går... lurer på å droppe slike kosedager, bortsett fra når det er no spesielt. Ikke verdt det om kroppen min bruker så lang tid på å komme i ketose.
Hvor lang tid bruker dere på å komme i ketose?

__________________
Startdato på lavkarbo: 20.09.2010 - 110 kg



xhegex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, skal holde meg under 20g karbo om dagen. Ketolyse er målet Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 09:35   #3
CocoNut
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Malmö, Sverige
Alder: 48
Innlegg: 133
CocoNut er på en erverdig vei

Sv: Hallo

stå på, dette klarer du. Dropp kosedagene og heller lag noe godt med oppskriftene du finner herinne, som passer den lavkarbodietten du er på, da slipper du og gå ut av ketosen og samtidig kan du kose deg en gang i blandt. Da jeg begyndte ketolysekuren tok det vel 4-5 dager før jeg var i ketose, og den har jeg bestemt meg for at jeg IKKE skal ut av, for jeg gidder ikke kaste bort 4-5 dager for å komme inn i den igjen+må få av de kiloene som slang seg på for 1 kosedag. Da er det heller bedre og legge planlagte sprekker til de gangene som det er en helt spesiel annledning.

Hvis jeg er invitert i bursdag eller lignende, lager jeg min egen lavkarbokake e.l og tar med, mye av maten kan man jo spise hvis man bare holder seg til reglene innefor sin lavkarbodiett.

Lykke til

__________________
Klem fra Coco

CocoNut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 09:39   #4
CocoNut
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Malmö, Sverige
Alder: 48
Innlegg: 133
CocoNut er på en erverdig vei

Sv: Hallo

Ps: hadde du utslag på ketosstixen, så er du fremdeles i ketose. Så lenge du får utslag er også i ketose, uansett farge. Fargen på stixen gir ingen indikasjon på fettforbrenningen. Er du i ketose, så er du i ketose

__________________
Klem fra Coco

CocoNut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:21   #5
xhegex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Alder: 36
Innlegg: 35
xhegex er på en erverdig vei

Sv: Hallo

Det vil si selv om den gir litt rosa/lilla farge? Håper ikke synet mitt spiller meg et puss.
Mitt problem er alkohol. Er lite sosial ellers, så jeg trenger en fest iblant. Er jo bare i helgene. Tåler mye mindre nå, så drikker jo ikke mye. Pleier å kjøpe lavkalori ølen til Borg. 1 karbo per 100 ml. Si jeg drikker 6 halvlitere, så er det 30g karbo. Også passer jeg på å spise bare fett denne dagen. Det er vel ikke så ille? Pleier også kjøpe vodka og blande meg sugarfree redbull.

Må jeg slutte med dette også? Vekta går ikke ned nå.. Kanskje vanlig med små stopp iblant? Holder meg jo på godt under 20g karbo ellers..

__________________
Startdato på lavkarbo: 20.09.2010 - 110 kg



xhegex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, skal holde meg under 20g karbo om dagen. Ketolyse er målet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hallo! Trin Type AB 3 05-10-10 12:33
hallo lillelusa Generell diskusjon 1 31-08-10 22:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no