Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Indisk - the indian way...

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-12, 23:01   #1
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Indisk - the indian way...

som for eksempel på en skikkelig restaurant...hvor de bruker skikkelige og naturlige råstoffer, ta bort risen og det deilige nanbrødet...

det kan jeg vel spise vel? tenkte å feire meg - min vektnedgang og har sååå fantastisk lyst på indisk - er dette helt fy fy??

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 23:10   #2
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Indisk - the indian way...

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

som for eksempel på en skikkelig restaurant...hvor de bruker skikkelige og naturlige råstoffer, ta bort risen og det deilige nanbrødet...

det kan jeg vel spise vel? tenkte å feire meg - min vektnedgang og har sååå fantastisk lyst på indisk - er dette helt fy fy??

Jeg lever ketogent og spiser ofte indisk mat, både hjemme og på restaurant. Det er som du selv sier bare å droppe ris og nanbrød. En av mine favoritter og som er i skikkelig lavkarboånd er smørkylling -nam .

Kos deg

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:01   #3
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Indisk - the indian way...

Jeg har spist indisk ute, byttet ris og brød med salat, og gikk ikke ut av ketose

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 20:07   #4
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Indisk - the indian way...

OH YESSS!!! gjett hvem som skal kooose seg med god samvittighet nå, tusen takk for herlige svar

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 20:09   #5
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Indisk - the indian way...

Jaa, det kan du spise.. Prøv Butter chicken Namnam

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 20:13   #6
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Indisk - the indian way...

høres ut som en plan...er det noe spicy over den? elsker tandoori og egentlig jo mer krydder jo bedre!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 20:16   #7
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Indisk - the indian way...

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

høres ut som en plan...er det noe spicy over den? elsker tandoori og egentlig jo mer krydder jo bedre!

Elsker du tandoori, kommer du til å forgude denne retten.. Den er bare fantastisk god! Og spicy Litt tandooriaktig, men jeg syns den er mye bedre..

Den beste fikk jeg på Indian house

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 20:22   #8
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Indisk - the indian way...

fader at jeg har spist middag i dag ....meeeen, den som venter på noe godt vettu

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Indisk mat ok? Bønna200 Spørsmål og svar 0 06-08-11 13:42
Indisk Spinatgryte Cyan Middag 13 22-07-11 22:38
Mmm ... lavkarbo-indisk! Akeleie Middag 3 11-06-10 01:59
Indian chicken-curry soup Nannah Middag 0 03-10-07 23:39
Atkins og indisk deeluxe Vedvarende vekttap 3 10-02-04 11:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no