View Full Version : Bildetråden 30+

Sider : 1 2 [3] 4 5

senorita
22-01-11, 23:41
trålet 3 pcer og flere tusen bilder men finner ingen av meg i helfigur før jeg begynte å slanke meg.. Holdt meg alltid unna bilder, og tok for det meste bildene selv..

men det her tok jeg av meg selv idag.. 19.9 kg har jeg gått ned :P

Ada/80
23-01-11, 00:11
Så flott du er Senorita! Kjempefin figur!! =)

senorita
23-01-11, 00:12
rett ned eplefigur.. :( skulle gjerne vært timeglass eller pæreforma.. epleforma er ikke så sunn men... Tror ikke man kan forandre figuren sin, sukk :P

Ada/80
23-01-11, 02:43
Eller du kan si takk, og tro på at jeg mener det ;) Jeg vet ikke hvordan du så ut for20 kg siden, men det er ikke mye eple igjen på dette bildet hvert fall! Det er jo ikke alltid kroppsbildet henger med når man går ned mye :)

Deanna
23-01-11, 15:41
Fine tråden. :jærter:

senorita
23-01-11, 16:08
Eller du kan si takk, og tro på at jeg mener det ;) Jeg vet ikke hvordan du så ut for20 kg siden, men det er ikke mye eple igjen på dette bildet hvert fall! Det er jo ikke alltid kroppsbildet henger med når man går ned mye :)

Hehe :P Ja litt dårlig på det, jeg :P Fikk komplimenter igår fra en venninne som ikke hadde sett meg på 20 kg og hun var også såå begeistret..

Jeg har nok epleform enda, den blir bare litt mer godt skjult med klær på... Hehe..
For jeg har farlig livvidde rundt magen enda, dessverre :/
Ligger litt i familien.. mamma på 170 og 60 kg har bollemage liksom.. Så jeg må nok jobbe med magen uansett hva jeg veier tror jeg.. Veier fremdeles 84 kg her så har litt å gå på før jeg er ferdig... Men takk likevel altså :)

Ada/80
23-01-11, 17:53
Er du virkelig 84 kg? Da bærer du kiloene godt! Når jeg er like tung ser jeg ut som en bolle! ;) Hvor høy er du?

Herlig å få komplimenter fra folk man ikke har sett på lenge :)

senorita
23-01-11, 22:21
tja jeg er 170, så ikke spesielt høy. Du hadde nok sett bedre om jeg tok bilde fra siden. Livvidden min er faktisk over 105.. når jeg måler på det meste da, jeg er litt usikker på hvor jeg skal måle :/

Mille89
24-01-11, 04:01
seniorita: fiiin dame:D

om du er 170 og 84 kg så er vi nesten helt likt på bmi. og det blir jeg glad for når jeg ser bilder av deg! da kan jeg jo virkelig ikke se så ille ut selv? vil tro kiloene mine er fordelt relativt likt som deg.

gratulerer med fantastisk resultat!!!!

vimsen85
24-01-11, 12:30
seniorita: fiiin dame:D

om du er 170 og 84 kg så er vi nesten helt likt på bmi. og det blir jeg glad for når jeg ser bilder av deg! da kan jeg jo virkelig ikke se så ille ut selv? vil tro kiloene mine er fordelt relativt likt som deg.

gratulerer med fantastisk resultat!!!!

Du er jo nydelig du Mille! Og senorita, jeg skjønner ikke helt hvor du gjemmer ekstra kilo!? Flotte jenter! :heia:

alexsandra
24-01-11, 12:53
så fine dere er:)
er litt for sjenert til og legge ut bilde:o

senorita
25-01-11, 01:42
Legger inn her også jeg, siden jeg er 30 +.. eller var i alle fall i utgangspunktet :D

Mille89
25-01-11, 02:02
takk vimsen:love:

Anarko
25-01-11, 04:32
Kjempeflott Senorita! Gleder meg til jeg ser slik ut!

StineH
25-01-11, 07:46
Man ser de 11 kg'ne der godt altså senorita!
Du er jo kjempefin! :D

Tenkte jeg skulle ta noen bilder til dere også snart, begynner jo å bli en liten stund siden nå, og føler det at de kg'ne som er bortevekk siden sist synes gaaaaanske så godt! :D

senorita
25-01-11, 09:01
OOh cant wait Stine :D :D Du er bare så flink :)

StineH
25-01-11, 18:33
OOh cant wait Stine :D :D Du er bare så flink :)

Du ooog baby! ^^,
Vi skal bli så lekre så! (Du er jo allerede råålekker, skulle tatt deg lett som bare det om jeg var en gutt og du var singel... ) :o :p

senorita
25-01-11, 20:35
Du ooog baby! ^^,
Vi skal bli så lekre så! (Du er jo allerede råålekker, skulle tatt deg lett som bare det om jeg var en gutt og du var singel... ) :o :p

HAhaha :D du er nå søt da hihi :D

fjanni
25-01-11, 21:25
Det er sykt stor forskjell på deg Senorita! :heia: Jeg er innom å titter litt på dere da, selvom jeg ikke skal ned 30+

vimsen85
26-01-11, 12:04
Du ooog baby! ^^,

Evt. om dere begge var single og lesbiske?

StineH
26-01-11, 18:14

DET var en god idè!

Anarko
30-01-11, 23:12

I dag er det jo fullt mulig å bli gutt også. Mulighetene er mange :D

Nupsida
01-02-11, 21:37
Kan legge ut før og etter bilder med klær på også kanskje :)

Det første er tatt i mars, var ikke på mitt absolutt største da, men var nokså stor alikevell, som man ser.

Det andre er det nyeste bildet av meg, tatt i helga før fest.

<insert_scary_name_here>
01-02-11, 22:53

Det første er tatt i mars, var ikke på mitt absolutt største da, men var nokså stor alikevell, som man ser.

Wow. Kjempeforskjell! Du er flink!

Anarko
02-02-11, 01:07
Nydelig Nupsida!

padda
02-02-11, 04:43
Flotte alle sammen!

Ps: Stine H må være noe av det råeste!!

monstermarihone
03-02-11, 12:57
Herregud Nupsida, det er jo helt sprøtt! Har gått ned ca like mye, men du ser ikke forskjellen på langt nær så godt! Men så hadde jeg jo mer å ta av da:)

Kiro
06-02-11, 00:03
Jeg er enda ikke helt ferdig, men da jeg så gjennom noen (av de få) bildene på facebook, så så jeg at det var nå litt forandring der. :)

Før:
http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7976&stc=1&d=1296943080
Nå:
http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7978&stc=1&d=1296943303

(kommer kanskje ikke så godt frem siden bildene er så forskjellige)

senorita
06-02-11, 00:40
Wow det er jo stor forskjell da!! Krympet masse :)

smili
06-02-11, 12:58
Så fin du er blitt. Gratulerer kjempemye.

Anarko
06-02-11, 14:08
Kiro du er kjempefin! Liker håret ditt også :)

Kiro
06-02-11, 14:16
Tusen takk folkens. Dere lyser opp dagen min! :)

Bonitta
06-02-11, 14:23

Snakk om å se ung og fresh ut du!!
Virkelig imponerende hvor stor forskjell det blir når man går ned i vekt!

Bonitta
06-02-11, 14:24
Jeg er enda ikke helt ferdig, men da jeg så gjennom noen (av de få) bildene på facebook, så så jeg at det var nå litt forandring der. :)

Før:
http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7976&stc=1&d=1296943080
Nå:
http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7978&stc=1&d=1296943303

Ser kjempegodt forskjell her altså!
Dette er bra!

Bonitta
06-02-11, 14:25
Legger inn her også jeg, siden jeg er 30 +.. eller var i alle fall i utgangspunktet :D

Knallbra jobba!
Kiloenes forsvinnelse vises veldig godt!

Kamilla
06-02-11, 15:24
Når jeg så meg selv i penklær i går, så måtte jeg bare sammenligne med bilder fra før jeg startet. Bilde 1 er i fra sommer, det skiller ca. 13 kg til bilde nr. 2 som ble tatt i går.

Bilde nr. 1 er liksom skrekkbildet mitt, som jeg beholder for å holde motivasjonen oppe, for slik skal jeg aldri føle meg igjen. Hater hvordan jeg følte meg den dagen.
I går følte jeg derimot at jeg strålte, og var veldig fornøyd med antrekket. Når ingenting strammer og føles ekkelt ut, blir jo selvfølelsen med en gang bedre, men trodde ikke jeg kom til å gå med dette antrekket uten jakke. Hater nemlig mine enorme overarmer

senorita
06-02-11, 15:42
Wow :D kunne ikke trodd det var samme dama engang jo :) Og ja du stråler!! :D Og har på deg en råååfin topp :)

Tunrida
06-02-11, 15:58
Så fin du er :)

Kamilla
06-02-11, 16:31
Tusen takk, kjære dere! :)
Elsker den toppen, Senorita, skulle gjerne brukt den daglig! :p Skjuler liksom magen, når den er litt løs og ledig.

Zillah
06-02-11, 18:02
trodde ikke jeg kom til å gå med dette antrekket uten jakke. Hater nemlig mine enorme overarmer
Kva for enorme overarmar? Dei ser ikkje eg.

Så fin du var :)

Kamilla
06-02-11, 22:33
Tusen takk Zillah. De blir nok litt skjult når jeg holder armene slik jeg gjør, men armene er de kroppsdelene jeg har mest komplekser for. Gleder meg til å få strammet de litt opp iallefall! :)

SiljeMerete
06-02-11, 23:13
Siste bildet jeg fant her er fra September, må jammen se å ta nye bilder :p
De to sort hvitt bildene er de nyeste... men det håper jeg da man kan se :rolleyes:

Tunrida
06-02-11, 23:15
Det kan man tydelig se! :D

Supera
06-02-11, 23:21
Oi det siste bildet ditt var litt stort, SiljeMerete. :lol: Type det-ene-øyet-ditt-dekker-hele-skjermen-min-og-hårstråene-er-så-store-at-jeg-kan-telle-dem. :geip: Men jeg ser absolutt forskjell, ja! :ja:

Tunrida
06-02-11, 23:23
Sånn blei det ikke hos meg..

SiljeMerete
07-02-11, 00:15
Oi det siste bildet ditt var litt stort, SiljeMerete. :lol: Type det-ene-øyet-ditt-dekker-hele-skjermen-min-og-hårstråene-er-så-store-at-jeg-kan-telle-dem. :geip: Men jeg ser absolutt forskjell, ja! :ja:

Hahaha :D

langaard
07-02-11, 00:43
Ser stor forskjell SiljeMerete!!! Du er forresten veldig søt:flau:

Filosofina
07-02-11, 06:16
WOW jenter! Dere sjokkerer meg med hvor flinke dere er og har vært!
Motiverende!!!

Malleleo, deg har jeg jo fulgt med på en stund, et annet sted ;) Og du er jo bare så sykt flott!

Jeg er så stolt av dere! Fortsett å motivere meg!! :D

SiljeMerete
07-02-11, 09:59
Ser stor forskjell SiljeMerete!!! Du er forresten veldig søt:flau:

Tusen takk :rodme:

Kanskje
07-02-11, 22:22
Skal si dere er flinke jenter (og gutter) :) Masse gode resultater og flotte bilder ! :)

Men jeg blir litt lei meg også, for jeg ser at jeg er mye STØRRE enn noen på bildene som er tyngre enn meg. Og jeg forstår ikke hvordan det går an. Jeg har MYE større rumpe, diger mage med heng, og masse valker på ryggen. Jeg er bittelitt lavere, og veier litt mindre. Hvordan kan fettet mitt ta så stor plass egentlig? :confused: Jeg forstår det ikke helt. Andre som veier mer enn meg, er mindre enn meg .

Carisma
07-02-11, 22:25
Hvordan kan fettet mitt ta så stor plass egentlig?
Og du er helt sikker på at det du ser i hodet er det andre ser i virkeligheten?

senorita
07-02-11, 22:43
eller vi bare er annerledes proporsjonert?? Det er noen her inne som veier 20-30 kg mer enn meg som har mindre midje enn meg.. tragisk men sant.. noen er eple, noen er pære.. jeg er eple og magen min er STOR :p

Kamilla
08-02-11, 01:43
eller vi bare er annerledes proporsjonert?? Det er noen her inne som veier 20-30 kg mer enn meg som har mindre midje enn meg.. tragisk men sant.. noen er eple, noen er pære.. jeg er eple og magen min er STOR :p

Ja, rart hvor forskjellige vi er. Jeg er 175 cm høy. så har jo fordelt vekta godt utover. Men midjen min er 85 cm(!), som jeg mener er ganske lite i forhold til at jeg veier 109 kg. Men så vil nok den stoppe opp etterhvert, sånn nedgangsmessig, mens andre deler minsker.

Når jeg veide 121,5 kg, var midjen min 100 cm og det største punktet på magen 130 cm. Nå som jeg veier 109 kg er midjen 85 cm og magen 112 cm.
Jeg har vel mer "junk in the trunk" om dere forstår hva jeg mener:P

nlerka
08-02-11, 06:26
ÅÅÅÅ! Dere er så flinke! Kjempeflotte har dere blitt!:eek:;):hearts:

nlerka
08-02-11, 06:37
Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt :p

Bare for å ha det sagt, selvom denna diskusjon e lagt på is:D
Dær æ kjæm ifra vokste æ opp me ei mor som sa "har du fått vaska Kråka nu" når æ va barn og holdt på å "lære mæ å dusje uten hjelp" :p HoHo.. DET va ulækkert det! INGENTING e meir ulækkert synes æ..
Og "Gjeitholdar" istedet for bh.. :o

vimsen85
08-02-11, 11:35

Syns det kommer klart fram jeg! Du har vært kjempeflink. Syns du ser yngre ut på det nye bildet ;) Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Du er kjempesøt!

Når jeg så meg selv i penklær i går, så måtte jeg bare sammenligne med bilder fra før jeg startet. Bilde 1 er i fra sommer, det skiller ca. 13 kg til bilde nr. 2 som ble tatt i går.

Bilde nr. 1 er liksom skrekkbildet mitt, som jeg beholder for å holde motivasjonen oppe, for slik skal jeg aldri føle meg igjen. Hater hvordan jeg følte meg den dagen.
I går følte jeg derimot at jeg strålte, og var veldig fornøyd med antrekket. Når ingenting strammer og føles ekkelt ut, blir jo selvfølelsen med en gang bedre, men trodde ikke jeg kom til å gå med dette antrekket uten jakke. Hater nemlig mine enorme overarmer

Ser ingen enorme overarmer, men ser en strålende ung jente :D Jeg tror jeg kan se selvtillitsforskjeller, selv om det er bilder. Du ser lykkeligere ut.

Siste bildet jeg fant her er fra September, må jammen se å ta nye bilder :p
De to sort hvitt bildene er de nyeste... men det håper jeg da man kan se :rolleyes:

Det ser vi :D Bra jobba!

Pøsh
08-02-11, 12:04
Dere er fantastiske! Dere skulle visst hvor stor motivasjon dere er :D

TrillTrall
08-02-11, 13:16
Og "Gjeitholdar" istedet for bh.. :o

:lol: Geiter for pupper sier de vel "nordafor"? Husker vi sa dæter da vi var små. :)

Lupita
08-02-11, 15:25
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flink du har vært. Vel fortjent.... det må føles hærlig å kunne bruke en slik kjole! :( vel fortjent!!! :)))

Tid for nye bilder :) Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen :p

Kiro
08-02-11, 17:21
Syns det kommer klart fram jeg! Du har vært kjempeflink. Syns du ser yngre ut på det nye bildet ;) Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Du er kjempesøt!

Tusen takk. Jeg er bare 19. :)

Kanskje
08-02-11, 17:54
:confused:Og du er helt sikker på at det du ser i hodet er det andre ser i virkeligheten?

Jada. Det er riktig.
Har sammenlignet målene, og de viser svart på hvitt at jeg har større mål, veier mindre og er lavere, men myyyyye tykkere.:rolleyes:

vimsen85
08-02-11, 19:36
Tusen takk. Jeg er bare 19. :)

Ja, men da er du jo kjempeung :) Når man er ung syns man kanskje ikke det er så stas at man ser yngre ut :p Men du ser ikke ut som du er yngre enn 19 da.. Så da er det vel i orden ;) Såg bare ut som du var noen-og-tjue på det første.

monstermarihone
10-02-11, 13:27
Ja, rart hvor forskjellige vi er. Jeg er 175 cm høy. så har jo fordelt vekta godt utover. Men midjen min er 85 cm(!), som jeg mener er ganske lite i forhold til at jeg veier 109 kg. Men så vil nok den stoppe opp etterhvert, sånn nedgangsmessig, mens andre deler minsker.

Når jeg veide 121,5 kg, var midjen min 100 cm og det største punktet på magen 130 cm. Nå som jeg veier 109 kg er midjen 85 cm og magen 112 cm.
Jeg har vel mer "junk in the trunk" om dere forstår hva jeg mener:P

Ja, helt med på den Kamilla, når jeg veide 113 var midjen min fortsatt bare litt over 90, nå veier jeg 90 og midjen min er på rundt 82. Kjempeforskjell på midje og hofter, helt umulig å finne bukser som passer når det er 2 - 3 størrelser forskjell!

monstermarihone
10-02-11, 15:44
Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen før og etterbilder. Men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det?
file:///Users/marigrundnespaus/Library/Caches/TemporaryItems/moz-screenshot.pngfile:///Users/marigrundnespaus/Library/Caches/TemporaryItems/moz-screenshot-1.png

monstermarihone
10-02-11, 16:36
Her har jeg samlet noen før og etterbilder. Ser egentlig ikke så stor forskjell, mest i ansiktet, men så ser jeg litt tynnere ut på de bildene jeg tok i dag enn det jeg egentlig gjør. Er litt rundere i speilet:)

monstermarihone
10-02-11, 16:37
Æsj, det var jo teit når den var en pdf fil, prøver igjen:)

Nupsida
10-02-11, 17:13

Sjekk den forandringen da! :D Kjempe bra jobba! :D:D

Mankell
10-02-11, 17:37
Her har jeg samlet noen før og etterbilder. Ser egentlig ikke så stor forskjell, mest i ansiktet, men så ser jeg litt tynnere ut på de bildene jeg tok i dag enn det jeg egentlig gjør. Er litt rundere i speilet:)

Så fin du har blitt. Det synes veldig godt.

senorita
10-02-11, 18:13
jøss helt annet ansikt jo!! :) Ser jo at du har gått ned overalt :)

vimsen85
10-02-11, 18:43
Kjempebra, monstermarihone! Du ser veldig bra ut (men jeg syns du såg veldig bra ut før også da). Pen jente :) :heia: for det du har oppnådd!

Pøsh
10-02-11, 20:28
Wow, for en forskjell :D

Zillah
11-02-11, 13:50
Så flott jente, da, både før og etter :cool:

Bonitta
12-02-11, 01:16

En fargeklatt er du i allefall! :D
Ser stor forskjell, særlig i ansiktet.

Veggpryd
12-02-11, 09:26
Ser jo ut som to forskjellige mennesker, jo! Bra jobba! :)

Sykepleierstudine
13-02-11, 16:58
Her erbilder av meg, ca 18-20 kg forskjell.
(de ble litt små visst, men orker ikke forandre på de)

alexsandra
13-02-11, 17:56
Her erbilder av meg, ca 18-20 kg forskjell.
(de ble litt små visst, men orker ikke forandre på de)
så flott resultat:)

Kanskje
13-02-11, 21:53
Så bra da :-)

Nupsida
03-03-11, 15:35
Tenker det er på tide med nye bilder herfra :P
De første er fra idag, de siste er fra dag 12 :)

Anarko
03-03-11, 15:37
Du er hot Nupsida :D

Nupsida
03-03-11, 15:39
Du er hot Nupsida :D

Hihi, takker! :D

Kanskje
03-03-11, 21:06
Nupsida, har du gått ned så masse på 12 dager???:)

<insert_scary_name_here>
03-03-11, 22:57
Nupsida, har du gått ned så masse på 12 dager???:)

Tror det er fra dag 12 med lavkarbo, ikke 12 dager siden =)

Nupsida - knallbra!

vimsen85
04-03-11, 00:59
Sykepleierstudine og Nupsida; dere har gjort en strålende jobb! :heia:

Nupsida
04-03-11, 01:02
hahaha, ja tolv dager, det hadde vært fint!
Nei, er fra dag 12 på lavkarbo, og idag er jeg på dag 199 :P

Takk! :)

Minith
04-03-11, 15:50
Nupsida: Whow, for en inspirasjon! Du har virkelig gitt meg håp!
Hva pleier du å spise? Eller hvis du har steget på karboene, hva pleide du å spise når du lå på det minste av karbo-inntaket, og hvor mye gikk du ned da?
Du har virkelig oppnåd mye med denne dietten!

Tidl. medlem
04-03-11, 18:38
Har sett igjennom alle bildene i tråden her. Fått masse inspirasjon! Utrolig mange som har gått ned mye. Det morsomste er å se all den nye selvtilliten det ser ut som dere har fått <3

Kjenner jeg har blitt skikkelig glad på vegne av dere alle!

Samtidig må jeg rose alle som har gitt de andre stor oppmuntring. Kjenner jeg gleder meg mye til å bli bedre kjent med dere =)

Nupsida
05-03-11, 15:04
Nupsida: Whow, for en inspirasjon! Du har virkelig gitt meg håp!
Hva pleier du å spise? Eller hvis du har steget på karboene, hva pleide du å spise når du lå på det minste av karbo-inntaket, og hvor mye gikk du ned da?
Du har virkelig oppnåd mye med denne dietten!

Jeg har gått litt hmm.. slapp ketolyse kanskje? Veier ikke maten, og tar det meste på øyenmål, stresser veldig lite med mat, å trur det er det som har gjort at vektnedgangen har vært så rask :) prøvde å ligge på rundt 40 karber i en periode etter jul, men det funket veldig lite, vekta gikk opp og jeg var konstant sulten, og følte at jeg bare måtte ha de sjokoladen å den brusen osv. Så nå er jeg tilbake i slapp ketolyse ;)

<insert_scary_name_here>
05-03-11, 15:49
Du nupsida - kjapt spørsmål (og sikkert teit). Hvordan har du fått til å lage to og to bilder sammen? Det blir så mye lettere å sammenligne når man får opp før og etter-bildene samtidig...

Minith
05-03-11, 16:50
Jeg har gått litt hmm.. slapp ketolyse kanskje? Veier ikke maten, og tar det meste på øyenmål, stresser veldig lite med mat, å trur det er det som har gjort at vektnedgangen har vært så rask :) prøvde å ligge på rundt 40 karber i en periode etter jul, men det funket veldig lite, vekta gikk opp og jeg var konstant sulten, og følte at jeg bare måtte ha de sjokoladen å den brusen osv. Så nå er jeg tilbake i slapp ketolyse ;)
Heldig! Jeg har fått et slikt stressa forhold til mat, at jeg har begynt å spise mat jeg ikke engang liker :/.. Skal prøve å bli litt mer avslappet og bare ta det som det kommer, og forhåpentlig få et slikt fantastisk resultat som deg^^
Lykke til videre!

<insert_scary_name_here>
05-03-11, 19:09
Et løfte får være et løfte.... Jeg lovet noen å legge ut bilder når jeg bikket under hundre, og det har jeg nå. Dette er ikke før og etter bilder, men mere før og underveis-bilder. 23 kg done, more to go!
So, here goes.... De første bildene er nok rimelig selvforklarende. Det siste er mer for morro skyld - jeg skulle ut på tur, og tok på meg en TUNG og stor sekk. For nysgjerrighetens skyld tok jeg meg en tur på vekta, og selv med sekk og klær kom jeg ikke opp i startvekta mi - det manglet noen kilo!!:eek:

utolmodig
05-03-11, 19:17
Et løfte får være et løfte.... Jeg lovet noen å legge ut bilder når jeg bikket under hundre, og det har jeg nå. Dette er ikke før og etter bilder, men mere før og underveis-bilder. 23 kg done, more to go!
So, here goes.... De første bildene er nok rimelig selvforklarende. Det siste er mer for morro skyld - jeg skulle ut på tur, og tok på meg en TUNG og stor sekk. For nysgjerrighetens skyld tok jeg meg en tur på vekta, og selv med sekk og klær kom jeg ikke opp i startvekta mi - det manglet noen kilo!!:eek:

Tusen takk til deg og alle andre som legger ut bilder!! Dere er så tøffe og til stor motivasjon!:)
Sjekk den ryggen da!! Du har jo blitt så glatt! Ikke mye håntak der nei.
Gratulere så mye med flott resultat og lykke til videre, du er flott! :heia:
Og likte godt bilde med sekken - tenk du har gått ned mer enn en sydenkoffert:eek:

Anitamor1212
05-03-11, 19:20
Får legge ut et underveisbilde jeg også da. :)

http://www2.fotoknudsen.no/archive332/30082005140909PeA78oTkf9S11IA13DsaKU/medium/0503201118182e5edeb3686d4caa979349bbbbb5.jpg

tette-nette
05-03-11, 20:14
Dere er så flinke!!! :)
Ser frem til den dagen jeg begynner å se resultater selv nå :)
Blir jo supermotivert nå!

Kiro
12-03-11, 01:20
Fant disse bildene (i beruset tilstand) av meg og bestevenninnen min, og ble ganske fornøyd. Det første bilde er tatt i fjor vinter, og det andre for omtrent en måned siden. :)

<insert_scary_name_here>
12-03-11, 01:49
Fant disse bildene (i beruset tilstand) av meg og bestevenninnen min, og ble ganske fornøyd. Det første bilde er tatt i fjor vinter, og det andre for omtrent en måned siden. :)
Wow. Kjempeforskjell. Du har vært flink!

Roardo
12-03-11, 14:55

Utrolig bra! Ser jo nesten ikke ut som om det er samme jenta jo!
Du har vært kjempeflink! Gratulerer med nedgang på 30 kg!!! :D

nellie
12-03-11, 14:59

Fantastisk:heia:

Kiro
12-03-11, 15:25
Tusen takk! :D

vimsen85
12-03-11, 18:25
Kjempeflott resultat! Må bare si jeg syns du er og var en pen jente :D
:heia: deg!

Icandoit
19-03-11, 15:33
SÅ utrolig motiverende å se i denne tråden! Dere har virkelig vært UTROLIG flinke alle sammen! Tusen takk for at dere har delt bilder og motivasjon!!!

kiril
19-03-11, 19:26
dere har vært kjempe flinke, hjelper å se på bildene her...

Nnem
19-03-11, 22:20
dere har vært kjempe flinke, hjelper å se på bildene her...
Helt enig:)

sigboh
30-03-11, 18:54
Bildene helt til venstre er tatt når jeg først begynte på lavkarbo i oktober ca.
Bildene i midten er tatt i november engang. Så hadde jeg pause gjennom hele desember før jeg begynte på igjen i førsten av mars og nå var det altså tid for å ta nye bilder siden det har gått ca. 1 mnd.
Så her er altså helt rykende ferske bilder, tatt nå nettopp på badet:D haha.

Pruttilutt
30-03-11, 20:06
Herregud, for en forskjell! - og for en motivasjon! STÅ PÅ! :D

<insert_scary_name_here>
30-03-11, 20:50
Bildene helt til venstre er tatt når jeg først begynte på lavkarbo i oktober ca.
Bildene i midten er tatt i november engang. Så hadde jeg pause gjennom hele desember før jeg begynte på igjen i førsten av mars og nå var det altså tid for å ta nye bilder siden det har gått ca. 1 mnd.
Så her er altså helt rykende ferske bilder, tatt nå nettopp på badet:D haha.
Kjempebra! Virkelig mye mindre av deg!

Tiril77
30-03-11, 21:23
Her er jeg på hundeutstilling sommeren 2009. Men det var slik jeg omtrent så ut før jeg begynte på lavkarbo i høst..

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/196336_1877382291053_1136124639_2143598_5706703_n. jpg

Og dette bilde tok en venninne av meg i går etter at jeg for første gang på mange år kunne kjøpe meg klær i strl XL i en vanlig butikk og ikke måtte gå i butikker for store størrelser :D:D

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/196934_1860423507094_1136124639_2140549_4937403_n. jpg

Furine
30-03-11, 21:25
Wow til begge to!!! :eek:

:heia:

sigboh
30-03-11, 21:40
Takk :D

Og til TonjeKB: Så fin du er!!

Furine
30-03-11, 22:01
Sigboh, spesielt på bileta frå sidan. Fasongen er heilt annleis!

sigboh
30-03-11, 22:10
Sigboh, spesielt på bileta frå sidan. Fasongen er heilt annleis!
takk! ja, det er kanskje det? :D

Tiril77
30-03-11, 22:13
Takker.. WOOW Sigboh. Du har vært superflink :)

Har lissom ikke tatt sånne bilder jeg, men får se å få tatt noen fremover.. Er jo uten klær at man best ser endringene ja :D

sigboh
30-03-11, 22:16
Takker.. WOOW Sigboh. Du har vært superflink :)

Har lissom ikke tatt sånne bilder jeg, men får se å få tatt noen fremover.. Er jo uten klær at man best ser endringene ja :D

Tusen takk! Ja, er somregel det. jeg selv syntes ikke man ser så mye forskjell på meg MED klær, men vet ikke helt jeg:p Men deg så man jo superstor forskjell MED klærne på, så det sier jo litt :D

Anarko
30-03-11, 22:53
Så flinke, og FINE! dere er!

Kanskje
30-03-11, 23:06
så utrolig flotte dere er blitt begge to !!!!! :-D

Mille89
31-03-11, 00:03
sigboh: fantastisk! ikke mye magefett å ta av lenger der nei:D

tonjekb: så flink du har vært! veldig søt hund forresten:)

Tidl. medlem
31-03-11, 00:28
Utrolig stor forskjell på dere begge! Herlig å se :D

CocoNut
31-03-11, 08:54
:heia:Guri så flinke dere allesammen er. Kjmepegøy å sitte og se igjennom tråden:heia:

Ny oppdatering fra meg:) Begynner å ta form nå ja, men har noen kg igjen før jeg sier meg fornøyd.

104 kghttp://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7440&stc=1&thumb=1&d=1286866540 (http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7440&d=1286866540) 94 kg http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7438&stc=1&thumb=1&d=1286866116 (http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7438&d=1286866116) 89 kg http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7439&stc=1&thumb=1&d=1286866116 (http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7439&d=1286866116)

74kghttp://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/196541_10150169153116002_660741001_8673940_831598_ n.jpg

kiril
31-03-11, 09:15
wow kjempe fine bilder, dere har vært kjempe flinke :):):)

Tiril77
31-03-11, 09:17
:eek::eek: WOOOW Coconut!! :heia: :heia:

CocoNut
31-03-11, 10:45
:eek::eek: WOOOW Coconut!! :heia: :heia:
tusen takk:D

nellie
31-03-11, 10:48
Lekre skuldre, Coconut!:) Lekker resten også da:D

Pøsh
31-03-11, 10:56
Wow, jenter!! :D

CocoNut
31-03-11, 11:42
Lekre skuldre, Coconut!:) Lekker resten også da:D
he he takk de skuldrene har jeg jobbet hardt for og. Litt rart og se at man kan forme kroppen sin på en måte, blir like overrasket hver gang jeg ser nye resultater. Trodde liksom ikke det var mulig, men velkdig gøy er det.

Tunrida
31-03-11, 12:33
Wow, for en inspirasjon jenter!! :heia::heia:

nellie
31-03-11, 13:18
he he takk de skuldrene har jeg jobbet hardt for og. Litt rart og se at man kan forme kroppen sin på en måte, blir like overrasket hver gang jeg ser nye resultater. Trodde liksom ikke det var mulig, men velkdig gøy er det.

Skuldre er morsomt å trene! Får veldig fort fremgang og synlige resultater der:)

Kanskje
31-03-11, 14:01
wow så bra !!!
jeg vil, jeg vil, jeg vil få det til jeg også !!!!

Skrållan
31-03-11, 14:20
Dette er den mest inspirerende tråden ever. Så utrolig flinke dere er alle sammen. Dette gir håp og virkelig motivasjon til å sette i gang. :)

monstermarihone
31-03-11, 14:50
Wow Coconut! Det er kjempemotiverende å se på deg! Du er så flink!

Silje :)
31-03-11, 19:27
Wow, så utrolig flinke dere har vært! Kanskje jeg tør å legge ut bilder når jeg har resultater å vise til, har heldigvis litt tid å mote meg opp på! Utrolig inspirerende og motiverende :D

Señora
31-03-11, 23:03
Wow, coconut, for en inspirasjon du er! Det trengte jeg virkelig i dag.
Gratulerer med flott vekttap og figurforming, utrolig kjekt å se at det går an.

CocoNut
31-03-11, 23:07
Wow Coconut! Det er kjempemotiverende å se på deg! Du er så flink!Tusen tusen takk:)

CocoNut
31-03-11, 23:09
Wow, coconut, for en inspirasjon du er! Det trengte jeg virkelig i dag.
Gratulerer med flott vekttap og figurforming, utrolig kjekt å se at det går an.Takk så mye for fine ord. Denne tråden er ganske motiverende, kjempegøy å se hvordan man forandrer seg fra gang til gang. Også hjelper det hverandre;)

Antoinette6
31-03-11, 23:14
jJg blir bare sååååå motivert !

senorita
01-04-11, 19:45
STILIG coconut :) Ser vi begynte på ca samme. jeg begynte på 105, er snart nedi 78 her.. kjekt :) Men syns du ser slanker ut enn meg da :) Jeg har ikke så veldig mange før bilder, får legge ut når jeg er helt ferdig kanskje :-P

Ada/80
01-04-11, 22:17
Hmm...lett å få fine skuldre? Gi meg oppskrifta!!! ;)

nellie
01-04-11, 23:46
Hmm...lett å få fine skuldre? Gi meg oppskrifta!!! ;)

Tren dem og tren tungt;) Det er jo ofte ikke så ille mye fett på skuldrene og derfor trer de frem litt "fortere". Tilsynelatende hvertfall.

Mankell
03-04-11, 09:33

Wow, så lekker du har blitt. En stor inspirasjon til oss alle. Hvor mye trener du? Og hvordan/hva trener du?

CocoNut
03-04-11, 22:48
Wow, så lekker du har blitt. En stor inspirasjon til oss alle. Hvor mye trener du? Og hvordan/hva trener du?Tusen takk:). Jeg trener 3 ganger i uken, på rundt 1,5 time hver gang. Trener 2 dager med zumba og bodywork (vekter og styrketrening), 1 dag med afrodans og harmony( bevegelighet, balanse og utstrekning). Alt er i gruppetrening med instruktør på treningssenteret jeg går på. Klarer ikke å trene alene, blir så kjedelig he he.

Kanskje
03-04-11, 23:06
feil post

Kirsti120
04-04-11, 16:12
Herlighet, dere er altså beundringsverdig tøffe! Tror ikke jeg har guts til å legge ut bilde av meg. Jeg har bilder som er tatt i fjor sommer som viser hvor diger jeg var. Kanskje jeg legger ut det etter hvert, sammen med et bilde av meg sånn som jeg er nå.

Det er veldig motiverende å se forandringene hos dere andre. :blomster:

Kanskje
04-04-11, 16:21
Jeg synes også blider er veldig motiverende :-)jeg har ikke tatt bilder av meg selv, men burde kanskje gjøre det.

Tidl. medlem
04-04-11, 18:45
Jeg så bilde av hvordan jeg så ut den dagen jeg startet på lavkarbo. Selv om jeg "bare" har gått ned 8 kg var det en stor forskjell. Om ikke så alt for lang tid skal jeg få tak i det bildet og legge det på i lommeboka sammen med en slankere utgave av meg selv. Tviler på at høykarbo mat vil friste da ;) :P

nellie
04-04-11, 19:47
Har bare bilder av ansiktet mitt fra den tiden hvor jeg veide mest..

Julaften 2009 - 112 kg

http://bloggfiler.no/emmaogmamma.blogg.no/images/443363-10-1301935480661.jpg

I dag - 96 kg

http://bloggfiler.no/emmaogmamma.blogg.no/images/443363-10-1301935569184.jpg

Ser liksom ikke så ille stor forskjell:p

Tidl. medlem
04-04-11, 19:51
JEG ser stor forskjell! Ansiktet ser lengre ut og antydningen til dobbelthaka er borte. Ser og ut til at overkroppen din med skuldre/armer er mer markert.

nellie
04-04-11, 20:07
Den største forskjellen er nok at smilet er EKTE nå:D Men var litt sånn fødselsdeprimert på det første bildet, så det er vel ikke så rart.

sigboh
04-04-11, 20:11
Jeg ser også kjempestor forskjell! Må i tillegg få påpeke at du er en veldig pen jente!

nellie
04-04-11, 20:12
Jeg ser også kjempestor forskjell! Må i tillegg få påpeke at du er en veldig pen jente!

Tusen takk:rodme:
(hvis det var til meg da:p)

sigboh
04-04-11, 20:14
Tusen takk:rodme:
(hvis det var til meg da:p)

Var til deg ja! :D

langaard
04-04-11, 20:17
Ser stor forskjell ja! Du er ei flott jente med et nydelig smil, Nellie :ja:

nellie
04-04-11, 20:26
Så snille dere er.. Tusen takk!

Tropika
04-04-11, 21:42
Å herregud sier jeg bare.. Dere er alle superduperflotte!! Fy flate!

Rin
04-04-11, 22:05
Så søt, Nellie! Og forskjellen er tydelig, ja :)

Kanskje
04-04-11, 23:09
Kjempeforskjell !! :-)

Eneste stedet jeg ser det på meg selv er rundt håndleddene, fingrene, og at magen liksom har sunket litt innover på sidene, og nedover.

Skulle så gjerne hatt bort dobbelthaken jeg ! Hehe!

sigboh
05-04-11, 00:02
Ble litt tett på med bilder her fra min side meeeen... Må bare få lov og vise frem bilringene jeg ikke har lenger når jeg står! :D hihi

Antoinette6
05-04-11, 01:17
Så flott ! Jeg gleder meg til jeg kommer dit !

:heia:

Veggpryd
05-04-11, 20:25
Coconut, my goodness! :eek: For en forskjell! Du har vært superflink! :)

Sigboh, nå måtte jeg bla bakover for å se tidligere bilder. Så flink du har vært! Ingen bilring å se! :lol:

Fjasnissen
06-04-11, 11:01
Skjønner ikke helt at denne tråden har forblitt uoppdaga helt fram til nå. Kanskje fordi jeg ikke kikka innom forumet fordi jeg ikke hadde 30+ å miste.

Og når jeg ser bildene av dere flotte kvinner (og menn), så må jeg bare bøye meg i støvet. Dere får min egen innsats til å blekne. Stå på! :)

vimsen85
06-04-11, 11:21
Jeg glemmer å regelmessig skryte av dere. Men dere som har lagt ut bilder, jeg ser dere og dere motiverer meg. Flinkinger! Jeg er mektig imponert!

sistegang
06-04-11, 23:50
Sigboh så flott du er . Alt ser så "stramt" og fast ut. Dit kommer aldri jeg.:(

sigboh
07-04-11, 20:10
takk alle sammen :D:o

elimiire
10-04-11, 01:50
Må jo bare hive meg på her, dere ser alle så flotte ut! :klem:

Går inn i min tredje uke med lavkarbo i dag, faktisk, og tok bilde den dagen jeg begynte. :rolleyes: Ser ingen synlig endring på kroppen enda, men ser at vekta viser 4 kilo mindre, og det er da noe. Gleder meg til jeg også kan legge ut bilder her. Håper jeg kan bli like fast i fisken som enkelte andre her har blitt. *ser misunnelig på*

Stå på alle sammen, vi har mål som skal nås! :boxing:

Saphire
17-04-11, 21:07
Jeg blir så utrolig imponert over alle som har lagt ut bilder her, fantastisk å se fremgangen og "stoltheten" deres!! Blir nesten skamfull over meg selv og at jeg føler meg som jeg gjør, med "bare" 17 kg overvekt. Man skal være stolt av seg selv, og det ga meg litt å tenke på etter denne bildetråden. Stå på jenter (og gutter)!!!!!!

Sjokoholiker
24-04-11, 00:24
drister meg til å legge ut bilder av meg... viser det litt forskjell? er nesten 4 uker i mellom de...

Heaven
24-04-11, 00:30
WOW Sjokoholiker!!! Enorm forskjell på bare 4 uker!!! Æ e imponert!

Sjokoholiker
24-04-11, 00:32
WOW Sjokoholiker!!! Enorm forskjell på bare 4 uker!!! Æ e imponert!

tusen takk!!!:rodme:
gøy at andre ser det også:D

Supah
24-04-11, 00:55
Må si meg enig! Kjempeforskjell på bare 4 uker!! :)

<insert_scary_name_here>
24-04-11, 02:30
Sjokoholiker - imponerende forskjell på 4 uker, virkelig!!

CocoNut
24-04-11, 19:13
Wow Sjokoholiker, utrolig stor forskjell på bare 4 uker. Har du lagt merke til huden din og? Den ser også forandret ut, utrolig bra altså. Flinka:)

Sjokoholiker
24-04-11, 20:49
tusen takk dere! så gøy å få litt skryt, hehe:D
får jo masse inspirasjon her inne,dere er jo knallflinke alle sammen!!!

på siste bildet har jeg på en dæsj sminke, tror det er det som får huden til å se annerledes ut, hadde en liten skvett foundation i kremen min:p

vimsen85
24-04-11, 21:42
Så fin du er sjokoholiker!

Fant ut at jeg kanskje kunne legge ut noen bilder til. Bildet i svart topp og svart bukse er fra den dagen jeg bestemte meg for å slanke meg (januar 2010). Tror jeg er ca 100 kg der. Bildet i svart kjole med hvit jakke er tatt i Istanbul for noen uker siden. Det er ikke så fint, men var det eneste jeg fant der jeg sto rett opp og ned. Bildet med svart topp og blått skjørt er også fra Istanbul. Ansiktsbildet med langt hår er fra våren 2009 og det nye er fra da jeg klipte meg 8. april.

Zillah
24-04-11, 21:47
Åh, så innmari søt du er, Vimsen :)

Sjokoholiker
24-04-11, 23:01
takk Vimsen! er kjempefin du også, og så flink!!

Zillah
25-04-11, 10:26
Ja Sjoko eg syns det var ganske stor skilnad på berre 4 veker, eg :) Det vises absolutt!

LIBBA
25-04-11, 11:54
Så søt du er Vimsen,
og så fin sveis da ;)
...Så mye flotte folk her.
Dere er alle en kilde til inspirasjon :)

vimsen85
25-04-11, 14:49
Tusen takk jenter :D Dere er så søte!

Nupsida
02-05-11, 12:45
Fant ett bilde av meg ifra mars ifjor, og jeg holdt på å dette av stolen! kan virkelig ikke huske at jeg var så diger på den tiden??

uansett, tenkte å bare vise hvordan jeg har forandret meg på ett år :)
(vet det ikke er de beste bildene og sammenligne, men satser på dere ser litt forskjell hvertfall :) )

Edla
02-05-11, 13:07
LITT forskjell Nupsida? Forskjellen er enorm! Så flink du har vært!

Du er veldig pen uansett kg:ene men man ser at du er mere til freds med deg selv nå!

Nupsida
02-05-11, 13:25
LITT forskjell Nupsida? Forskjellen er enorm! Så flink du har vært!

Du er veldig pen uansett kg:ene men man ser at du er mere til freds med deg selv nå!

Tusen takk! Jo, jeg trivdes så mye bedre med kroppen min nå :)

Anarko
02-05-11, 13:38
Jeg tror det viktigste med lavkarbo er at man blir mer fornøyd med kroppen sin :)
Du er veldig fin, men du var pen før også :)

Nnem
02-05-11, 13:56
Nupsida: kjempe forskjell:D

Pøsh
02-05-11, 14:03
Wow :D

Kiro
13-05-11, 21:41
Jeg fikk på meg bunaden til mormor forrige helg :D (som jeg prøvde forjeves da jeg skulle konfirmere meg selv for fem år siden, men ikke passet.)

Prøvde å finne noen gamle bilder for å vise forandringen, men det var ikke så lett da jeg har vært en mester til å dukke unna kameraet oppgjennom. Men her er det jeg endte opp med. Vet de ikke er av samme sorten, men føler de illustrerer. :)

kennygirl
13-05-11, 21:45
WOW! Fantastisk resultat Kiro :) Bra jobba!!!

Kiro
13-05-11, 21:47
Takk :)

mamma87
13-05-11, 21:58
Kjempe bra, flinka =)

vimsen85
13-05-11, 21:59
Kjempeflott Kiro :) Du var kjempefin i den bunaden! Veldig søt jente er du. Og så flink du har vært!

LIBBA
13-05-11, 22:04
Jeg fikk på meg bunaden til mormor forrige helg :D (som jeg prøvde forjeves da jeg skulle konfirmere meg selv for fem år siden, men ikke passet.)

Prøvde å finne noen gamle bilder for å vise forandringen, men det var ikke så lett da jeg har vært en mester til å dukke unna kameraet oppgjennom. Men her er det jeg endte opp med. Vet de ikke er av samme sorten, men føler de illustrerer. :)

Kjempesøt du er :)
Sterkt jobba :heia:

Kiro
13-05-11, 22:06
Dere er så snille. Tusen takk for de fine kommentarene. :D

madamode
13-05-11, 22:23
åhhh guri! nydelig jente i flott bunad :)

- er ikke du motivasjon nok, ja - så vet ikke jeg!! tusen takk for titten :):)

Mamseen
13-05-11, 22:39
SÅ flink du har vært!!Hva slags bunad har du på?

Kiro
13-05-11, 22:41
Det er en Askøybunad. :)

Tidl. medlem
13-05-11, 23:45
Så flink! :D

Veggpryd
16-05-11, 22:54
Så flink du har vært Kiro! Og så flott i bunad! :)

Zillah
17-05-11, 08:39
Så flink du har vært Kiro! Og så flott i bunad! :)
Absolutt! Du ser så flott ut i den fine bunaden! Og du har gjort ein strålande innsats for å kome dithen, dit vil eg også!!! KNALLBRA, Kiro! :heia:

Nupsida
19-05-11, 12:02
Kom over ett bilde av meg fra 17. mai ifjor, og jeg fikk sjokk! Jeg kan virkelig ikke huske jeg var så stor før.. Så, da tenkte jeg å ta ett bilde av meg i år å sammenligne disse! Er ikke ultimate forskjellsbilder da, men igjen, jeg er helt sjokka!

Det første bildet er av meg på 17.mai i fjor å i år. Det neste er 17.mai i fjor, og april i år. Synes forskjellen kommer litt bedre frem der :)

LilleFly
19-05-11, 12:08
fy søren så flinke dere er! Blir nok en stund før jeg kan legge inn noen bilder her jah :p

Piripi
19-05-11, 13:29
fy søren så flinke dere er! Blir nok en stund før jeg kan legge inn noen bilder her jah :p

Signerer denne! Godt jobba:)

frkprym
19-05-11, 21:07
Ser veldig stor forskjell Nupsida, du har jaggu vært flink!

Gleder meg til å legge ut bilder selv, har allerede et fantastisk nå-badedraktbilde, bare å se på det når jeg tenker på å gi opp, så har jeg motivasjonen klar. Mangler bare etter-bildet, da :)

Liz85
19-05-11, 21:09
Seriøst!! Så flinke dere har vært hele gjengen!! :heia:
Var skikkelig motivasjon for meg å gå inn på forumet her, NÅ skal jeg virkelig ta meg selv i nakken å være like flinke som dere!

Pøsh
21-05-11, 01:13
Wow, jenter.
Kiro, så utrolig flott du var i bunaden. Og så koselig å ha på mormor sin, da.
Nupsida, du har blitt en skikkelig babe.

Ivett
21-05-11, 18:10
fantastisk Nupsida! :D

kiril
24-05-11, 22:52
her er ansikts bilder av meg, bruker lange kjole lignende greier så man ser ikke så mye forskjell om jeg legger inn hele bilder av meg :)

det ene er når jeg begynte på lclf og det andre er i dag

Nupsida
24-05-11, 23:00
her er ansikts bilder av meg, bruker lange kjole lignende greier så man ser ikke så mye forskjell om jeg legger inn hele bilder av meg :)

Jøss, der var det stor forskjell!! Kjempebra! :D :heia: :heia: :heia:

kiril
24-05-11, 23:25
tusen takk :D
øynene mine har åpnet seg litt mer og blitt større hehe

Furine
25-05-11, 09:32
Wow, kiril, stor skilnad! Er jo som to forskjellige personar! :)

Men ser du skriv lclf, det er ein skrivefeil, eller? ;)

Edla
25-05-11, 09:42
LCLF= Low Calorie Low Fat tenker jeg?

Edla
25-05-11, 09:43
Men Kiril, du har vært SUPERFLINK! Man ser virkelig forskjell!

Furine
25-05-11, 09:46
LCLF= Low Calorie Low Fat tenker jeg?

OK. Eg trudde det var Low Carb Low Fat det betydde.

vimsen85
25-05-11, 11:50
Wow. Kjempeforskjell Kiril! Du er nydelig!

Furine
25-05-11, 11:54
Du ser yngre ut også, Kiril! :)

kiril
25-05-11, 14:22
Wow, kiril, stor skilnad! Er jo som to forskjellige personar! :)

Men ser du skriv lclf, det er ein skrivefeil, eller? ;)

skrivefeil ja er ikke noe low fat her nei :P

tusen takk for alle kommentarer, varmer skikkelig og kjekt at andre ser forskjell...

Labomba
25-05-11, 15:11
Kom over ett bilde av meg fra 17. mai ifjor, og jeg fikk sjokk! Jeg kan virkelig ikke huske jeg var så stor før.. Så, da tenkte jeg å ta ett bilde av meg i år å sammenligne disse! Er ikke ultimate forskjellsbilder da, men igjen, jeg er helt sjokka!

Det første bildet er av meg på 17.mai i fjor å i år. Det neste er 17.mai i fjor, og april i år. Synes forskjellen kommer litt bedre frem der :)

Det er helt utrolig!!! ;)
At det er mulig, hva? Du er jo nydelig i deg sjøl, og enda verre med så møe kilo borte!! Gratulerer.:p

Engledans
25-05-11, 15:24

Kjempeforskjell.Bra jobba Kiril.:)

LIBBA
25-05-11, 19:59
Ser stor forskjell. :)
Fantastisk bra jobba Kiril. :heia::heia:

Kanskje
26-05-11, 00:25
Så flotte dere er :-)
Viser bare rundt håndleddene mine . :-(

roger1970
09-06-11, 23:25
Lenge siden jeg har vært innom her nå.På tide med en oppdatering:)

Mai i fjor:http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=8589&stc=1&d=1307650900

Mai i år:http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=8590&stc=1&d=1307650900

Går rette veien da :D

<insert_scary_name_here>
09-06-11, 23:29
Kjempebra Roger1970! Virkelig en stor forskjell!

LIBBA
09-06-11, 23:36
Kjempebra Roger1970! Virkelig en stor forskjell!
Signerer den :)

Pruttilutt
09-06-11, 23:50
Æ bærre gapa. Ka farsken?! :D RÅbra! Fantastisk!

kennygirl
10-06-11, 11:16
Helt fantastisk roger1970! Kjempebra jobba :)

roger1970
10-06-11, 13:38
Tusen takk dere.Det er NÅ den virkelige jobben starter,holde seg nede og droppe ennå litt i tillegg :)

Anarko
10-06-11, 13:59
Gratulerer Roger med flott nedgang! Godt jobba!

Engledans
10-06-11, 14:03
Roger, du har gjort en kjempejobb. Flott jobba.

Matglad
10-06-11, 14:04
Tusen takk dere.Det er NÅ den virkelige jobben starter,holde seg nede og droppe ennå litt i tillegg :)

Jeg er virkelig imponert Roger1970. Er det virkelig bare ett år i mellom de 2 bildene?

Ang å holde vekten. For første gang i mitt liv er jeg ikke redd for å legge på meg igjen etter en vektnedgang. Jeg kan jo bare fortsette å spise all denne gode lavkarbomaten som holder meg mett og fri fra sukkersug :). Lykke til videre!!

sistegang
11-06-11, 00:16
Grattis Roger med supert resultat.

roger1970
11-06-11, 01:56
Jeg er virkelig imponert Roger1970. Er det virkelig bare ett år i mellom de 2 bildene?

Ang å holde vekten. For første gang i mitt liv er jeg ikke redd for å legge på meg igjen etter en vektnedgang. Jeg kan jo bare fortsette å spise all denne gode lavkarbomaten som holder meg mett og fri fra sukkersug :). Lykke til videre!!

Ja det er virkelig bare ett år mellom bildene:D Mat: Følg med på mine oppskrifter som kommer her etterhvert! Kommer annet enn '' kjedelig'' lav karbomat fra denne karen :) Jeg har spicy Thaimat som mal,som tweekes litt for å passe lavkarb :cool:

Veggpryd
11-06-11, 07:00
Fy flate så bra Roger! :eek: Så utrolig bra! Godt jobba :)

senorita
11-06-11, 08:02
Signerer gjengen her.. WOW ROGER! Så flink du har vært!! :)

Pøsh
11-06-11, 09:28
Er imponert :D

vimsen85
11-06-11, 12:44
Wow. Det er et strålende resultat. Hurra for deg!

Vidundra
23-06-11, 19:15
Jeg sitter her, etter å ha kikket over alle bildene i denne tråden, med tårer i øynene. Så utrolig flinke dere aller er og har vært! For en bragd! Så langt dere har kommet! Dere er alle en skikkelig dose inspirasjon for meg som nybegynner, og jeg kan bare håpe at om et års tid kan jeg selv legge ut noen slike bilder som kan være til motivasjon for andre igjen.

Stå på, og ikke minst: Gratulerer! :D

<insert_scary_name_here>
25-06-11, 01:40
Jeg sitter her, etter å ha kikket over alle bildene i denne tråden, med tårer i øynene. Så utrolig flinke dere aller er og har vært! For en bragd! Så langt dere har kommet! Dere er alle en skikkelig dose inspirasjon for meg som nybegynner, og jeg kan bare håpe at om et års tid kan jeg selv legge ut noen slike bilder som kan være til motivasjon for andre igjen.

Stå på, og ikke minst: Gratulerer! :D
Det trenger da ikke gå så mye som et år. Og ikke trenger du å vente til du er i mål heller. Jeg hater å bli fotografert, men etter å ha sett video på youtube av hun som tok bilde av seg selv hver i dag i xår, har jeg tenkt tanken på hvor kult det hadde vært å ha bilde, om ikke hver dag, så nesten, av vektnedgangen. Det kunne blitt den neste store youtube-hiten! (fysj, det ble en lang setning, håper ingen skal henge seg opp i min grammatikk... :p)

Pøsh
25-06-11, 02:39
*leser korrektur*

<insert_scary_name_here>
25-06-11, 11:10
*leser korrektur*
Fant du noe? :p Det skal i fall godt gjøres, så ufattelig flink som jeg er!

Pøsh
25-06-11, 15:53
Skal ikke skli helt ut i en bildetråd, så står over :p

Når jeg først er her så må jeg nok en gang si hvor utrolig motiverende sånne bildetråder er og dere er flotte og flonke mennesker som skal være stolte av dere selv!

Imp
25-06-11, 19:22
Enig, jeg syns resultatene her er fantastiske. Godt jobba folkens :)

Insyga
27-06-11, 02:29
I juleutfordringen la jeg ut ett bilde av meg nettopp, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også..

Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...

Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. ¨
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år... :D

http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC_2957.jpg

http://i25.photobucket.com/albums/c75/metalfucker/DSC00796.jpg

Du er jo så pen uansett, også på "før" bildet! Men DAMN, for en strforskjell, det må jeg si.....

Insyga
27-06-11, 03:04
Jeg har det akkurat på samme måte! Føler meg mye mer sexy i litt større truse som sitter godt på kroppen og ikke bretter seg ned under magevalken nederst på magen. Dessuten digger kjæresten min undertøyet mitt også. (Men det kan vel ha noe med at jeg løper rundt i strømper og strømpeholdere omtrent hver dag under skjørtet...:D) KAMELTÅ!!! Jeg tror jeg døøøyr! Kult med stringtruse med biffgardinene på utsiden da! Gud nå er jeg så ekkel at jeg ble kvalm sjøl!!
HA HA HA!! Mosmomste innlegget jeg har funnet hittil!!!:D

Tiril77
27-06-11, 16:33
Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!!

Oktober 2010:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/253607_2051128234593_1136124639_2378290_3638466_n. jpg

Og dette er tatt for noen dager siden:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/261255_2096933699701_1136124639_2407135_7824808_n. jpg

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta ;) :D:D:D

Anarko
27-06-11, 16:51
Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!!

Oktober 2010:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/253607_2051128234593_1136124639_2378290_3638466_n. jpg

Og dette er tatt for noen dager siden:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/261255_2096933699701_1136124639_2407135_7824808_n. jpg

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta ;) :D:D:D

Kjempeflott!

Zillah
27-06-11, 18:54
Thumbs Up !! :-)

Og tenk så bra kroppen har det sjølv om ikkje kiloane går så fort av da! Du er flink! :heia:

manebane
27-06-11, 19:14
TonjeKB, bra jobba! :D

Glorfinia
27-06-11, 19:25

Synes du har vært kjempeflink. Og så utrolig søt du var! Stå på videre, alt du gjør for kroppen din er kjempesunt. :)

Tiril77
27-06-11, 19:41
Tusen takk :) Kjempe hyggelig å høre :D Formen er i utrolig mye bedre form enn når jeg både veide 18 kg mer OG røyka.. Orker så utrolig mye mere :D:D

Ravna
04-07-11, 12:24
Blir så inspirert av denne tråden!
Dere er så nydelige alle sammen:D

mamae
05-07-11, 21:16
Etter et tilfeldig googel søk havnet jeg her inne.....
Det var denne tråden :spent:som fikk meg til å prøve meg på lavkarbo.
Dere er virkelig gode motivatorer.

Heier dere alle videre på veien :heia:

Edla
16-07-11, 21:02
http://i116.photobucket.com/albums/o9/edlajk/170609_484441870979_600425979_6465189_2082690_o.jp g
117,5 kg men glad alikevel!

http://i116.photobucket.com/albums/o9/edlajk/SDC11548.jpg
99,7 kg og enda gladere!!!

http://i116.photobucket.com/albums/o9/edlajk/SDC11550.jpg

Tenk at jeg er unner 100 kg!!! :D

mamma87
16-07-11, 21:04
Nydelig er du:D

Furine
16-07-11, 21:19
Vakker er du!

Anarko