Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei igjen :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-08, 22:47   #1
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Hei igjen :)

Jeg var her inne i fjor høst, men fikk omgangsyke og orket ikke starte opp med fet mat og det hele skled ut. Nå er jeg inspirert til ny omgang, men har glemt litt tror jeg.

Har noen ting jeg lurer på sånn i første omgang. Rømmen, må den være seterrømme, eller funker lettrømme?
Hvor mange karber var maksen igjen?
Og var det sånn at jeg skal spise når jeg er sulten, eller spise jevnt? husker jeg syntes det ble veldig mye mat,mat,mat sist, men vekta gikk jo rette veien i et ok tempo, så noe rett må jeg jo ha gjort.

Gleder meg til å ta fatt fra i morgen

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 10:23   #2
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Hei igjen :)

Hei!

Lettprodukter skal du holde deg unna, her er fettet fjernet, og gjerne erstattet med karbohydrater. Så det blir jo helt feil. Ja til masse fett og lite karber . Så seterrømme er bra!

Man spiser når man er sulten, regelmessige, hyppige måltider er for høykarbospisere som får svingninger i blodsukkeret. Alt fettet gjør gjerne at man holder seg mett lenge, men skulle du bli sulten, er det bare å spise. Lytt til kroppen, så går det seg til.

På Ketolyse skal man holde seg til 15 karber om dagen, men det er flere som prøver å holde seg under 20, og det fungerer fint. Må nesten bare prøve deg litt frem på akkurat det der. Kjøp boken, det er en bra inverstering!

Ellers lykke til med nyoppstartingen!!

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 11:44   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hei igjen :)

Jeg spiser lettrømme til laks, ellers seterrømme. Er ikke store forskjellen på de to produktene hva angår karbs da. Men selvsagt er seterrømme best.
Ellers signerer jeg belseblubb

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 22:17
10 kg igjen, så er jeg i mål MorStine Ketolysekuren 6 03-07-07 07:41
Hei igjen :-) cathrine Lavkarbo generelt 2 13-09-05 11:44
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 07:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no