View Full Version : Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Sider : 1 [2] 3

Cyan
23-06-11, 15:51
Det var da sørgelige greier, :nedfor: men hvis dette bare var ei snikveiing, KAN det jo hende det bare var en midlertidig fiasko før den egentlige veiedagen. Men du klarer brasene, helt sikkert!
Ikke sørgelig, men bra :ja: Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang :p

Antoinette6
23-06-11, 15:54
Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . :sikle: Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !

Vidundra
23-06-11, 16:02
Ikke sørgelig, men bra :ja: Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang :p

Så bra! Heldige du! ;) Jeg håper og ber om at når dagen kommer hvor jeg sprekker (for jeg kommer til å sprekke. Å ja. Jeg kommer til å sprekke), vil det vise seg at jeg også er en av disse som bare får positiv effekt av det, eller i alle fall ikke går fullstendig i stå i flere uker etterpå.

Cyan
24-06-11, 09:32
Yay for vann som slipper :heia: 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda :shifty:

Tango
24-06-11, 11:40

Yay for vann som slipper :heia: 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda :shifty:

Det var jo godt å høre at det var jeg som misforsto! :o Gratulerer med nedgangen! :heia: God sommer til alle mann! Nå er det like før jeg drar. Her pøser regnet ned akkurat nå, så jeg måtte ta en pause i campingvognpakkinga. :D

Tango
24-06-11, 11:42
Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . :sikle: Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !

:eek: Hvordan går det med 44-buksa da? :eek: Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....;)

Kathja
24-06-11, 13:38
skuffa over å ikke ha gått ned mer ,men så hadde jeg en mindre sprekk på lørdag og av en eller annen grunn ikke vært i ketose siste uka, vekta viste 101.4 i dag (var 101.8 forrige fredag)

traalgast
24-06-11, 13:48
Da bi det en ny runde med Ketolyse og trening. (6 ukresprogramm nr.2 RYP - forbrenning)
Håper jeg karer og holde meg mere motivert denne gangen - også når jeg kommer på land.
(Er styrmann på en båt, 4 uker jobb - 4 uker fri.)
Er akkurat kommet ombord etter 4 uker hjemme med lite trening og for mye mat. Har heldigvis kommet meg på en 4-5 fjelltopper om ikke annet:)
Flotte naturopplevelser i Vesterålen:)

Gikk ikke noe serlig ned de første 6 ukene med RYP, men tror nok jeg forbrente en del fett. ( Har forøvrig ALDRIG hver i så god form før)
Jogget en time i strekk den siste uka:) (4 uker siden)

Begynte på første lavkarbokur høsten 2009 og gikk fra 147kg til 126 på ca 4-5 måneder. Nå er vekta på 135, men jeg håper treningsopplegget hjelper. Må også være flinkere til å ligge unna kunstig søtning. (Og et lite favoritt-mellom måltid) - Kvitost med kaviar, 5-6 slicer rett i kjeften :rolleyes:
Blir jo fort noen garm sukker av all den kaviaren.

Nå er det ny start som gjelder, og trening 5-6 ganger i uka.
Skal prøve alt jeg kan for å ligge under 20g karbo per dag. Kjøtt, fisk og grønnsaker er jo kjempegodt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får disse phsyco-anfallene av og til :eek:

I alle fall, skal begynne å skrive litt på klubben her. Er jo innom lavkarbo ofte og jeg må si at dere er mange som motiverer meg:)

Skal begynne å bruke forumet mere aktivt, prøve å være sterk og srive om egene erfaringer.

Jeg vil også ønske dere andre flotte personer her inne lykke til med å nå målene deres:D

Antoinette6
24-06-11, 16:05
:eek: Hvordan går det med 44-buksa da? :eek: Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....;)
Søte deg, Tango !!!

Jeg er i Stavanger hos barnebarngullene mine, og lite tilgang til pc, -

MEN stillstand i dag på veiedagen :
97,7

Det vil si at buksa sitter finfint ! Gussjelov !!

Takk for gode tanker, kjære Tango :
:klem:

Spisestue
26-06-11, 09:06
Så flott, Antoinette! :)
Og lykke til til tralgaast!

Jeg har denne uken gått ned 0,2 kg og er 56% på vei til målet om å komme under 100. :)

Antoinette6
27-06-11, 17:41
Stå på, Spisestue !

Champagnen bobler friskt her ute ! :full:

Cyan
27-06-11, 21:06
Og jeg har gått opp igjen. Opp og ned og opp og ned og i realiteten har jeg altså bare vaket rundt den samme kiloen i typ 2 måneder eller noe sånt. Vil ikke ha platå allerede nå ... :(

Antoinette6
27-06-11, 22:13
*røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene*

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ?

Linuz
28-06-11, 00:04
*kremt* kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?
:D:D:D

Antoinette6
28-06-11, 00:10
*kremt* kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?
:D:D:D

Åh ! Hvah !!???

Kom, kom, Linuz !

GRATULERER ! :heia:

*serverer Linuz en hel flaske iskald champagne. Rosa. Og russisk kaviar*

Skååååål !!!

ekenna
28-06-11, 00:27
Åh fantastisk! :D Gratulerer, og velkommen hit Linuz! :D

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende. :)

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på :)

Antoinette6
28-06-11, 09:00
Åh fantastisk! :D Gratulerer, og velkommen hit Linuz! :D

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende. :)

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på :)

Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'

:D

Kom, kom !

Cyan
28-06-11, 09:38
*røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene*

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ? Jeg bruker målbånd. Har ikke blitt noe mindre. Men nå er jeg jo på samme vekta som var et sånt evigvarende platå før jeg ble gravid. Kanskje kroppen husker at den var her tidligere og innbiller seg at her skal den forbli :rolleyes: Men det er sommer da, og da syns jeg det er vanskelig å holde seg på den fete sti. Litt for mye bær som frister innimellom og generelt spiser jeg nok for magert for tiden :o Kanskje det løsner hvis jeg får tilbake fokuset på nok fett igjen. Så var det bare å finne det fokuset da :rolleyes:

:heia: Gratulerer så mye Linuz :heia:

fett-nok
28-06-11, 11:21
Jeg titter innom på besøk til dere og sier HEI!

Skulle ønske denne klubben var født da jeg i september startet på 104 kg, eller egentlig skulle jeg ønske jeg hadde funnet den lenge før. Sleit veldig med å komme i gang, men i september ville jeg ikke mer.......tok steget opp på vekta som var godt bortgjemt. 104 kg!!!! Og jeg vet at jeg hadde veid mer enn det også, selv om jeg aldri så tallet.

På st.hansaften viste vekten 81.5 kg, altså ENDELIG lett overvekt, da hadde jeg vært på platå siden 6.april........ohhhh, laaange mnd uten reaksjoner på vekta:)

Jeg ville bare inn her og :heia: heie :heia: på dere og fortelle at dere er superflinke, og at jeg er litt misunnelig for at jeg ikke fant en slik klubb i begynnelsen:)

ekenna
28-06-11, 22:43
Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'

:D

Kom, kom !

Det må være meg du prater om, hihi. Drakk godt av den champisen i helgen, så nå har jeg ligget strekk ut på solsengen en stund. Men fy søren for en helg! Morsomt hvordan livet kan forandre seg så fort, på null komma niks! ;)

Ha en fin kveld alle sammen! :)

Vidundra
28-06-11, 23:32
Jeg er så stinn av imponasje. Og kjempesjalu, selvfølgelig. ;)

Flinkiser!

Linuz
28-06-11, 23:38
Kjenner at jeg gleder meg til den champagnen! "Bare" 5,5 kg igjen ---- jeg holder ut!!! Kom igjen alle flotte damer; snart er vi hundre som er under hundre!

Antoinette6
28-06-11, 23:41
Fantastisk, fett-nok !!! :klem:

Jeg gleder meg til jeg kommer dit. 'Godt' å høre om stagnasjonen din også . . .

Og så FLOTT å se deg igjen her !

Hurraaaa for klubben ! :heia:

Vidundra
29-06-11, 00:27
I mars kjøpte jeg en fjong champagne som jeg har spart til en "spesiell anledning" uten å helt vite hva som er spesielt nok. Nå vet jeg det. Jeg vet ikke når den kommer til å sprettes, men jeg vet til hvilken anledning.

Cyan
29-06-11, 10:09
Kjempebra jobba, Fett-nok :heia:

Jeg liker ikke sjampanje, så jeg må nok feire på annet vis når jeg krysser hundrestreken. Jeg vet bare ikke med hva. Jaja, det er tydeligvis ikke noe hast å finne ut av det, for kroppen min har visst bestemt seg for å ligge på disse +/- 104 kilo for alltid :sint:

I dag har jeg en skikkelig tjukke-bolla-feita dag (har hatt mange av de den siste tiden), så dere får bare bære over med klaginga mi :p

Antoinette6
29-06-11, 11:28
Klaging er lov ! Åssen skulle det ellers gå ? Hadde vel blitt innesperra hele gjengen til slutt, da, - om vi skulle ha båret det inni oss !

Cyan, - ikke gi opp !!! (det tror jeg jo slett ikke du gjør heller) Det slipper en vakker dag !

Og fjong sjampanje ? Ingen bedre anledning enn den du har funnet nå, Vidundra. (flott nick, forresten !) :lol:

Selv føler jeg at de siste dagene har gjort meg LITT mer sikker på at jeg er ute av klubben for godt. Veiedag i morgen, da. . . Har stått stille noen uker, men det er akkurat som om jeg føler at jeg er blitt LITT mindre.

Men man kan aldri vite.

Stå på, damer. Her er stadige påfyll av champagne !

:full: og :syklubb: og :blomster:

ekenna
01-07-11, 00:08
Selv føler jeg at de siste dagene har gjort meg LITT mer sikker på at jeg er ute av klubben for godt. Veiedag i morgen, da. . . Har stått stille noen uker, men det er akkurat som om jeg føler at jeg er blitt LITT mindre.

Sånn har jeg det også for tiden! :) Måtte forsikre meg om at jeg ikke hadde gått opp i dag, og holdt på å falle om! 97,4 kg viste vekten. Tror jeg veide meg sånn omtrent 10 ganger, på forskjellige plasser, for det trodde jeg rett og slett ikke noe på :p Men joda, det stemte det! Så nå er jeg ikke lenger så redd for å måtte melde meg inn i klubben igjen :D

Kathja
01-07-11, 12:46
dere er himla flinke!! Grattis med nedgangen ekenna og " ha det " ;)

veiedag her også,grudde meg mye da jeg IKKE har vært i ketose siste 2 uker pga sykdom,ekstrem latskap og en stor sjokoladeplate :o

Men jeg veide faktisk 101kg i dag! Fra 19mai til i dag har jeg mistet 7kg!

så, fornøyd ja!

ekenna
01-07-11, 12:53
dere er himla flinke!! Grattis med nedgangen ekenna og " ha det " ;)

veiedag her også,grudde meg mye da jeg IKKE har vært i ketose siste 2 uker pga sykdom,ekstrem latskap og en stor sjokoladeplate :o

Men jeg veide faktisk 101kg i dag! Fra 19mai til i dag har jeg mistet 7kg!

så, fornøyd ja!

Takk for det Kathja! Du har hatt en fantastisk bra nedgang du også da! Det er jo et gjennomsnitt på over 1 kg i uken! :o Nice ;) Godt jobbet! Du er utav klubben fort som svint! Og da står selvfølgelig champisen her og venter på deg :)

Kathja
01-07-11, 13:00
fniiis jeg som blir så dum i fylla :P

Nei gurimalla,jeg er fornøyd ja og tenk seg å se kun 2 tall på vekta ,ikke 3...

99 here i come! ;)

Cyan
01-07-11, 13:06
Flinkiser :heia:

Jeg tasser fortsatt rundt og vaker rundt dette 104 kilosmerket ... Men nå skal jeg snart på fettfestival, så da håper jeg det løsner. Moter meg opp til festivalstart på mandag :D

ekenna
01-07-11, 13:14
Flinkiser :heia:

Jeg tasser fortsatt rundt og vaker rundt dette 104 kilosmerket ... Men nå skal jeg snart på fettfestival, så da håper jeg det løsner. Moter meg opp til festivalstart på mandag :D

Fettfestival er nok ikke så dumt. Er det skaldeman du prøver deg på da? Jeg har brukt det for å løsne flere platå, funket det veldig bra for meg hvertfall :) Og tenk, du har allerede hatt god nedgang, for 8 kg er ikke bare og bare! Uansett så må man vel bare ta tiden til hjelp, ikke stresse med vekten og kose oss med maten. Nedgangen kommer når den kommer. Jeg har da vært motløs et par ganger selv etter at jeg begynte på lavkarbo, men så har det alltid ordnet seg til slutt. :)

ekenna
01-07-11, 13:17
fniiis jeg som blir så dum i fylla :P

Nei gurimalla,jeg er fornøyd ja og tenk seg å se kun 2 tall på vekta ,ikke 3...

99 here i come! ;)

Haha, da er vi to!

Og ja, du bør være fornøyd! Nå er det bare 2 kg igjen, så er du der! Og tro meg, DET er en FANTASTISK følelse! :D 99 here you come! ;)

Cyan
01-07-11, 13:23
Jeg er inspirert av denne Fettfestivalen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26229) som verserte her i 2009, og også av Skaldeman og så har jeg tilpasset planen slik at den passer meg (Jeg kutter f.eks. ikke melkeprodukter) :) Joa, 8 kilo er bra det, men så er det graviditetskiloer da, så jeg teller dem egentlig ikke med i regnskapet oppi hodet mitt ;)

ekenna
02-07-11, 17:09
Jeg er inspirert av denne Fettfestivalen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26229) som verserte her i 2009, og også av Skaldeman og så har jeg tilpasset planen slik at den passer meg (Jeg kutter f.eks. ikke melkeprodukter) :) Joa, 8 kilo er bra det, men så er det graviditetskiloer da, så jeg teller dem egentlig ikke med i regnskapet oppi hodet mitt ;)

Jeg hadde nok talt med dem, men jeg forstår hva du mener da. Kanskje ikke samme sak, men før jeg begynte på lavkarbo for denne gangen, tok jeg jo av 10 kg. Problemet var at jeg la dem på meg så snart jeg spiste normalt igjen. Så det siste året har jeg egentlig tatt av 38 kg tilsammen, men de teller jeg jo ikke med :p hehe.

Ja, fettfestival er ikke dumt. Når jeg har stått i ro, har jeg fått nedgangen igang igjen med skaldeman fakir. Etter en stund legger jeg til litt forskjellige ting. Sånn er det jeg spiser nå hvertfall, og det funker som bare det :)

Cyan
02-07-11, 19:21
Jeg gikk ned nesten 20 kilo på Fedon da jeg først begynte med lavkarbo, men så la jeg på meg de kiloene igjen uten noen åpenbar forklaring. Detr var da jeg fikk konstatert insulinresistens. Så egentlig begynner jeg ikke å telle kiloer før jeg er 87 kilo, og det er det jo bare 13-14 kilo til :p Neida, jeg forsøker å glemme de kiloene jeg har gått opp :)

Men jeg har gått opp 1 kilo igjen nå da, og det med eksemplarisk ketogent kosthold den siste uken. Håper virkelig at Fettfestivalen skal få røsket meg ut av dette platået.

ekenna
02-07-11, 19:46
Uff, nei det er ikke lett dette med insulinresistens. :( Men Da krysser jeg fingre og tær for at en liten fettfestival gjør susen for deg! :)

Spisestue
03-07-11, 11:15
Lykke til, Cyan!

Har nærmet meg 100 litt til, ny veing i dag viste ned 0.7 til 104.8.
Da er jeg 61.6% på vei til målet om å komme under 100. :)

(Ja, jeg liker tall og statistikker ;) )

ekenna
03-07-11, 15:06
Lykke til, Cyan!

Har nærmet meg 100 litt til, ny veing i dag viste ned 0.7 til 104.8.
Da er jeg 61.6% på vei til målet om å komme under 100. :)

(Ja, jeg liker tall og statistikker ;) )

At du liker tall og statistikker har jeg lagt merke til. Hehe, men det er gøy å se fremgang på flere måter ;) Men tenk, bare 4,9 kg til, så kan du melde deg ut av klubben og vise til 2 tall på vekten! Fantastisk ;)

GretheH
03-07-11, 20:37
Er som en sprettball her, men nå har vekta vist 100,4 to dager på rad! MEN jeg tror det ikke før jeg veier det samme på tirsdag. :geip:

Gleder meg vannvittig til å bli tosiffret! Sukk.....

Hette
04-07-11, 20:41
JA! JA! JA!!!!!!! :D:D:D

99,8 kg i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikkje vegd under 100 kilo sida eg begynde på ungdomsskulen!!!!!!!!

Herre min hatt so herlig!!!!

Var vanskelig å komme igang etter eit vanskelig år, men NO! No ska dåke sjå!!! hehe!!

Å guuud! :D

fett-nok
04-07-11, 22:30

Var vanskelig å komme igang etter eit vanskelig år, men NO! No ska dåke sjå!!! hehe!!

:heia: GRATULERER!!!! :heia:

Kathja
04-07-11, 22:50
næmmen grattis! Så morro! Gleder meg til det er min tur!

ekenna
04-07-11, 22:51

Flinke FLINKE Hette!! :D :D Utrolig bra! Og velkommen over på andre siden. Champagne?

GretheH
04-07-11, 23:04
Gratulere Hette!:heia:

Står fortsatt på 100,4.....men men. Kommer sterkt etter!

Spisestue
05-07-11, 00:08
Fantastisk, Hette! :)

Tulla1966
05-07-11, 09:30
Gratulerer til Hette, med flott resultat! :)

Jeg er litt nærmere "under hundre" etter dagens veiing. Dagens vekt viste 106,8 kg, startvekt for 6 uker siden var 114,6 kg.

Cyan
05-07-11, 10:00
Gratulerer, Hette! Godt jobba! :heia:

Klausen
05-07-11, 13:16
Hei =D Gratulerer til alle dere som har klart og komme under 0.1 tonn... Og meldt dere ut av denne klubben =D

Jeg deremot har hatt 1 deilig uke i syden med solskinn og opp til 40 grader i skyggen =D
I løpet av denne uka, kosa jeg meg kjemmpe masse og tenkte ikke på ketolyse i det hele tatt... Og gik opp 4kg...

Nå etter litt over 1 uke har jeg endelig klart å gå ned disse 4 kg igjen, og er nede i 110.8 =D Veldig lenge igjen... men er ganske fornøyd siden jeg startet på 120kg 25.05.2011 =D Snart 10kg =D

Men må nok passe meg nå... Sommeren kjenner jeg kommer til å bli farlig...
Isen frister for mye.. OG siden jeg jobber på bensinstasjon er det vanskelig og spise den riktige maten...

Men gir ikke opp... Tar en kald Cola Zero i stedet for is. Og spiser rett før jeg starter på jobb, og håper jeg klarer meg uten mat til jeg kommer hjem igjen.. Klarer jeg dette skal jeg under 100kg i løpet av høsten 2011 =D:hearts:

Hette
05-07-11, 21:36
Eg har holdt på leenge, og hatt maange sprekkar, både på ein dag og opptil fleire mnd! Men eg trur det viktigaste er at eg ikkje har gitt opp! Har aldri tenkt at eg ikkje ville klare det, men tenkt på det som nettopp det det var, ein sprekk!
Kan ikkje la ein sprekk, uansett korg grundig den er, øydelegge resten av livet! Kan eg vel?

Då eg begynte vegde eg nesten 140kg og brukte str52/54 i kle..
No brukar eg 44!! :D

Eg har gått fra 43 til 42 i SKO størrelse!! :eek:

men eg vil uansett takke alle som er på det forumet her og heiar, gir råd og legger ut info! Det er utrulig å ha so mange som støttar ein i kanskje den viktigaste kampen ein tar med seg sjølv for helsa og dei ein er glad i!

Mange av svara eg har fått på mine inlegg har faktisk fått meg temmelig rørt!!

Kampen mot kiloa og for ei beire helse er fortsatt ikkje over, men vil uansett uttrykke kor mykje dåke alle betyr for meg!! :o

Cyan
07-07-11, 10:41
Hette :klem: Dette har du virkelig fortjent!

Pst: Jeg har gått ned 1.2 kilo på 3 dager med fettfestival (og da har jeg ikke tatt med evt. vannkiloer for jeg var full av vann på mandag og turte derfor ikke gå på vekta), og er nå 300 gram under minstenoteringa jeg har hatt på platåvariasjonen min. Jeg krysser fingre og har et aldri så lite håp om at jeg har brutt platået nå :spent:

Nnem
07-07-11, 10:55
Hette :klem: Dette har du virkelig fortjent!

Pst: Jeg har gått ned 1.2 kilo på 3 dager med fettfestival (og da har jeg ikke tatt med evt. vannkiloer for jeg var full av vann på mandag og turte derfor ikke gå på vekta), og er nå 300 gram under minstenoteringa jeg har hatt på platåvariasjonen min. Jeg krysser fingre og har et aldri så lite håp om at jeg har brutt platået nå :spent:
:heia: :heia: :heia:

Nnem
07-07-11, 10:57
Eg har holdt på leenge, og hatt maange sprekkar, både på ein dag og opptil fleire mnd! Men eg trur det viktigaste er at eg ikkje har gitt opp! Har aldri tenkt at eg ikkje ville klare det, men tenkt på det som nettopp det det var, ein sprekk!
Kan ikkje la ein sprekk, uansett korg grundig den er, øydelegge resten av livet! Kan eg vel?

Då eg begynte vegde eg nesten 140kg og brukte str52/54 i kle..
No brukar eg 44!! :D

Eg har gått fra 43 til 42 i SKO størrelse!! :eek:

men eg vil uansett takke alle som er på det forumet her og heiar, gir råd og legger ut info! Det er utrulig å ha so mange som støttar ein i kanskje den viktigaste kampen ein tar med seg sjølv for helsa og dei ein er glad i!

Mange av svara eg har fått på mine inlegg har faktisk fått meg temmelig rørt!!

Kampen mot kiloa og for ei beire helse er fortsatt ikkje over, men vil uansett uttrykke kor mykje dåke alle betyr for meg!! :o
Tar av meg hatten. Du har vært superflink:D. Hvor lenge lang tid har du brukt og har du trent samtidig. Vi har/hadde ganske lik utgangspunkt.

<insert_scary_name_here>
08-07-11, 10:13
Lurer litt på når jeg skal klare å melde meg ut av denne klubben mentalt sett jeg... Drømte om vektnedgang forleden natt, og da var jeg kjempehappy fordi jeg hadde tatt et kjempebyks, og endt på 101,1 kg. Det er jo snart 10 kg siden (eller, ikke snart - har møtt et plåta, men dog...) Klarer ikke helt innse at jeg er et stykke under... Noen gode forslag for å få med hodet?

Edla
08-07-11, 19:27
Og jeg veier akkurat 100 nå! Gleeeeder meg til å se 99-tallet på vekta! :D

ekenna
10-07-11, 19:19
Og jeg veier akkurat 100 nå! Gleeeeder meg til å se 99-tallet på vekta! :D

Så Gøøy! Heier på deg vet du :) :heia:

Linuz
10-07-11, 23:18
Og jeg er litt sånn ???? for i dag morges veide jeg meg på mammas vekt og den viste 100 kg... Den er manuell (jeg sjekket og kalibrerte den med skruhjulet så den sto på 0), her hjemme har jeg en digital. Problemet med huset vårt er at vi ikke har noen gulv som er helt jevne; den står og vipper litt. Kan det virkelig være sant at jeg veier mindre? Bør jeg kjøpe meg en manuell vekt som ikke er så sensitiv på underlaget? Den digtale viser +- 5 kg avhengig av hvor jeg setter den.... :confused:

Cyan
11-07-11, 09:08
Og jeg er litt sånn ???? for i dag morges veide jeg meg på mammas vekt og den viste 100 kg... Den er manuell (jeg sjekket og kalibrerte den med skruhjulet så den sto på 0), her hjemme har jeg en digital. Problemet med huset vårt er at vi ikke har noen gulv som er helt jevne; den står og vipper litt. Kan det virkelig være sant at jeg veier mindre? Bør jeg kjøpe meg en manuell vekt som ikke er så sensitiv på underlaget? Den digtale viser +- 5 kg avhengig av hvor jeg setter den.... :confused: La heller vekta di ha en fast plass på gulvet slik at den ikke varierer så mye. En ny vekt vil ikke vise noe mer riktig enn din gamle så lenge gulvene fortsatt er like skjeve (hvis vekta di i utgangpunktet er grei altså) :)

Cyan
11-07-11, 09:10
Her har fettfestivalen virkelig fått røska opp i platået mitt og jeg veide meg inn til 102.5 kilo denne uken som er 1.9 kilos nedgang den siste uken :heia: Jeg håper at jeg skal klare å krysse 10 kilos grensa i løpet av de neste to ukene og at jeg skal komme meg under 100 i løpet av august :)

GretheH
11-07-11, 12:14
Var 99,9 i går....og 99,7 i dag!!!!! Whiiiiiiiiiiiiii:stortsmil:hylgrine::heia:
Ja, jeg er litt sjokka...:geip:

Cyan
11-07-11, 13:13
Gratulerer! :heia:

Klausen
11-07-11, 16:31
Gratulerer :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

Antoinette6
11-07-11, 23:26
*pøser ut champagne til de aller fleste her inne som er neeeeeesten utmeldte*

Juhuuuuuu ! :full:

Spisestue
12-07-11, 08:21
Her var det jammen mange som er på vei ut! :heia:

Jeg har vært på ferie noen dager og det kan jo være en grunn til bekymring, men resultatet i dag viste 102.2 kg og dermed veldig nært 100 her og. :)

Da er jeg 82,4% på vei til målet om å komme under 100! :D

lille_trille
12-07-11, 09:50
I dag må jeg visst inn å hilse på her. Samler vann så det holder, og vekta går opp litt.
Ønsker alle en super dag :)

Nnem
12-07-11, 10:51
Dere alle som har endelig klart å melde dere ut :heia: :heia: :heia:. Er kjempe stolt av dere alle. Men så koselig at dere holde fortsatt liv i tråden for de som fortsatt blir værende her en stund til, deriblant meg:)

Antoinette6
12-07-11, 12:05
Herfra forsvinner ikke jeg, nei, Nnem. Før man vet ordet av det så er jeg æresmedlem. Igjen.

Men jeg skal kjempe med nebb og klør for å stå på utsiden med den avkjølte champagnen og verdens søteste jordbær.

Kom, kom !!! :syklubb:

LittForTung
12-07-11, 12:10
Heisann alle og Nnem :) Jeg melder meg herved inn! Har 14,7 kg å spise bort før jeg havner ut av 0,1 tonn-marerittet :D

Jauda! :)

Antoinette6
12-07-11, 12:18
Velkommen, LittForTung ! Vi har alle vært der. . .

Måtte det gå fort og fint for deg !

ekenna
12-07-11, 17:19
I dag må jeg visst inn å hilse på her. Samler vann så det holder, og vekta går opp litt.
Ønsker alle en super dag :)

Åhr, det er kjedelig. Jeg samler også masse vann i disse dager. Med mensen og litt styrketrening (JA, faktisk!), så fyker jeg jo opp i vekt! :( Men heldigvis ikke over hundre da. Var 97,5 etter mat og kaffe i dag. Ikkje braaa! :p Men satser på at det går rett vei nå når jeg er ferdig med menstruasjon. ;)

LittForTung
13-07-11, 12:32
Foreløpig renner det av meg, føler jeg - med masse fettspising og kjøtt og ost. Og fordelen er jo at jeg ikke bli sulten, heller! Så summa summarum så spiser jeg jo ikke så mye - sånnsett logisk at jeg går nedover. Men for all del - jeg forblir medlem av 0,1-tonnsklubben i minst et par måneden til! :D

Ha en fin dag, dere!

GretheH
13-07-11, 13:29
Velkommen hit Littfortung :)

Jeg er på god vei ut, før planlagt, men kommer til å være støttemedlem til hodet også har forstått at jeg ER UNDER 0,1 TONN!!!!!!

I dag så jeg 98,9....men den spratt opp til 99....:geip:
Da gjør det ikke noe at jeg har menssmerter fra en annen verden og beina ser ut som slegger!
Venter med champagnen, men jordbær hadde vært godt.:stortsmil

Antoinette6
13-07-11, 14:16
Juhuuu ! Her går're unna ! Fint med nye medlemmer også, - på en måte :lol: det forteller meg at folk VIL, VIL, VIL, - og det er den beste motivasjon, spør dere meg !

Jeg holder meg på 97-tallet, men, som ekenna sier, hodet skal med. Og det er viktig. Jeg slapper slett ikke av, nei. Gudbedre ! :nei:

Og vi ruller videre med dere. Solsengene står klare her, - like ved det azurblå havet og de oppvartende unge adonisene som svinser rundt her med leopardlendeklede og sixpack. Og iskald champagne. Og de før nevnte jordbær. Og kanskje litt isvann? Sånn i sommervarmen? Vi vil jo ikke bli heeeelt pære heller, ekenna? Ikke sant ? :lol:

:full:

ekenna
13-07-11, 23:12
Juhuuu ! Her går're unna ! Fint med nye medlemmer også, - på en måte :lol: det forteller meg at folk VIL, VIL, VIL, - og det er den beste motivasjon, spør dere meg !

Jeg holder meg på 97-tallet, men, som ekenna sier, hodet skal med. Og det er viktig. Jeg slapper slett ikke av, nei. Gudbedre ! :nei:

Og vi ruller videre med dere. Solsengene står klare her, - like ved det azurblå havet og de oppvartende unge adonisene som svinser rundt her med leopardlendeklede og sixpack. Og iskald champagne. Og de før nevnte jordbær. Og kanskje litt isvann? Sånn i sommervarmen? Vi vil jo ikke bli heeeelt pære heller, ekenna? Ikke sant ? :lol:

Haha! Nei, det går jo ikke ant. ^^ I dag viste vekten 96,4 igjen, så nå er den på rett vei igjen. :)

ekenna
14-07-11, 08:49
Her har fettfestivalen virkelig fått røska opp i platået mitt og jeg veide meg inn til 102.5 kilo denne uken som er 1.9 kilos nedgang den siste uken :heia: Jeg håper at jeg skal klare å krysse 10 kilos grensa i løpet av de neste to ukene og at jeg skal komme meg under 100 i løpet av august :)

Nå er jeg spent på hvordan det har gått videre med fettfestivalen? :) Gi oss en oppdatering :p :heia:

Cyan
14-07-11, 08:55
Nå er jeg spent på hvordan det har gått videre med fettfestivalen? Gi oss en oppdatering Joda, det går strålende :D Jeg er nede på 102.1 kg, altså en nedgang på 2.3 kilo på 10 dager. Her er det jeg skrev i journalen min og fettfestivaltråden i går:

Noen interressante observasjoner:

Jeg lå på 1500-1800 kcal under platået mitt, med mye mindre fett enn nå, og gikk altså ikke ned i vekt.
Jeg har, med unntak av 2 eller 3 dager, ligget omtrent på eller i overkant av beregnet kaloriforbruk på denne fettfestivalen
Under denne fettfestivalen, som nå har vart i 10 dager, har jeg altså rast ned over 2 kilo (2.3 for å være nøyaktig), og det er ikke vannvekt. Jeg smugmålte midjen min i dag også, og jeg kan avsløre at der er det bra med endring på så få dager. Dette skal ikke være mulig med mitt kaloriinntak i følge lavkalorientusiastene :cool:
Jeg har de siste dagene merket at jeg har fått kjempeenergi, og jeg har fått lyst til å bevege på meg. Det er ikke snakk om å ønske de heftigste fysiske utskeielser, men jeg har lyst (altså ikke noen burdefølelse, en ren lystfølelse) å gå turer, gjøre noen lette styrkeøvelser, litt stretching og sånt.

Dette har jeg aldri opplevd på helt ordinært ketogent kosthold, så det begynner å bli åpenbart for meg at kroppen min fungerer best med ekstra mye fett. Litt av en åpenbaring etter fire år på lavkarbokjøret :rolleyes: Det er jo nesten en skam at det skulle ta så lang tid før jeg testet ut å gå i denne retningen med mer fett og kalorier. Før har jeg jo bare tenkt restriksjoner når vekta stagnerer eller går opp.

Men dette er jo bare snakk om en 10-dagersperiode og kan være helt tilfeldig. Nå blir det jo en liten pause i neste uke hvor jeg skal skru opp grønnsaksandelen litt for å ikke gi min stakkars mor fullstendig sjokk (dog blir det fortsatt ketogent), men det skal virkelig bli interressant om jeg ser samme trenden når jeg kjører på med runde 2 av festivalen. Den skal jo vare i en måneds tid, kanskje lengre, og det blir lettere å konkludere da :)

ekenna
14-07-11, 10:12
Joda, det går strålende :D Jeg er nede på 102.1 kg, altså en nedgang på 2.3 kilo på 10 dager. Her er det jeg skrev i journalen min og fettfestivaltråden i går:

Noen interressante observasjoner:

Jeg lå på 1500-1800 kcal under platået mitt, med mye mindre fett enn nå, og gikk altså ikke ned i vekt.
Jeg har, med unntak av 2 eller 3 dager, ligget omtrent på eller i overkant av beregnet kaloriforbruk på denne fettfestivalen
Under denne fettfestivalen, som nå har vart i 10 dager, har jeg altså rast ned over 2 kilo (2.3 for å være nøyaktig), og det er ikke vannvekt. Jeg smugmålte midjen min i dag også, og jeg kan avsløre at der er det bra med endring på så få dager. Dette skal ikke være mulig med mitt kaloriinntak i følge lavkalorientusiastene :cool:
Jeg har de siste dagene merket at jeg har fått kjempeenergi, og jeg har fått lyst til å bevege på meg. Det er ikke snakk om å ønske de heftigste fysiske utskeielser, men jeg har lyst (altså ikke noen burdefølelse, en ren lystfølelse) å gå turer, gjøre noen lette styrkeøvelser, litt stretching og sånt.

Dette har jeg aldri opplevd på helt ordinært ketogent kosthold, så det begynner å bli åpenbart for meg at kroppen min fungerer best med ekstra mye fett. Litt av en åpenbaring etter fire år på lavkarbokjøret :rolleyes: Det er jo nesten en skam at det skulle ta så lang tid før jeg testet ut å gå i denne retningen med mer fett og kalorier. Før har jeg jo bare tenkt restriksjoner når vekta stagnerer eller går opp.

Men dette er jo bare snakk om en 10-dagersperiode og kan være helt tilfeldig. Nå blir det jo en liten pause i neste uke hvor jeg skal skru opp grønnsaksandelen litt for å ikke gi min stakkars mor fullstendig sjokk (dog blir det fortsatt ketogent), men det skal virkelig bli interressant om jeg ser samme trenden når jeg kjører på med runde 2 av festivalen. Den skal jo vare i en måneds tid, kanskje lengre, og det blir lettere å konkludere da :)

Dette var kjekk lesing! Så bra at du har funnet ut noe som fungerer for deg og din kropp!

Antoinette6
14-07-11, 11:45
Hurraaaa for Cyan !!!

:heia:

Antoinette6
14-07-11, 11:47
Haha! Nei, det går jo ikke ant. ^^ I dag viste vekten 96,4 igjen, så nå er den på rett vei igjen. :)

Snikveiing i dag. 95,3 !!! Jeg skjønner ingenting. KAN det være den grønne teen jeg har begynt å drikke ? 3 liter per dag, - MED suketter ?

Gudene vet.

La oss håpe det 'varer' til offisiell veiing i morgen !

Når jeg er nede UNDER 95 skal jeg forsøøøøke å begynne å slappe av ! :lol:

ekenna
14-07-11, 11:52
Snikveiing i dag. 95,3 !!! jeg skjønner ingenting. KAN det være den grønne teen jeg har begynt å drikke ? 3 liter per dag, - MED suketter ?

Gudene vet.

La oss håpe det 'varer' til offisiell veiing i morgen !

Når jeg er nede UNDER 95 skal jeg forsøøøøke å begynne å slappe av ! :lol:
WOW! Dritbra Antoinette! Nå ble jeg glad på dine veier! :D Hehe. I forrige uke var jeg også nede på 95,5 (tror du jeg fikk sjokk eller!? :O ), Men så kom plutselig mensen OG matlysten tilbake for fullt! Så da var det opp til 97,5 8| Men nå håper jeg at det er på rett vei igjen, siden den viste 96,4 i går. Nå som det endelig er vær til å grille, kan jeg jo ta meg en stund på STRIKT skaldeman. Det vet jeg hvertfall at fungerer for meg og min kropp. ;)

Antoinette6
14-07-11, 11:54
Takk for tipset, ekenna kjære ! :klem:>

Jeg har Skaldemanboka her, så om det stopper skikkelig opp, så skal jeg prøve det.

Cyan
14-07-11, 11:57
Dæven! Dere forlater snart 0.09 tonn :heia:

Antoinette6
14-07-11, 12:01
Så, så, Cyan. Nå skal vi ikke ta helt av her :D

Du kommer etter så det suser, ser jeg.

Yeeeeeeeah ! :heia:

LittForTung
14-07-11, 12:50
Så flinke dere er! Gratulerer!! :klem:

Jeg spiser strikt Skaldeman... masse fett - blåser hundre null i antall kalorier. Men når jeg teller, ser jeg at jeg ikke spiser så mange kalorier som jeg trodde ;)

For min del er det 13,6 kilo igjen!!! :) Ha en super dag!

Cyan
14-07-11, 13:31
Så, så, Cyan. Nå skal vi ikke ta helt av her :D

Jo det syns jeg da vi skal :_plystre:

Antoinette6
14-07-11, 13:34
Oki ! :D :D :D

. . . og jeg HAR tatt litt 'av' - sånn inni meg ! :ja:

:love:

Nyt fettet og oljene så godt du kan og hurraaaa for nedgangen !

GoldKarma
15-07-11, 13:38
da jeg begynte på Skaldeman sin diett (leste boka hans) for flere år tilbake, gikk jeg ned 20 kilo fra 100 til 80. nå veier jeg 0.11 tonn, og har tatt meg sammen igjen. skal nå ned til 90 :P

GretheH
15-07-11, 16:01
Melder meg inn i klubben igjen :sint:
Vaker liksom rundt 100.....men VIL IKKE!!!!

Men neste uke....DA er jeg bare støttemedlem igjen....håper jeg :geip:

Tulla1966
16-07-11, 11:03
Nærmer meg "under hundre" raskere enn jeg trodde, bare 4,6 kg igjen:D.
(Startvekt 114,6 kg, vekt i dag 104,5)

Edla
16-07-11, 21:05
Jeg er unner 100kg!!!:_punk::jegvant:

Tenk at jeg klarte det uoppnåëlige!!! Kan ikke helt skjønne det jeg!

http://i116.photobucket.com/albums/o9/edlajk/SDC11550.jpg

Vidundra
17-07-11, 02:11
Herregud så flott! Gratulerer! :D

Spisestue
17-07-11, 09:09
Edla: fantastisk! Du ser superbra ut nå, da, synes godt at samme antall kiloer bæres forskjellig. :)

Ned til 101.9 i dag, -0.3 og 84,8% på vei til målet under hundre.
NÅ gleder jeg meg til å se tosifra, kan ikke være så lenge til. :)

Cyan
17-07-11, 16:10
Gratulerer så mye, Edla! Og hjelpe meg så flott du er :)

Jeg klarte å komme meg ned til 101.5 kilo (-2.9) i løpet av 12 dagers fettfestival, og har nå rundet 10 kilo sammenlagt. Gleder meg til neste festivalrunde fra neste mandag :D

volvojenta
18-07-11, 00:39
Veien er lang å gå før jeg kan melde meg ut av denne klubben men skal greie det! Håper å klare det innen neste sommer.....:)
Er helt fersk på lavkarbo og er spent på hvor fort det kommer til å gå. Har ikke vært sulten sålangt og søtsuget er ikke stort. Men tror nok jeg spiser for mye til hvert måltid av gammel vane.:mad:
Potetgull og annet snacks er kuttet ut og popcorn er kjøpt inn. Baker lavkarbobricks og koser meg med dem.:D

Antoinette6
18-07-11, 12:38
Hei igjen, besteste mennesker ! :klem:

Pass deg for popkorn, kjære volvojenta. Ta Bacongull (svart pose) eller Baconsvor (små, gulbrune) i stedet. Husk nok fett. Nei, guuuud ! Sorry ! Du er på egenkompnert kosthold, ja. Beklager.

Og Spisestue ! Dette går jo så det uuuuler !

Og Edla ! Du trenger jo ikke gå ned mer, spør du meg ! GRATULERER ! Såååå digg med bilder her inne, dah !

Tulla og GreteH ! Plutselig er dere uten av klubben og kan stå og heie med champagne og jordbær. Og liggestoler. Og litt krem til bærene, - for dem som ønsker dét. Og, og, og. . . ja, jeg nevner ikke mer i denne omgang. Men deilig her ute, ikke sant, ekenna !?

Og tror dere ikke jeg var på vekta i dag morges, da, - snikveiining. Og der stod Det 94,7

Skjønner ingenting. Men jeg puster LITT lettere, kjenner jeg. SKAL ikke bli medlem i denne klubben igjen, vet jeg. Nei, nei, NEI !!!

GretheH
18-07-11, 13:05
Wow, du ser flott ut Edla.
Ja, Spisestue, det vises godt at vi bærer kiloene forskjellige. Jeg ser ut som ei sviske! :geip: Men det jeg skulle si var at det der var noe jeg oppdaget godt etter min GBP i 2005. Selv om ikke "mange" kilo forsvant, så raste jeg ned i klesstørrelser. På vei opp i kiloene så brukte jeg str 48 da jeg var rundt 100 kilo, men på vei ned så bruker jeg 44-46 på samme tyngda.
Hva med dere andre?

Velkommen i klubben (både her og lavkarbo) Volvojenta. Dette greier du! Bare ta små steg og så lærer du etter hvert. Det tok meg noen uker å skjønne hele dette opplegget.:geip:

Og til resten av gjengen..takk, gratulere og wow! Skikkelig inspirerende å følge med!

LittForTung
18-07-11, 19:29
Edla: Fantastisk!! Mangler ord :)

Ellers - jeg er pære. Så til de grader! Jeg er faktisk en str 50 på rundt 100 kg... :o

Min minste bukse er en str 42. Da ser jeg faktisk ganske slank ut - og greier jeg str 40 - da tror jeg faktisk jeg er i mål :) Er ingen spedbygd jente, nei!:D Men under 100 kg - det skal jeg. For ALDRI mer å skulle opp igjen. Faktisk. Denne gang har jeg innlemmet hele familien, venner og alt i opplegget mitt - så jeg taper bare litt (!) ansikt om jeg gir meg. Tenker jeg ikke skal gjøre det, ja.. Men jeg håpet bittelitt innerst inne at tempoet skulle være høyt hele tiden, sånn 3 kg i uken-tempo. Jeg vet at det er en umulighet - men, sukk - kroppen/hjernen overrumpler meg nesten med såkalte GODE argumenter på hvorfor jeg bare skal gi meg... Det er skikkelig plagsomt.

Noen andre som er noe utsatt for det samme?

Antoinette6
18-07-11, 19:39
Ja, gudbedre, LFT ! den lille djevelen som sitter på skulderen og hvisker: "Herreguuuud ! Drit i det ! Du greier det ikke likevel. Gi F !!! Kom igjen. Slapp av og ta deg nå noen stykker deilig marsipankake. . . "

I know him ! Ja, for det Er en hann. Det er jeg overbevist om ! :lol:

Gi ham inn og vis at du vinner ! For dét gjør du ! Jeg hører det på deg !

Og jeg skal heller aldri, aldri, ALDRI over hundre igjen !

Lykke til. Veldig ! :klem:

LittForTung
18-07-11, 20:09
Ja, gudbedre, LFT ! den lille djevelen som sitter på skulderen og hvisker: "Herreguuuud ! Drit i det ! Du greier det ikke likevel. Gi F !!! Kom igjen. Slapp av og ta deg nå noen stykker deilig marsipankake. . . "

I know him ! Ja, for det Er en hann. Det er jeg overbevist om ! :lol:

Gi ham inn og vis at du vinner ! For dét gjør du ! Jeg hører det på deg !

Og jeg skal heller aldri, aldri, ALDRI over hundre igjen !

Lykke til. Veldig ! :klem:

Godt å høre at han er overalt :) Han er med meg i disse dager, det er i hvert fall sikkert!!! Men jeg skal klare det - utfordringen er faktisk at jeg har så lyst på salater og sånt, og jeg er liksom litt strikt. Bær... ååååå!!! Har så lyst på :) MEN skal jeg under 100 kg - så er det vel bare å stålsette seg!! :)

Takk :) Veldig. I likeså! :)

Antoinette6
19-07-11, 11:16
Beat him ! Jaaaa ! Han skal DØ !!! I hvert fall holde kjeft !

:heia:

LittForTung
19-07-11, 13:00
Kunne ikke vært mer enig!!! Han kan bo hos noen andre!!! Eller settes på mute:visemuskl

GretheH
19-07-11, 19:57
Kanskje maurkverk funker på han der? Her sitter han godt på skuldra mi og sier rund er da også en fasong...... Doh!

Ble ikke veiing på meg i dag, men var 99,4 i går! :kul:
Da går det i hvert fall rette veien! Jeg går ned 500-600 gr i uka og er fornøyd med det....tror jeg.:geip:

Antoinette6
19-07-11, 22:28
GreteH ! GRATULERER !!! Er det ikke deilig her ute ? :heia:

Og champagnen flommer, dere ! :full:

Kom, kom !

LittForTung
20-07-11, 12:31
Kanskje maurkverk funker på han der? Her sitter han godt på skuldra mi og sier rund er da også en fasong...... Doh!

Ble ikke veiing på meg i dag, men var 99,4 i går! :kul:
Da går det i hvert fall rette veien! Jeg går ned 500-600 gr i uka og er fornøyd med det....tror jeg.:geip:
Gratulerer, Grethe H!! :klem: Godt jobbet!!

Og han er en dust. Ferdig arbeid. Skal aldri mer høre på ham...!!! :)
GreteH ! GRATULERER !!! Er det ikke deilig her ute ? :heia:

Og champagnen flommer, dere ! :full:

Kom, kom !

Vi kommer - vi kommer, tar bare litt lengre tid for meg :) 12,3 kg til - så er det der nesten!! :D

Antoinette6
20-07-11, 13:18
12,3 er ikke noe for en hel rev, som Torbjørn Egner ville sagt ! Til jul er du laaaangt under ! Da står jeg (forhåpentligvis her på utsiden med en sterrrk, varm toddy og ullpledd)

I'm here !

Kathja
20-07-11, 17:02
en rask tur innom ,er på ferie og har virkelig tatt helt av med maten desverre.

spist mye snop,kanelboller..uff smerter i magen,luft osv.
Men jeg har holdt meg til lavkarbobrødet til Nannha og....

vekta viste at jeg har på 2 uker i ferie modus ,faktisk har gått ned 0.7kg alikevel! :eek: så vekta på morran i dag : 100.4!!!!!
Har nå raida klesskapet helt bakerst der sola ikke skinner eller mennesker har satt sin fot siden 1810--jeg fant shorts,ola skjørt og div ola bukser i str. 48 og flere i 46 .De passet!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg ramlet overende her asså!.
Starta i mai med størrelse stor 50 eller 52 om en skulle slippe ringer rundt buksa. Nå kan jeg bruke størrelse 46/48! Jeg griner av glede!!!!!!!!!

startvekt 108KG 19mai 2011- 20 /7-2011 er vekta 100.4 KG

Antoinette6
20-07-11, 17:06
Åååå ! Så flott, Kathja ! Og så motiverende ! :heia: og en :blomster: til deg !

Du skal se du drikker champagne sammen med meg neste uke !

Juhuuuuu ! Stå på !

LittForTung
20-07-11, 19:25
en rask tur innom ,er på ferie og har virkelig tatt helt av med maten desverre.

spist mye snop,kanelboller..uff smerter i magen,luft osv.
Men jeg har holdt meg til lavkarbobrødet til Nannha og....

vekta viste at jeg har på 2 uker i ferie modus ,faktisk har gått ned 0.7kg alikevel! :eek: så vekta på morran i dag : 100.4!!!!!
Har nå raida klesskapet helt bakerst der sola ikke skinner eller mennesker har satt sin fot siden 1810--jeg fant shorts,ola skjørt og div ola bukser i str. 48 og flere i 46 .De passet!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg ramlet overende her asså!.
Starta i mai med størrelse stor 50 eller 52 om en skulle slippe ringer rundt buksa. Nå kan jeg bruke størrelse 46/48! Jeg griner av glede!!!!!!!!!

startvekt 108KG 19mai 2011- 20 /7-2011 er vekta 100.4 KG
Så bra, da!! :D Gratulerer!! :)
12,3 er ikke noe for en hel rev, som Torbjørn Egner ville sagt ! Til jul er du laaaangt under ! Da står jeg (forhåpentligvis her på utsiden med en sterrrk, varm toddy og ullpledd)

I'm here !
Vel, jeg har ingen planer om å være medlem av denne klubben her mer enn et par måneder til, skal jeg være helt ærlig!! :) Utålmodigheten selv, og jeg begynner lett å trene en del jeg - bare for å gå ned fortere... :D

Jeg gleder meg til å komme på utsiden med deg, for jeg er sikker på at du er der!! :D

Antoinette6
20-07-11, 23:23
Takk, LittForTung !

I'm here ! I allefall til du er på utsiden ! :love:

LittForTung
20-07-11, 23:40
Takk, LittForTung !

I'm here ! I allefall til du er på utsiden ! :love:

Du skal nå i alle fall ikke inn igjen!!!! ;) Men jeg blir glad om du venter på meg!! :D

Biola
21-07-11, 00:17
Her er jeg igjen.

Jeg skal jo ut av denne klubben, men det blir ikke riktig enda. Har fortsatt et stykke vei å gå, men når en kan gå den sammen med dere her på forumet, mens en spiser god lavkarbomat, ja det blir det en riktig så fin vei å gå.

I dag har jeg prøvd gylden karrisuppe fra Hexeberg-kokeboka, og mmmmmm, den var god! Mannen var kjempefornøyd, og vi drømte oss til Thailand begge to. Det er ikke siste gangen jeg prøver den, nei!

stormann
21-07-11, 14:54
Hei,
Jeg vil gjerne henge meg på, men jeg har seriøse ambisjoner om å komme meg vekk fra denne tråden så fort som mulig! 126 kg er pinlig, men nå skal det vekk!

Antoinette6
21-07-11, 16:04
Hei,
Jeg vil gjerne henge meg på, men jeg har seriøse ambisjoner om å komme meg vekk fra denne tråden så fort som mulig! 126 kg er pinlig, men nå skal det vekk!

Juhuuuu ! En mann ! En MANN !

Velkommen skal du være. Veldig ! :D

Pinlig ? Neida, - slett ikke. Vi har vært der mer eller mindre alle sammen !

Gleeeed deg til du er på utsiden !

*rasker inn noen vakre, oppvartende kvinnfolk på utsiden som heier. I bikini !!!* :heia: :heia: :heia:

emilita
21-07-11, 16:05
0,1 tonnsklubben.... det var en måte å si det på-.-:confused:

Antoinette6
21-07-11, 16:06
0,1 tonnsklubben.... det var en måte å si det på-.-:confused:

Ja, ikke sant !

Jeeeez !

Velkommen ! Og en :blomster: til deg !

stormann
21-07-11, 16:17
Oi. Er jeg eneste mann? Takk for at jeg er velkommen likevel :)

Antoinette6
21-07-11, 16:39

Hva med å lage en journal her inne ? Enklere !

Og så ER det gøy med vektticker, da, - syns jeg.

emilita
21-07-11, 20:00
Forhåpentligvis blir jeg ikke altfor lenge i denne gruppen da...^crossing fingers^ håper motivasjonen holder seg

Kathja
21-07-11, 20:53
Antoinette6!
Shaaampiiis ja ! Og jeg husker et løfte om jordbær !

da må jeg bare si at jeg er teknisk sett på ferie og er ikke så streng som jeg burde.
Men nååå er jeg nærme 99 tallet asså! Har vaska gamle klær som har vært stuet bort i kjeller'n i lang tid.Det er veldig motiverendes at gamle klær i mindre størrelser passer, så det blir nok helskjerpings neste uke igjen

Jeg SKAL ut av denne klubben og jeg SKAL se 99kg på vekta.Og det snart!

LittForTung , takk ! Er sikker på at du ikke er lenge i denne klubben du heller ;)

Titei til Stormann og Biola :)

Antoinette6
21-07-11, 21:36
De søteste jordbær du kan tenke deg, Kathja ! Jeg lover ! :sikle:

Kom, kom. Ikke lenge igjen, tenker jeg !

LittForTung
21-07-11, 21:47
Herlig med nye medlemmer!! Sammen skal vi bli kvitt hele klubben!!! :)

Stormann, kjekt at gutta boys inntar forumenes verden! Velkommen til dere alle!! :D

Selv har jeg 12,2 kg til jeg akkurat når 100 blank. Begynte på 120! Jauda - sånn er livet. Og resten av livet har vi foran oss - så det er aldri for sent å begynne på et nytt og bedre resten av livet!! :D

Nyt sumarkvelden!! :D

chippy
21-07-11, 22:39

Vi er i samme klubb/båt/salat etc etc :)

stormann
21-07-11, 22:42
Vi er visst det :) Takk for støtte!

MissPivotal
22-07-11, 01:19
Hallo, alle sammen! :) Her kommer det et nytt medlem i klubben ;) Håper å bli bedre kjent med dere, alle sammen, og at vi kan hjelpe hverandre til å nå målene våre! :)

emilita
22-07-11, 09:46
Hallo, alle sammen! :) Her kommer det et nytt medlem i klubben ;) Håper å bli bedre kjent med dere, alle sammen, og at vi kan hjelpe hverandre til å nå målene våre! :)

Velkommen :)

Edla
22-07-11, 09:50
Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul! :)

Edla
22-07-11, 09:54
Ser nå at jeg tror jeg skal ha et del-delmål også... Når jeg har gått ned mere enn jeg har igjen å gå ned, da skal jeg jammen meg feire! Når jeg har gått ned 19kg har jeg 18,5 igjen, gleder meg til å se det tallet på vekten!

ekenna
22-07-11, 10:04
Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul! :)

Å den følelsen der kjenner jeg igjen altså! Jeg har meldt meg ut av klubben for ikke så lenge siden og har gått ned en del etter det, men den har vært der hele tiden! Så i dag da jeg gikk på vekten og den viste 94,6 kg, da kjente jeg den ikke.. :) Så nå har jeg slanket bort 30 kg, og det skal feirest!

God helg alle sammen! :D

Antoinette6
22-07-11, 10:08
ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - ) :lol:

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

ekenna
22-07-11, 10:41
ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - ) :lol:

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^

stormann
22-07-11, 11:03
Gøy å se på denne tråden. Utrolig mange som har gått ned 15-20-30 kg... Motiverende. Nå skal jeg stå på, så skal jeg og "ut" av denne tråden :)

LittForTung
22-07-11, 11:07
Velkommen til de siste nye :) Er jo kjekt med mange som skl den samme veien, og som du sier, Stormann - veldig motiverende at så mange har klart det! :)

Stå på - ha en strålende dag!! :D

emilita
22-07-11, 11:10
Blir med jeg og på under 90 innen 1. desember :)

stormann
22-07-11, 11:10
Ser ut til at jeg blir værende her inne en stund med alle kiloene mine, så da er det jo kjekt at folket er hyggelige! Blir spennende på mandag og se hva første uke på LCHF har gjort med meg :)

LittForTung
22-07-11, 11:12
Utrolig hyggelige folk her, faktisk. I dag har jeg holdt på i tre uker, og du ser hva det har gjort med meg!!! :) Meeen jeg snikveier hver dag, da - har ikke tålmodighet til å sitte stille og vente... ;)

stormann
22-07-11, 11:19
Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre :)

Heidi B
22-07-11, 11:48
Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^

Jeg var også 94,6kg idag:)- så jeg blir gjerne med på ny tråd/klubb, hvis jeg får lov? :)

Heidi B:)

MissPivotal
22-07-11, 12:53
Takker for god velkomst :) Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)

emilita
22-07-11, 14:00
Takker for god velkomst :) Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)

en gang i måneden...det hadde jeg aldri klart, ser at jeg blitt litt obsessed med veing... skulle ha lært meg å begrense det, men vekta står jo der hele tida, så det er lett å bare gå på den...en gang om dagen...huff huff

stormann
22-07-11, 15:22
Tror det er lurt at ikke vekt blir alt, men det er klart at når det går bra er det kjekt å veie seg ofte :)

ekenna
22-07-11, 15:34
Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på? :)

LittForTung
22-07-11, 17:15
Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre
Heisann Stormann! Det er kjekt å ha noen å gå veien sammen med!! Jeg må innrømme at jeg veier meg hver eneste dag...også for å se litt hvordan kroppen min reagerer i forhold til hva jeg gjør på. Og hva jeg spiser! Også i forhold til at det kanskje tar en dag to før ting skjer også. Legger ikke skjul på at jeg har litt kontrollbehov... hehe :)

Takker for god velkomst .Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)

Imponerende. Det der har jeg aldri klart. Jeg har vært superflink til å slanke meg mange ganger, men det skliiiiiiir ut med en gang jeg ikke har fokus. Kan hende det vil bli annerledes nå, når jeg ikke har det suget etter mat lengre - men det gjenstår å se :)

Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på? :)

Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? :) Ha en fin fredagskveld :)

ekenna
22-07-11, 17:33
Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? :) Ha en fin fredagskveld :)

Det var akkurat det den gjorde, da jeg ikke veide meg en gang i uken. Før jeg begynte med det, veide jeg meg hele tiden, flere ganger til dagen. Men nå når jeg har en fast veiedag i uken, har har jeg det mye bedre. Tallet på vekten påvirker ikke humøret mitt på den samme måten. Selvfølgelig blir jeg glad og tilfreds om jeg har gått ned, men om jeg står stille eller har gått opp litt, har jeg ikke den skuffelsen så ofte lengre. :p

Bønna200
23-07-11, 20:28
Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring :)

LittForTung
23-07-11, 20:33
Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring :)

Hei Bønna :) All støtte og oppmuntring du kan få, vil du finne her inne :) Ikke så mye aktivitet her inne på en dag som dette...men velkommen skal du være.

Lykke til :klem:

Bønna200
23-07-11, 20:36
Mange takk for det :) Får håpe det går veien!

stormann
24-07-11, 00:52
Hei Bønna!
JEg har nettopp begynt og trenger egentlig det samme som deg. Det er en fin gjeng her på forumet, så velkommen og lykke til og stå på!

Bønna200
24-07-11, 15:34
Hei stormann!
Da får vi støtte hverandre:) Masse lykke til til deg og:)

GoldKarma
24-07-11, 16:52
da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk :)

stormann
24-07-11, 18:37
da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk :)

Høres fantastisk ut. Jeg merker også at magen har blitt synlig mindre på en uke. Utrolig artig! Grattis med fantastisk fremgang!

emilita
25-07-11, 10:39
Da har jeg 1,6 kilo igjen så melder jeg meg ut :-D yiiippi

stormann
25-07-11, 10:54
5,4 kg første uken :D Dette er jo selvsagt et unntak, men uansett er det fantastisk kjekt! Motiverer til å stå på videre!

stormann
25-07-11, 11:05
Måtte skrive noen tanker på bloggen min :)

http://locarb.tumblr.com/post/8036503439/resultat-uke-1-120-6-kg-ned-5-4

GretheH
25-07-11, 11:21
Hei på dere.
Har vært på "weekend" og spist så alt for lite...eller galt. Men fortsatt ketolysemat. Sukk.... Er sulten og hoven og dritt.
MEN jeg veier 99,4!! Er bare så innmari glad for hver uke jeg ikke går opp. Er liksom litt paranoid nå når jeg har kommet under 100....tror hele tiden at jeg blir over igjen. Veier meg så alt for ofte (hver morgen) og da vaker jeg jo opp til 100 sånn annenhver dag.
Så nå MÅ jeg bli like flink som dere som veier dere bare en gang i uka! Må vel igjennom en avvenning.Kanskje sette på et plaster? :geip:

emilita
25-07-11, 11:22
Hei på dere.
Har vært på "weekend" og spist så alt for lite...eller galt. Men fortsatt ketolysemat. Sukk.... Er sulten og hoven og dritt.
MEN jeg veier 99,4!! Er bare så innmari glad for hver uke jeg ikke går opp. Er liksom litt paranoid nå når jeg har kommet under 100....tror hele tiden at jeg blir over igjen. Veier meg så alt for ofte (hver morgen) og da vaker jeg jo opp til 100 sånn annenhver dag.
Så nå MÅ jeg bli like flink som dere som veier dere bare en gang i uka! Må vel igjennom en avvenning.Kanskje sette på et plaster? :geip:

Grattis ! Jeg må seriøst gjemme vekta eller noe. eventuelt si til de jeg bor med at de må låse den inn ett sted jeg ikke vet om og kun ta den ut en gang i uka... er nok eneste måten å få slutt på denne veinga

Kassiana
25-07-11, 11:43
Jeg har bare 1 kg til jeg kan melde meg ut! :)

LittForTung
25-07-11, 20:37
Måtte skrive noen tanker på bloggen min :)

http://locarb.tumblr.com/post/8036503439/resultat-uke-1-120-6-kg-ned-5-4

Gratulerer med flott nedgang, Stormann! Det er kjempebra! Jeg hadde noe tilsvarende nedgang første uken - deretter litt og litt mindre. Men kostholdet er behagelig - selv om det nå går litt saktere.

Lykke til videre! :)

Kathja
26-07-11, 13:33
det oser av himla flinke folk her!! Grattis til hver og en.Dere gir inspirasjon!!!

Nå ,vekta min stoppet på 99.8 kg i dag tidlig,så da vipper jeg nesten ut av klubben...

Da har jeg nåd mitt første mål,å komme meg under 100 -Totalt mistet 8.2kg !

Bønna200
26-07-11, 14:14
5,4 kg første uken :D Dette er jo selvsagt et unntak, men uansett er det fantastisk kjekt! Motiverer til å stå på videre!

Grattis stormann:D Sjøk gikk jeg opp 600 gram denne uka:eek: Men jeg er litt hormonell om dagen, så regner med at det har samlet seg en del vann.
Stå på videre:)

stormann
26-07-11, 14:27
Grattis stormann:D Sjøk gikk jeg opp 600 gram denne uka:eek: Men jeg er litt hormonell om dagen, så regner med at det har samlet seg en del vann.
Stå på videre:)
Takk skal du ha. Det er mange ting som spiller inn, men så lenge vi går inn i dette med et langt perspektiv, betyr en enkelt uke litt mindre! Selv om det tærer på motivasjon. Uansett, stå på videre! Dette blir bra!

Bønna200
26-07-11, 14:35
Takk skal du ha. Det er mange ting som spiller inn, men så lenge vi går inn i dette med et langt perspektiv, betyr en enkelt uke litt mindre! Selv om det tærer på motivasjon. Uansett, stå på videre! Dette blir bra!
Jadda:D Har ikke tenkt å gi meg enda. Jeg er fryktelig sta, serru:p

Tulla1966
26-07-11, 14:51
Nærmer meg "under hundre" raskere enn jeg trodde, bare 4,6 kg igjen:D.
(Startvekt 114,6 kg, vekt i dag 104,5)

Vekten idag viser 103,5 kg.......enda et skritt nærmere:D

stormann
26-07-11, 16:58
Vekten idag viser 103,5 kg.......enda et skritt nærmere:D
Går så det suser! Grattis! :)

fettnurket
26-07-11, 18:00
Jeg har kommet meg ut av denne eksklusive klubben, og er fornøyd med å være ei dundre på litt under hundre. *fnis* Det var godt å se at det var tosifret, for første gang på ... Ja, på veldig VELDIG lenge! :D Gratulerer til alle andre som er kommet under, og alle som er på god vei! :)

Cyan
27-07-11, 09:38
Velkommen til alle nye :blomster: og gratulerer til dere som har forlatt klubben :heia:

Jeg har hatt en ukes ferie fra fettfestivalen. Jeg har spist ketogent hele veien, men jeg har generelt spist mye mat og vært jevnt over ganske stappmett :p Vekta i løpet av ferien har vist en oppgang på drøyt en kilo, men etter oppstart av runde 2 i fettfestivalen i går viste vekta i dag bare et par hundre gram over minstenoteringa så det får jeg vel si meg fornøyd med. Regner selvsagt med at de nesten 2 kiloene som gjenstår før jeg kan melde meg ut av denne klubben forsvinner i løpet av August :rolleyes:

emilita
27-07-11, 09:53
LEI ! Jeg har spist litt mer lavkarbo brød enn det jeg skulle troro jeg. Og føler at jeg har gått opp selvom jeg ikke har veid meg... :-( Buhu

Bønna200
27-07-11, 13:34
Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned:D Håper jeg klarer den bragden også:)
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen:heia: Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg:) Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen:stortsmil

stormann
27-07-11, 13:42
Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned:D Håper jeg klarer den bragden også:)
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen:heia: Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg:) Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen:stortsmil
Kanon. Dette kostholdet merkes fort på magemålet. Jeg fikk kommentarer etter 5-6 dager på kostholdet. Stå på!

Bønna200
27-07-11, 13:51
Kanon. Dette kostholdet merkes fort på magemålet. Jeg fikk kommentarer etter 5-6 dager på kostholdet. Stå på!
Takk:) Du og:D

Cyan
29-07-11, 09:13
Fredager er dagen jeg oppdaterer tickeren (dersom jeg har gått ned, oppgang overser jeg bare glatt :rolleyes:), og vekta i dag viste 101.2 kilo og altså 300 gram ned siden forrige tickeroppdatering for 2 uker siden. Ergo var det nok mest vann som kom på i ferieuka mi, som jeg jo hadde en mistanke om :ja: Håper fettfestivalens andre runde gir like gode reultater som runde 1, for da kan jeg si opp mitt medlemskap i denne klubben innen relativt kort tid :D

Ellep
29-07-11, 14:52
Hei alle
Dette er dessverre klubben for meg. Etter utallige forsøk prøver jeg igjen. Prøver å ta det litt mere med ro denne gangen, bruke bedre tid og være mere tålmodig.
Hver gang før har det vært full rulle fra dag en, kiloene har rast av, men så stopper det opp og jeg blir deppa, så ruller det på igjen.
Men er optimist og prøver igjen..... :spent:

Bønna200
30-07-11, 14:15
Hei alle
Dette er dessverre klubben for meg. Etter utallige forsøk prøver jeg igjen. Prøver å ta det litt mere med ro denne gangen, bruke bedre tid og være mere tålmodig.
Hver gang før har det vært full rulle fra dag en, kiloene har rast av, men så stopper det opp og jeg blir deppa, så ruller det på igjen.
Men er optimist og prøver igjen..... :spent:
Bedre lykke denne gang:heia: Det er ikke første gang jeg prøver meg heller. Har gått ned både 20, 40 og 50 kg før jeg... Men aldri på lavkarbo, så dette er nytt for meg. Men bare positivt foreløpig:D

Antoinette6
30-07-11, 14:20
Cyan !!!

Så utrolig bra! Det slipper !!! :heia:

Men da jeg var på vekta i dag morges etter en ukes herregårdsferie i Sverige, viste vekta 96,7 !!! IKKE bra i det hele tatt. Myyyye vin og ellers vet jeg hva det skyldes. Mokkamousse med krem, blant annet. Og fruktsalat. Med ditto. To spiseskjeer potetsalat, til og med. Æsj !

Jeg tror jeg holder meg i nærheten her en stund til, jeg. Utenfor, dog. Men jeg skal holde meg unna den sprudlende champagnen og jordbærene her ute. En stund, i alle fall. :D

Lykke til alle. :heia: Jeg HAR vært her, men er UTEEEEE ! Følelsen kan vanskelig beskrives.

stormann
01-08-11, 08:54
Da var jeg enda et steg nærmere! Deilig!

-1,7 kg og 4 cm mindre over magen :D Det er verdt å feire :D

Les mer: http://locarb.tumblr.com/post/8330186780/fortsatt-nedgang-1-7-kg-4-cm

18. juli 2011 - 126 kg
25. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
8. august 2011 - ?

Cyan
01-08-11, 09:14
Godt jobba, stormann!

Jeg samler mer vann enn en kamel i denne varmen :o Jeg holder meg klokelig unna vekta på slike dager ;)

Antoinette6
01-08-11, 09:50

GRATULERER !!! Dette er en av de deiligste følelsene jeg vet. Når et klesplagg man ikke TROR skal passe, - og så sklir den likevel på. Mer eller mindre. Åh ! :love:

Og :heia: til alle. Vekta i dag viste 96,1 og jeg er, som kjent, ikke rolig før jeg ser 95-tallet. DA først kan jeg meske meg med de deilige jordbærene her like utenfor klubbgrensen. Og champagnen ! Den er avkjølt og serveres i høye, tynne krystallglass. Med dugg utenpå.

Og de deilige, komfortable liggestolene her er fortreffelige å slange sitt slanke legeme nedpå. :D

Velkommen ut, mine venner !

Bønna200
01-08-11, 13:56

18. juli 2011 - 126 kg
8. august 2011 - ?

Her går det unna, gitt:) Fortsetter det sånn er du jo i mål på no time;)

Bønna200
01-08-11, 14:03
GRATULERER !!! Dette er en av de deiligste følelsene jeg vet. Når et klesplagg man ikke TROR skal passe, - og så sklir den likevel på. Mer eller mindre. Åh ! :love:

Og :heia: til alle. Vekta i dag viste 96,1 og jeg er, som kjent, ikke rolig før jeg ser 95-tallet. DA først kan jeg meske meg med de deilige jordbærene her like utenfor klubbgrensen. Og champagnen ! Den er avkjølt og serveres i høye, tynne krystallglass. Med dugg utenpå.

Og de deilige, komfortable liggestolene her er fortreffelige å slange sitt slanke legeme nedpå. :D

Velkommen ut, mine venner !
Takk:) Det hjalp på motivasjonen hvertfall:p

Og nå blir det snart sjampis på deg:D

stormann
01-08-11, 14:20
Her går det unna, gitt:) Fortsetter det sånn er du jo i mål på no time;)

Ja, får håpe det :) Motiverende er det i allefall.

stormann
01-08-11, 14:22
Godt jobba, stormann!

Jeg samler mer vann enn en kamel i denne varmen :o Jeg holder meg klokelig unna vekta på slike dager ;)

Takk skal du ha. Det går nok opp og ned fremover, men jeg skal gjøre det jeg kan for å bruke framgang som bensin for videre fremdrift :)

fettnurket
01-08-11, 15:49

18. juli 2011 - 126 kg
8. august 2011 - ?

Steike! :D Hvordan føles det at over 7 kilo har rast av kroppen på bare to uker? Det er jo et strålende resultat, gratulerer og lykke til videre! :heia:

stormann
01-08-11, 16:03
Steike! :D Hvordan føles det at over 7 kilo har rast av kroppen på bare to uker? Det er jo et strålende resultat, gratulerer og lykke til videre! :heia:

Hvordan det føles? Mentalt føles det veldig bra :) fysisk har jeg nok bært preg av det med at jeg har manglet litt eksplosivitet i muskler og vert mer sliten, men det får vi ta med, for det går nok over etterhvert :)

Biola
01-08-11, 22:34
Dahh er jeg tilbake, både i gamlelandet og her på forumet, etter en uke i utlandet. Gikk veldig bra i starten av uka, men så i går og i dag kom jeg på enda et sitat fra Hakkebakkeskogen, denne gangen av Klatremus: Men FÅ (lavkarbo)mat - DET kan man... :rolleyes:

Vi har bodd sammen med andre hele tiden, noe av maten har jeg laget, og dermed påvirket, mens annen mat har andre laget, uten at jeg har påvirket.. Jeg har hatt med mine fiberrik, mest for å ha noe å legge pålegget på, og litt for å spise "det samme" som de andre. Salat og kjøttpålegg, men for lite fett. Middagene litt opp og ned ift idealene, men greit. Men så i går, begynte Klatremus å gjøre seg gjeldende, og jeg FIKK mat, da vi var ute og spiste. Det ble HELT feil, både til frokost (mmm - loff med honning:eek:) mellommåltid (de har verdens beste IS:eek:), middag (burger og pommes frites :eek:), kake:eek: osv osv.

Men - nå er jeg hjemme igjen, og det beste med å være hjemme - godt, iskaldt friskt norskt vann rett fra springen. Ikke kalkvann - lunket fra springen, og IKKE dovent kjøpevann på flaske. Har drukket et par liter bare i kveld, og nytt hver dråpe. :)

Og - hverdagen er tilbake, selv med en ukes ferie igjen. Jeg skal IKKE gå i fella og synde litt i morgen også, siden jeg har syndet i dag og i går, nuhh er det tilbake på rett spor. For jeg har jo tenkt meg ut av denne klubben jeg også. Drømmen er fortsatt å klare det til jul, håpet er å klare det før påske, og jeg tror i alle fall jeg klarer det før neste sommer.

Antoinette6
02-08-11, 12:41
:heia: :heia: :heia: kjære Biola !

Og en hilsen fra yndlingsboka vår: "Jeg vet ikke hvordan man GJØR når man går på besøk" :nei:

Dessuten: "Gjort er gjort og spist er spist"

Heia Reven også. På et slags vis :lol:

LittForTung
02-08-11, 22:08
Heia alle sammen som er så flinke!! :) Og det gjelder alle! Vel tilbake fra hyttetur fant jeg ut at vekten hadde gått opp... jeg antar at litt i meste laget med vindrikking satte sine spor - og merket MYE til det som Stormann viser til lengre oppe, at eksplosivitet i musklene det finnes ikke :) Seig, ja - men kjapp: NEI!!! :)

Vel hjemme i mine etter hvert så faste rutiner så forsvant hyttekiloene på to dager. Og i dag er jeg på ny bunnotering! Har mistet 8,9 kg på 4 og en halv uke. Det er helt vilt, i grunn! :) Og ikke har jeg vært sulten en plass heller.

Men det betyr at jeg har 11,1 kg til jeg akkurat treffer tresifret - og forhåpentligvis vil jeg klare det i løpet av høsten. Jo før jo heller!!! :D Men en merkelig greie, jo mer jeg går på tur - jo mer stagnerer vekten. Hva er det for noe da?? Helt omvendt, jo! Noen andre som har merket det samme??

GretheH
03-08-11, 11:09
Blir helt satt ut av å lese hvor flink dere er! Får skikkelig "gøtts" til å fortsette!:boxing:

Her har det vært stress og stress og mere stress. Så jeg gleder meg til at hverdagen (og skolen) begynner igjen. Er liksom ikke like lett når ungene sitter klistret innpå meg med polarbrød og nugatti....
MEN jeg har greid meg uten de store utskeielsene og nå er jeg på kunstig-mat-avvenning. Kjenner jeg blir så hoven og rar av funsaft, brus, Dent OI, kaker bakt med splenda og slike produkter.....men de frister jo også da!

Laget med rabarbrasuppe i går så nå har jeg det å kose meg med.:lol:

LittForTung
04-08-11, 00:16
Kjenner til problematikken med unger og annen mat - men det er det som er så deilig med lavkarbo, da klarer jeg å bake boller til ungene, lage pizza til dem - uten at jeg har lyst på selv. Jeg blir ikke sulten av det engang! :D Og nettopp derfor tror jeg at jeg skal klare dette. Jeg må hele tiden minne meg selv på at jeg kan ikke ta en drue når jeg lager i stand fruktfat, rett og slett fordi jeg merker at jeg av gammel vane småspiser mens jeg lager i stand maten. Er det rart jeg har blitt stor da???!?!?! :D

Nei, detta er herlig - du kommer helt sikkert kjapt inn i det igjen Grethe!! :)

emilita
04-08-11, 11:04
1 kilo til så sier jeg goodbye til alle dere :-)

Antoinette6
04-08-11, 11:48
emilita !!! Så braaaaa !!! NÅR blir det, tror du ? Om en uke ? 14 dager ??? :spent:

Jeg heier på deg og står klar med kald og deilig champagne her ute !

Cyan
04-08-11, 11:52
Fy fabian så flinke vi er :p
Jeg har 700 gram igjen nå ... men jeg er frøken Kamel for tiden, så vi får se når det skjer :o

Antoinette6
04-08-11, 11:55
Fy fabian så flinke vi er :p
Jeg har 700 gram igjen nå ... men jeg er frøken Kamel for tiden, så vi får se når det skjer :o

Hvah !??? Cyan !?? 700 igjen !!??? Det er jo alldeles fantastisk etter DET platået ditt ! Tror du det er cocosa'en og Udo's ?

Så utrolig deilig ! :love:

*kjøper inn en kasse ekstra, ekstra fiiiin champagne*

emilita
04-08-11, 12:13
Det skal nok bli i løpet av de neste dagene :-) Ligger akkurat på 100 nå så skal være veldig nøye fra nå av... This will be a new chapter :-)

Cyan
04-08-11, 12:13
Jeg tar ikke Udo's, men jeg tror definitivt at cocosaen har hjulpet i kombinasjon med en generell oppjustering av både kaloriinntak og fettandel :)

emilita
04-08-11, 12:16
Jeg tar ikke Udo's, men jeg tror definitivt at cocosaen har hjulpet i kombinasjon med en generell oppjustering av både kaloriinntak og fettandel :)

jeg bruker og cocosa til alt egentlig. har hørt at det skal hjelpe med vektnedgang :-)

Antoinette6
04-08-11, 12:25
Det skal nok bli i løpet av de neste dagene :-) Ligger akkurat på 100 nå så skal være veldig nøye fra nå av... This will be a new chapter :-)

A new chapter it is !

Det er bare såååå utrolig deilig å være på utsiden her !

Kom, kom !!! :heia:

Antoinette6
04-08-11, 12:26

Jeg skal prøve cocosa jeg, også, - om platået skulle komme. . . Og det gjør det sikkert. Jeg bare venter på at vekta skal stagnere, liksom . . .

Kom snart, da, Cyan ! :klem:

mizzim
04-08-11, 13:32
hva er coscosa?

emilita
04-08-11, 14:59
hva er coscosa?

cocosa er en rein kokos olje som selges i de fleste helsekost butikkene. har 0 kh og kan brukes til det meste, på brød, i maten, som vanlig olje etc.

skal nok være super for å hjelpe til med vektnedgang :-)

emilita
04-08-11, 15:00
Cocosa ---> http://www.arnika.no/Produkter/Udos_Choice/Cocosa_Extra_Virgin_Coconut_Oil_500ml_Olje_vnr_N22 318.aspx

fettnurket
04-08-11, 19:53
Hepp hepp, en kilo her, en kilo der! - Og faktisk en kilo MINDRE her! :heia: Nuvel, jeg har gått ned til 99,2 kilo, og har gått ned neeeesten en kilo, men tickeren tillater ikke mine desperate forsøk på halve tall, så jeg mesker meg nå med 25 kilo mindre på kroppen selv om jeg mangler 200 gram på helt tall. :boxing: Skal kose meg med litt peanuts i kveld, fordi jeg fortjener det. :spisesnak Og går jeg opp så mye som et gram så skal jeg på joggetur- fordi jeg fortjener det. :_plystre:

Antoinette6
04-08-11, 19:59
FANTASTISK, fettnurket !!!

:heia: GRATULERER :heia:

*skjenker champagneglasset breddfullt* :full:

Og du vet at du må sette punktum i stedet for komma om du vil ha desimaler på tickeren din ?

Cyan
04-08-11, 20:25
Gratulerer fettnurket! :heia:

fettnurket
04-08-11, 20:56
FANTASTISK, fettnurket !!!

:heia: GRATULERER :heia:

*skjenker champagneglasset breddfullt* :full:

Og du vet at du må sette punktum i stedet for komma om du vil ha desimaler på tickeren din ?

Tusen takk til deg og Cyan, her er det glade tendenser i skogen! :heia:

*mumle mumle mumle* Så klart ... *mumle mumle mumle* :flau::flau::flau:

stormann
05-08-11, 09:05
Hepp hepp, en kilo her, en kilo der! - Og faktisk en kilo MINDRE her! :heia: Nuvel, jeg har gått ned til 99,2 kilo, og har gått ned neeeesten en kilo, men tickeren tillater ikke mine desperate forsøk på halve tall, så jeg mesker meg nå med 25 kilo mindre på kroppen selv om jeg mangler 200 gram på helt tall. :boxing: Skal kose meg med litt peanuts i kveld, fordi jeg fortjener det. :spisesnak Og går jeg opp så mye som et gram så skal jeg på joggetur- fordi jeg fortjener det. :_plystre:

Grattis! Fantastisk fra jobbet!

Antoinette6
05-08-11, 09:51
Jeg har jo nesten ikke noe her å gjøre, - bortsett fra å fylle i champagneglassene ettersom folk stiger stolte ut her på den andre siden, - men jeg kjenner jeg MÅ fortelle dere at vekta i dag viste 94,4 og at jeg er så veldig glad ! :ja: Snart kan jeg kanskje puste enda roligere !

Kom, kom !

emilita
05-08-11, 09:57
Wohoooooooo!!!!

Endelig så er jeg "to-sifra" !!! Jeg kommer nok innom her for å se hvordan det går med dere!

Hasta la vista chicas :-) og ha en nydelig weekend

Edla
05-08-11, 09:59
ååååhhh, må bare få ut frustrasjonen min! Jeg blir helt tullete av at vekten ikke går nedover. Den står bom fast på 99.3 og jeg er livredd for at den skal tippe 100 igjen. Jeg skal nemlig ALDRI igjen veie over 100kg.

Jeg liker ikke slike platåer og synes det er urettferdig at vekten står still da jeg trener, spiser LCHF og faktisk er flink. Drikker Pepsimax, men det har ikke vært en partystopper før da... Jeg vil bare bli ferdig med å slanke meg slik at jeg kan finne den ultimate livsstilen for å holde vekten stabil der jeg vil ha den. *utålmodigdeluxe*

Antoinette6
05-08-11, 10:06
GRATULERER, emilita ! Så fantastisk deilig, ikke sant ?

*skjenker i breddfullt champagneglass og byr på søte jordbær*

Antoinette6
05-08-11, 10:07
ååååhhh, må bare få ut frustrasjonen min! Jeg blir helt tullete av at vekten ikke går nedover. Den står bom fast på 99.3 og jeg er livredd for at den skal tippe 100 igjen. Jeg skal nemlig ALDRI igjen veie over 100kg.

Jeg liker ikke slike platåer og synes det er urettferdig at vekten står still da jeg trener, spiser LCHF og faktisk er flink. Drikker Pepsimax, men det har ikke vært en partystopper før da... Jeg vil bare bli ferdig med å slanke meg slik at jeg kan finne den ultimate livsstilen for å holde vekten stabil der jeg vil ha den. *utålmodigdeluxe*

Såååå kjedelig !

Noen har kommet ut av platåer ved hjelp av Cocosaolje. Kanskje noe å prøve, Edla ?

emilita
05-08-11, 10:21
Jeg har brukt cocosa olje hele tiden jeg har gått på lavkarbo og det er supre greier <3

Cyan
05-08-11, 10:27
Wohoooooooo!!!!

Endelig så er jeg "to-sifra" !!! Jeg kommer nok innom her for å se hvordan det går med dere!

Hasta la vista chicas :-) og ha en nydelig weekend Gratulerer :heia!

Jeg liker ikke slike platåer og synes det er urettferdig at vekten står still da jeg trener, spiser LCHF og faktisk er flink. Drikker Pepsimax, men det har ikke vært en partystopper før da... Jeg vil bare bli ferdig med å slanke meg slik at jeg kan finne den ultimate livsstilen for å holde vekten stabil der jeg vil ha den. *utålmodigdeluxe* Pepsi Max (og all annen apartamsøtet drikke) var ikke partystopper på meg før, men det har blitt det etterhvert, selv om jeg ikke drakk så mye ... Jeg har nå kuttet ut all light-brus, men en sjelden gang i blant lurer det seg inn et glass og da samler jeg uten unntak vann dagen etter.

Ellers er jeg en av de som har klart å røske meg av et platå v.h.a. å øke fettmengden (og kaloriinntaket) i kostholdet mitt drastisk, bl.a. ved å begynne å ta cocosa. Kanskje det kan være verdt å prøve for deg også? Jeg har samtidig gått ned til under 10 gram KH om dagen, men jeg tror ærlig talt det er fettet som har gjort utslaget og ikke det reduserte karbohydratinntaket.

stormann
05-08-11, 11:30
Hei venner,

Har skrevet litt om motivasjon i bloggen min :) Håper dere liker det.

http://locarb.tumblr.com/post/8508163661/slankende-motivasjon-et-grunnlag-for-a-lykkes

Antoinette6
05-08-11, 11:34
Gode ord, stormann !

Cyan
05-08-11, 13:20
Fin blogg og fint innlegg. Jobber selv med akkurat det samme på det mentale plan :)

Mankell
05-08-11, 17:17
Wohoooooooo!!!!

Hasta la vista chicas :-) og ha en nydelig weekend

Gratulerer!! ;)

Mankell
05-08-11, 17:19
Jeg har brukt cocosa olje hele tiden jeg har gått på lavkarbo og det er supre greier <3

Hva bruker du det til? Jeg har et glass stående, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke det.

Cyan
05-08-11, 18:27
Jeg har cocosa i kaffe og te. Kaffe med cocosa og fløte er veldig godt, eller cocosa i Brazilian Baia-te. Det kan også brukes i f.eks. Bounty (søk i forumet etter oppskrift) eller du kan rett og slett spise den bar.

LittForTung
05-08-11, 19:10
Først: Gratulerer med heftig nedgang dere som har kommet under tresifret! Knallbra!! :) DET gir inspirasjon til meg og - som bevis for at dette er en livsstil som fungerer!!! :)

Så - jeg tror du har noen kloke betraktninger, Cyan. Det er lett for å glemme hvor viktig fettet er for nedgangen sin del. Ved å ha fokus på en sunnere hverdag, er det lett å glemme å holde fettprosenten oppe. De dagene jeg har "glemt" det, eller ha skeiet ut med vin etc, så går jeg ikke ned :) Kanskje jeg rett og slett skal lage bounty-bars i helgen :) Er det fotballfrue sin oppskrift du har brukt?

Cyan
05-08-11, 19:32
Ja, det er så enkelt å begynne å tenke på restriksjoner når man står stille over lengre tid. Det er jo det jeg også har tenkt så mange ganger tidligere, at da er vel jeg en av de som må passe kalorier også da. Men så viser det seg å være omvendt, jeg må justere opp kalorier og fett ...

Jeg har aldri laget Bounty, jeg :) Det har bare blitt med tanken. Men jeg skal lage dem, en eller annen gang :ja:

LittForTung
06-08-11, 00:30
Jeg skal lage bounty i morgen den dag - rapport kommer! Og jeg må dele denne med dere:

http://minlavkarbomat.blogspot.com/

Den beste bloggen jeg har møtt hittil som bare handler om LCHF-mat!!! :D

Carl
06-08-11, 10:07
Veide meg i morges og fant ut at nå er det bare 0,9Kg igjen før jeg er under 100Kg.
Gleder meg veldig til det bare er to siffer på vekta, gir liksom et lite ekstra skyv og motivasjonen stiger. Jeg hadde et utgangs punkt på 120Kg og i begynnelsen gikk det nokså unna i bakkene med så mye som 2 - 3 Kg i uken. Har lenge ligget på 0,5Kg vekttap i uken og er førnøyd med det.
Kjekt med et forum med likesinnede som jobber mot samme mål, greit å lese om at andre når sine mål. Det hjelper på humøret, flott forum.

GretheH
06-08-11, 10:49
Har gått ned nesten 2 kilo på to dager..... *dåner*
Har hatt ei lite platå med 3 uker på 99,4-99,3 kilo, men på torsdag, fredag og i dag veide jeg 97,5.... Ja, jeg måtte jo veie meg hver dag for å se om det er mulig! :geip:
Våger ikke å melde meg ut av klubben riiiiktig ennå, men begynner å plukke jordbær i hagen og jakte på kyr (for å få fløte) slik at jeg får bidratt til DEN STORE FESTEN vi skal ha når vi alle er meldt ut. :stortsmil
Har forresten verdens minste vinmonopol her så jeg vet ikke om jeg får fanget champagne. Men vin det har vi! :geip:

Antoinette6
06-08-11, 11:40
Veide meg i morges og fant ut at nå er det bare 0,9Kg igjen før jeg er under 100Kg.
Gleder meg veldig til det bare er to siffer på vekta, gir liksom et lite ekstra skyv og motivasjonen stiger. Jeg hadde et utgangs punkt på 120Kg og i begynnelsen gikk det nokså unna i bakkene med så mye som 2 - 3 Kg i uken. Har lenge ligget på 0,5Kg vekttap i uken og er førnøyd med det.
Kjekt med et forum med likesinnede som jobber mot samme mål, greit å lese om at andre når sine mål. Det hjelper på humøret, flott forum.

Ja, ikke sant, Carl ! Og så flott med vekttap, da ! Er det ikke slik at forståsegpå'ere anbefaler ca en halv kilo i uka ?

Og velkommen i klubben ! Måtte oppholdet ditt bli kort ! :ja:

, - og det ser det jo ut til å bli !

Lykke til ! Jeg venter her ute med champagnen ! :blomster:

Antoinette6
06-08-11, 11:47
Har hatt ei lite platå med 3 uker på 99,4-99,3 kilo, men på torsdag, fredag og i dag veide jeg 97,5.... Ja, jeg måtte jo veie meg hver dag for å se om det er mulig!
Våger ikke å melde meg ut av klubben riiiiktig ennå, men begynner å plukke jordbær i hagen og jakte på kyr (for å få fløte) slik at jeg får bidratt til DEN STORE FESTEN vi skal ha når vi alle er meldt ut. :stortsmil
Har forresten verdens minste vinmonopol her så jeg vet ikke om jeg får fanget champagne. Men vin det har vi! :geip:

FANTASTISK, GreteH !!! :heia: :heia: :heia: Ja, nå ER det sant !!! Eller. . .? Nei, veie bare én gang til. . . Er det muuulig ? Jeg kjenner så utrolig godt til den følelsen. Slapper ikke av ennå, jeg, på 94,4 . . . Når jag ser 80-tallet, sååååå skal jeg puste ut. På ordentlig !

Og så deilig å få hjelp til jordbærplukking. Pol har vi her, så kassene med champagne står allerede klar.

En øøøørliten konjakker også, kanskje ? :D

Juhuuuuu ! GreteH og jeg surrer her ute mens vi venter på dere !

:full: :syklubb:

LittForTung
06-08-11, 11:55

Velkommen, Carl! Og gratulerer med flott nedgang! Du har jo vært kjempeflink, jo! :) Enig med deg at det virker motiverende å se at andre når målene sine, det blir hele tiden nye bevis for at det virker det vi holder på med :) Hjernen vår har en tendens til å ville overbevise oss om at vi bare kan begynne å spise "normalt" igjen... sukk :)

Lykke til!! :)

LittForTung
06-08-11, 11:57
Har hatt ei lite platå med 3 uker på 99,4-99,3 kilo, men på torsdag, fredag og i dag veide jeg 97,5.... Ja, jeg måtte jo veie meg hver dag for å se om det er mulig! :geip:
Fantastisk, GretheH!! :) Flink du har vært!!! 10,9 kg - så kommer jeg etter i full fart!!! :)

Juhuuuuu ! GreteH og jeg surrer her ute mens vi venter på dere !

:full: :syklubb:
Godt å vite at dere følger oss litt til, noen av oss har nok et par mnd'er til her inne!! :) :klem:

Antoinette6
06-08-11, 12:06
Fantastisk, GretheH!! :) Flink du har vært!!! 10,9 kg - så kommer jeg etter i full fart!!! :)

Godt å vite at dere følger oss litt til, noen av oss har nok et par mnd'er til her inne!! :) :klem:

I'll stay tuned ! You bet !!!

ekenna
06-08-11, 18:54
I'll stay tuned ! You bet !!!

Me too! MEN jeg savner fremdeles en klubb man kan melde seg inn i etter å ha meldt seg ut av denne. For det er jo så masse hyggelige folk her inne! Og nå når jeg endelig er under 100 kg, hvor skal jeg da gjøre av meg? :confused: :)

Antoinette6
06-08-11, 19:33
ekenna ! Vi kan lage en "Litt-under-hundre-men -likevel-ørlitegrann-nervøse"-klubben ? Hva sier du om dét?

Godt å se deg igjen, forresten ! :klem:

ekenna
07-08-11, 05:18
ekenna ! Vi kan lage en "Litt-under-hundre-men -likevel-ørlitegrann-nervøse"-klubben ? Hva sier du om dét?

Godt å se deg igjen, forresten ! :klem:

Jaa, det syntes jeg at vi burde lage! Gøy å være tilbake også. Travelt å være forelsket ser du :love:

Cyan
07-08-11, 08:40
"Vi som ikke skal tilbake i 0,1 tonnsklubben" kanskje? Jeg ligger desverre fortsatt på 100.7, men håper å joine dere på utsiden snart. Når det kommer til vekttap er jeg stort sett ganske flink til å smøre meg med tålmodighetskremen, men må innrømme at det har blitt lite krem i det siste :p

ekenna
07-08-11, 11:55
"Vi som ikke skal tilbake i 0,1 tonnsklubben" kanskje? Jeg ligger desverre fortsatt på 100.7, men håper å joine dere på utsiden snart. Når det kommer til vekttap er jeg stort sett ganske flink til å smøre meg med tålmodighetskremen, men må innrømme at det har blitt lite krem i det siste :p

Eller en "Vi som skal under 90 klubben!" OG "Vi som ikke skal tilbake i 0,1 tonnsklubben". :)

Jeg syntes du er flink uansett jeg Cyan! :)

Antoinette6
07-08-11, 12:12
Halloooo ! Kan noen opprette den tråden, vennligst ? Har allerede en togtråd, jeg :D

Cyan, det er IKKE lenge til du er blant oss ! :heia:

:syklubb:

ekenna
07-08-11, 12:16
Joda, men hvor?

Antoinette6
07-08-11, 12:19
You're asking me ? Jeg er jo et håpløst tilfelle mht plassering.

Men her som denne er, da ? Hvor er denne, forresten ??? :lol:

ekenna
07-08-11, 12:25
Denne ligger på "mer enn 30 kg overvekt"

Antoinette6
07-08-11, 12:27
Denne ligger på "mer enn 30 kg overvekt"

Det var da også et sted å legge den ! :lol:

Er det ikke et sted som heter 'Sofakroken' ?

LittForTung
07-08-11, 16:07
En av dere lager - og så viser dere oss vei når vi er rede!! :) Fremdeles 10,9 kg igjen... Så det tar LITT tid før jeg er der :)

ekenna
07-08-11, 16:23
En av dere lager - og så viser dere oss vei når vi er rede!! :) Fremdeles 10,9 kg igjen... Så det tar LITT tid før jeg er der :)

Jeg la den i sofakroken ;) Og ta det med ro, du blir medlem in no time! :D

LittForTung
07-08-11, 16:29
Jeg la den i sofakroken ;) Og ta det med ro, du blir medlem in no time! :D

Ellep
07-08-11, 22:00
Hei venner,

Har skrevet litt om motivasjon i bloggen min :) Håper dere liker det.

http://locarb.tumblr.com/post/8508163661/slankende-motivasjon-et-grunnlag-for-a-lykkes

Skummelt. Fikk følelsen av å lese om meg selv. :rolleyes:
Vi får hjelpe hverandre underveis......
Har forresten veiedag i morgen :eek:

stormann
07-08-11, 22:31
Skummelt. Fikk følelsen av å lese om meg selv. :rolleyes:
Vi får hjelpe hverandre underveis......
Har forresten veiedag i morgen :eek:

hehe.vi er mange i samme situasjon. men nå kan vi endre på det. for en fantastisk mulighet!

spennende for meg og i morgen!

lykke til!;)

stormann
08-08-11, 10:11
Ny fantastisk måling for meg :)

http://locarb.tumblr.com/post/8636925167/fortsatt-nedgang-1-8-kg-3-cm

18. juli 2011 - 126 kg
8. august 2011 - 117,1 (-1,8) Midjemål: 112cm
15. august 2011 - ?

Antoinette6
08-08-11, 10:33
GRATTIS, stormann !

Vi heier på deg ! :heia:

Mankell
08-08-11, 11:01

18. juli 2011 - 126 kg
15. august 2011 - ?

Kjempeflott!! 9 kg på 3 uker! Gratulerer.

Cyan
08-08-11, 12:15
Godt jobba, stormann!

Jeg er 100 gram nærmere målet. Er det ikke typisk at det skal bremse opp når man er så nærme at man kan lukte det da? :geip:

Antoinette6
08-08-11, 12:18
Åh ! Stå på, Cyan ! (Det VET jeg jo, godbedre, at du gjør)

Snart ! Snaaaaaart ! :heia:

*kjøper inn en kasse med EKSTRA fiin champagne som venter på Cyan her ute. Lesser også over en kasse til kjøling i "Vi som ikke skal over 100 igjen". Renser og deler de søteste jordbær og sjekker fløtebeholdningen i kjøleskapet*

:love:

Cyan
08-08-11, 12:22
Aaaaaawww, søte snille du :suss:
På fredag er det offisiell veiedag, kanskje jeg er så heldig å klare de 600 grammene som gjenstår til da ... Nei 700 gram blir det vel for at jeg skal se 90-tallet. Men det kan gå, med litt flaks :spent:

Ellep
08-08-11, 12:33

18. juli 2011 - 126 kg
15. august 2011 - ?

Grattis :)

Antoinette6
08-08-11, 12:51
Aaaaaawww, søte snille du :suss:
På fredag er det offisiell veiedag, kanskje jeg er så heldig å klare de 600 grammene som gjenstår til da ... Nei 700 gram blir det vel for at jeg skal se 90-tallet. Men det kan gå, med litt flaks :spent:

. . . . eller om 14 dager. Dét er ikke lang tid, - under evighetens synsvinkel ! :D