Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Kontroll

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-05, 13:14   #1
Trudelutt
Gjest
 
Innlegg: n/a

Kontroll

Hei...

Har nå startet i fase 2, men synes det er vanskelig. Skal i dag i veie meg, samt få veiledning. Hvor ofte går dere til kontroll? Jeg har nå gått to ganger, men det var 3-4 uker mellom hver gang. Tenker litt mye på vekta og ikke nok på endring av livsstil kjenner jeg..

  Svar med sitat
Gammel 04-07-05, 17:05   #2
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Hei på deg!

Da jeg startet med fase 1 var jeg hos legen min etter en uke, så hver andre uke. Siden det er sommerferie nå blir det vel 3 eller 4 uker sidens sist når jeg skal der 14. juli. Har holdt på med fase 2 sosialt siden forrige legebesøk, det vil i praksis si at jeg veksler mellom fase 1 og fase 2.

Syns jeg får god oppfølging og etter neste legebesøk skal jeg ha ferie, så da regner jeg med at neste kontroll er i midten av august.

Det eneste dumme med litt lengre mellomrom er at jeg ikke veier meg i mellomtiden så jeg har ingen anelse om hvordan vektnedgangen er, men jeg måler og det vises der.

Lykke til!

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 04-07-05, 17:27   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hvor mye betaler dere for dette?

  Svar med sitat
Gammel 04-07-05, 19:53   #4
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Det var et godt spørsmål! Jeg betaler vanlig legekonsultasjon og beløpet føres på egenandelskortet. 2 ganger nå så har jeg frikort, det fordi jeg og 15 åringen slås sammen. Så ja, det er dyrt, men ikke mye dyrere enn f. eks. et Grete Roede kurs...

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no