Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-10, 11:14   #226
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

jeg startet for halvannen uke siden. jeg begynte med ketolyse + trening, men gikk da opp i vekt. så sluttet jeg å trene, bare spiste ketogen mat, og nå har jeg gått ned 2,1 kg på 4 dager!!!!

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 11:22   #227
belino
Juniormedlem
 
belino sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 38
belino er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg mistet litt motivasjonen min i dag og gikk derfor på vekta. -2,3 kg på 5 dager!!! Ble skikkelig gira igjen. Dette gir jo resultater jo!

__________________




belino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 11:48   #228
IdaMarie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 35
IdaMarie er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg er faktisk litt overrasket over at dette virker jeg. :knegg: Spise så mye fett og god mat, og likevel gå ned i vekt, det er jo utrolig egentlig.

Har gått ned 0,5 kg på 2 dager. Gikk opp 400 gram de to første dagene etter at jeg begynnte, men etter det har det bare gått nedover. Har bare holdt på i 5 dager da, sånn nesten. Sist lørdag var det bursdagfeiring her med masse kaker osv, på søndagen var det temmelig normal mat igjen, mens mandagen var det litt kake igjen. Tirsdagen spiste jeg et mikroskopisk kakestykke, men etter det har jeg ikke spist noe sukker.

Jeg kjøpte stix på torsdag, for jeg mistenkte at jeg var i ketose, uten å ha prøvd på det, og stixen gav utslag.
Jeg spiser litt hjemmelaget knekkebrød, og litt fiberrik, ellers ingen brødmat. Vurderer å spise litt havregrøt med cottagecheese til frokost framover.

Jeg har ikke som mål å være i ketose, men har visst lett for å komme dit likevel.

Jeg har planer om å leve mest mulig lavkarbo, men kunne ta meg et kakestykke på barnas/min bursdag, spise litt småkaker til jul og sånn.
Min erfaring fra tidligere er at om jeg gir meg selv lov til å spise litt, så spiser jeg kanskje mindre enn jeg har tenkt å skeie ut med, men om jeg tenker å holde meg helt unna, så sprekker jeg, og da sprekker jeg skikkelig også.

Hvordan gjør dere med kommentarer fra andre forresten?

Jeg sliter litt med det på jobb, da vi ofte spiser fellesmåltider sammen med brukere på jobb. Kollegaer kommenterer at jeg har med egen mat. :sukk:

IdaMarie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Redusere karber i hverdagen Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 12:33   #229
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Fortsatt veldig sulten, selv om jeg spiser salat med en hel avokado til lunch. Er det noe jeg gjør galt?

Prøvd å ta et ekstra måltid med lite karbo og mye fett? Selv spiser jeg salami som er ostegratinert og varmet i mikro halvannet minutt. For å få litt mer energi / kalorier, er som regel derfor kroppen gir beskjed om at den er sulten.

Dette med varme, dårlig ånde, svette osv. sies vel at skal gå over før eller senere, forhåpentligvis ikke noe 'feil'. Selv har jeg ikke merket noen varme.

Opprinnelig lagt inn av IdaMarie

Hvordan gjør dere med kommentarer fra andre forresten?

Jeg sliter litt med det på jobb, da vi ofte spiser fellesmåltider sammen med brukere på jobb. Kollegaer kommenterer at jeg har med egen mat. :sukk:

Er det ikke heller beundringsverdig at noen legger arbeid i å ha et bestemt kosthold? Siden jeg er student, så pleier jo de fleste å ta med seg egen mat. Får bare kommentarer på at 'jeg er flink' siden jeg har med en salat.
Ellers når jeg havner i situasjoner hvor folk lurer på hvorfor jeg ikke vil ha ett eller annet sier jeg bare at jeg har et 'lavkarbokosthold'. Med mindre de er frekke så burde de jo ikke si så mye slemt om det.. Evt. om de er halvinformert og mener det er noe galt med det.

Opprinnelig lagt inn av ninasov

jeg startet for halvannen uke siden. jeg begynte med ketolyse + trening, men gikk da opp i vekt. så sluttet jeg å trene, bare spiste ketogen mat, og nå har jeg gått ned 2,1 kg på 4 dager!!!!

Nå vet jeg ikke hva slags trening det er snakk om, men i lengden vil trening hjelpe deg til å gå ned i vekt. Mens du trener bygges muskelmasse, som kjent veier mer enn fett. Men muskler vil øke fettforbrenningen din, foruten å gjøre deg fastere i fisken. :P Muskler brytes ned etter hvert når du ikke trener, så noe av det du har gått ned på de dagene kommer nok derfra. Og det er vel ikke spesielt gunstig i forhold til å miste mest fett..
Selv pleier jeg å trene 30-40min cardio pluss styrkeøvelser for armer og overkroppen to ganger i uka.


Nå bakte jeg lavkarbo-sjokoladekake og knekkebrød i går! Kaken ble konfektaktig, og ganske god. Hadde kanskje blitt bedre om jeg tok i kremfløte i stedet for matfløte slik det stod i oppskriften. Delte den i 12 (for at det skulle være ~6 karber per stykke) og frøs 11. Håper den ikke blir ødelagt av den grunn!
Ikke smakt skikkelig på knekkebrødene, spiste bare noen mindre deler som knakk av mens jeg løsnet dem fra brettet. Men virket svært lovende.

__________________



Sist redigert av Medli : 28-08-10 kl 12:40.
Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 12:37   #230
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av IdaMarie, her.

Hvordan gjør dere med kommentarer fra andre forresten?

Jeg sier jeg ganske enkelt ikke tåler vanlig mel; det er også sant og noe alle har visst i lang tid. Jeg har likevel forsynt med når noe ble servert; var jo så vant til å være dårlig i magen/oppblåst/stinn. Jeg har bakt grove rugbrød i mange år og har fått masse kommentarer på det - ift slanking. Når jeg nå baker tekakene til LenaB så spiser jeg jo brød lell, og det er ok. Sier at jeg har med eget brød siden jeg har funnet ut at jeg ikke tåler mel/gjær.

Synes for øvrig folk skal holde nesa si langt unna andres liv og matvaner. Mange unødvendige bemerkninger! Var i et møte en dag hvor det ble servert vafler; greit nok det. Jeg takket nei og sa jeg var forsynt. Og dermed kom det fra ei: "hva slags kur er du på nå da?"

  Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 15:36   #231
Ann65
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 2
Ann65 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei

Er på dag tre nå og synes det går ganske greit, bortsett fra at jeg føler meg litt småkvalm i dag. Fikk utslag på stixen allerede første kvelden, fornøyd med det da Men skjønner fortsatt ikke at jeg skal kunne gå ned med å spise så mye fet mat
Har vært å handla inn mat, føler det blir ganske mye dyrere enn vanlig handling, flere som opplever det?

Synes det er helt utrolig at andre blander seg bort i hva en spiser og ikke, skjønner at de kan være nysgjerrige og spørre om ting, men man må da godta andre sine valg.

Ann65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 16:32   #232
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei alle august startere. Eg starta i juli og har eit solid vekttap men ser at her er eit par som sliter. Eg vil anbefale Jillian Michaels 30 Days Shred, det er 30 min med trening kvar dag i 30 dagar (minimalt med tanke på kor mykje eg elles ligg på sofaen å ser tv). Eg har gått raskare ned etter at eg starta med det og fått merkbar strammare kropp og det berre på 6 dagar (trena først 7 dagar, fekk så magevirus og låg på sofaen i 14 dagar), kom meg på beina igjen og har no fått trena samanhengandes i 6 daga og merka STOR framgang. Denne treninga er tredelt og går ut på styrke, kondisjon og mageøvingar. I lvl 1 skal du bruke handmanualar, her brukar eg 2 fylte imsdalsflasker 0,7 dl og det veier ca 700 gram, lvl 2 og lvl 3 veit eg ikkje enda, men trur ikkje det er anna utstyr som trengs.

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 18:51   #233
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Synes for øvrig folk skal holde nesa si langt unna andres liv og matvaner. Mange unødvendige bemerkninger! Var i et møte en dag hvor det ble servert vafler; greit nok det. Jeg takket nei og sa jeg var forsynt. Og dermed kom det fra ei: "hva slags kur er du på nå da?"

Grr.. Merker det koker inni meg når jeg hører slikt! De har da vell ingenting med hva vi spiser og slikt? Og slike kommetarer er så forferdelig unødvendige!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:46   #234
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Veiedag i morgen
Er så spendt.
Føler liksom at vekten har sluppet litt nå når jeg har begynt å ta vitamin tabl.
Tvi, Tvi. Får håpe det står positive tall på vekta i mårra tidlig.
Lykke til til dere andre som har veiedag på mandager.

Føler meg nesten som en unge før julaften

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:24   #235
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg har vært litt fraværende siste uka. Var først tre dager på besøk hos søstra mi og familien. Der hadde jeg med knekkebrød for å ha mat til frokost, men ellers laget vi maten selv og tilpasset hva jeg kunne spise. Litt vanskeligere når vi var ute og spiste lunch midt i shoppingrundene Ble en liten smell når jeg bestilte kyllingwok og den kom med masse nudler, men jeg greide heldigvis å kommemeg utenom de fleste. Sjekket med stix når jeg kom hjem og var fortsatt i ketose så jeg er fornøyd med turen. I går kveld var vi ute med 6 andre vennepar ogspiste tapas og drakk vin. Prøvde å holde meg til safe lavkarbomat men det ble ett par friterte saker også, men mest skinke, salater og oster.

Er veldig spent på veiing i mrg. og tror ikke jeg har gått ned noe denne uken for det har vært mye rar mat selv om det har vært lavkarbo så har det ikke vært helt rett.

Hva skjer forresten om jeg ikke får i meg nok fett? Er det kun vektnedgangen det merkes på eller er det noe annet også det går utover? Sliter veldig med det fettet altså.

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 17:38   #236
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei. Jeg er klar over at august snart er over, men tenkte å prøve meg på ketolyse fra og med i morgen, så tenkte jeg kunne slenge meg med i siste liten.

Jeg prøvde å gå på south beach i våres, men gikk på en skikkelig smell da påsken kom og har egentlig ikke kommet ut av smellen ennå. Syntes det var vanskelig å ikke spise hverken fett eller karbo på south beath, så tenkte å se om ketolyse passer bedre for meg.

Dette blir spennende.

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 18:45   #237
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Tonje85, her.

Hei. Jeg er klar over at august snart er over, men tenkte å prøve meg på ketolyse fra og med i morgen, så tenkte jeg kunne slenge meg med i siste liten.

Jeg prøvde å gå på south beach i våres, men gikk på en skikkelig smell da påsken kom og har egentlig ikke kommet ut av smellen ennå. Syntes det var vanskelig å ikke spise hverken fett eller karbo på south beath, så tenkte å se om ketolyse passer bedre for meg.

Dette blir spennende.


August er snart ferdig, men så har vi jo julebord sesongen å se fram til
Masse lykke til

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:44   #238
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg joiner her jeg da, siden det forstatt er august, etter råd fra hmmm..
På første dagen jeg da! Har gått overraskende greit egentlig, men føler jeg er en del sulten.. Og blir plutselig veldig sliten, men vet det hører med (Og jeg spiser altså, 5-6 ganger i dag

Hvordan har det gått med dere som begynte i beynnelsen i august? Gått ned mye?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:18   #239
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei

Sitter her og er veldig spent på veiinga i morra jeg også Grugleder meg. Jeg har også tatt mål av mage, bryst, armer og lår. Så blir spennende å se om det er noe resultat på desse dersom vekta fortsatt står still.

Krysser fingrene for alle med veiedag i morra. Lykke til alle sammen

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 08:42   #240
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Matlei, her.

Hei

Sitter her og er veldig spent på veiinga i morra jeg også Grugleder meg. Jeg har også tatt mål av mage, bryst, armer og lår. Så blir spennende å se om det er noe resultat på desse dersom vekta fortsatt står still.

Krysser fingrene for alle med veiedag i morra. Lykke til alle sammen

Hvordan gikk det med vekten?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:11   #241
nina75
Juniormedlem
 
nina75 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
nina75 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Etter ei uke på kuren har jeg gått ned 2,6 kg, buksene sitter bedre, jeg føler meg lettere i kroppen og er stort sett alltid mett. OG hvor er søtsuget blitt av? Borte!

Utrolig å føle resultater så raskt. Denne uka skal jeg komme ordentlig i gang med trening!

__________________


nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:24   #242
MamaMariposa
Juniormedlem
 
MamaMariposa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: i Bergen...
Innlegg: 20
MamaMariposa er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Huff, jeg føler det går så treigt...
Denne uken har jeg kun gått ned 200 gram... Ned er ned, men allikevel... Skikkelig irriterende. Hadde sett for meg at jeg skulle ned mye mer enn dette hver uke.
Har vært lite flink med trening, men skal skjerpe meg denne uken, kanskje det gir resultater???

__________________

MamaMariposa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 11:32   #243
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Ned 300 g her. Det går sakte men sikkert nedover. Så får vi bare håpe det forstetter den veien Skulle gjerne ha gått ned ett par kilo til før vi skal i barnedåp om to uker slik at bunaden sitter litt bedre

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 12:20   #244
kineserbolle
Medlem
 
kineserbolle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 55
kineserbolle er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Gikk selv ned bare 200g denne uka men er likevel fornøyd! Jeg har nådd første delmål på 4 uker og det er jeg kjempestolt over!

Nå skal jeg ned 5 til før vi reiser til Canada for julefeiring (regner med å legge på meg igjen en god del der, og vil da begynne på ny frisk så snart vi er hjemme. Men før det SKAL jeg under 80!!

__________________
Kommer sterkere tilbake!
kineserbolle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 17:35   #245
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg står på samme vekt som sist mandag, mandag før det og mandag før det, osv....

Må innrømme at jeg er litt nedfor nå; har lest meg opp på hva dette handler om, har forsøkt å holde meg til de anbefalingene som er gitt osv. Etter å ha fulgt alle gode råd i ei uke hadde jeg gode forhåpninger om resulateter - men nei. Målbandet viser inn 1 cm på lår og bryst - og dette tror jeg bare er en glipp ved måten jeg måler på.

Trenger litt støtte folkens og tips om hva jeg kan gjøre.........

  Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 18:46   #246
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei hei! Koseliig med nye!

Jeg har harr fin vektnedgang, og er i så måte fornøyd! Jeg tenker faktisk lite på mat for tiden, og det er jeg enda mer fornøyd med! Må jo si at det som er verst for meg, er ikke vekten, den vet jeg det går an å gjøre noe med! Det som er verst er det at jeg BRUKER mat som noe annet enn å holde meg i live. Det synes jeg er trist. Har tenkt litt på det den siste uka. Hva er det som hart gjort at jeg har fått et slikt usunt forhold til mat?

Jaja. Får fortsette tankene mine her senere. Nå skjer det mye her, med legging, lekser, kveldsmat osv osv. Mine tre jenter holder i det minste dampen oppe hos en trøtt skrott! Etter legging av de to minste, er det joggin med den eldste!

Snakkes!

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:19   #247
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Når er dere sultne? Eller....hvordan er det når dere er sultne? Nå skal vi jo spise når vi er sultne, ikke ellers. Tidligere var det jo greit; når jeg ble slapp visste jeg at det var på tide med mat, mens nå har jeg ikke det sånn. Det romler i magen ja, men er det pga sult eller tørste?

  Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:04   #248
Muffin
Juniormedlem
 
Muffin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 55
Innlegg: 26
Muffin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Dollsine: Skjønner godt at du blir oppgitt og lei deg når vekta ikke rikker på seg, selv om du prøver å gjøre alt riktig.
Jeg har ikke vært så lenge i dette gamet selv, så har vel ikke så mange råd å komme med...du har jo sikkert også hørt om platå, partystoppere, drikke nok vann, kanskje passe på at du ikke får i deg for mange kalorier og slikt?

Om du ikke får noen gode råd her inne, så kanskje du kan lage deg en egen tråd, og spørre de mer erfarne?

Angående det å være sulten, så kjenner jeg på en måte at det "gnager" i magen, romler, eller blir veldig slapp og sliten. Tror ikke det romler når jeg er tørst?

Lykke til videre! Er veldig spent på hva min vekt vil vise denne uka. Tror ikke den har rast ned den heller...

__________________


Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:51   #249
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Heia

Hiver meg med her jeg også Jeg startet på lavkarbo 12.august, og hadde ca 17 kg å gå ned. 4 er nå borte, men det er fortsatt 13 igjen som sannsynligvis vil sitte litt mer fast... Har veiedag på lørdager.

Jeg har alltid slitt med vekta, og er en erfaren jojo-slanker. Håper på at denne gangen blir det for godt! Jeg er hjemmeværende sykepleier, under utredning for revmatisme og ME. Har en del smerter og annet kroppsubehaf som jeg håper på å få litt mer kontroll over med denne dietten. Har også Fatigue, og er derfor ikke i stand til å trene så mye som jeg gjerne skulle gjort. Planlegger ikke i forveien, men går turer når dagsformen tilsier det. Har foreløpig ikke merket noe forbedring når det gjelder fatiguen, men fordøyelsen er blitt merkbart bedre

Er 34 år, mor til to og kjæreste med en herlig mann

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:02   #250
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei, Lille34, og velkommen til augustgjengen!

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no