View Full Version : Bildetråden 30+
Dere er en kjempeinspirerende gjeng! :)
No ble æ imponert! Synes d e tøft gjort å lægg ut bilda av sæ sjøl, modig e dåkk, men artig å se koss dåkk ser ut:). Har itj gått ned så my enda, men e veldig motivert te å ned enda meir.... Gir mæ itj enda nei;). Kanskje æ å tørr å lægg ut bilda av mæ etterhvert, men da må æ ned maaaaang kilo først ja...
Min tur nå tenker jeg.
I aug sept 2010. 149 kg.
http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=474&pictureid=2581
Nå i dag 16. nov 2010, 124 kg
http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=474&pictureid=2580
christine76
16-11-10, 14:40
Fantastisk forandring!
For en forskjell :ja: Så bra!
Utrolig stor forskjell, Roger!
<insert_scary_name_here>
17-11-10, 21:25
Godt jobbet Roger!!
Roger og Zillah - dere har begge gjort en KJEMPEJOBB! Dette står det respekt av. :)
Her er før og etter bilde av meg forfra og fra siden, tok før bildene for ca. 2 måneder siden og etter bildene idag. Syntes ikke jeg ser så ille mye forskjell forfra, magen har kanskje løfta seg L I T T? Syntes jeg ser trusekanten bittelitt mer tydelig :p Og jaggu har puppene mine blitt mindre! Men ser heelt klart stor forskjell på bildene fra siden! :D Er så morro med sånne før-etter bilder når man ser stor forskjell! Føler meg stolt, og mer skal det bli. Skal bli like flink som alle dere andre her inne på bildetråden! :D
Jeg ser en tydelig forskjell! Du har blitt kvitt en del pupp, ryggvalken er borte og overarmen er blitt betydelig mindre. :)
Pruttilutt
18-11-10, 18:37
Wee.:D Haha ja, er en del igjen og ta av. Håper egentlig de ikke blir borte. For om de ikke blir borte får jeg dekka brystreduksjon + brystløft. Men hvis de blir borte så må jeg jo uansett ta kun brystløft og det får jeg ikke dekka :p Ja, det syntes jeg jaggu du skal gjøre! Er kjempegøy og følge med på! :D Ja, du har iallefall noen kg igjen hvis du skulle ned til rundt 70 hvis jeg husker riktig:confused: Men 7 kg gjør stor forskjell det også faktisk:eek:
Så bildene nå....
DÆÆÆVEN!
jegerjenta
18-11-10, 21:22
Så flinke dere er:) Jeg blir kjempeimonert av før og etterbildene. Fy søren altså der kan virkelig være stolt av dere selv alle sammen:D
Når jeg ser dere som har gått ned 30-40 -og ennå mer kilo så blir jeg nesten skamfull over at jeg syns 10-12 kg er så vanskelig:( Tøffinger er dere alle sammen:D:D:D:D
Pruttilutt
18-11-10, 21:40
Er ingenting å være skamfull over. Det er like vanskelig og alle går gjennom det samme. Eneste variabelen er tida :)
Jeg fant en kjole sist fredag som jeg tenkte jeg skulle ta sjansen å prøve selv om den er i str. 46 i "normal" str. på Lindex.
(jeg varierer egentlig litt i str. fordi jeg har faktisk et skjørt jeg kjøpte på kappahl i str. 42, men igjen andre ganger kommer jeg ikke inn i en 44-46 engang og ender opp i 48 noen ganger.)
Overaskende så passet den og jeg måtte bare ta noen bilder av den på meg:
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/november2010-2.png?t=1290449626
(bildene er ikke av beste kvalitet).
Jeg kom tilbake etter 20 min. og kjøpte den til slutt, hehe.. :)
Her er bare linken over tidligere bilder for de som vil se forskjellen:
http://forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=929917&postcount=125
.
Jeg fant en kjole sist fredag som jeg tenkte jeg skulle ta sjansen å prøve selv om den er i str. 46 i "normal" str. på Lindex.
(jeg varierer egentlig litt i str. fordi jeg har faktisk et skjørt jeg kjøpte på kappahl i str. 42, men igjen andre ganger kommer jeg ikke inn i en 44-46 engang og ender opp i 48 noen ganger.)
Overaskende så passet den og jeg måtte bare ta noen bilder av den på meg:
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/november2010-2.png?t=1290449626
(bildene er ikke av beste kvalitet).
Jeg kom tilbake etter 20 min. og kjøpte den til slutt, hehe.. :)
Her er bare linken over tidligere bilder for de som vil se forskjellen:
http://forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=929917&postcount=125
.
Du er flink! Og du kledde virkelig den kjolen!!
Så bildene nå....
DÆÆÆVEN!
hihi, takk :D
Å herregud Ivett! Du er jo blitt den baben jo!
Pruttilutt
22-11-10, 23:56
For å si det på en annen måte; jeg hadde ikke dratt med deg på byen, for jeg hadde blitt sitti heilt aleine! :D
For å si det på en annen måte; jeg hadde ikke dratt med deg på byen, for jeg hadde blitt sitti heilt aleine! :D
Pøh. Tror ingen av dere hadde blitt sittende alene. Dere er hot babes! Husk det!
Pruttilutt
23-11-10, 00:25
Pøh. Tror ingen av dere hadde blitt sittende alene. Dere er hot babes! Husk det!
Hihi, siden du sier det på den måten ;) Du har plass ved siden av meg :D
Hihi, siden du sier det på den måten ;) Du har plass ved siden av meg :D
Hihihi. Kanskje vi må ta oss en tur på byen ilag en gang. Så kan vi sitti sammen ;)
Nice Ivett! Godt kjøp i tillegg :)
for en herlig tråd å lese gjennom i en slik søvløs natt! Flinke folk som støtter, og så så pene dere er da!
Jeg har vel noen førbilder ett sted,,,etterbilder må vel tas. Eller "midtveis"-bilder tror jeg vi kaller de. Får se om jeg ikke får lagt de ut om ikke så lenge. Jeg vil også ha inspirasjon og gode ord! og det er dere BEST på :klem:
sigboh: lekker kjole og for noen deilig former!
Mille
for en herlig tråd å lese gjennom i en slik søvløs natt! Flinke folk som støtter, og så så pene dere er da!
Jeg har vel noen førbilder ett sted,,,etterbilder må vel tas. Eller "midtveis"-bilder tror jeg vi kaller de. Får se om jeg ikke får lagt de ut om ikke så lenge. Jeg vil også ha inspirasjon og gode ord! og det er dere BEST på :klem:
sigboh: lekker kjole og for noen deilig former!
Mille
hihi, takk bortsett fra at det ikke er meg som har på meg den kjolen! :D
ehehehe,,,,:flau:
var så mange navn som dukket opp her. mente ivett med nyinnkjøpt kjole!
Men det skal ikke stikkes under en stol at du ser veldig bra ut i undertøyet sigboh;)
Du er flink! Og du kledde virkelig den kjolen!!
Tusen takk for det :)
Heh.. føler det ikke helt selv, men takk :D
Tviler jeg veldig sterkt på!!! Søta! :p
Nice Ivett! Godt kjøp i tillegg :)
Takk! :)
Takker :)
Dere har alle gjort en fantastisk jobb!!! :D
Gratulerer.Flink du!!:D Deilig å komme seg inn i mindre størrelser ja. Har ikke ett plagg som ikke er ALT for stort lengere. Hehe,passer jo med baggy pants og ekstra store jakker,tskjorter etc i disse tider lol
ehehehe,,,,:flau:
Men det skal ikke stikkes under en stol at du ser veldig bra ut i undertøyet sigboh;)
da kan jeg iallefall ta æren og si tusen tusen takk! :D
Fy flate, Ivett! Det var forskjell! Du har virkelig vært flink! Fin kjole, forresten! :)
Gratulerer.Flink du!!:D Deilig å komme seg inn i mindre størrelser ja. Har ikke ett plagg som ikke er ALT for stort lengere. Hehe,passer jo med baggy pants og ekstra store jakker,tskjorter etc i disse tider lol
Takker :)
Ja, jeg føler jeg har et stort behov for nye klœr! Det meste jeg shoppa i sommer er for stort igjen, selvsagt er det deilig.. men dyrt...
Hehe.. for noen er jo sånn inn for tiden :p
Fy flate, Ivett! Det var forskjell! Du har virkelig vært flink! Fin kjole, forresten! :)
Tusen takk! :o
Er her ikke en slik selgetråd ? :P Vi er jo i alle forskjellige størrelser her, og det en vokser fra er jo sikkert noe som en annen kan bruke, haha :D jeg merker ene jobbbuksa mi driver og ramler ned langt på ræva.. Så jeg må kjøpe ny... men gidder ikke legge mange kronene i det, ettersom jeg sikkert må ha ny igjen om noen mnd, haha :p Men det er jo et luksusproblem.. :)
jeg legger inn noen sletne bilder denne sene natten. (om jeg får det til).
7601
Dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p Jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
Nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
7602
7603
Tatt med kamera på min lilla data. Jeg PRØVDE å smile altså
Da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?
rettelse, oktober i år. ikke at det har så mye å si,,,,
Wow :D For en forskjell på en mnd :D Mye slankere i ansiktet ja! :)
Jeg tok aldri bilde da jeg begynte, angrer litt :/ men har tatt ett for ikke så lenge siden.. Gått ned 10 kg siden oktober jeg også men kan ikke SE at det vises så godt, kanskje litt på magen. Kjenner det på klærna men..
Så utrolig stor forskjell på deg på bare kun en mnd Mille89!
7601
dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. Alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
7602
7603
tatt med kamera på min lilla data. Jeg prøvde å smile altså
da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?
pen:d
7601
Dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p Jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
Nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
7602
7603
Tatt med kamera på min lilla data. Jeg PRØVDE å smile altså
Da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?
5 uker?:eek: Hvordan er det mulig? Du ser helt utrolig ut! Stå på videre! :)
hildepilde
26-11-10, 01:24
Ivett.. Hvor mye har du gått ned egentlig?? Det var helt villt forskjell!! Fantastisk jobba! :) :) :)
takk takk takk:love:
Jeg går på eurodiett, lavkarbo OG lavkalori. Men det er jo bare for en stund, g sammen med en lege. Siden jeg har PCOS ble det så veldig vannskelig uten. Men tja, jeg føler meg litt som et lite hode med en litt for stor kropp:p Men satser på den kommer etter. Det trenger ikke gå så fort nå. Resten av meg må j klare å følge etter. Og har heller ikke som mål å bli syltynn. Er som deg ophelia(mener du nevnte det tidligere i bloggen?), synes som regel det er penest med litt kosemage, og former generelt.
Senorita: lag en slik tråd og legg evt link til den i denne! Om du sliter med å se forskjell, begynn å ta mål? Det er garantert det!
Har tatt enda ett nytt etterbilde, bare forfra vel og merke. Tok dette på kvelden og jeg er alltid så oppblåst om kvelden og det syntes så godt fra siden :o hehe. Men jeg syntes at magen min har løfta seg enda litt? :D
Dere må nok sette dere litt på skakke for og se, sorry for skeivt bilde :o:D
magen har blitt mindre ja sigboh :D syns du hadde fått større pupper igjen men det er kanskje bhen hihi:)
Haha. Neida, det er bare det at de "strutter" litt mer :D haha. Har gjennomgått en ryggbehandling så jeg er rakere i ryggen og da følger liksom puppene med også! Bh'en hjelper heeelt sikkert til, men har den på akkuratt samme "Hakk" som før:p
Du er i alle fall heldig der fra naturen :D hehe.. er nok mange som misunner deg dem der ;) hehe..
haha, takk du kan få de :o
<insert_scary_name_here>
01-12-10, 00:47
Sigboh - det synes så absolutt på magen ja!:D
jeg har igrunn ingen før bilder av meg, siden jeg har hatet å ta bilde av meg da :/ så jeg må lete litt for å finne det.. Har kun noen litt lettkledde førbilder.. Får tenke litt på å legge dem ut.. :p
Men jeg tok et par idag.. etter -12,3 kg.. har enda over 20 kg som skal bort , men ser ikke like bælfeit ut nå som jeg gjorde for + 12 kg siden :P
Så da får jeg bruke dette som "førbilde" senere om noen mnd.. :)
jeg har igrunn ingen før bilder av meg, siden jeg har hatet å ta bilde av meg da :/ så jeg må lete litt for å finne det.. Har kun noen litt lettkledde førbilder.. Får tenke litt på å legge dem ut.. :p
Men jeg tok et par idag.. etter -12,3 kg.. har enda over 20 kg som skal bort , men ser ikke like bælfeit ut nå som jeg gjorde for + 12 kg siden :P
Så da får jeg bruke dette som "førbilde" senere om noen mnd.. :):confused:
Hvor i all verden skal du hente 22 kilo til??? Du er jo flott!!! :heia:
TJa, jeg veier 92,9 kg så.. har nok å ta av , spesielt på magen :<
Du er i alle fall heldig der fra naturen :D hehe.. er nok mange som misunner deg dem der ;) hehe..
Jepp!! Vi andre som har vært type dundre langt over hundre med pupper FORTSATT i a/b da, og fortsatt a/b nå når man er langt under 100 er littegranne misunnelig, for det var pen kløft;)
<insert_scary_name_here>
01-12-10, 21:31
Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!
Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!
Heldige bilder? hehe :p Er ikke mer enn 170 høy heller så.. Det synes mye bedre i bare truse og bh, det skal jeg love deg, hehe..
Når jeg når normalvekt så skal jeg legge ut før og etter i undertøyet.. hehe
<insert_scary_name_here>
01-12-10, 21:35
Jeg venter i spenning ;) I den farten din er det vel ikke lenge vi må vente :)
TrillTrall
01-12-10, 21:36
Så da får jeg bruke dette som "førbilde" senere om noen mnd.. :)
Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!
Stor forskjell på deg Sigboh!
20 kg?? Kor i alle dager skal du finne de, Senorita?
Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!
Joda jeg veier jo nesten 93 kg!!
jeg veide 55-60 kg før jeg begynte å ese ut.. Så langt ned kommer jeg nok ikke men... 20 kg til må jeg ned.. må få vekk fleskelår og fleskearmer og bollemage, hehe :p
Men det er vel puppene som ryker først tenker jeg :|
Senorita: Så fin du er! Og du som nevner puppene mine, du har jo selv ;) hihi. Kan også tenke meg at du har timeglassform under den genseren der? SYntes iallefall det ser sånn ut! Du er kjempeflink som har gått ned så mye, så raskt! Også så fint hår du har :eek:
timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe
timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe
Da er det nok feil type bh ja! :D Har ikke naturlig kløft for og si det sånn, her henger det og slenger :o Jeg har det jeg liker og kalle for "to kløfter". haha.
Hehe :D du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall :p
Hehe :D du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall :p
Jeg bestiller fra underverker.no og her går det i push up! Hadde jeg enda hatt pupper som en 17 åring skal ha (fra naturens side) og ikke slappere enn det tilogmed mormor på 70 har så skulle jeg gjeerne brukt uten push up x) haha
pff.. mye finere med den kløfta som du har!! :) jeg får kikke litt på siden der.. :D takk
Nå kjem da fleire bilete!!
Forskjellen i vekt er litt opp og ned.. (Hehe)
Men vekten på de nyeste bildene er ca 122 kg..
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/150og121.jpg
Her er forskjellen ca 150 + og 122 kg..
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/137og121.jpg
Her er forskjellen ca 15 kg...
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/132og121bak.jpg
Her er det vel sånn ca 12 kg forskjell...
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/121og132.jpg
Også ca 12 kg forskjell..
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC_9586.jpg
Når jeg trekker inn magen ser jeg faktisk sånn ut... HATER den hengemagen som ikke forsvinner.. -,-
Også, bare for å understreke at jeg HAR personlighet...
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC_9598.jpg
:D:D
du er bare helt rå Stine :) Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!
Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?
du er bare helt rå Stine :) Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!
Mihihi!
Tusen takk!
Jeg blir derimot deprimert over å se hvor JÆVELIG bleik jeg har blitt.. GODT jeg skal tilbake til Spania i Februar! ^^,
Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?
Jaa... jeg har målt.. Og det er snakk om endel cm tror jeg.. ligger litt målehistorikk i journalen min, husker ikke helt..:p
MEN så har jeg klart å rote vekk målebåndet, så har ikke oppdatert på en mnds tid...
Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...
Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da :D
Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...
Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da :D
Hahah... Jeg også er redd for det...
Så har vel tatt solarium to ganger i hele mitt liv eller noe sånn.. Tror det var før komfen.. :p
Jeg er for skitten og for hestejente til å egentlig være forfengelig nok, får bare overleve med å være bleik disse mnd.. Sånne tanninglotion blir aldriii seende bra ut på meg uansett, ser ut som en mandarin i stedet.. :p
Og Zillah - Jeg sjekket journalen, og lårene hadde krympet med 8 cm når jeg målte for 1 mnd siden...
Eg har kjøpt meg sånn derre Dove Summer Glow. Men å smøre det jamnt over heile kroppen, da...? Klarer de andre damer å smøre inn ryggen utan hjelp? Trur ikkje eg hadde klart det sjølv om eg hadde hatt ei skulder som var velfungerande. Kanskje om eg hadde vore tynn. Som feit og med dårleg skulder - ikkje sjans i havet.
dove her og.. men jeg smører ikke overalt.. bare det som folk "ser" hehe :p ansiktet og litt på halsen og sånn.. Ser sikkert dumt ut naken men det er det ikke så mange som ser liksom :>
Jeg klarer ikke å smøre jevnt noe som helst sted.. ikke engang på armene... Såå derfor har jeg bare gitt opp! :P
8 cm er ganske sykt ja! :D
TrillTrall
02-12-10, 22:07
Det har med bh'en å gjøre ja! Jeg gikk inn på Reimers og sa:"Jeg trenger en bh og denne gangen vil jeg ha noe som virkelig løfter og gir en skikkelig kløft!" Reaksjonen da jeg kom hjem og viste meg frem var omtrent som følger:"Hehe! Hehehehe! Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehe! Joda! Hehehehe!" Mannfolk er enkle vesener altså. :D;) :love:
ja jeg fant ut at jeg har slike sømløs t-shirt bher :P eller noe sånt
Det har med bh'en å gjøre ja! Jeg gikk inn på Reimers og sa:"Jeg trenger en bh og denne gangen vil jeg ha noe som virkelig løfter og gir en skikkelig kløft!" Reaksjonen da jeg kom hjem og viste meg frem var omtrent som følger:"Hehe! Hehehehe! Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehe! Joda! Hehehehe!" Mannfolk er enkle vesener altså. :D;) :love:
Hahah! Ja, de er det! Får så og si aldri noen reaksjoner av min lenger :( kanskje jeg skal gi faen i et par uker? Altså, no shaving, ikke noe sminke, ikke bruke bh eller noen ting også bare BANG på med alt så jeg kan få noen sånne igjen? :rolleyes:
Hvordan får dere bildene i innleggene?
Hvordan får dere bildene i innleggene?
Ved siden av knappen hvor du kan bytte fontfarge (øverst i boksen du skriver innlegg i) er det et lite binders-symbol for "vedlegg". Det er den du leter etter. :)
TrillTrall
03-12-10, 11:33
Hahah! Ja, de er det! Får så og si aldri noen reaksjoner av min lenger :( kanskje jeg skal gi faen i et par uker? Altså, no shaving, ikke noe sminke, ikke bruke bh eller noen ting også bare BANG på med alt så jeg kan få noen sånne igjen? :rolleyes:
Vanligvis får jeg aldri reaksjoner jeg heller, men da kom jeg og mer eller mindre trøkka puppene opp i trynet på ham der han satt! :lol:
Om jeg etterlyser komplementer til daglig så sniker han seg unna ved å si:"Men du er jo alltid så søt og fin!" :love: Men han er veldig snill og god altså, så det er ikke så farlig.
Dæven StineH.. For en forskjell..
Dæven StineH.. For en forskjell..
Hihi!
Kan vel ikke si annet enn tusen takk! ^^,
Tok på meg en dongeribukse nå som jeg faktisk ikke fikk på meg i det hele tatt på mitt største.. Nå får jeg den på meg og vel så det, har tilogmed en stilongs under og buksa er egentlig ikke så fryktelig trang engang! Jeg liker ikke lavkarbo, jeg ELSKER lavkarbo!! :D
Hihi!
Kan vel ikke si annet enn tusen takk! ^^,
Tok på meg en dongeribukse nå som jeg faktisk ikke fikk på meg i det hele tatt på mitt største.. Nå får jeg den på meg og vel så det, har tilogmed en stilongs under og buksa er egentlig ikke så fryktelig trang engang! Jeg liker ikke lavkarbo, jeg ELSKER lavkarbo!! :D
http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif
Jeg har kjøpt meg et par bukser som er litt tighte på en måte og jeg føler meg faktisk fresh og vel i dem!
http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif
Jeg har kjøpt meg et par bukser som er litt tighte på en måte og jeg føler meg faktisk fresh og vel i dem!
Det er ingenting som er bedre enn det... =D
Steike stineH, godt jobbet! Ser veldig bra ut:)
Dere er såååå flinke altså!
Gleder meg til jeg kan legge inn før/etter bilder.. foreløpig er det ikke mye som vises på kroppen.. Håper det kommer snart ;)
StineH: Du har gjort en vannvittig bra innsats! Ser sinnsykt stor forskjell!!! Råbra!
Ene bildet tatt i sommer.. 105 kg.. andre bilde tatt nå nylig, 92 kg...
litt forskjell? :D Tenk at jeg har vært så bollete.. grøss.. ante ikke det var så stor forskjell :p
Jøss! Det var stor forskjell...
Hadde ikke sett at det var samme person jeg. No offence. Men jeg synes du ser yngre ut nå :D Du har vært flink :heia:
Ene bildet tatt i sommer.. 105 kg.. andre bilde tatt nå nylig, 92 kg...
litt forskjell? :D Tenk at jeg har vært så bollete.. grøss.. ante ikke det var så stor forskjell :p
Ser stor forskjell! Ser myye yngre ut på det nyeste bildet ;)
hehe :D er vel bare 5 mnd i mellom der tenker jeg..
Jeg har lagt ut flere før og etterbilder på bloggen min. Fant ikke noen nye bilder av meg i helfigur, men har noen fra i sommer.
http://matvraksblogg.blogspot.com/2010/12/flere-fr-og-etterbilder.html
Utrolig stor forskjell, Vimsen!
ja stoor forskjell :) Pen jente!! :)
Utrolig stor forskjell, Vimsen!
ja stoor forskjell :) Pen jente!! :)
Takk for det. Må av og til se på gamle bilder for å virkelig se hvor stor forskjell det faktisk er.. Men det er artig å se at det faktisk har skjedd ganske mye.. :D
I juleutfordringen la jeg ut ett bilde av meg nettopp, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også..
Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...
Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. ¨
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år... :D
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC_2957.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC00796.jpg
Kjempestor forskjell StineH!
StineH: wow så utrolig flink du har vært altså, STOOOOR forskjell. Er det ikke gøy?!:) Må bare si at du er ei nydelig jente!!
Jeg satt å så på bilder fra i fjor jul og tenkte sånn, "Oj, var jeg virkelig så stor?" Så jeg tenkte jeg skulle følge StineH sitt eksempel og legge inn bilde fra forrige og denne julen. Det første bildet er fra jula i fjor. Dersom noen lurer på hva jeg gjør, så er jeg veldig inni i noe musikk på dansegulvet, tror jeg. Det andre bildet er av litt dårlig kvalitet, men det skal forestille meg på julaften forann juletreet. Måtte endre litt på lysstyrken og kontrasten og da ble det litt rare farger.
Pruttilutt
26-12-10, 16:06
Nydelige,nydelige du <3
Nydelige,nydelige du <3
Naaaw. Takk søtaste du <3
Wow Vimsen! Ser stoor forskjell!
Kom over et bilde av meg selv fra i sommer når jeg og moren min var i Ungarn og jeg tenkte "herregud! er det der MEG?!" fikk sjokk når jeg så meg selv. Så legger ut bildet fra Ungarn og et bilde som er tatt nå for noen dager siden.Er meg som sitter til høyre på bildet med lyst hår. Ser spesielt forskjell i ansiktet, armene og skuldrene/brystet.
Kom over et bilde av meg selv fra i sommer når jeg og moren min var i Ungarn og jeg tenkte "herregud! er det der MEG?!" fikk sjokk når jeg så meg selv. Så legger ut bildet fra Ungarn og et bilde som er tatt nå for noen dager siden.Er meg som sitter til høyre på bildet med lyst hår. Ser spesielt forskjell i ansiktet, armene og skuldrene/brystet.
VOOOOAOW:heia::heia:
Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...
Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. ¨
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år... :D
WOW!!!! :_plystre:
Ser virkelig forskjell ja!!! 30kg på 1år......helt fantastisk!!! :klem:
Muttern_123
28-12-10, 08:52
Herlige bilder. :love: Her er et før-bilde (http://www.fotoknudsen.no/archive66/01122003015410O9688Pb5v8adKx2aBY2A6V/medium/1010200711425vtrnByOJ1QRK7YsdW.jpg?48)av meg, pluss et etter-bilde (http://www.fotoknudsen.no/archive226/01122003015410O9688Pb5v8adKx2aBY2A6V/medium/20022010014409244dc253d1421982.jpg?95).
Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.
OMG!!! Så utrolig stor forskjell.... Du er en motoivator uten like! Gratulerer!
Så knallflink du har vært og så flott du er!!! Både før og etter! :love:
Takk Sigboh. Og jeg kjente deg ikke igjen på det første bildet. Kjempebra! Kule fugler du har ;)
Takk Kanutten :love:
Og Vimsen: hihi ja, de er babyene mine. :love: og takk! :D
kjempeforskjell sigboh! Nice :D men jeg syns du var nå veldig pen på det første også jeg :D Du er en pen jente uansett!! Pene trekk i ansiktet :)
kjempeforskjell sigboh! Nice :D men jeg syns du var nå veldig pen på det første også jeg :D Du er en pen jente uansett!! Pene trekk i ansiktet :)
hihihi takk! :D
Fantastisk bra alle sammen!!! :D
Her er et bilde fra jula:
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/3b2a4d75.jpg?t=1293720735
sammenlinga med før:
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/2006-2007.png?t=1293720795
Nesten som jeg får lyst å grine av de bildene :hylgrine:
Ansiktet mitt nå:
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/062c898e.jpg?t=1293720965
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/f2966473.jpg?t=1293720905
og før:
http://img.photobucket.com/albums/v295/kinaitra/ansikt.png?t=1293720890
Vekta har stått stille de TO siste mnd. :(
men men... prøver å se det positive i det, at jeg i det minste har klart å holde vekta stabilt.
Men må vel vœre fornøyd med rundt -36,5 kg. på 1 år.
Jeg begynte å veie meg 2 uker etter at jeg starta, så har nok gått ned mer enn det, tror jeg?
Uansett... Godt Nyttår alle sammen!!!
Vi har alle gjort en antastisk jobb i år!
Sorry for stooooore bilder, men aner ikke hvordan jeg legger til miniatyr bilder.
Har du gått ned "bare" 36,5 kilo, Ivett? Det ser ut som enormt mykje meir. Du har fått ein kjempeflott figur. Søt var du før også, altså, men no er du blitt veldig snerten.
Eg er framleis diger, eg, ser ikkje ut som om eg har mista ca 30 kilo... :(
Fantastisk Ivette. Du ser så mye yngre ut nå. Fin kjole :)
Ja, du ser helt nydelig ut Ivette :D gratulerer så masse!
Ivett, du ser fabelaktig ut!!! Fantastisk nydelig og du har vært utrolig UTROLIG flink!
Ivett, du ser fantastisk ut. Ikke gi deg, det vil løsne - så hold ut.
Gratulerer Ivett med så mye nedgang, du ser kjempeflott ut!
http://babyporten.no/forum/images/smilies/tullerdu.gif Ivett! Du har vært utrolig flink! Du er bare nydelig!
Hei. La inn bilder i den andre bildetråden jeg. :)
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=991150#post991150
Såå utrooolig flinke dere er alle sammen!
Og Sigboh :o jeg kjente deg virkelig ikke igjen på det bildet fra ungarn! Fyyflate!
OG ikke minst deg Ivett, du ser helt fantastisk ut! Ligner ikke på deg på de gamle bildene i det hele tatt!
Jøss!! Ser ikke ut som samme mann:D Gratulerer!
Legger her ut min vektgang fra august til januar i en liten collage :)
Her er link til bilde:http://i938.photobucket.com/albums/ad228/nupsida/vektnedgang2.jpg
Var usikker på om jeg fikk til det der vedlegg tingen, derfor link også :P
:klem: Stor forskjell!!! Så flink du har vært!!!! :klem:
oj! stor forskjell på mage og lår ja :D Så kjekt :D FLink du er!!
På det første bildet veier jeg ca 115-120 kg. Og max vekta mi var 135 kg.
På det siste veier jeg 88 kg. Er temmelig fornøyd når jeg ser bildene. Legger ut disse for å få opp motivasjonen igjen. Skjørtet er fra da jeg var størst.
shit :D som du har gått ned! Wow du er kjempeflink :) Ser det tydelig på klærna ja :) Jeg har gått ned 18 kg og jeg ser det nesten ikke.
Møtte masse folk før nyttår som ikke har sett meg på 6 mnd og ingen av dem såg jeg hadde gått ned i vekt.. Skuffende..
Men jeg merker det jo på klærna at dem er for store.. heldigvis..
flinke damer som har posta nå! syns du har fått mindre merker på magen og jeg, nupsida? stemmer det? ser hvertfall bra ut! du bør være stolt, det burde sistegang også!
flinke damer som har posta nå! syns du har fått mindre merker på magen og jeg, nupsida? stemmer det? ser hvertfall bra ut! du bør være stolt, det burde sistegang også!
Føler også de har blitt mindre synlige :D
solihjerte
03-01-11, 00:40
shit :D som du har gått ned! Wow du er kjempeflink :) Ser det tydelig på klærna ja :) Jeg har gått ned 18 kg og jeg ser det nesten ikke.
Møtte masse folk før nyttår som ikke har sett meg på 6 mnd og ingen av dem såg jeg hadde gått ned i vekt.. Skuffende..
Men jeg merker det jo på klærna at dem er for store.. heldigvis..
Det er slett ikke umulig at det var mange som så det, men ikke alltid det er like lett å kommentere på slikt. Mange trør litt varsomt når det gjelder vekten til folk. Jeg har gått ned 30 kilo i år, og det er stort sett når jeg tar opp det med vekt selv at folk sier at de virkelig har lagt merke til det. Så det er helt sikkert synlig på deg, men ved å kommentere vekten til andre sier man samtidig noe om at vedkommende er/har vært stor, så det er nok litt touchy hele greiene. Kommer sikkert an på hvilken kontakt man har med vedkommende så klart, men er nok en del som kvier seg litt for å kommentere på vekt/utseende.
På det første bildet veier jeg ca 115-120 kg. Og max vekta mi var 135 kg.
På det siste veier jeg 88 kg. Er temmelig fornøyd når jeg ser bildene. Legger ut disse for å få opp motivasjonen igjen. Skjørtet er fra da jeg var størst.
wOOW KJEMPEBRA!! Stå på vennen:D
Det er slett ikke umulig at det var mange som så det, men ikke alltid det er like lett å kommentere på slikt. Mange trør litt varsomt når det gjelder vekten til folk. Jeg har gått ned 30 kilo i år, og det er stort sett når jeg tar opp det med vekt selv at folk sier at de virkelig har lagt merke til det. Så det er helt sikkert synlig på deg, men ved å kommentere vekten til andre sier man samtidig noe om at vedkommende er/har vært stor, så det er nok litt touchy hele greiene. Kommer sikkert an på hvilken kontakt man har med vedkommende så klart, men er nok en del som kvier seg litt for å kommentere på vekt/utseende.
Enig med denne. Syntes det er vanskelig selv, med mindre personen begynner og snakke om det selv.
Enig med denne. Syntes det er vanskelig selv, med mindre personen begynner og snakke om det selv.
Vel jeg fortalte flere av dem at jeg hadde gått ned 18 kg og de sa at de hadde ikke lagt merke til det... :p Så enten så har jeg gjemt kiloene godt før eller noe sånt... :p
Vel jeg fortalte flere av dem at jeg hadde gått ned 18 kg og de sa at de hadde ikke lagt merke til det... :p Så enten så har jeg gjemt kiloene godt før eller noe sånt... :p
Oi. Det er jo veldig rart da! 18 kg er jo stor forskjell!
Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P
Jeg skal ned minst 15-20 til, og da skal dem jammen få se det!! :D
Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P
Jeg hadde vel ca 33 kg overvekt totalt da jeg startet, og fikk ikke synlig endret fasong før jeg hadde gått ned omtrent 20. Da skjedde det plutselig mye rart i skrotten, og de neste 2-3 kiloene skapte rabalder i klesstørrelsene. :cool: Usikker på hvorfor det er sånn, men jeg tror det første som forsvant hos meg var ryggvalken - og den er kanskje litt "usynlig" sånn under klær og whatnot.
I alle fall, ikke mist motet - kroppen gjør som den vil, når den vil :p
Nei ikke noe mot mistet. Jeg har jo gått ned minst 2 str i bukser, og får på meg gamle topper og bukser. Og bhene er litt mindre også :P
Har målt meg og jeg har på 3 mnd mistet :
16 cm i midja
11 cm rundt hoftene
4 cm rundt halsen
6 cm rundt overarmene
12 cm rundt brystet :(
10 cm over rumpa
9 cm rundt låret
:D må vel si meg fornøyd.. Hadde jo litt pupper å ta av og er enda oppi en liten D så skal vel ikke klage :P C er enda for smått til meg..
Må legge til jeg er epleformet, har igrunn lite rundt hofter og lår, alt har ligget på magen.. og det er jo der jeg har gått mest ned :)
Det viste utrolig godt på bildene du har lagt ut her hvertfall. Du er flink! :)
ChristineSixteen
05-01-11, 22:32
Tid for nye bilder :) Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen :p
Wow :D ja litt av en forskjell du :) 54 kg!!! herlighet, det er jo bare villt mye da :) Du er skikkelig pen også! Så deilig det må føles :) Er litt sur på meg selv for at jeg ikke har noen bilder av meg i helfigur fra "før" , alltid morsomt å se nedgangen, hehe :)
Tid for nye bilder :) Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen :p
OI! Sykt så mye du har forandret deg! ett helt nytt menneske jo :D
Du har virkelig vært flink :)
Stå på videre! :heia:
Og ikke ser jeg noe løshud heller selv om du har gått ned så mye.. gått ned 54 kg på ETT ÅR??
ChristineSixteen
05-01-11, 22:59
Og ikke ser jeg noe løshud heller selv om du har gått ned så mye.. gått ned 54 kg på ETT ÅR??
Ja har faktisk gått ned så mye på ett år :) Helt utrolig å tenke på! Og jeg skal love deg det er løshud på mage og lår! Og puppene mine er bare skinnfiller :p
Hehe såpass :P Men armene dine er jo veldig flotte syns jeg :) Får du dekt en evt. operasjon da eller trengs ikke det? Jeg har litt noia for om jeg får løshud.. :p
<insert_scary_name_here>
05-01-11, 23:47
WOW Christinesixteen! Helt utrolig!! Det der står det virkelig respekt av!
WOW Christinesixteen! Helt utrolig!! Det der står det virkelig respekt av!
Signerer denne, du ser flott ut.
ChristineSixteen
06-01-11, 00:16
Tusen takk alle sammen :love:
ChristineSixteen
06-01-11, 00:18
Hehe såpass :P Men armene dine er jo veldig flotte syns jeg :) Får du dekt en evt. operasjon da eller trengs ikke det? Jeg har litt noia for om jeg får løshud.. :p
Ja jeg har fått innvilget bukplastikk, og skal under kniven den 25.januar :D Og da skal jeg samtidig ta brystløft med protese! Du kan tro jeg gleder meg :D
Og armene mine har faktisk blitt veldig bra! Det er vel den peneste delen på kroppen min etter jeg har gått ned :p
<insert_scary_name_here>
06-01-11, 00:49
Christine - Om jeg kan få spørre - hvor lang tid tok det fra du søkte om bukplastikk, til det ble innvilget, og så til operasjonen?
ChristineSixteen
06-01-11, 01:03
Christine - Om jeg kan få spørre - hvor lang tid tok det fra du søkte om bukplastikk, til det ble innvilget, og så til operasjonen?
Jeg søkte meg til Aleris, siden de har veldig kort ventetid, og siden de hadde en avbestilling fikk jeg time 2 uker etter jeg sendte henvisningen. Vanligvis er det 4-6 ukers ventetid på time. Og da jeg var der og fikk innvilget operasjon, fikk jeg beskjed om at jeg kunne få operasjon med en gang hvis jeg ville, var opp til meg når jeg skulle opereres. Jeg ville ikke gjøre det før jul, pluss at jeg ville gå ned litt til, så da valgte jeg å vente halvannen måned. Så fra jeg sendte henvisningen til operasjon er det 2 måneder i mellom, og det er jo veldig kort! Men dette kommer ann på hvor i landet man holder til, noen steder er det opp til 3 års vente tid :eek: Hvis man går inn på frittsykehusvalg.no så kan man se hvor det er kortest ventetid i regionen man bor i.
Wow! Foxy lady du Christine! :heia: Du var jo ei pen dame før og, men du ser ut som du trives bedre no. Du stråler litt meir. Eg er impregnert. Hihi :D
ChristineSixteen
06-01-11, 01:39
Wow! Foxy lady du Christine! :heia: Du var jo ei pen dame før og, men du ser ut som du trives bedre no. Du stråler litt meir. Eg er impregnert. Hihi :D
Takk Vimsen :D Ja jeg trives mye bedre nå, og som du sier stråler jeg mer. Det er hvertfall det alle som kjenner meg sier :)
Wow. Du har blitt heilt ny. Nesten som det ikkje går an å kjenne deg igjen frå Før til No-bildet.
Hei
Jeg er på min 4 dag med LCHF kosthold. Har planer om å gå ned 30 kilo.
Ble bare så inspirert av alle dere som har guts til å legge ut bilder og som har gått ned så mye... Respekt!! Dette skal jeg også klare!!!
Er nå i ketose og syntes egentlig at det går veldig bra om dagen. Drikker masse vann og har begynt å trene igjen... går på tredemølla...og følger et program med Nike som heter from Walk to run... har så dårlig kondis, og begynner helt på bånn.
Gleder meg til å følge dere alle sammen...
Hepp! Let's go.....
Det første skrittet er det største, Hannesita! Velkommen hit og lykke til :)
<insert_scary_name_here>
06-01-11, 21:34
Jeg søkte meg til Aleris, siden de har veldig kort ventetid, og siden de hadde en avbestilling fikk jeg time 2 uker etter jeg sendte henvisningen. Vanligvis er det 4-6 ukers ventetid på time. Og da jeg var der og fikk innvilget operasjon, fikk jeg beskjed om at jeg kunne få operasjon med en gang hvis jeg ville, var opp til meg når jeg skulle opereres. Jeg ville ikke gjøre det før jul, pluss at jeg ville gå ned litt til, så da valgte jeg å vente halvannen måned. Så fra jeg sendte henvisningen til operasjon er det 2 måneder i mellom, og det er jo veldig kort! Men dette kommer ann på hvor i landet man holder til, noen steder er det opp til 3 års vente tid :eek: Hvis man går inn på frittsykehusvalg.no så kan man se hvor det er kortest ventetid i regionen man bor i.
Tusen takk. Langt igjen, men greit å vite. Vi ligger under samme helseforetak, så veldig relevant. :)Er det sånn så du får det meste dekket?
ChristineSixteen
06-01-11, 22:14
Tusen takk. Langt igjen, men greit å vite. Vi ligger under samme helseforetak, så veldig relevant. :)Er det sånn så du får det meste dekket?
Jeg får dekt full bukplastikk. Og så betaler jeg for ekstra fettsuging av magen så den blir flat og fin :) Staten dekker kun brystreduksjon og ikke brystløft så det må jeg betale selv. Og de dekker jo selvsagt ikke silikon :p Så herligheten endte på 56 000... Men det er det verdt! Og hvis jeg måtte betalt bukplastikken selv så hadde vært minst 50 000 til så jeg er fornøyd :)
hvor mye må du ut med for kun fettsuging? det kan jeg sikkert tenke meg når jeg er ferdig.. Kan man gjøre det uten store inngrep og arr, montro? :p
Jeg driver og lurer på om jeg må operere leveren min, mulig de kan gjøre alt i samme slengen, haha :P
ChristineSixteen
06-01-11, 22:45
hvor mye må du ut med for kun fettsuging? det kan jeg sikkert tenke meg når jeg er ferdig.. Kan man gjøre det uten store inngrep og arr, montro? :p
Jeg driver og lurer på om jeg må operere leveren min, mulig de kan gjøre alt i samme slengen, haha :P
Ja man kan ta fettsuging uten store inngrep. Tror ikke det blir mye arr av det heller. Jeg får fettsugingen litt billigere siden jeg allerede ligger på bordet i narkose, dyrere hvis man kun skal fettsuge. Husker ikke helt prisen, enten 10 eller 15 000.
I utgangspunktet fettsuger de litt når de tar bukplastikk, men jeg ble anbefalt å betale ekstra og få det ordentlig gjort. Staten betaler kun for at de fettsuger så de får dratt huden ned, ikke for å gi en fin fasong og det vil jeg gjerne ha når jeg først skal gjøre det. Jeg lurte litt på å fettsuge flankene også, men fikk beskjed om at for at det skulle bli fint måtte man i utgangspunktet ha stram hud. Og jeg har jo ikke akkurat stram hud etter vektnedgangen :p Så hvis du har løshud etter du har gått ned, kan det hende det ikke blir pent å bare fettsuge. Men det beste er å høre med en plastisk kirurg når du har gått ned i vekt
Ja jeg har jo noen kilo til før jeg er ferdig hehe :) Så får vente og se hvordan jeg blir seende ut.. Ikke sikkert jeg trenger noe som helst, lever i håpet :p
WOW - er helt målløs jeg ChristineSixteen! Du er virkelig en inspirasjonskilde! Håper jeg er der du er nå, om et års tid. Jeg vet jeg kommer til å få mye løsskinn på magen (mye strekkmerker etter graviditet), og håper på å få tatt en bukplastikk.
Har tenkt til å ta noen bilder nå, kanskje jeg er tøff nok til å legge de ut her når jeg har gått ned litt...
Du har virkelig vært flink! :)
Ja jeg har jo noen kilo til før jeg er ferdig hehe :) Så får vente og se hvordan jeg blir seende ut.. Ikke sikkert jeg trenger noe som helst, lever i håpet :p
Du har jo den fordelen at du er ung Senorita:) Huden er mer elastisk da:)
SAnt nok, og ikke røyker jeg.. Men jeg har sett http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=542573 den, og hun var ung, og trente og alt.. og se den magen :S stakkars. Håper virkelig ikke jeg får sånn...Men FÅR jeg det, så skal jeg så klart operere :)
Fantastisk bra til alle dokke som har lagt ut bilde, det inspirera og motivera veldig! :)
Skal sjå om eg finne bilde eg og en dag. Sjølv starta eg med 119,3 kg i april i fjor.. Men kan vell bare sei det va 2 månda med skikkelig lavkarbo, og to månda med slurv.. Vekta var ned på 105 men gjekk fort opp giejn til 108 når eg slutta. Etterkvart krøyp vekta fort opp igjen på grunn av utrulig usunn livstil men den stoppa på ca 115. Tirsdag va det på ann igjen og dinna gongen gjer eg meg ikkje før eg har nådd 90 i vertfall. Veien vidare er eg usikker på, om det blir lavkarbo eller bare en sunn livsstil.
Veien vidare er eg usikker på, om det blir lavkarbo eller bare en sunn livsstil.
Hvorfor står det "eller" der? Lavkarbo ER sunn livsstil. ;)
Dere er så sykt flinke alle sammen!! :)
Hvorfor står det "eller" der? Lavkarbo ER sunn livsstil. ;)
Det eg meina er at en livsstil der eg ete potete, ris, pasta, brød og det eg vil kalle ''normal'' mat. Med en slags grethe roede tankegang. Grunnen til at eg nok ikkje kjem til og fortsette på lavkarbo er fordi at for meg er lavkarbo en kur, og ikkje en livsstil. Eg syns det er ei utfrodring og holde seg unna brød, potete, pasta og ris.
Veit månge syns det e heilt feil tankegang, men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.
men lavkarbo regulerer så mye mer enn bare vekten... Etter jeg la om har jeg fått bedre leververdier, bedre jernverdier, mindre hudplager, ingen oppblåst mage/luftplager, ingen halsbrann.. OG gått ned masse.. Sover bedre.. Mer energi.. Livet er vel mer enn pasta og ris :P
Det eg meina er at en livsstil der eg ete potete, ris, pasta, brød og det eg vil kalle ''normal'' mat. Med en slags grethe roede tankegang. Grunnen til at eg nok ikkje kjem til og fortsette på lavkarbo er fordi at for meg er lavkarbo en kur, og ikkje en livsstil. Eg syns det er ei utfrodring og holde seg unna brød, potete, pasta og ris.
Veit månge syns det e heilt feil tankegang, men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.
Og hvorfor tror du at du ikke klarer å beherske godterispisingen på høykarbo? ;) Ofte er det man sliter mest med å kvitte seg med det man trenger mest å kvitte seg med. Jeg syntes også det var en utfordring å kutte ut brød, men nå går det helt fint og jeg skjønner nesten ikke hvorfor jeg spiste det i det hele tatt. Jeg hadde "fri" i jula og spiste akkurat det jeg ville, men jeg rørte verken brød, poteter, pasta eller ris. Det smaker jo ingenting og er usunt som fy, så hvorfor skal jeg spise det? Det er nok av lavkarboerstatninger som er like gode til å erstatte konsistenesen. Man kan ikke påstå at det er så forferdelig mye smak i noe av dem.
Du bestemmer selvfølgelig hva du vil selv, men for meg høres det ut som at du ikke har kommet deg skikkelig inn i lavkarbo. Og husk at det er mange forskjellige retninger innen lavkarbo. Kanskje du trives best på Lindberg, eller kanskje du må være Skaldeman-streng for å få kroppen på rett kjøl.
Også verdt å tenke på at i stedet for å kjempe mot lystene dine konstant, så kan du heller kjøre en liten streng periode for å avvenne kroppen. Så går alt så mye bedre. Uten sukker-cravings. Så kan du heller trappe sakte opp litt igjen.
men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.
Snop er vel gjerne søtsaker og stivelse? Som igjen er karbohydrater? Kom ikke her og fortell meg at karbohydratene ikke har gjort deg overvektig.
Kom ikke her og fortell meg at karbohydratene ikke har gjort deg overvektig.
Det er faktisk klin umulig å bli overvektig uten karbohydrater! Fordi for å bli overvektig må man ha insulin, og det får man ved høyt blodsukker. Høyt blodsukker er det kun karbohydrater som kan lage. Fett og proteiner gir ikke merkbare svingninger, og derfor heller ikke insulinproduksjon. Ingen insulinproduksjon er lik ingen fettlagring! :ja:
Det er faktisk klin umulig å bli overvektig uten karbohydrater! Fordi for å bli overvektig må man ha insulin, og det får man ved høyt blodsukker. Høyt blodsukker er det kun karbohydrater som kan lage. Fett og proteiner gir ikke merkbare svingninger, og derfor heller ikke insulinproduksjon. Ingen insulinproduksjon er lik ingen fettlagring! :ja:
Det var vel det jeg skulle fram til ja, men du fikk sagt det så veldig mye bedre :lol:
Veit det e veldig mange som er uenig med meg her. Men eg har sett fleire som har gått på grethe roede, og ved å ete nok mat klart og slutta og ete godteri og slikt. Fordi en et så mykje at man ikkje får behov for og ete noko meir, og dei går likevell ned i vekt.
og med karbohydrata som ikkje har gjort meg overvekt meinte eg pasta, ris, brød, potete, melk + +.
Så sjøl om dokke er uenige med meg, treng dokke ikkje prøve og overbevise meg. Eg er bestemt og veit kva vi vil. Eg veit mykje om lavkarbo og veit at månge velge og endre til dinna livsstilen og meina den er mykje beire enn høg karbo. Men eg har og trua på kaloritelling av riktig mat.
Mange lure på kansje koffor eg då ikkje har begynt rett på grethe roede, men eg veit at ved lavkarbo går man ofte ned i kg fort og det er det eg har behov for no når eg har starta min prosess. Men ken veit kansje eg en dag blir frelst? Men etter mi forje periode vart eg det ikkje.
Og så trur eg vi bare skal bli enige om og vere uenige. som sagt veit eg at fleire har et anna syn enn meg, men eg gidde ikkje å diskutere det. :)
TrillTrall
08-01-11, 09:42
Veit det e veldig mange som er uenig med meg her. Men eg har sett fleire som har gått på grethe roede, og ved å ete nok mat klart og slutta og ete godteri og slikt.
Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå?
Har en venninne som en gang sa:"Min mor har gått ned mange kilo på GR hun. Flere ganger." :lol: Og jeg kjenner ei som gikk på GR for noen år siden og gikk ned en god del kilo, nå er hun så diger som jeg aldri har sett henne før.
Den VESENTLIE forskjellen på disse to er at med lavkarbo endrar man livsstilen sin.. man får ett sunt syn på mat. Det vil jeg IKKE påstå at man gjør med grete roede!
TrillTrall
08-01-11, 11:38
Den VESENTLIE forskjellen på disse to er at med lavkarbo endrar man livsstilen sin.. man får ett sunt syn på mat. Det vil jeg IKKE påstå at man gjør med grete roede!
:ja: Helt enig. For uansett om man går på GR eller lavkarbo hjelper det ikke om man går ned 30 kg om man går tilbake til det gamle kostholdet etterpå - og det har jeg inntrykk av at flere på GR gjør enn de på lavkarbo. Eller?
At det rett og slett blir for mye pes å telle kalorier til hverdags og tenke på kosemerker (finnes det fremdeles?) og være mye sulten og ha masse søtsug og sånt. I :love: lavkarbo!
Skriver under på den ja:ja::ja:
:ja: Helt enig. For uansett om man går på GR eller lavkarbo hjelper det ikke om man går ned 30 kg om man går tilbake til det gamle kostholdet etterpå - og det har jeg inntrykk av at flere på GR gjør enn de på lavkarbo. Eller?
At det rett og slett blir for mye pes å telle kalorier til hverdags og tenke på kosemerker (finnes det fremdeles?) og være mye sulten og ha masse søtsug og sånt. I :love: lavkarbo!
Det er jo rett og slett fordi at man ved å spise lavkarbo mat får ett nytt syn på maten man trykker i trynet.. Man lerer seg ka protein, karboydrater og fett egentlig gjør med kroppen!
Derfor tror jeg at de som går ned masse på lavkarbo aldri går over til det ekstreme høykarbo livet igjen om de ikke vil gå opp igjen..
At noen vil telle kalorier hele resten av sitt liv er helt greit for meg. Men at de kommer til å klare det, det tror jeg ikke..
Jeg synes det er fantastisk å kunne spise tilnærmet hva jeg vil, og ikke minst slippe å være sulten!
og jeg vet du var ferdig med diskusjonen, men jeg blir litt irritert når folk kommer med utsagn som "Jeg vet man går ned mange kg fort på lavkarbo, og det er det eneste målet mitt nå!"..
Ja, du går kanskje ned endel kg fort, men burde ikke det vært overbevisning nok?...
TrillTrall
08-01-11, 11:57
og jeg vet du var ferdig med diskusjonen, men jeg blir litt irritert når folk kommer med utsagn som "Jeg vet man går ned mange kg fort på lavkarbo, og det er det eneste målet mitt nå!"..
Ja, du går kanskje ned endel kg fort, men burde ikke det vært overbevisning nok?...
Den var ikke til meg. :) For jeg skal ikke ned, men bare elsker dette kostholdet med all den deilige maten og at magen min oppfører seg helt fint når jeg spiser sånn. :) Og resten av kroppen også for den del. :)
Ikke alle går ned mange kilo fort heller forøvrig.
Den var ikke til meg. :) For jeg skal ikke ned, men bare elsker dette kostholdet med all den deilige maten og at magen min oppfører seg helt fint når jeg spiser sånn. :) Og resten av kroppen også for den del. :)
Ikke alle går ned mange kilo fort heller forøvrig.
Vet det ikke var til deg kjære trilltrall.. Men til hun som startet diskusjonen.. ^^,
Glemte bare å presisere det, tidlig på morran veit du! :love:
Nå heter det frimerker ;) Og de er nok like mange kalorier som et frimerke inneholder :lol: Jeg gikk ikke ned på GR selv om jeg spiste til magen var oppblåst som et gasskraftverk. Jeg ble heller ikke kvitt søtsuget selv om jeg var stappa. Lavkarbo er tingen for meg. Jeg har også gått ned på GR mange ganger. Første gang når jeg var 16. Da var startvekta mi 86 kg og jeg husker jeg følte meg som den største blubba i verden. Jeg gikk ned til 74 kilo, men kunne ikke unne meg så mye som en ekstra brødskive uten å gå opp i vekt. Jeg klarte faktisk å holde meg der i et og et halvt år (eller det vil si; jeg økte 2 kilo i vekt i løpet av den perioden). Men da måtte jeg ha kontroll av spiseforstyrrelsesproposjoner. Jeg har etter det lagt på meg, spist i GR-stil og lagt på meg i en evig sirkel. Og endte opp på 102 kilo. Nytt GRkurs der jeg tok av 1 kilo. Og så oppdaget jeg dette! Halleluja! Jeg kjenner ingen som har klart å gå GR og holde på vekta. Men jeg har lest at det finnes noen som klarer det. GR for meg er på en måte en slags spiseforstyrrelse. For man må bli sykelig opptatt av det for å få det til. Beklager at jeg diskuterer med deg, selv om du ikke vil diskutere... Måtte bare få det ut..
Så flinke dere er alle sammen :)! Veldig motiverende å se før og etter bilder. Jeg gikk selv ned 33 kg på 7 mnd ved å kutte ut brus, spise ofte og ikke spise etter kl 19. Nå har jeg stått stille en stund og tenkte at jeg skulle prøve lavkarbo. Hørt så mye bra om det. Dette blir spennende!!
TrillTrall
08-01-11, 13:26
GR for meg er på en måte en slags spiseforstyrrelse. For man må bli sykelig opptatt av det for å få det til. Beklager at jeg diskuterer med deg, selv om du ikke vil diskutere... Måtte bare få det ut..
Diskuter i vei - det er bare moro! :) Hvis det var meg du mente. :lol:
Og saken med lavkarbo er, i alle fall for min del, at jeg overhodet ikke føler noen som helst trang til å gå tilbake til gamle synder - jeg føler meg jo helt jævlig når jeg gjør det! Skjønt - man skal aldri si aldri, ikke godt å vite hvordan jeg spiser om 5 år. :lol:
Hehe. Var vel egentlig Karolinee jeg siktet til. Men jeg føler akkurat det samme somm deg når det gjelder lavkarbo. Jeg elsker å spise på denne måten. Jeg er overbevist om at jeg nå har et sunt kosthold! :D
WOW du ser fantastisk ut christinesixteen. Så utrolig flink du har vært!!!
Veit det e veldig mange som er uenig med meg her. Men eg har sett fleire som har gått på grethe roede, og ved å ete nok mat klart og slutta og ete godteri og slikt. Fordi en et så mykje at man ikkje får behov for og ete noko meir, og dei går likevell ned i vekt.
og med karbohydrata som ikkje har gjort meg overvekt meinte eg pasta, ris, brød, potete, melk + +.
Så sjøl om dokke er uenige med meg, treng dokke ikkje prøve og overbevise meg. Eg er bestemt og veit kva vi vil. Eg veit mykje om lavkarbo og veit at månge velge og endre til dinna livsstilen og meina den er mykje beire enn høg karbo. Men eg har og trua på kaloritelling av riktig mat.
Mange lure på kansje koffor eg då ikkje har begynt rett på grethe roede, men eg veit at ved lavkarbo går man ofte ned i kg fort og det er det eg har behov for no når eg har starta min prosess. Men ken veit kansje eg en dag blir frelst? Men etter mi forje periode vart eg det ikkje.
Og så trur eg vi bare skal bli enige om og vere uenige. som sagt veit eg at fleire har et anna syn enn meg, men eg gidde ikkje å diskutere det. :)
JEg gikk på GR og gikk ned 14 og la på meg 20 etterpå. Kroppen min var fortsatt ikke i form, og jeg slet med masse rart.
Etter mange år og enda flere kg i pluss kutta jeg ned på karbo, enda jeg var sterkt i mot den måten å slanke seg på ;) Der har jeg måttet svelge noen kameler, gitt! For kroppen blusser og har det så bra og jo flere karber jeg kutta jo bedre ble det.
Men! Det er jo ikke dermed sagt at lavkarbo passer for alle! GR passa perfekt for venninna mi + mamman min. Men ikke meg. Lavkarbo passer meg og min biologi perfekt, men vennina mi blir syk når hun kommer i ketose.
Det viktigste er å respektere at vi alle er forskjellige, med forskjellige kropper med forskjellige behov. :)
Lykke til videre, Karolinee :) Er sikker på du klarer det helt utmerket! Det aller viktigste er jo innstillingen, uansett hvilken retning man velger!
Det er bra at GR fungerer for noen. Men det jeg reagerer på er at Karolinee setter eller mellom lavkarbo og sunt kosthold. Lavkarbo er et sunt kosthold. Og kanskje GR og. Jeg er ikke så sikker på det. Men dersom det fungerer for deg er det toppers Karolinee. Jeg skal slutte å være nyfrelst. Lykke til med det :)
Vimsen: Det la jeg ikke merke til :) Er enig i det, lavkarbo ER sundt :)
nå er vel dette egentlig en bildetråd, og diskusjoner om hvorvidt lavkarbo vs GR osv har vel muligens ikke så mye med bilder å gjøre?
Nope. Men den diskusjonen var avsluttet for et par dager siden, uansett. Og det oppstår jo ofte diskusjoner i forskjellige tråder. Jeg syns det er mest gøy, jeg. Men den er avsluttet. Du får legge inn noen bilder, så er vi tilbake i gjenge..
Siden denne tråden sporet litt av, så slenger jeg ut noen nye bilder jeg!
Tenkte egentlig jeg ikke skulle ta bilder før ETTER jeg rundet under 115.. Men så klarte jeg ikke dy meg! ^^,
150 og 118
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/150og118.jpg
135 og 118
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/132og118.jpg
135 og 118
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/Rygg132og118.jpg
118 (turkis topp) og 125 ( lys topp)
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/125og118.jpg
Prepare for awesomeness! ^^,
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/Flatterendesuuperserisebilder122og118.jpg
HAHAH! Jeg burde blitt modell.. -,- :p
Forskjellen i kg er ca 5 kg..
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC00937.jpg
Også den fiiiine bergansjakken jeg fikk til jul! ELSKER den virkelig!!
Og ja, undertøyet matcher for anledningen, siden jeg leste her ett eller annet sted at det var vesentlig.. Trusa er forøvrig av den billige typen og sikkert regnet til bruk av en dame på over 95.. Elska da!
Stor forskjell på deg Stine! Og :heia: for matchende undertøy!!
Oi, se forandringen på ryggen da! :O er jo helt vannvittig, spesielt der. FLINK JENTE! Fortsett sånn!
Stor forskjell på deg Stine! Og :heia: for matchende undertøy!!
Hihi..
Jeg har vært inne på VS å siklet.. når jeg blir lita og fin, skal jeg kjøpe meg noe skikkelige greier.. :D
Oi, se forandringen på ryggen da! :O er jo helt vannvittig, spesielt der. FLINK JENTE! Fortsett sånn!
Hihi.. :D Taaakk!! :D
Jeg er nesten sjalu på StineH.
Hvofor? Fordi du ser ut sånn som det jeg ser i speilet når jeg glaner på meg selv og jeg er ett sted mellom 75 og 78 kg :p
Det er mektig bra jobba å gå ned så mange kilo og holde motivasjonen oppe.
Jeg er nesten sjalu på StineH.
Hvofor? Fordi du ser ut sånn som det jeg ser i speilet når jeg glaner på meg selv og jeg er ett sted mellom 75 og 78 kg :p
Det er mektig bra jobba å gå ned så mange kilo og holde motivasjonen oppe.
:O
Pøøøhh... Det tror jeg ikke noe på.. ^^,
Hihi, tusen takk!
Hadde ikke klart å holde motivasjonen på topp uten alle dere her inne.. Det gjør at jeg VIL prestere, og ikke bare for meg selv... :D
Det er knallbra, StineH !! :heia:
Hihi..
Jeg har vært inne på VS å siklet.. når jeg blir lita og fin, skal jeg kjøpe meg noe skikkelige greier.. :D
Åh kom igjen Stine! Man trenger ikke bli en VS-engel for å se bra ut i undertøy, vel kanskje fra VS.. men se her.. Mye bedre og hyggelig for folk med kvinnelig figur.
http://www.hipsandcurves.com/plus-size-lingerie/p-11285-plus-size-embroidered-lace-front-brief-panties.aspx
Sexy, ingen bh-valk, osv....
Åh kom igjen Stine! Man trenger ikke bli en VS-engel for å se bra ut i undertøy, vel kanskje fra VS.. men se her.. Mye bedre og hyggelig for folk med kvinnelig figur.
http://www.hipsandcurves.com/plus-size-lingerie/p-11285-plus-size-embroidered-lace-front-brief-panties.aspx
nei men hallo.. svær bestemortruse? ;P Samme hvor feit jeg blir går jeg ikke i noe sånt.. Kan jo ikke se navlen engang.. Ikke noe fint med truse helt oppunder puppene heller :P
Seniorita: Det er vel omtrent der du tar feil..... Skal du vise fram navlen din til noen? :lol:
Dama her http://www.whatkatiedid.com/public/product.php?fes_prd_id=257 er ikke feit, men kan jaggu ikke se navlen hennes heller og hun er seeeexy. Vær snill mot kroppen deres og vis den fra dens beste side.. Hvorfor bruke truser som gir en ekstra magevalk bare fordi man mener noe er "bestemor"?!!
Seniorita: Det er vel omtrent der du tar feil..... Skal du vise fram navlen din til noen? :lol:
Dama her http://www.whatkatiedid.com/public/product.php?fes_prd_id=257 er ikke feit, men kan jaggu ikke se navlen hennes heller og hun er seeeexy. Vær snill mot kroppen deres og vis den fra dens beste side.. Hvorfor bruke truser som gir en ekstra magevalk bare fordi man mener noe er "bestemor"?!!
Har lagt merke til at relativt "store" truser begynner å bli "in" nå. Om man går på lindex eller triumph og ser på utstillingene så er det ikke lengre små søte stringer i rosa blonder, men gjerne truser som faktisk dekker navelen.
Har en stooor truse. Den former og shaper og jeg bruker den under en litt trangere kjole for å slippe den synlige magevalken akkurat i navelen :p
Jeg sliter litt med den der med store truser... Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg en stor truse.. For en stor truse i min str blir fort en gigantisk truse.. og jeg skal ikke være gigantisk mer.. Til sommeren skal jeg kunne bruke den trusen jeg vil..
Og ja, kanskje disse trusene er fine, for noen, men det gjør ikke meg noe godt i det hele tatt.. Å gå med trusa langt over navlen, når buksa fortsatt er på hoftene`? *grøss*
Jeg sverger til Björn Borg og Kari Traa til hverdags.. Og jeg synes stringtruser kler rumpa mi, så når jeg skal være sexy er det det som er tingen, og har aldri fått noen klager på det.. :)
Hver sin smak, men VS er målet mitt... :) ;D
Jeg sliter litt med den der med store truser... Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg en stor truse.. For en stor truse i min str blir fort en gigantisk truse.. og jeg skal ikke være gigantisk mer.. Til sommeren skal jeg kunne bruke den trusen jeg vil..
Og ja, kanskje disse trusene er fine, for noen, men det gjør ikke meg noe godt i det hele tatt.. Å gå med trusa langt over navlen, når buksa fortsatt er på hoftene`? *grøss*
Jeg sverger til Björn Borg og Kari Traa til hverdags.. Og jeg synes stringtruser kler rumpa mi, så når jeg skal være sexy er det det som er tingen, og har aldri fått noen klager på det.. :)
Hver sin smak, men VS er målet mitt... :) ;D
Joda, det er smak og behag. Jeg veit ikke hvor gammel du er heller for den saks skyld. Er ikke alle bukser som sitter på hoftene da. Igjen, fordi det ikke flattere den runde kvinnekroppen særlig. Stringtruse er altså det værste jeg veit, enn om man er tynn eller tjukk! Det er bare nasty og trashy i mine øyne.
Joda, det er smak og behag. Jeg veit ikke hvor gammel du er heller for den saks skyld. Er ikke alle bukser som sitter på hoftene da. Igjen, fordi det ikke flattere den runde kvinnekroppen særlig. Stringtruse er altså det værste jeg veit, enn om man er tynn eller tjukk! Det er bare nasty og trashy i mine øyne.
Jeg er snart 21...
Jeg liker ikke de helt tynne stringtrusene, men de som er litt bredere med blonder og digg på.. Det synes jeg er sexy.. både på kvinner med former, og kvinner uten.. Jeg synes også hipstere er utrolig sexy..
De store trusene minne mer, som Senorita sa - Om bestemortruser.. Eller noe mamma kunne hatt på seg, og for meg å putte på meg en slik truse og skulle føle meg tiltrekkende, det blir heeelt feil...
Jeg er snart 21...
Jeg liker ikke de helt tynne stringtrusene, men de som er litt bredere med blonder og digg på.. Det synes jeg er sexy.. både på kvinner med former, og kvinner uten.. Jeg synes også hipstere er utrolig sexy..
De store trusene minne mer, som Senorita sa - Om bestemortruser.. Eller noe mamma kunne hatt på seg, og for meg å putte på meg en slik truse og skulle føle meg tiltrekkende, det blir heeelt feil...
Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint:D
Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint:D
Jeg har det akkurat på samme måte! Føler meg mye mer sexy i litt større truse som sitter godt på kroppen og ikke bretter seg ned under magevalken nederst på magen. Dessuten digger kjæresten min undertøyet mitt også. (Men det kan vel ha noe med at jeg løper rundt i strømper og strømpeholdere omtrent hver dag under skjørtet...:D) KAMELTÅ!!! Jeg tror jeg døøøyr! Kult med stringtruse med biffgardinene på utsiden da! Gud nå er jeg så ekkel at jeg ble kvalm sjøl!!
Venus Willendorf
11-01-11, 22:00
Ooooh, masse lekkert på de sidene!
Ooooh, masse lekkert på de sidene!
Og noe ikke fullt så lekkert! (http://www.hipsandcurves.com/plus-size-lingerie/p-735-plus-size-strappy-lycra-bustier-costumes-fantasy.aspx):lol:
Og noe ikke fullt så lekkert! (http://www.hipsandcurves.com/plus-size-lingerie/p-735-plus-size-strappy-lycra-bustier-costumes-fantasy.aspx):lol:
HAHAHAHA!!
That made my day!
Ha ha ha! Glufsa, kameltå og biffgardiner:D Ler meg ihjel:lol::lol::lol:
Venus Willendorf
11-01-11, 22:20
StineH, jeg bare elsker hvordan du er så åpen og uhøytidelig med bildene dine!:ja:
StineH, jeg bare elsker hvordan du er så åpen og uhøytidelig med bildene dine!:ja:
Hihi!
Såklart!
Jeg tenker, det er jo sånn alle ser meg.. Og første steget mot å bli "rehabilitert" er faktisk å innse at det er sånn jeg ser ut..
Og nå begynner jeg å se forksjellen selv, og da er det ENDA mer gøy...
Her er ett bilde av meg fra ett år tilbake..
Jeg fant det nettopp på datan og jeg fikk helt sjokk!
TOTALT hakeslepp..
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/Dressur31209237.jpg
Meg i dag :
http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC00931.jpg
Grattis!! Du er kjempeflink, og TØFF:heia::heia:
:love: Du er nydelig!!! :love:
Grattis!! Du er kjempeflink, og TØFF:heia::heia:
Tøff i trynet ja, men fjortis trutemunn og hele pakken.. Thank GOD for selvinnsikt.. :P
:love: Du er nydelig!!! :love:
:love:
Venus Willendorf
11-01-11, 22:38
Det første bildet er absolutt ikke hvordan du ser ut i dag nei!
Jaja vi er forskjellige.. Jeg liker ikke truser som går langt over buksekanten.. Skal jeg ha noe holdin så bruker jeg heller holdin :D OG det er det ingen som ser.. Og ikke skal se. Føler ikke meg sexy i det.. som feks dette : http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Miraclesuit-Shapewear-Fuller-Figure-high-waist-thigh-slimmer&product_id=MSS-2637UK&size=&colour=Black
Jeg syns hipsters kan være fint jeg, ikke nødvendigvis stringer.. Men så er ikke jeg så stor at hipsters blir "feil" på meg heller. Men så er jeg 26 år og føler ikke for å gå i store truser :p Syns ikke string er trashy heller, men så har folk forskjellig syn ;) Ser heller trashy ut enn bestemor! ;D som dette : http://maturewomeninpanties.com/pic-uploads/2010/07/blogpost_1278581346434_mature-panties008.jpg
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:0Df7E9Vi_GEDJM:http://beauty-lingerie.com/wp-content/uploads/2009/03/myhipster.jpg&t=1 pent
er ingenting jeg hater mer enn nysgjerrige truser, og har alltid brukt "vanlige" truser... nå kjøper jeg full briefs billig i england og da 55 kr for 5 stykk, de holder det de holder, og neste tur kjøper jeg jo en størrelse mindre allikevel :p har noen mer forsegjorte med blonder og slikt, men det er jo ingen som skal glane på undertøyet mitt, så for meg er det viktigste at det er behagelig å gå med. og gensern skal nedenfor buksekanten, og hoftebukser bare ramler ned, så den problematikken slipper jeg og :p
nå har jeg ingen nye bilder av meg tror jeg, og jeg er influensasyk så det blir heller ingen på en stund.. :p
hm, fant ett nyere bilde faktisk. det første er meg på mitt største som jeg har bilde av, er vel rundt 120-125kg..
http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=421&pictureid=2350
her er jeg ca 106kg.. og ja, jeg kler IKKE caps :p
http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=421&pictureid=2659
Wow du er slank i ansiktet for å være 106 kg!! Så stor forskjell! Du skulle sett meg på 105 kg.. SVÆR i ansiktet :|
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/02/522693.html:D
Ja det der må være eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt meg slike truser, hihi :p
Ja det der må være eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt meg slike truser, hihi :p
He he! Billig livsforsikring da:D
Wow du er slank i ansiktet for å være 106 kg!! Så stor forskjell! Du skulle sett meg på 105 kg.. SVÆR i ansiktet :|
jeg har alltid vært ei real pære, mesteparten av vekta mi ligger mellom midjen og knærne. på tenåringsbilder av meg ser jeg ganske normal ut på bilder hvor underkroppen ikke er med :p
Hahaha. Skikkelig underbuksediskusjon :D Jeg har sånne truser som er halveis string. Sånne som ser ut som de er hele forann, men så skrår de og nesten forsvinner inni "hakket". Men det er blonder over skinkene. Ikke tanntråd, liksom. Anyone som meina ka eg forstår? Jeg liker de. Sånne store truser liker jeg ikke, men tror det er mest på grunn av formen min. Jeg er veldig rund akkurat under navlen, men ved navlen er jeg veldig tynn (inni valken liksom. Så da blir de enten vide der eller stamme her eller der eller sagger i ræva. Me hates. Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss :D
Venus Willendorf
12-01-11, 00:02
Jeg bruker sånne svære truser :(
Hahaha. Skikkelig underbuksediskusjon :D Jeg har sånne truser som er halveis string. Sånne som ser ut som de er hele forann, men så skrår de og nesten forsvinner inni "hakket". Men det er blonder over skinkene. Ikke tanntråd, liksom. Anyone som meina ka eg forstår? Jeg liker de. Sånne store truser liker jeg ikke, men tror det er mest på grunn av formen min. Jeg er veldig rund akkurat under navlen, men ved navlen er jeg veldig tynn (inni valken liksom. Så da blir de enten vide der eller stamme her eller der eller sagger i ræva. Me hates. Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss :D
Sånn du tenker på?
http://bigclosetr.us/topshelf/system/files/u6782/Pink-Lace-Panties-product.jpg
:)
Sånn du tenker på?
http://bigclosetr.us/topshelf/system/files/u6782/Pink-Lace-Panties-product.jpg
:)
Jepp, noe sånt ;) Mine har kanskje blonder enda litt lenger ned på skinka :p
I <3 Hips & Curves.
Men eg hatar at det ikkje skal gå an å få sendt det til meg på ein normal måte. Eg har ein perfekt bh (til min nyinnkjøpte fine kjole som eg ser fæl ut i utan undertøy) + strømper liggande i handlekorga som eg berre må ha, men FedEx? I don't think so!
Jaja, eg har i det minste bevegd meg frå hovudsakleg granny pants til ... litt meire lågskjæring-men-iallfall-kun-hoftehøgde... String - never. Det er verken pent på meg, eller hygienisk.
Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss :D
neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo :D jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet :p
neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo :D jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet :p
:lol:
:lol: Du er faktisk den første jeg har hørt/sett si glufse! Trodde det var bare meg i hele verden omtrent som sa det.. Jeg får pepper av mine kollegaer hver gang jeg sier det. :lol:
:lol: Du er faktisk den første jeg har hørt/sett si glufse! Trodde det var bare meg i hele verden omtrent som sa det.. Jeg får pepper av mine kollegaer hver gang jeg sier det. :lol:
Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt :p
Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt :p
Gamla, er jo også brukt i nord:lol::lol: Hu er jo ikke eldre enn meg da:p
skrufse sier søstern min.. ufint hehe :p
skrufse sier søstern min.. ufint hehe :p
Ja ja kjært barn har mange navn sa ho bæstemor:p
Gamla, er jo også brukt i nord:lol::lol: Hu er jo ikke eldre enn meg da:p
:lol: Jeg vente meg til kusa når jeg bodde i Tromsø :lol:
jeg fikk en gullfisk i 20-årsgave som het kusa :eek:
og en kompis tattoverte Q<3 på hoften! (ja samme fyr)
Eg er litt sånn gamer girl, og ein guild på serveren eg spelar eq2 på heiter Kusa. Eg prøver å ikkje lese det med norske auge.
Blir det ikkje ofte kalt "dåsa" som ein sånn ikkje-veldig-vulgær-eufemisme? Pussige namn alt det der. Tru om det finst like mange norske uttrykk for damenes aller helligste som på engelsk (http://www.loveyourvagina.com/).
Ha ha, ja ja (kjært barn har mange navn):syklubb:
men lavkarbo regulerer så mye mer enn bare vekten... Etter jeg la om har jeg fått bedre leververdier, bedre jernverdier, mindre hudplager, ingen oppblåst mage/luftplager, ingen halsbrann.. OG gått ned masse.. Sover bedre.. Mer energi.. Livet er vel mer enn pasta og ris :P
Denne signerer jeg. Sånn har jeg det og. Aldri tilbake til "karbohydrat helvete".
[quote=TrillTrall;995878]Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå? quote]
Jeg har TO ganger tatt av mer enn 30 kg på GR-kurs. Men brukte kortere tid på å legge de på meg igjen enn det jeg brukte for å ta de av. Og det kom ca 10 kg mer enn "topp vekta" begge gangene. Jeg har tilsammen i mitt liv før lavkarbo slanka av meg tilsammen 120 kg. For første gang i mitt liv er jeg "venn" med kroppen min - både psykisk og fysisk.
JEG HAR DET TOPP FOR TIDA.:D:D:D:D
TrillTrall
13-01-11, 13:03
Musa? Godsakene pleier jeg å kalle den. :D
Nå lurer jeg på om jeg kjenner en av dere fra et annet forum, det er nemlig ikke noen andre jeg har hørt si glufsa heller...
Heisann:)
Ser det er diskusjon om undertøy her, og vil bare hinte om denne linken: http://www.simone-perele.com/en/#/catalogue
Jeg kjøpte meg et sett Simon Perele undertøy i høst, så godt å ha på og lekker passform. De har til mange størrelser og det beste at skulderstroppene blir bredere jo større bh man trenger. Det koster litt, men noe å ha som et mål f.eks.
Jeg sendte melding til min mann at han hadde kjøpt lekkert undertøy til meg til over kr. 1000,- og så takket jeg pent ;)
Dere er så flinke og flotte alle sammen, er kjempeimponert etter å ha kikket på innleggene her mens jeg ventet på Lisbeths lavkarbobrød skulle steke ferdig.
Ha en super uke folkens. :D
Ha, ha - jeg hadde en liten bamse da jeg var lita som jeg forsøkte å kalle Kuse - men da måtte pappa forklare at han ikke syns det var så fint navn på en bamse... :D
Ha, ha - jeg hadde en liten bamse da jeg var lita som jeg forsøkte å kalle Kuse - men da måtte pappa forklare at han ikke syns det var så fint navn på en bamse... :D
:lol:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.