Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :) |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
18-03-10, 22:05 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Mo i Rana
|
Skjønner ingentingJeg har logget meg inn på siden, men skjønner ikke hvordan jeg skal kommuniser med innlegg som andre prøver og prøver. Er dt noen som kan forklare meg første steg. |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren |
18-03-10, 22:15 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
|
Sv: skjønner ingen tingDu blar en bit ned på siden, det er alltid lenger ned enn jeg tror der er en rute som heter quick reply. Så bare skriver du i meldingsfeltet og velger om du vil ha hurtigsvar eller avansert....
"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams "Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria |
Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet |
18-03-10, 22:23 | #3 |
Juniormedlem
|
Sv: skjønner ingen tingtakk skal du ha, det hjalp litt. måbare prøve meg frem |
18-03-10, 22:29 | #4 |
Seniormedlem
|
Sv: Skjønner ingentingjepp. Det er bare å prøve, som regel må man forbi reklamen før man får svare....
"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams "Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria |
18-03-10, 22:32 | #5 |
Juniormedlem
|
Sv: Skjønner ingentingnu lurer jeg på hvorfor jeg ikke klarer å åpne tickerfactoryen min. har sikkert gjort noe feil under instaleringen. Vet du? |
18-03-10, 22:47 | #6 |
Seniormedlem
|
Sv: Skjønner ingentingDet var verre. Er ikke så veldig teknisk. Virker ikke lenken?
18-03-10, 23:03 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Sv: Skjønner ingentingRett under det siste innlegget, nede til venstre står det "Skriv svar".
19-03-10, 20:33 | #8 |
Juniormedlem
|
Sv: Skjønner ingentingTakk. hvor henter dere bildene dere har på venstesiden. evt hvor finner man de. |
19-03-10, 20:55 | #9 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Skjønner ingentingGå på kontrollpanel, under ''innstillinger og valg'' står det ''endre avatar'' |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
19-03-10, 21:05 | #10 |
Juniormedlem
|
Sv: Skjønner ingentingTakker, tenk det er alltid noen som vet noe. Nu begynner jeg å forstå hvordan dette funker |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skjønner ingenting - ketolysestix og utslag | Bærtolina | Ketolysekuren | 3 | 07-01-10 21:36 |
Ute av ketose og skjønner ingenting | Elephanta | Ketolysekuren | 14 | 18-01-09 16:07 |
Nå skjønner jeg ingenting! (Ang. induksjonen) | !Skrammel! | Ketolysekuren | 5 | 13-01-08 16:56 |
Skjønner ingenting nå ... | cilemora | Ketolysekuren | 7 | 10-10-07 23:05 |