Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-09, 16:16   #151
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hvordan får jeg endret på signaturen/ tickeren? Må flytte på marihøna mi ettersom vekta endrer seg.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 18:35   #152
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei nissemor

Du går bare inn på tickeren din og endrer dataene dine og kopierer adressen (eller hva det nå heter, er ingen ekspert selv) og limer den inn i signaturen din på nytt og sletter den andre. Det var ihverfall slik jeg fikk endret min

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 18:38   #153
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Vet noen hvor mange gram karbohydrater man sånn ca spiser daglig på eurodietten? I fase 1 altså..

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:39   #154
Boffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 18
Boffen er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Er vell kansje alt etter hva sammensettnig du har av "posemat". Sjekk bak på posen, legg sammen, så har du dags tallet må ta med skummamelken dersom du bruker det.

__________________


Boffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 00:21   #155
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja jeg bruker skummelt melk, og når man gjør det, kommer man jo fort over disse 25 g med karbohydrater, som det står så mye om her inne på forumet, at man ikke skal overstige når man skal produsere ketonlegemer Er det slik at man produserer ketonlegemer ved å ligge rundt 30-35 g også? Jeg fikk beskjed av legen om at jeg kunne spise hvilke av produktene jeg ville til hvert måltid, utenom barene selvfølgelig og fase 3 produktene, men etter å ha lest her inne (ikke akkurat inne på eurodiett tråden) men inne på andre tråden der det står skrevet om ketonlegemer og om det å komme inn i ketolyse, så står det opp og ned om å holde seg innenfor 25 g i døgnet.... Nå er jeg forvirret her altså Typisk meg å henge meg sånn opp i ting altså, så ender det bare med total forvirrelse og jeg begynner å lure på om jeg egentlig gjør alt riktig.... Håper at noen av dere kan svare på dette.... Burde jeg for eksempel brukt noe annet en skummet melk? Hva gjør dere andre?

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:51   #156
Boffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 18
Boffen er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg bruker faktisk mest vatn å blande med. Syns det er heilt greit med henhold til smak. Bruker kun kyllingsuppe, varm sjokolade og sjokofrokost. En sjelden gang karamell bar. Skal ha i meg 5 produkter for dag, men klarer sjelden å få i meg meir en 4 men det blir en salat på jobb, som jeg miksa sammen sjøl (nesten ikkje karbo) snuska litt ost, drikke masse farris. Har neste kutta ut Tabextra er i ketose... skal begynne med fase 2 på torsdag, så det blir spennende om en klarer å holde seg i ketose da. Må finne noen alternativ å sjonglere med av middag som er lite karbo i. Har begynt søkingen her, faktisk masse som frister så da står det igjen å finne tid til å lage mat har vært bortskjemt no, fort gjort med dagens måltid men velding greit at en skal kun innføre ett måltid i gangen

__________________


Boffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 08:35   #157
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Håp_80, her.

Ja jeg bruker skummelt melk, og når man gjør det, kommer man jo fort over disse 25 g med karbohydrater, som det står så mye om her inne på forumet, at man ikke skal overstige når man skal produsere ketonlegemer Er det slik at man produserer ketonlegemer ved å ligge rundt 30-35 g også? Jeg fikk beskjed av legen om at jeg kunne spise hvilke av produktene jeg ville til hvert måltid, utenom barene selvfølgelig og fase 3 produktene, men etter å ha lest her inne (ikke akkurat inne på eurodiett tråden) men inne på andre tråden der det står skrevet om ketonlegemer og om det å komme inn i ketolyse, så står det opp og ned om å holde seg innenfor 25 g i døgnet.... Nå er jeg forvirret her altså Typisk meg å henge meg sånn opp i ting altså, så ender det bare med total forvirrelse og jeg begynner å lure på om jeg egentlig gjør alt riktig.... Håper at noen av dere kan svare på dette.... Burde jeg for eksempel brukt noe annet en skummet melk? Hva gjør dere andre?

Du kan være i ketose med opp mot 50 g kbh tror jeg,jeg er det jaffal! Og om du vil spare på kbh, bruk soyamelk i stedet for skummetmelt! (Den uten sukker)! Går knallbra det og mindre kbh

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 23:10   #158
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ok, takk for tips Har prøvd å blande ut med vann, men det falt ikke helt i smak. Skal prøve med den soya melken

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:03   #159
smiley86
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 38
Innlegg: 15
smiley86 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hallo!
Jeg har nå satt igang for 3gang med Eurodiet, er så utrolig lei.klarer liksom aldri å komme ordentlig igang,det er alltid noe annet som frister mer å plutselig har jeg spist noe jeg virkelig ikke burde...fytti...Har dere noen gode råd å komme med,dere som er mer drevne i gamet enn meg hehe
Og hvordan klarer dere å holde ut?som sagt jeg har nettopp begynt,men er nesten på gi opp punktet allerede,kanskje jeg aldri kommer til å forandre meg? hmm masse tanker å spørsmål ute å går altså...samtidig som jeg er sååå bestemt på at jeg SKAL gå ned i vekt,å jeg SKAL endre min livstil til noe flottere å bedre

smiley86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nj Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:33   #160
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei.
Jeg er på Eurodiett for 2. gang. Forrige gang var jeg hypermotivert, og det gikk rett i dass etter en periode i fase 2.
Denne gangen var jeg bare sånn passe motivert, og jeg har ikke sett langt fram og tenkt på hvor lenge jeg må klare meg uten det ene og det andre. Jeg har tatt en dag om gangen, og det har fungert mye bedre. Når jeg får veldig lyst på noe jeg ikke skal ha, så sier jeg til meg sjøl at jeg vet hvordan det smaker, så jeg trenger ikke smake nå..... Og så fokuserer jeg på hvor lenge jeg har vært tjukk i forhold til den tida jeg må bruke på dietten.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:28   #161
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av smiley86, her.

Hallo!
Jeg har nå satt igang for 3gang med Eurodiet, er så utrolig lei.klarer liksom aldri å komme ordentlig igang,det er alltid noe annet som frister mer å plutselig har jeg spist noe jeg virkelig ikke burde...fytti...Har dere noen gode råd å komme med,dere som er mer drevne i gamet enn meg hehe
Og hvordan klarer dere å holde ut?som sagt jeg har nettopp begynt,men er nesten på gi opp punktet allerede,kanskje jeg aldri kommer til å forandre meg? hmm masse tanker å spørsmål ute å går altså...samtidig som jeg er sååå bestemt på at jeg SKAL gå ned i vekt,å jeg SKAL endre min livstil til noe flottere å bedre

Tror innstillingen har mye å si.. hvis man stiller seg spørsmål som hvordan skal jeg klare å holde ut så blir det jo uutholdelig!
Ta en dag av gangen.. hver dag. Klarte du det i går klarer du det i dag også. Og det viktigste: hvorfor vil du ned i vekt??? Hvis det betyr mye for deg å endre livsstil så setter du det på førsteplass i livet ditt og slutter å komme med unnskyldninger hele tiden... ja så enkelt men akk så vanskelig.. uansett lykke til og husk vær din egen beste heiagjeng! Jeg vil heie også og mange andre her inne også!!

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:34   #162
Mimsen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 4
Mimsen er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Uff ja..det er ikke alltid lett å være supermotivert... Men tror det er viktig å tenke på hvor lenge man har vært overvektig, og bare innse at det uansett tar tid å gå ned i vekt.

Jeg er på min andre runde med ED. Gikk ned ti kilo i høst, hadde egentlig ti kilo til som skulle bort. Men så rammet akutt sykdom, og jeg måtte avbryte.
Var egentlig supermotivert den gangen, og det gikk veldig bra. Deilig å miste søtsuget Jeg elsker karbs..må bare innse det. Det beste jeg vet er nybakt gjærbakst... Men kroppen min tåler det ikke, det er ingen tvil. Spiser jeg et "vanlig kosthold" som fks Kåre Norum anbefaler det norske folk, legger jeg på meg i et vanvittig tempo.. Og nesten alt kommer rundt magen.
Dessuten er jeg arvelig belastet med diabetes type 1 og 2.

Så jeg må bare kutte karbsene før insulinresistensen min utvikler seg videre. Og legen mente at det beste er å gi fettforbrenningen min en kickstart med ED fase 1 i 30 dager.
Jeg har lagt på meg nesten alt jeg tok av i høst..jeg har spist uhemmet
Men nå er jeg klar for ny start.. Er nå på dag to i fase 1. Og det er en skrekkens dag..det var det sist også..
Kroppen min skriker etter sukker...jeg har en så kraftig hodepine at jeg må ligge. Har drukket rikelig med vann, men ingen bedring.
Men kommer jeg meg gjennom denne dagen, blir det bedre i morgen
Det skal bli deilig å komme i ketose..
Vi skal klare dette

Mimsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:38   #163
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Mimsen, her.

Uff ja..det er ikke alltid lett å være supermotivert... Men tror det er viktig å tenke på hvor lenge man har vært overvektig, og bare innse at det uansett tar tid å gå ned i vekt.

Jeg er på min andre runde med ED. Gikk ned ti kilo i høst, hadde egentlig ti kilo til som skulle bort. Men så rammet akutt sykdom, og jeg måtte avbryte.
Var egentlig supermotivert den gangen, og det gikk veldig bra. Deilig å miste søtsuget Jeg elsker karbs..må bare innse det. Det beste jeg vet er nybakt gjærbakst... Men kroppen min tåler det ikke, det er ingen tvil. Spiser jeg et "vanlig kosthold" som fks Kåre Norum anbefaler det norske folk, legger jeg på meg i et vanvittig tempo.. Og nesten alt kommer rundt magen.
Dessuten er jeg arvelig belastet med diabetes type 1 og 2.

Så jeg må bare kutte karbsene før insulinresistensen min utvikler seg videre. Og legen mente at det beste er å gi fettforbrenningen min en kickstart med ED fase 1 i 30 dager.
Jeg har lagt på meg nesten alt jeg tok av i høst..jeg har spist uhemmet
Men nå er jeg klar for ny start.. Er nå på dag to i fase 1. Og det er en skrekkens dag..det var det sist også..
Kroppen min skriker etter sukker...jeg har en så kraftig hodepine at jeg må ligge. Har drukket rikelig med vann, men ingen bedring.
Men kommer jeg meg gjennom denne dagen, blir det bedre i morgen
Det skal bli deilig å komme i ketose..
Vi skal klare dette

JA dette klarer du/vi.
De første dagene er absolutt verst!! Ta deg en paracet eller noe, sånn at du blir kvitt den verst hodepinen!! Lykke lykke til videre blir spennende å følge deg! Går du på linbergklinikken her i Bergen? Har du journal??

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 17:54   #164
smiley86
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 38
Innlegg: 15
smiley86 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei!! Dette var skikkelig motiverende,takk for alle tips å råd,virkelig!!
Som dere sier,så lett,men igjen så vanskelig!
Vil virkelig klare dette,jeg SKAL klare det!
Men er det noen som vet om man kan spise frukter i tillegg?
Jeg vet jo at man kan spise litt grønnsaker osv,som står oppgitt på brosjyrene,men blir liksom litt lei a det og,hehe..
Greit med litt variasjon =)
Å til dere alle, dere er knallflinke, det krever en enorm disiplin å holde fast på dette i begynnelsen,men vi klarer det!

smiley86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nj Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:34   #165
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av smiley86, her.

Hei!! Dette var skikkelig motiverende,takk for alle tips å råd,virkelig!!
Som dere sier,så lett,men igjen så vanskelig!
Vil virkelig klare dette,jeg SKAL klare det!
Men er det noen som vet om man kan spise frukter i tillegg?
Jeg vet jo at man kan spise litt grønnsaker osv,som står oppgitt på brosjyrene,men blir liksom litt lei a det og,hehe..
Greit med litt variasjon =)
Å til dere alle, dere er knallflinke, det krever en enorm disiplin å holde fast på dette i begynnelsen,men vi klarer det!

Absolutt ikke noe frukt før du er i fase 3.. og det er leeenge til... varier grønnsakene. Lag blomkålmos og blomkål ris. Oppskrifter finner du masse av på forumet!

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:34   #166
smiley86
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 38
Innlegg: 15
smiley86 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

forresten, hva er Lavkarbokost? har satt meg så lite inn i alt dette her, spiser bare maten å skal gå ned jeg,det er mitt mål for nå,hehe..
Noen som har erfaringer med trening i forhold til ED?
Jeg trener på Spenst Kristiansand,šå stortrives med det,men så sa legen at det kanskje ikke var så lurt nå i begynnelsen?
og NÅR jeg vet om jeg er i ketose? Fikk beskjed om at det tok ca 3 dager å komme i ketose,å da skulle visst 'fettet renne av'

smiley86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nj Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:44   #167
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lavkarbokost: generell betegnelse som går ut på å kutte ut mest mulig karbohydrater allså lavt inntak av karbohydrater=lavkarbo... kutte ut poteter, sukker, hvetemel(brød), pasta, rotgrønnsaker, frukt.... o.l

  Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 09:28   #168
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av olindy, her.

Hei.
Jeg er på Eurodiett for 2. gang. Forrige gang var jeg hypermotivert, og det gikk rett i dass etter en periode i fase 2.
Denne gangen var jeg bare sånn passe motivert, og jeg har ikke sett langt fram og tenkt på hvor lenge jeg må klare meg uten det ene og det andre. Jeg har tatt en dag om gangen, og det har fungert mye bedre. Når jeg får veldig lyst på noe jeg ikke skal ha, så sier jeg til meg sjøl at jeg vet hvordan det smaker, så jeg trenger ikke smake nå..... Og så fokuserer jeg på hvor lenge jeg har vært tjukk i forhold til den tida jeg må bruke på dietten.

Du har så rett så rett bruker ikke så lang tid på dietten som vi har brukt på å bli tjukke...jeg begynnte rett i fase 2, tror ikke jeg hadde greid å bare spise ED, synes dere er utrolig flinke som klarer det

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:04   #169
Mezzo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3
Mezzo er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen , Er ny på Eurodietten og lurer på hva som er normalt vekt-tap på en uke

Mezzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:43   #170
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, og velkommen i klubben!! Hva som er normalt vekttap i fase 1 er nok ganske forskjellig. Det komer mye an på hvor mange kilo du har å ta av. Jeg gjkk ned 8 kilo på 30 dager i fase1, gikk ned ca 4 kilo første uka, 2 kilo andre uka og en kilo hver av de siste to ukene. Lyke til!

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 21:57   #171
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Mezzo, her.

Hei alle sammen , Er ny på Eurodietten og lurer på hva som er normalt vekt-tap på en uke

Hei, jeg sier som Olindy, det kommer an på utgangspunktet. Har gått ned omtrent som Olindy. 4,4 kg første uka, 1,3 og 1,7 og 1,2 de tre neste ukene. Deretter o,9, stopp en uke, 1,9 og stopp igjen. De fire første ukene var på fase 1. Det går mer i rykk og napp nå. Men starten gir jo en god motivasjon, da!

Ang. trening så har jeg aldri følt meg så opplagt som nå, og går så raskt jeg kan en time hver dag. For meg er dette en så positiv bieffekt at jeg ville heller spise mer enn å slutte med dette. Og da trente jeg minimalt før jeg begynte med kuren. Tror advarselen er rettet mot de som har mer energikrevende treningsvarianter.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 13:14   #172
sjokoholic
Juniormedlem
 
sjokoholic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestby
Alder: 52
Innlegg: 21
sjokoholic er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Gikk på Eurodiett før jul og gikk ned 15 kg, men siden jul har jeg vært så drittlei produktene at nå har det stoppet opp og skal nå prøve å komme i gang igjen . Begynner i dag med kun ED-produkter og håper jeg klarer å holde meg til dem noen uker fremover. Kanskje det hjelper å bli litt mer aktiv på forumet igjen også

__________________


sjokoholic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 22:20   #173
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heisann - Det er det jeg prøver på også. Var i fase tre før jul- og i fase fire ved julaften - gikk ikke så greit. Har hatt en hvilepause selv og nå har jeg satt et beinhardt mål. Ned til hva jeg var når jeg gikk på ungdomsskolen - 85 kilo. Blir hardt å starte, men gulroten er veldig god Begynner etter påske så nå prøver jeg bare å inspirere meg selv for å få opp viljestyrken. Jeg har justert tickeren min - skal tross alt ned mye mer enn tidligere. Dette skal gå så bra!!!

Lykke til Dette skal vi klare begge to

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 08:40   #174
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heihei

Jeg sitter i grunnen nå bare å venter på å få varene mine, men jeg er ikke helt sikker på om de er på vei engang. Forhåpentlig fikk legen sendt erklæring i går, for hun er borte resten av uka. Jeg må ha et par dager i påsken for å "rase fra meg", men begynner så fremt jeg har varene, ca om en torsdag eller langfredag. Da har jeg et par dager hjemme så jeg vet hva jeg tåler framover. Jeg er kjempespent!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 23:25   #175
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, jeg er også en "fersking",
har snust rundt på disse sidene i kveld og gruer meg til i morgen,
da begynner mitt liv med eurodiet. Må nok inn her og få trøst, iallfall kan det virke sånn, etter det jeg leser om fæle supper og omeletter. Jeg som er så glad i god mat! :-(
Men det må jo gå, dette. Siste sjanse, føler jeg nå iallfall, er 54 år og har prøvd "alt" - gang på gang. Må ned 20 eller helst 25 kilo. Jeg har ventet og ventet på å få alle produktene (postforsinkelser i påska) - men nå GRUER jeg meg!

Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no