View Full Version : Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Sider : [1] 2 3

nilmor
14-03-11, 22:48
Hei!
Jeg tror det er endel av oss her inne som har lagt en plan for komme oss under 100 kg.
For egen del startet jeg for fire uker siden på 134,7 kg og har en vei å gå før jeg klarer å bryte den magiske 100 kg grensen.

Håper flere som vil slenge seg på, så kan vi heie på hverandre.

Lykke til, både til meg selv og til andre! :)

Anos
15-03-11, 06:38
Jeg har kun gått på lavkarbo i 1 uke nå, har gått ned 4 kg så langt. Veier nå 109 kg, jeg vil så utrolig gjerne bryte den helvetes 100 grensen! Jeg kan ikke huske sist jeg veide under 100 kg, det er alt for maaaange år siden. Lykke til nilmor, jeg har lest en del av dine innlegg og synes du har gjort en kjempe god jobb så langt. Jeg er sikker på at vekten kommer til å bikke under 100 in no time :)

Tiril77
15-03-11, 09:35
Lykke til Nilmor.. Jeg kommer etter snart jeg også.. Akkurat nå står vekten rimelig stille. Men jeg trener spinning/Zumba/aerobic 3 dager i uka, så jeg regner med at det er fett som blir omdannet til muskler. Så forhåpentligvis raser kiloene snart av meg også ;) GLEEEDER meg til endelig å komme under den magiske 100 grensa :D:D

Antoinette6
15-03-11, 11:07
Åh ! Jeg er med ! 5 kilo igjen !

Engledans
15-03-11, 13:33
Jeg er nystarta denne måneden, så det tar nok noen måneder før jeg er under den magiske grensa. Trenger nok masse ass kicking etterhvert.:D

Roardo
15-03-11, 13:41
Jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben neste mandag.

:D :D :D

Lykke til alle sammen :D

Kira71
15-03-11, 14:12
Hei!
Jeg tror det er endel av oss her inne som har lagt en plan for komme oss under 100 kg.
For egen del startet jeg for fire uker siden på 134,7 kg og har en vei å gå før jeg klarer å bryte den magiske 100 kg grensen.

Håper flere som vil slenge seg på, så kan vi heie på hverandre.

Lykke til, både til meg selv og til andre! :) Jeg har "bare" 2 kilo igjen... men har stått her i flere måneder. Så jeg er med!

Savagedlight
15-03-11, 15:01
Jeg har allerede meldt meg ut av 0.1-tonns klubben! Startet dog på 113kg i oktober.
Lykke til alle sammen. :)

wevi
15-03-11, 15:41
Lykke til alle sammen!! Når jeg brøyt den grensa måtte jeg felle en tåre. Utrolig deilig å bare ha to sifre på vekta. Unner dere alle å nå den magiske grensa. :) :klem:

<insert_scary_name_here>
15-03-11, 16:09
Ikke så lenge siden jeg brøyt den grensa selv, deilig deilig :D Nådde et stort mål den dagen, og unnet meg både en ny jakke og en ny genser :) Når dere klarer det må dere skrive i denne tråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40718) da, så skal dere få mange gratulasjoner!

Lykke til alle sammen! :heia:

ekenna
15-03-11, 16:29
I'm in! :) Selv har jeg ca. 10 kilo igjen før vekta viser under 100, så det tar nok en stund, men gjør alt jeg kan for ikke å stresse med saken. Det kommer vel etterhvert. Lykke til alle sammen! :D

Snorkfroken76
15-03-11, 18:30
Jeg er med! Siste uoffisielle veiing sa 120,2 så SKAL være under 120 på mandag! :) Om kroppen gjuør som jeg vil håper jeg å dukke under hundre i løpet av sommeren! Heier på oss alle!:) Og veldig motiverende å se alle som har klart det :)

Nnem
15-03-11, 18:50
Det er en lang stund til at jeg havner der, men jeg er med:)

Lykke til alle sammen:D

Antoinette6
15-03-11, 19:18
Såååå mabge hyggelige innlegg i denne tråden ! JA ! det skal bli deilig å melde seg UT av denne tråden, - men veldig hyggelig å være I den også, dah ! :)

*krysser fingre for alle sammen, - også de som er under den magiske grensen. De skal nok ikke over grensen igjen, nei ! *

Trolltika
15-03-11, 19:22
Hører visst til her jeg også. Jeg kommer nok til å være her en stund, men det virker som trivelig selskap så da er det ikke så kjempefarlig ;)

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare!

Spinnerette
15-03-11, 20:52
Jeg er med! 10kg igjen for min del :)

Bæstemor
15-03-11, 21:17
Hei.
Jeg skal også ut av den klubben, selv om jeg har et godt stykke å gå enda.Men det er veldig inspirerende å surre rundt på forumet.

Tom1402
15-03-11, 23:04
Jeg har vært medlem i 0,1 tonnsklubben i et par år nå, men jeg startet 04.01 på lavkarbo. vekten viste da 105kg, nå etter ca 3,5 mnder har jeg nådd målet på 90kg før sommeren.

Nå er alt som går av før mai bare bonus :)

nilmor
15-03-11, 23:19
Så morsomt at mange er med å heier på hverandre!

Jeg har et mål om å komme under 0,1 tonn til 1.juni :) Men dere er jo en herlig gjeng, så jeg slutter nok ikke på denne tråen så fort!

Stå på alle sammen :goodluck:

blomsterfeen
17-03-11, 21:15
Jeg melder meg inn!

Var på god vei til tosifret i høst, etter flere måneder med lavkarbo, men så tok livet noen gale vendinger, så i februar var jeg over 110 igjen. Har full motivasjon nå, og er godt inne i ketosen igjen og har tatt av et par kilo allerede, så jeg krysser fingrene for at det ikke skal bli helt umulig å kunne melde seg ut av denne gruppen før sommeren.

Stå på alle sammen:)

sigboh
17-03-11, 22:46
Jeg har heldigvis kommet meg under 100 - tallet sist omgang jeg gikk på lavkarbo men vil bare si lykke til og stå på til alle dere som skal ned nå :D Vil også legge til at det er en utrolig deilig følelse og se et tosifra tall. Jeg begynte og gråte av glede når jeg så det sto 99 på vekta mi :D

malleleo
18-03-11, 09:59
herregud som jeg gleder meg til å være under 100 kg!!! har 9,5 kg igjen!

Engledans
18-03-11, 12:34
Veiedag i dag, og jeg er en kilo nærmere målet:D. Bare 25 igjen.....:eek:

Antoinette6
19-03-11, 02:37
Åh ! Jeg gleder meg så veldig til jeg kan skrive her inne at jeg KAN melde meg ut herfra, -

Juhuuuu, folkens ! Stå på ! DETTE er intet umulig mål !

monja
19-03-11, 10:57
Jeg skal og ut av 0,1 tonnsklubben, men det er enda noen kilo igjen. Målet mitt er å klare det på slutten av sommeren. Nå er det 5,5 kg igjen til under 120, som er det første målet mitt :)

Lykke til alle sammen!!! Dette klarer vi!
Og dere som alt har klart det - knallbra!!!

trude.lutt
19-03-11, 11:03
Jeg er også med! 4,5 kg igjen! Gleder meg. Har endel sommer klær som ligger å venter, gleder med til å få tatt de frem. Gleder meg til å få på meg favoritt klærne igjen! Snart sol og sommer!:cool:

Icandoit
19-03-11, 15:37
Jeg vil gjerne ut av klubben ja - og håper jo selvsagt at medlemsskapet ikke varer så lenge til! ;)

Jeg har 7,4 kg igjen til milepælen "To-sifra". :spent:

:goodluck:

nilmor
20-03-11, 22:02
Vil bare ønske alle klubbmedlemmer lykke til, dette skal vi klare sammen.
Kanskje noen har forslag til en seremoni eller noe, når vi mister medlemmer her?

Viktig at vi skaper motivasjon til å stå på... :)

ekenna
20-03-11, 22:18
Tja, jeg kommer ikke på noen forslag på sermonier, men vi kan jo bestemme oss for en belønning vi kan gi oss selv når vekten viser 99, og at man da melder seg ut av klubben og gir seg belønningen? Hvilken belønning du vil ha, bestemmer du selv og skriver det ned her. Men jeg vet ikke om det var forslag som dette du var ute etter da..? :)

nilmor
20-03-11, 22:21
Tja, jeg kommer ikke på noen forslag på sermonier, men vi kan jo bestemme oss for en belønning vi kan gi oss selv når vekten viser 99? Hvilken belønning du vil ha, bestemmer du selv og skriver det ned her. Men jeg vet ikke om det var forslag som dette du var ute etter da..? :)

Supert forslag og lett å gjennomføre :)

Når vekta mi tipper under 0,1 tonn skal jeg belønne meg selv med en spaweekend :)

ekenna
20-03-11, 22:23
Hørtes herlig ut :) Når jeg kan melde meg ut av denne klubben, skal jeg pierce tunga ;)

Engledans
20-03-11, 23:05
Lurer på hva jeg skal belønne meg med? Har 25 kilos tid å fundere. Nye klær, eller ettellerannet. En massasje eller noe annet småluksus.

ekenna
20-03-11, 23:41
Ja, for meg er det en stor bragd hvertfall. Har ikke vært under 100 kg på ganske så mange år. Tror jeg veide det omtrent da jeg fikk bunad, og det var før jeg konfirmerte meg :o Så da vil jeg ha en belønning jeg har hatt lyst på lenge. Da jeg nådde mitt første delmål (110 kg) kjøpte jeg meg smykker, øredobber og piercinger til leppen. Når jeg når 105 så er det lukseriøst smink og dyre hårprodukter og 99; ny piercing som sagt. ^^

Antoinette6
20-03-11, 23:45
Belønning til seg selv ? Tjaaaa. . . Hva skal det være, tro ? Spa hørtes så deilig ut, nilmor, - men det er jo så dyyyyrt ! Litt solarium, kanskje ? Nei, det må være noe mer ! Men hva har jeg lyst på ? Jeg har på en måte alt jeg ønsker meg, jeg.

Joooo ! TO flasker champagne skal jeg jaggu kjøpe meg !!! (Tørr, selvfølgelig !)

:D

Nnem
21-03-11, 00:43
Det må jeg tenke på...

Roardo
21-03-11, 15:27
Jeg må takke for meg allerede... Idag viste vekta 99,2kg :D
Og jeg passerte -25 kg idag. Jippi!!! :D

Ønsker alle sammen lykke til med å komme ned under 100kg :D

ekenna
21-03-11, 15:28
Godt jobbet! Fy søren så bra! ^^ Gleder meg til at jeg kan si det samme.. :D

Antoinette6
21-03-11, 15:32
Roardo !!! GRATULERER !!! Utrolig deilig, tenker jeg ! Og så attpåtil ned 25 kilo, dah ! Jeeeeez, jeg gleder meg !!!

Gratulerer :klem: til deg !

<insert_scary_name_here>
21-03-11, 15:32
Fortsatt helt utrolig for meg at jeg faktisk ikke er medlem av denne klubben lenger... Belønningen under 100 for meg skulle være genser, men det ble visst både genser og ordentlig jakke. :p

Den store belønningen for meg kommer når jeg er i mål, etter planen rundt 70 kg, da skal vi til London på shopping! Setter av penger hver måned til det, på en egen sparekonto ved navnet Project runway. Anbefaler alle å sette seg en stor belønning som kan lyse langt der fremme. Gleder meg allerede jeg!

nilmor
21-03-11, 17:14
Jeg må takke for meg allerede... Idag viste vekta 99,2kg :D
Og jeg passerte -25 kg idag. Jippi!!! :D

Ønsker alle sammen lykke til med å komme ned under 100kg :D

Gratulerer så mye Roardo og takk for oppmuntringen :)
Vi trenger supportere som vet hva dem snakker om! ;)

Roardo
21-03-11, 22:18
Tusen takk alle sammen! :)

For meg var det nesten en magisk grense å passere og et veldig viktig delmål.
Bare fortsett slik dere gjør, så kan dere snart melde dere ut av denne klubben ;)

Lykke til videre :D

Icandoit
22-03-11, 10:59
Gratulerer så mye! Det er en herlig følelse! :D

maxit
23-03-11, 03:38
Rett over 2 kg til jeg melder meg ut. "Forhåpentligvis" kan jeg melde meg ut av klubben om et par-tre uker ;)

Antoinette6
23-03-11, 10:57
maxit ! Stå på ! TENK, så deilig å være tosifret !!!

Lykke, lykke til !

Bæstemor
23-03-11, 12:33
Jeg skal bevilge meg en uke i varmere strøk når jeg melder meg ut av 0,1tonnsklubben.

Antoinette6
23-03-11, 14:40
Det er en naturlig konsekvens, kjære whitepaper 1234 :D

maxit
24-03-11, 01:37
maxit ! Stå på ! TENK, så deilig å være tosifret !!!

Jeg ser det for meg hver gang jeg er på vekten, men det blir med håpet - enn så lenge! Stao no pao, som de sier i Sogndal ;)

ekenna
25-03-11, 14:30
Bare lurer på litt forskjellig småting. Er sikker på at vi som er her inne, følger sikkert flere retninger, og gjør ting på hver sin måte. Da er det jo gøy å få litt tips, erfaringer og inspirasjon fra andre. :)

Hvordan planlegger dere å gjøre fremover, for å kunne melde dere ut av klubben?
Hvilken retning følger dere?
Trener dere? I såfall hva? Påvirker det vektnedgangen deres?
Hvordan har nedgangen deres vært frem til nå?
Når begynte dere på lavkarbo?

:) Ellers god helg til dere alle sammen!

benrus
25-03-11, 15:33
Her er en til som gjerne vil under 100, og videre nedover!
Veier 110, har en gang vært oppe i 125, men gikk ned 30kg (på 10mndr.) for noen år siden. Har gått opp igjen halvparten, men er kjempemotivert til å snu dette igjen. Men....Sist gang gikk jeg på lavkarbo med som beskrevet godt resultat.
Men nå har jeg fulgt dietten til prikke i 10 dager, og gått ned bare 1 kg. Kroppen er i ketose ( testet med sticks). Lurer på om jeg spiser for mye fett? Spiser ca.15g karbohydrater om dagen, men ca. 70% av inntaket pr.dag er fett. Har noen liknende erfaringer.

MalinTherese
25-03-11, 18:46
Jeg er med. :D Aner ikke når jeg kan/burde forvente å komme under, men startvekta var på 120,4, og har kun gått ned til 116,7 på to uker, ettersom jeg har slitt, og tok en helt feil start.

ekenna
25-03-11, 19:03
Men det er jo en nedgang på 3,7 kg, i løpet av kun to uker! Er ikke det bra så vet ikke jeg! :)

maxit
28-03-11, 05:10
Rett over 2 kg til jeg melder meg ut. "Forhåpentligvis" kan jeg melde meg ut av klubben om et par-tre uker ;)

-1 kg til. 101 kg nå...Stagnerer vekten nå, så bryter helvete løs ;)

Anos
29-03-11, 14:24
Nå er det bare 4.8 kg igjen :D

Så gøy, du er der in no time! :D

Antoinette6
29-03-11, 19:46
-1 kg til. 101 kg nå...Stagnerer vekten nå, så bryter helvete løs ;)

Guuuud ! Jeg krysser fingre for deg !!!

Jeg har 3,4 igjen. De kommer til å bli seige, har en en følelse av. . . .

Sanney
29-03-11, 20:09
102.1. dette er helt vilt, så lenge som jeg har liggi og vaket på 103 og 104 tallet. opp og ned.

ekenna
01-04-11, 13:17
Da var det endelig 1. april, og veiedag for min del. Sist jeg gikk på vekten viste den 111(oppgang på 1 kg), mens i dag stoppet den på 108,7 kg! :heia:

Da er jeg offisielt under 110 kg, mangler 3,7 kg for å nå mitt andre delmål, 0,7 kg til så har jeg klart min 17. mai utfordring og er bare 8,7 kg fra å kunne melde meg ut av denne klubben :)

Antoinette6
01-04-11, 13:41
Hurraaaa for deg, ekenna !

:heia:

ekenna
01-04-11, 15:11
Takk takk! :) Var redd jeg ikke hadde gått ned i det hele tatt, men det har jeg visst ^^ Fjuh.. (Har stått i ro en del uker nå).

nemi81
01-04-11, 20:51
Jeg er med.

Silje :)
01-04-11, 23:17
Jeg vil også melde meg ut av denne klubben! 2.9 kg igjen til vekta viser 99,9 :D Måtte dagen komme snarest.

Antoinette6
05-04-11, 00:09
2,2 kilo igjen !

blomsterfeen
06-04-11, 19:48
På god glid nå:

23.03.11: 108,1
30.03.11: 108,2
06.04.11: 106,1

Er på reise noen dager, så det er litt utfordrende med både mat og drikke, men i all hovedsak klarer jeg å holde meg til planen. Har nettopp gått en skikkelig tur, så det veier forhåpentligvis opp for et glass vin eller to for mye...

Antoinette6
07-04-11, 11:57
2,2 igjen. Det er vel tvilsomt om det går før påske . . .

ruslepølsa
07-04-11, 12:18
Om alt går etter planen og jeg ikke får for mange smeller er jeg ute av 0.1 tonn klubben i Januar/februar neste år.
Men da kan jeg ikke ryke mer en 1 eller 2 korte ganger i år.
Mvh Ruslepølsa

07-04-11, 13:40
1,2 kg igjen nå! Håper å runde det neste uke :D

whk
07-04-11, 20:14
Hallois folkens :)

Nykomling på forum, men erfaren på lavkarbo. Jeg har prøvd å lese meg litt opp her og syns det ser ut som dette er den "nyeste" gruppa. Håper jeg kan være ilag med dere her selv om jeg er akkurat 0,1 t nå idag, skal fortsatt melde meg ut av 0,1 t og har på det tyngste vært 113 så jeg føler dette kan være rette gjengen :)
Syns faktisk forumet er litt forvirrende for en nykomling, men håper jeg skriver innlegget på rett plass........

ekenna
08-04-11, 12:31
Så flinke dere er, alle sammen! Ser at det er flere som nermer seg den magiske grensen, under 100 kg. Det er jo fantastisk! :D

Selv hadde jeg veiedag i dag og har gått ned 1,3 kg. Så nå er det bare 7,4 kg i gjen for min del. Oppløftende! ^^

09-04-11, 01:22
Gratulerer med nedgangen ekenna! ;D

JanneM
11-04-11, 14:43
Et halvt kilo igjen, så er jeg ute av den 0.1 tonn klubben.....

Antoinette6
11-04-11, 17:51
Åååå ! JanneM ! Sååå deilig !

Og tror dere ikke jeg var gått OPP en kilo, dah ! Det skyldes nok to heftige dager med Prosecco og desslike !

Pokkerrrr !!!!

ekenna
15-04-11, 14:31
Veiedag i dag, og vekten stoppet på 106,3 altså 1,1 kg ned. :D

Hvordan går det med dere folkens? :)

Anos
16-04-11, 03:46
ekenna - Så utrolig bra! Det var mye på en uke gitt!
Du veier faktisk akkurat det samme som meg, men vekten har stått stille for meg de siste ukene.
Jeg har rett og slett vært litt for slapp, muligens falt ut av ketose - nå har jeg hatt meg en liten
prat med meg selv og strammet opp i rutinene og kostholdet, allerede etter 2 dager begynner
det å gå nedover igjen. Suuupert! Nå må jeg bare holde ut i påsken hvor jeg kommer til å
være omringet av familie som nyspiser på godteri av alle varianter.. Ew.

ekenna
16-04-11, 13:53
ekenna - Så utrolig bra! Det var mye på en uke gitt!
Du veier faktisk akkurat det samme som meg, men vekten har stått stille for meg de siste ukene.
Jeg har rett og slett vært litt for slapp, muligens falt ut av ketose - nå har jeg hatt meg en liten
prat med meg selv og strammet opp i rutinene og kostholdet, allerede etter 2 dager begynner
det å gå nedover igjen. Suuupert! Nå må jeg bare holde ut i påsken hvor jeg kommer til å
være omringet av familie som nyspiser på godteri av alle varianter.. Ew.

Så flott at det går nedover for deg også da! :) Jeg hadde også en periode på en måned der jeg ikke gikk ned et gram, før jeg la om til streng skaldeman, og nå går det nedover igjen. Det er en herlig følelse! :)

Jeg er i samme situasjon som deg, nå i påsken. Huset er fylt opp av feriegjester, blandt annet min søster m/familie som til vanlig bor i Danmark. Så nå er skuffer å skap fylt opp med høykarbomat, snop, brus og chips. I går laget jeg også til masse påskeegg til de små, med dumle, smash, smågodt, sjokolade og diverse. Esj, tenkte jeg, for en ekkel og søt lukt jeg fikk av hendene.. :p Hehe. Kan ikke forstå at jeg har spist slikt selv!

Menmen, dette skal vi klare, hva? Jeg har hvertfall bestemt meg for at jeg ikke skal sprekke! Basta! ;)

Hevingen
17-04-11, 12:23
Jeg får vel stikke hodet inn hit. Da jeg begynte på lavkarbo i fjor veide jeg 106. På mitt tyngste har jeg vært oppe i 114. I vinter har jeg ikke vært flink og stod på ca 102 da jeg begynte igjen for en liten stund siden. Forrige uke veide jeg 100.6, tror jeg. Det har vært litt kaotisk veiing disse ukene. Men skal på vekta i morgen. Har slurvet en del denne uka. Så tviler på at jeg er under 0.1 tonn i morgen. Men det gjør ikke så mye.

Jeg ønsker dere alle lykke til i uka som kommer.

ekenna
17-04-11, 12:55
Lykke til du også, Hevingen! :) Du er nok under 0,1 tonn på null komma niks!

Hevingen
18-04-11, 11:43
Dagens veiing forteller meg at jeg blir her inne i alle fall en uke til :)

Lillemy71
18-04-11, 12:17
Åååå ! JanneM ! Sååå deilig !

Og tror dere ikke jeg var gått OPP en kilo, dah ! Det skyldes nok to heftige dager med Prosecco og desslike !

Pokkerrrr !!!!

Bare vann, ikke noe å bekymre seg over :D

Antoinette6
24-04-11, 23:08
Åssen går're ?

Jeg blir her nok en stund til, ja. De er så seige, de kiloene. Men om tre uker, kanskje ???

Håpet er lysegrønt !

ekenna
24-04-11, 23:54
Åssen går're ?

Joda, det går nå på et vis. Fikk mensen på torsdag, og kunne faktisk kjenne at jeg hadde en god del vann i kroppen! Så da veide jeg meg ikke på fredag, som er veiedagen. Håper på hvertfall litt nedgang til neste fredag da. :)

Antoinette6
25-04-11, 11:25
Jeg har også veiedag på fredag, ekenna ! Vi krysser fingre for hverandre !

ekenna
25-04-11, 13:55
Jeg har også veiedag på fredag, ekenna ! Vi krysser fingre for hverandre !

Jepps! :heia: Heier på oss!

Hvor mye er det som skal til før du er utav klubben da? :) Siden du regner med å kunne melde deg ut om 3 uker, muligens, er det forhåpentlig vis ikke så alt for mye EDIT: (står jo litt lengre bak i tråden. 2,2 eller mindre nå? ^^)? Jeg Har i overkant av 6 kg, så er jeg under 100, og jeg gleder meg SÅNN!! :D Merkelig å tenke på at da er jeg på samme størrelse som jeg var da jeg gikk på ungdomsskolen.:o

Hette
25-04-11, 18:40
Hei alle sammen! Eg melder meg inn og!

Eg begynte på 138,6, gjekk ned til 101,2, men har no gått opp igjen nokre kilo etter eit ekstremt stressande halvår...
Har ikkkje vert på vekta endå, det skal eg gjere i morgo... men rknar med eg ligger på rundt 105...

Lykke til alle saman!

Antoinette6
25-04-11, 19:20
Hurraaaa for deg, Hette, som tar tak i det ! :heia:

Jeg har ikke såååå mange igjen, ekenna. . . snaue to kilo, - men de sitter såååååå fast ! Gikk opp et halvt kilo i påsken, uvisst av hvilken grunn. . . Får satse på at det er kroppen som holder på vannet eller noe sånn. . .Æsj ! Nå gleder jeg meg litt til fredag og veiing. Da MÅ vi jo ha gått ned, tror du ikke ?

Jooooo ! Det tror vi på !

Snorkfroken76
26-04-11, 23:46
Jeg er rett under 115 nå. Skal ut av klubben før sommern er over!

Krysser fingrene for alle! :)

Antoinette6
26-04-11, 23:50
Nå har jeg spist en frøknekkebrød med uhorvelig mye smørrrr på ! Mmmmmm. . .

Men er nesten kvalm !

Fredag, here we come !

Stå på, snorkfroken. Det går helt sikkert veeeeldig bra for deg. Tror jeg. Når begynner liksom sommeren for deg ?

ekenna
26-04-11, 23:53

Jeg har ikke såååå mange igjen, ekenna. . . snaue to kilo, - men de sitter såååååå fast ! Gikk opp et halvt kilo i påsken, uvisst av hvilken grunn. . . Får satse på at det er kroppen som holder på vannet eller noe sånn. . .Æsj ! Nå gleder jeg meg litt til fredag og veiing. Da MÅ vi jo ha gått ned, tror du ikke ?

Joda, det tror vi på! :D Og om ikke, blir jeg ikke skuffet. Jeg har hatt jevn vektnedgang en lengre periode nå. Alle buksene mine er blitt for store!:confused: Kan godt vente 3 uker, til jeg får lønn, med å gå ned mer. :p Så får jeg kjøpt meg noen nye bukser! Hehe :) Neida, og om jeg skulle gå ned, så har jeg bare et påskudd for å bruke det nye, smekre beltet mitt mere ^^

Hevingen
27-04-11, 14:39
Jeg håper jeg er min siste uke her. Ikke for det at det ikke er hyggelig å lese her inne, men da kommer jeg jo under 100 :) Ligger rett rundt hundre akkurat. Noen hundre gram opp og ned i det siste. Men offisiell veiedag er søndag. Så den som lever får se. Påska utsatte dette litt. Men nå er jeg i gang igjen.

ekenna
29-04-11, 10:09

Fredag og veiedag! :D Hvordan går det med deg? :) (og alle andre) :p

I dag har jeg nådd mitt andre delmål! :heia: Minus 20 kg! :eek: Trodde aldri jeg skulle klare det, men jammen! Så nå er det bare 5 kg til jeg kan melde meg ut av 0,1 tonnsklubben. Fantastisk! ^^

GOD HELG alle vakre mennesker!

Cyan
29-04-11, 10:18
Jeg melder meg inn her jeg :o Jeg startet på 111.6 og nå er jeg 106.2. Jeg håper på å kunne forlate klubben om en 3 måneders tid :)

ekenna
29-04-11, 10:23
Jeg melder meg inn her jeg :o Jeg startet på 111.6 og nå er jeg 106.2. Jeg håper på å kunne forlate klubben om en 3 måneders tid :)

Velkommen i klubben! :) Ser du og jeg nesten veier det samme. Sist gang, før i dag, jeg veide meg (2 uker siden), veide jeg 106,3.

Lykke til med videre vektnedgang!

Liv
01-05-11, 10:29
Hei alle sammen:)

Surrer rundt her på forumet og leser om alle dere som er så flinke;)

Tenker at NÅR skal motivasjonen komme til meg igjen?

Vekta øker stadig, er vel rundt 105 nå, aldri vært så tung før:(

Gikk ned mange kilo, og hadde det strålende på LK for et par år siden, men falt av lasset som mange gjør, og gikk opp igjen fra 80 til nå 105 kg.

Og nå som mannen min også spiser lavkarbo, burde jeg jo hive meg rundt og være strålende fornøyd med støtte? merkelig hvorfor jeg ikke kan klare det!

Tenker meg ut på kjøkkenet for å prøve å lage meg noen LK pannekaker med stekt bacon til. Må jo prøve;)

Ha en fin søndag alle sammen!

Liv
01-05-11, 11:22
Ps.....de pannekakene ble driiiitgode:D

jeg og minsten spiste med god appetitt, med bacon til og øøøørlite jordbærsyltetøy;)

Laget de av 3 egg, ca 1 dl fløte, litt splenda, litt vanilje, litt bakemix, litt ......hva heter det nå igjen???

Kommer sikkert på det:D

gode var de iallfall;))))

Liv
01-05-11, 11:25
ps.....de pannekakene ble driiiitgode:d

jeg og minsten spiste med god appetitt, med bacon til og øøøørlite jordbærsyltetøy;)

laget de av 3 egg, ca 1 dl fløte, litt splenda, litt vanilje, litt bakemix, litt ......hva heter det nå igjen???

Kommer sikkert på det:d

gode var de iallfall;))))

fiberhusk:d:d:d

Hevingen
01-05-11, 11:37
Da melder jeg meg ut :D 98,1 i dag!! Så ønsker jeg dere alle lykke til mot deres mål og delmål

Prell
02-05-11, 07:40
Da melder jeg meg ut :D 98,1 i dag!! Så ønsker jeg dere alle lykke til mot deres mål og delmål

Gratulerer!

Ingenting jeg heller vil enn å melde meg ut her! Håper jeg får det til!

Antoinette6
02-05-11, 08:31
Så fantastisk, Hevingen ! GRATULERER !!! :heia:

Jeg håper jeg kommer etter snaaaaart. Snaue en kilo igjen . . .

Hevingen
02-05-11, 15:06
Stå på, Prell! :Heia:

Og, Antoinette6, jeg venter på utsiden ;)

Antoinette6
02-05-11, 23:22
Hyggelig, Hevingen. Jeg kommer. . . snaaaart ! :klem:

Cyan
04-05-11, 20:48
Gratulerer, Hevingen :heia:
Håper vi aldri ser deg igjen :lol:

Jeg er smittet av kamelsyken, så her har vekta vaket rundt det samme kiloet i et par-tre uker nå :nedfor:

Antoinette6
05-05-11, 09:32
Juhuuuu ! 700 gram ned denne uken ! Det er jeg veldig, veldig glad for !!!

Og hvor mye er det igjen før jeg kan melde meg ut ? 300 GRAM !!!

Det tar vel et par måneder, tenker jeg :lol:

Orker du vente på dét, Hevingen ?

Cyan
07-05-11, 10:09
Jeg går bare opp nå, jeg :( Men jeg har begynt å trene, er stressa og samler vann så det er nok bare derfor. Jeg lar vekta få seg en pause et par uker :)

Hurra :heia:

Antoinette6
09-05-11, 23:47
Jeg krysser alt jeg har (Ja, ikke bena, dah) :lol: for at jeg melder meg ut fredag morgen. Førstkommende. . .

nilmor
10-05-11, 11:33
Må si det er inspirerende for en trådstarter å lese alle innleggene her, det er jo så mange flinke folk!!

Lykke til alle sammen :)

Hevingen
10-05-11, 16:56

Og hvor mye er det igjen før jeg kan melde meg ut ? 300 GRAM !!!

Det tar vel et par måneder, tenker jeg :lol:

Orker du vente på dét, Hevingen ?
:meditere: :lesebok: Jeg holder meg opptatt mens jeg venter, men ser ut til at ventetiden blir mye kortere enn du trodde :D

Antoinette6
10-05-11, 20:52
Takk, Hevingen ! Jeg stoler nå fullt og fast på deg ! ( - og meg selv ) Sitter her og har lyst på krem med bær, men jeg lar det være !

Flink ? :ja:

Antoinette6
10-05-11, 20:53
Må si det er inspirerende for en trådstarter å lese alle innleggene her, det er jo så mange flinke folk!!

Lykke til alle sammen :)

nilmor ??? Jøss ! Så hyggelig å se deg ! :klem:

Hevingen
10-05-11, 22:16
Takk, Hevingen ! Jeg stoler nå fullt og fast på deg ! ( - og meg selv ) Sitter her og har lyst på krem med bær, men jeg lar det være !

Flink ? :ja:

Ikke bare flink, men også fantastisk, sterk, motstandsdyktig og flott! Så her er det bare å stå på :heia:

Kassiana
11-05-11, 00:22
Hei.

Jeg er ny her på forumet.
Jeg hører også til i 0,1-tonnsklubben (huff, det hørtes fælt ut!:rodme:)

Går jeg ned 4,3 kg er jeg utmeldt!
Har siden januar gått ned 15 kg, men pga 2 ukers sykehusopphold og påskekos stoppet vektnedgangen bitte litt, men nå er jeg i gang igjen for fullt!

Jeg er imponert over støtten man får her!!!!! :klem:
Makan til flotte mennesker skal man lete lenge etter, dere er fantastiske til å oppmuntre andre:heia:

Hevingen
11-05-11, 16:44
Velkommen inn i forumet! Jeg ønsker deg velkommen inn i klubben og, selv om jeg egentlig har meldt meg ut, og at det ikke alltid er så gøy å innrømme at man kvalifiserer til medlemskap. Men veldig hyggelige folk her, så vanskelig å forlate når du først har kommet :D

Antoinette6
11-05-11, 16:46
Det er så fint at du er her ennå, Hevingen. Du motiverer meg voldsomt, skal jeg si deg !

Takk for dét ! :klem:

Og velkommen til deg, Kassiana ! Måtte du bli her en kort stund ! :lol:

Hevingen
11-05-11, 20:43
Det er så fint at du er her ennå, Hevingen. Du motiverer meg voldsomt, skal jeg si deg !

Takk for dét ! :klem:

Og velkommen til deg, Kassiana ! Måtte du bli her en kort stund ! :lol:

Så koselig sagt :love:

Fint å titte innom nå, for jeg har så lyst på noe godteri. Men da må jeg nok belage meg på å returnere til klubben... Og jeg vil heller være gjest ;)

Biggirl
11-05-11, 23:45
Så mange flinke folk her!! :)

jeg er også ufrivillig medlem av 0,1 tonnsklubben, og vil gjerne melde meg ut i løpet av sommeren. Vekten viste i dag 112, 5 kg og det må tas tak. Jeg vil være slank, glad og kjøpe flotte klær. Leste lenger oppe i tråden om en som laget London-konto og sparer til klesshopping, det synes jeg var veldig smart. :D så vurderer å kopiere den ideen.

har laget amerikanske lapper i lavkarbo-vri og dermed er morgendagens frokost og lunsj i boks. :)

Pingvin
12-05-11, 12:29
Uff, var under 0,1 før jul, men sprakk så det holdt, og tilbake på 109 kg igjen..:hylgrine:
Så nå er det full skjerpings!!

Anos
12-05-11, 15:43
Jeg blir gærn! Synes det går så utrolig treigt, men i realiteten gjør det faktisk ikke det. Har spist lavkarbo i 2 mnd nå og har gått ned 11 kg! Siden påsken har jeg tatt av 4 kg :eek: Det er vel bare 2-3 uker siden påske så det skal jeg være godt fornøyd med. Ligger på 102,5 nå.. Nærmer seg!! :D Lykke til alle sammen

Antoinette6
12-05-11, 23:04
Så bra, Anos ! :heia:

Men man blir så lett utålmodig, ja.

Cyan
13-05-11, 09:31
Den oppadgående trenden har snudd, og statusen for de siste 2 ukene ble faktisk ned 800 gram :D 5.1 kilo igjen til jeg kan vinke farvel til dere :)

Antoinette6
13-05-11, 13:59
Kjære alle sammen, -

Det er med blandede følelser jeg nå forlater dere og kommer bare innom som gjest.

Er jeg glad for dét ?

JAAAAAAAAAAAAAA !

:heia: :heia: :heia: 99,2 :heia: :heia: :heia:

Stå på ! Dette går bare en vei, godtfolk ! Nedover !

Cyan
13-05-11, 15:34
Gratulerer! :heia:
Håper vi aldri ser deg igjen :lol: ;)

Kassiana
13-05-11, 17:53
Til Antoinette6

Gratulerer med utmeldingen!!! :heia::blomster::ja:

Håper jeg følger etter snart :)

Antoinette6
14-05-11, 22:33
Jeg sier som Hevingen sa til meg for en stund siden: "Jeg venter på dere like utenfor her"

Biggirl
15-05-11, 15:41
Gratulerer med utmeldingen Antoinette, og gratulerer så mye med tosifret! ;)

Jeg har hatt en bra helg kostholdsmessig og har til og med fått trimmet litt. :) så da håper jeg at tickeren kan justeres i løpet av neste uke, hehe.

Antoinette6
15-05-11, 15:45
Stå på, biggirl ! Det er så deilig utenfor her !

:klem:

Hevingen
15-05-11, 16:05
Jeg kan med glede ønske deg velkommen på utsiden Antoinette6 :cool:

Og med lettet hjerte se at jeg ikke måtte innom her som medlem igjen på tross av dårlige dager på slutten av uka. Så jeg tar heller noen visitter innom med lokkende ord for at dere skal ha noen å ekstra som hjelper på for å komme ut!

Stå på! Selv om flaggene skal heises på tirsdag, skal vekta gå ned for dere alle i uka!

Antoinette6
15-05-11, 16:39
Gode ord, Hevingen !

Og så er det så lyst og lett her ute ! Kom, kom !

Hevningen og jeg venter med et glass tørr champagne !

You go, girls !

Iversa31
16-05-11, 10:40
Melder meg inn her .... Er nybegynner som tidligere har sverget til lavkalorier, men har endret mening nå og har laaaaang vei å gå :( Trenger all den motivasjon jeg kan få!! Er inne i mitt første døgn på egenkomponert ketolyse for å teste ut dette ... Ønsker å se hvordan kroppen min reagerer på ketolyse :) Utrolig mange flinke mennesker her! Imponert :hearts:

Antoinette6
16-05-11, 10:42
Velkommen, Iversa31. Måtte oppholdet ditt her inne i denne tråden bli kort, men hyggelig !

Iversa31
16-05-11, 10:44
Velkommen, Iversa31. Måtte oppholdet ditt her inne i denne tråden bli kort, men hyggelig !

Tusen takk! :D Satser på det, selv om veien er lang!

Antoinette6
16-05-11, 10:46
Ja, veien er lang. Jeg vet. Men det går nedover om man bare ikke stopper å gå !

Vi leier hverandre her inne ! Et veldig fint sted å hente inspirasjon og glede !

Lykke til !

Iversa31
16-05-11, 10:52
Sant,så sant!! Virker som at dere støtter og motiverer hverandre kjempegodt her :D Jeg har tatt valget å avlyse min planlagte gastric bypass og heller forsøke på egen hånd! har til nå gått ned tilsammen 40 kg på 2 år, men har møtt vekt-veggen i det siste og prøver nå å oppnå en liten kick-start ;)

Antoinette6
16-05-11, 10:54
Sant,så sant!! Virker som at dere støtter og motiverer hverandre kjempegodt her :D Jeg har tatt valget å avlyse min planlagte gastric bypass og heller forsøke på egen hånd! har til nå gått ned tilsammen 40 kg på 2 år, men har møtt vekt-veggen i det siste og prøver nå å oppnå en liten kick-start ;)

Så bra !!! Gratulerer !!! :heia:

Her er det så mye bra å hente ! Oppskrifter, latter, inspirasjon og glede ! Om du skal lykkes med noe, så er dette forumet gull verdt ! For meg. Og mange andre.

Velkommen ! Lag deg en journal, - det er veldig hyggelig å få 'private' besøk, liksom.

:heia: til deg !!!

Cyan
16-05-11, 11:07
Velkommen, Iversa31 :blomster:

Iversa31
16-05-11, 11:10
Velkommen, Iversa31 :blomster:

Tusn takk!! :hearts:

nilmor
18-05-11, 15:21
Slenger meg med i velkomstkomiteen og ønsker deg en kort med hyggelig opphold Iversa :)

Antoinette6
18-05-11, 15:32
. . .og jeg hååååper ikke jeg må melde meg inn igjen på fredag ! :w00t:

Men vi står han av ! Dessuten ER det jo veldig hyggelig her, dah. Ikke det verste stedet man kan være, - forsåvidt :lol:

*bare på besøk, foreløpig*

Hevingen
19-05-11, 22:40

Som tidligere medlem ønsker jeg deg velkommen! Vi er en liten heiagjeng som sitter utenfor og heier :heia: Så flink som du har vært i to år så får du nok til dette. Du skal se at med denne nye dietten så kommer nok kick-starten til deg.

Iversa31
20-05-11, 10:55
Som tidligere medlem ønsker jeg deg velkommen! Vi er en liten heiagjeng som sitter utenfor og heier :heia: Så flink som du har vært i to år så får du nok til dette. Du skal se at med denne nye dietten så kommer nok kick-starten til deg.

Å så godt å vite at dere heier på meg :D Ja,jeg klapper meg på skuldra for den jobben jeg har klart iløpet av disse årene, også det å ta den avgjørelsen om å avlyse operasjonen... Men nå trenger jeg en kickstart og merker allerede at dette funker!! Tusen takk :D

Hevingen
20-05-11, 11:18
Veldig viktig med klapp på egen skulder og! :cool:

ekenna
20-05-11, 12:53
I dag er det fredag, og det vil si veiedag for min del. Da jeg gikk på vekten viste den 103,2 :O BARE 3,2 kilo igjen! Det er helt utrolig! :D

Hvordan går det med dere da folkens?

God helg til alle herlige mennesker her inne! :)

Cyan
20-05-11, 23:23
I dag er det fredag, og det vil si veiedag for min del. Da jeg gikk på vekten viste den 103,2 :O BARE 3,2 kilo igjen! Det er helt utrolig! :D

Hvordan går det med dere da folkens?

God helg til alle herlige mennesker her inne! :) Yay! :heia:

Her er det fortsatt 5 kilo igjen :rolleyes:

Anos
20-05-11, 23:55
Jeg blir gærn, vipper mellom 3-4 kg unna 100kg.

Nå har vekten stått stille denne mnd, aner ikke hva det kan være.
Kanskje jeg burde kutte ut pepsien? :( Drikker alt for mye nå, nesten 1,5l daglig.

Hevingen
21-05-11, 13:02
Stå på alle sammen! Dere gjør en fantastisk innsats for dere selv og kroppen deres :)

Antoinette6
21-05-11, 15:35
Hurraaaa for oss ! :heia: :heia: :heia:

Og jeg var jo liiiivredd for at lavkarbois - og-kake på 17. mai skulle gjøre at jeg rett og slett måtte søke om nytt medlemskap.

Men neida. Tror dere jaggu ikke jeg var 98,3, dah !!??? Nå kan jeg puste LITT ut og ikke være så redd, føler jeg. Men ikke sånn 'puste-og-tenke-at-det-ikke-er-no'-farlig-å-spise-høykarbo' nei !

I'll be in touch, guys !

Og vi trenger er større heiagjeng på utsiden her. Ikke sant, Hevningen ? Vi sitter like utafor her. Ikke langt unna !

Kom, kom ! Vi stiller med tørr sjampanje og nye, hårfine vekter !

Iversa31
22-05-11, 19:17
Hurraaaa for oss ! :heia: :heia: :heia:

Og jeg var jo liiiivredd for at lavkarbois - og-kake på 17. mai skulle gjøre at jeg rett og slett måtte søke om nytt medlemskap.

Men neida. Tror dere jaggu ikke jeg var 98,3, dah !!??? Nå kan jeg puste LITT ut og ikke være så redd, føler jeg. Men ikke sånn 'puste-og-tenke-at-det-ikke-er-no'-farlig-å-spise-høykarbo' nei !

I'll be in touch, guys !

Og vi trenger er større heiagjeng på utsiden her. Ikke sant, Hevningen ? Vi sitter like utafor her. Ikke langt unna !

Kom, kom ! Vi stiller med tørr sjampanje og nye, hårfine vekter !

HURRA førr deg!!! :heia:

Antoinette6
22-05-11, 20:04
Åh ! :love: takk, Iversa !

Og jaggu hurra for deg også ! :blomster:

Vi venter, som sagt, utafor !

Snorkfroken76
23-05-11, 10:30
17.1: 131,5 -startvekt
23.5: 111,3 :D - en vektklasse ned til fedme kl.2!
20 kilo ned og 11,4 kilo til jeg er under 100! Planen er å komme dit i juli/august:)

Edla
23-05-11, 12:40
Hei hopp!

Jeg håper at jeg kan melde meg ut av denne klubben før ferien begynner!

Ligger på 103,1 kg nå og har tatt av over 14kg på 2 måneder! :) Håper det fortsetter i samme takt nedover!

Og heiaheiaheia til alle dere andre og!

Cyan
23-05-11, 15:14
Kjempe flotte resultater til nå på dere :heia:

Selv håper jeg at jeg slipper å melde meg inn i 0.2 tonnsklubben etter de mengdene jeg spiste i helgen av semilovlig mat :_plystre:

ekenna
23-05-11, 16:45
Så flinke alle sammen er! Heier på dere, alle og en hver! ;)

Selv håper jeg at jeg slipper å melde meg inn i 0.2 tonnsklubben etter de mengdene jeg spiste i helgen av semilovlig mat :_plystre:

:stuart:

Du slår ikke meg. Jeg var ute på byen 5 av 7 dager i forrige uke! Og 4 av de 5 gangene drakk jeg høykarbo (ikke maten da, bare drikke (øl, ikke light-brus, vanlig redbull osv.) Og så ble jeg fristet av badevekten, selv om jeg ikke skulle veie meg før på fredag, nå nettopp. Og tro det eller ei, den viste 102,7 kg! :eek::D Men sånn er det når en ikke har vært ute på 9 måneder.

Og en ting til, i morgen skal jeg på DATE! :D Tihi

Antoinette6
23-05-11, 17:57
20 kilo ned og 11,4 kilo til jeg er under 100! Planen er å komme dit i juli/august:)

Åh ! GRATULERER, snorkfroken ! Er det ikke deilig !!! :heia:

Og vi sitter her og venter på deg ! Ikke stress !

Antoinette6
23-05-11, 17:57
Kjempe flotte resultater til nå på dere :heia:

:lol:

Antoinette6
23-05-11, 17:58
Så flinke alle sammen er! Heier på dere, alle og en hver! ;)

:stuart:

Du slår ikke meg. Jeg var ute på byen 5 av 7 dager i forrige uke! Og 4 av de 5 gangene drakk jeg høykarbo (ikke maten da, bare drikke (øl, ikke light-brus, vanlig redbull osv.) Og så ble jeg fristet av badevekten, selv om jeg ikke skulle veie meg før på fredag, nå nettopp. Og tro det eller ei, den viste 102,7 kg! :eek::D Men sånn er det når en ikke har vært ute på 9 måneder.

Og en ting til, i morgen skal jeg på DATE! :D Tihi

Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:

ekenna
23-05-11, 20:18
Sååå spennende ! :love:

Hold oss oppdatert, ekenna !!!

Vi venter på deg her utenfor ! :klem:

Jaaa! Gleder meg sånn :)

Skal holde dere oppdatert ja.

Jippi, gleder meg til den dagen jeg kan melde meg ut av klubben! Selv om jeg merker at jeg blir mer og mer fornøyd med meg selv, for hver dag som går! Herlig følelse å få livet tilbake, bit for bit. Heia lavkarbo! ;)

Snorkfroken76
23-05-11, 23:55
Tusen takk! Superkoselig med oppmuntring! :-)Åh ! GRATULERER, snorkfroken ! Er det ikke deilig !!! :heia:

Og vi sitter her og venter på deg ! Ikke stress !

Biggirl
24-05-11, 08:57
Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)

Antoinette6
25-05-11, 00:12
Heisann

Er så inspirert av dere alle he inne og den innsatsen og det gode humøret som preger tråden. får fortsatt hakeslepp når jeg ser flere med kjempestore nedganger!! :) får meg virkelig motivert. :D

trådde på vekten i dag, og det er akkurat 10 kg til jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben.. føles som en lang vei fortsatt men er vel bare å ta dag for dag, kilo for kilo..

ha en fin dag alle sammen. :)

Det beste rådet på hele forumet !

Vi står like utenfor og venter på deg !

:blomster:

Iversa31
25-05-11, 20:10
Jiiippi!!! Var på vekta i dag og har faktisk gått ned 3 kg på 6 dager!! Er rimelig fornøyd med meg selv :D

Cyan
25-05-11, 20:32
Jeg har faktisk gått ned 700 gramser de siste 2-3 ukene. Hurra :D Bare 300 gram til babykiloene er borte og 4.3 kilo til jeg er under 100 :)

Cyan
25-05-11, 20:33
Velkommen Biggirl :blomster:
Kjempebra jobba, Iversa :heia:

Er du på date enda, ekenna? ;)

Anos
25-05-11, 20:37
Så flinke dere er!! Jeg er kjempe imponert.

Jeg er sikker på at om ikke så alt for lenge kan vi alle melde oss ut av 0,1 klubben :D

Biggirl
25-05-11, 20:50
Takk for velkomsten, selv om jeg gleder meg til å komme på utsiden til Antoinett og de andre på tosifret. :)

er i ketose på andre dagen og håper på å snart komme under 110 kg.. i dag vippet vekten mellom 110 og 109,9..så det er neeesten. :)

har dere forresten sett den postordresiden www.onestopplus.no ?? mye fint der faktisk ;)

Cyan
26-05-11, 09:49
I morges veide jeg 103.9 kilo og jeg har nådd mitt første delmål: Babykiloene er endelig borte :heia: So long, hope I never see you again :D

Men snodige greier da: Har stått mer eller mindre stille på vekta i noen uker, selv om jeg tidvis har spist ganske lite (matlei.com :o). SÅ har jeg en skikkelig matorgie i helgen med bacongull, sjokkis, krem, bær, rømmedip, kemboporsjoner ... you name it ... Og så finner kroppen det for godt å slippe nesten 2 kilo i løpet av bare noen få dager. Veldig rart men også veldig moro :ja:

Antoinette6
26-05-11, 10:03
GRATTIS, Cyan !!!

Ja, noe mønster i dette er vanskelig å finne, syns jeg. Vi får ta det som det kommer !

Selv har jeg en sterk følelse av å ha lagt på meg igjen. . . Gudene vet hvorfor.

Ha en god dag, alle sammen !

Denna klubben er no' dritt ! :lol: På en måte, dah ! :lol:

ekenna
26-05-11, 15:41
Er du på date enda, ekenna? ;)

Tihi, neida. Nå eg jeg akkurat kommet hjem. (Vært på jobb i dag også da, men kjørte til jobben fra han i dag da...) ;) Daten gikk over all forventning, og vi har avtalt å møtes igjen. Når, vet jeg ikke enda, men ÅÅ så jeg gleder meg! :D ^^

Antoinette6
26-05-11, 17:26
Åh ! :love:

Takk for oppdatering, ekenna ! Fortsett med det ! :klem:

. . .og snart er du ute av klubben !

ekenna
27-05-11, 19:08
Åh ! :love:

Takk for oppdatering, ekenna ! Fortsett med det ! :klem:

. . .og snart er du ute av klubben !

Jo, bare hyggelig :)

Og ja, nå er det ikke lenge til. I dag er det jo fredag, og min faste veiedag. Da jeg gikk på vekten, fikk jeg sjokk! :eek:

Den viste nemlig 101,5! O hjelpe meg, for en herlig følelse jeg fikk! Og jeg som var sikker på at jeg hadde gått opp. (før jeg kjørte på jobb i går, hadde han laget frokost :love: Nystekte rundstykker og greier. Og jeg ville ikke være frekk, så jeg hadde meg et ;) )

Så da kunne jeg kjøpe meg bikini med god samvittighet i dag, og så bærer det til Spanien på mandag!

Cyan
27-05-11, 20:06
Åh, vektnedgang og vellykket date :heia:

Antoinette6
27-05-11, 20:08
Jo, bare hyggelig :)

Og ja, nå er det ikke lenge til. I dag er det jo fredag, og min faste veiedag. Da jeg gikk på vekten, fikk jeg sjokk! :eek:

Den viste nemlig 101,5! O hjelpe meg, for en herlig følelse jeg fikk! Og jeg som var sikker på at jeg hadde gått opp. (før jeg kjørte på jobb i går, hadde han laget frokost :love: Nystekte rundstykker og greier. Og jeg ville ikke være frekk, så jeg hadde meg et ;) )

Så da kunne jeg kjøpe meg bikini med god samvittighet i dag, og så bærer det til Spanien på mandag!

Hvah ??? MED date'n til Spanien ???

Så deiligdeiligdeilig, ekenna ! jeg hadde også gått ned 900 gram denne uka. Nå: 97,4

Nå er'u snart uuuute herfra og kan komme igjen som gjest ! DET er stas, det !

Klausen
28-05-11, 17:49
Hei...

Melder meg inn her jeg da...

På det meste var jeg oppe i 123.9 kg :eek:

Nå veier jeg ca. 117,8 kg...

Var hos legen på mandag og fikk diagnosen PSOC...

Har nå begynnt på ketolyse (Onsdag 120kg) og veildig fornøyd på at jeg allerede har gått ned 2,2 kg...

Men noe jeg lurer på! :rolleyes:

Hva spiser dere til mat?
Er helt ny og begynner og bli lei av egg!
Det spiser jeg hver dag, for det er det jeg hvet er bra.
Hva annet er godt til mat? :o

ekenna
29-05-11, 14:20
Hvah ??? MED date'n til Spanien ???

Så deiligdeiligdeilig, ekenna ! jeg hadde også gått ned 900 gram denne uka. Nå: 97,4

Nå er'u snart uuuute herfra og kan komme igjen som gjest ! DET er stas, det !

Hehe, neinei! Jeg og mamma skal reise og kose oss ;) Så nå er jeg spent på hvordan det går med maten i utlandet. Men kjenner jeg meg rett, går det bra. Har jeg først bestemt meg for å holde meg til noe, gjennomfører jeg det også! Gleder/gruer meg litt til å gå på vekten når jeg kommer hjem da.

ekenna
29-05-11, 14:25
og ja, det er ikke lenge til jeg kan melde meg ut nå! Gleder meg til å kunne komme på besøk bare ;) Her før helga var jeg på en klesbutikk og tenkte at jeg skulle kjøpe meg et par topper til jeg reiser. Bukser på den butikken var det ikke håp å finne, trodde jeg hvertfall. Men så så jeg en kjempefin bukse, som jeg bare måtte prøve. Holdt på å dette i bakken da jeg fikk den på meg uten problemer! :eek: Det er så herlig! ^^

Antoinette6
29-05-11, 23:19
Åh ! Det der er en såååå fantastisk opplevelse. Og så gir det ekstra motivasjon, tenker jeg, når du er på ferie. Slapp godt av, - det hjelper også.

Jeg prøvde bikinien min her om dagen, jeg. . . . :w00t:

Snorkfroken76
30-05-11, 10:58

30.5: 110,3kg - 110,5 til jeg er under 100!

Heier på dere alle!

Kathja
30-05-11, 13:09
Melder meg inn jeg også!

Startvekt 106 (tror jeg ) veid på fredag 104,4.
4,4 kilo til jeg er under 100!

Antoinette6
30-05-11, 16:24
Go, go, goooo ! :heia:

Jeg og Hevingen står fremdeles utenfor med iskald champagne ! Kom, kom !

Og her er kassevis ! Og lekker, lekker vinavkjøler i vakkert sølv og krystallstetteglass. Høye !

( - og stoooore ! ) :lol:

Klausen
30-05-11, 19:50
17 kg til jeg er under 100 kg... :)

Håper og klare dette i løpet av sommeren,:D må bare passe litt på når jeg er i Tyrkia i 1 uke. :rolleyes:

Tango
31-05-11, 12:36
Jeg bare MÅTTE melde meg inn i klubben, for her er det moro ser jeg! :D :D :D Ikke minst er det morsomt og motiverende at noen har meldt seg ut og står uttafor og heier. Gratulerer til dere! :_plystre:

Jeg hadde jo tenkt at det først og fremst var helsa mi jeg skulle fokusere på, men etter å ha lest innleggene deres, må jeg revurdere fokuset. Nå skal jeg bli tynnere også, ikke bare friskere! :ja: Jeg har til og med bestemt meg for å bli MUP-er! Jobber hardt med målsettingene. ;)

Antoinette6
31-05-11, 21:34
Velkommen, Tango, - ellerhvajegnåmener :lol:

Vi venter på utsida, - uansett hvor lang tid det tar !

Du aaaaner ikke hvor god sjampanjen er !!!

:full:

Spisestue
31-05-11, 21:37
Dette er den mest motiverende tråden jeg har sett. Jeg GLEDER meg sånn til å komme meg ut av denne klubben, og her ser jeg at det er mulig! :)

Antoinette6
31-05-11, 21:40
Ja, vet du !? Slik tenkte jeg også i begynnelsen. . . Er det muuuulig å komme ut av denne klubben, egentlig. . .

Og da var det Hevingen som motiverte meg noe voldsomt ! Og da tenkte jeg at det skal jaggu jeg også gjøre når jeg kom ut.

Og nå er jeg uuuuute ! (men er liiiiivredd for å gå opp igjen da, slik at jeg må melde meg INN igjen ! )

Men NEI !!! Jeg skal være UTE av denne dumme (!!!) klubben.

Men gjett om jeg skal komme på besøk, da, Spisestue !

Morsomt nick, forresten ! :klem: til deg !

You go, girl !

Tango
31-05-11, 21:48
Velkommen, Tango, - ellerhvajegnåmener :lol:

Vi venter på utsida, - uansett hvor lang tid det tar !

Du aaaaner ikke hvor god sjampanjen er !!!

:full:

Tusen takk! Jeg har langsiktige mål, men når jeg leser innleggene her, ser jeg at det i alle fall er håp. Lurer på om jeg skal begynne å blogge også. :confused:

Gleder meg veldig til å smake sjampanjen. :spent: Klarer nesten ikke å vente. . .

Antoinette6
31-05-11, 21:56
Jaaa ! Lag deg en journal ! Utrolig hyggelig og motiverende !

*anbefales på det varmeste*

Og :klem: til deg, Tango !

Tango
31-05-11, 22:25
Takk for oppmuntringen Antoinette6! Klem til deg også :klem: Tror jeg hiver meg rundt i morgen den dag. I kveld har jeg nok med å lese alle morsomme innlegg. :D :D :D Makan til gjeng!:stortsmil

Antoinette6
31-05-11, 22:50
Takk for oppmuntringen Antoinette6! Klem til deg også :klem: Tror jeg hiver meg rundt i morgen den dag. I kveld har jeg nok med å lese alle morsomme innlegg. :D :D :D Makan til gjeng!:stortsmil

Nemlig ! Du vil stooortrives !

Klausen
01-06-11, 09:50
Da er det en uke siden jeg startet på ketolyse:D Og nå har jeg gått ned 5kg allerede :rolleyes::p

lille_trille
01-06-11, 10:04
Woooow. Bra jobba. Stå på :heia:

Cyan
01-06-11, 11:07
Flinkinger!
Jeg har gått opp litt igjen, men jeg leker struts og stikker hodet i sanden og later som om jeg fortsatt har kvittet meg med alt babyfettet :_plystre:

Antoinette6
01-06-11, 15:54
Strutser er fine dyr, - sånn av og til, i hvert fall, Cyan !

Ny uke, nye muligheter ! :klem:

Cyan
01-06-11, 15:58
Det er veldig typisk meg da, går opp en uke så ned neste uke uten noen åpenbare forklaringer. Det er bare sånn kroppen min er, og jeg har slått meg til ro med at jeg kommer til å bruke veldig lang tid på å gå ned disse kiloene :)

Antoinette6
01-06-11, 16:01
Heldigvis har vi gooood tid ! :klem:

Men kjedelig er'e, åkkesom . . .

Tango
02-06-11, 10:45
Heldigvis har vi gooood tid ! :klem:

Men kjedelig er'e, åkkesom . . .

Kjedelig? Vekta ja, men så lenge du driver å surfer rundt her, er'e ikke kjedelig lenger ;) :D

Antoinette6
02-06-11, 14:06
Nei, ikke sant ? Og nå er det fredag snart og veiedag for meg. Jeg gruer. . .Har en sterk følelse av å ha gått OPP ! :w00t:

Kathja
03-06-11, 12:28
fredag = veiedag

var 106 da jeg started, gikk ned til 104.4 forrige fredag

i dag 102.9 Jippiiiiiiiii vekttap 3.1kg

På vei ut av klubben om dette holder! GO' Fredag folkens

Spisestue
03-06-11, 20:53
Så bra, Kathja! :)

Cyan
03-06-11, 21:38
Kjempebra, Kathja!

Klausen
04-06-11, 09:31
Så bra :D

Da krysser vi fingrende for deg;) Og SATSER på at du er ute av klubben neste fredag :rolleyes::):D

lille_trille
04-06-11, 09:47
Da melder jeg meg herved ut av denne tråden. Lykke til alle sammen :heia: :heia:

mrs kishty
04-06-11, 10:46
Melder meg inn i denne klubben som jeg håper jeg skal melde meg ut av igjen snart hehe :)

Cyan
04-06-11, 11:11
Gratulerer kjempemasse lille trille :heia: Såh! På hue og ræva ut med deg, men håper du kommer inn på besøk en gang i blant :)

Spisestue
04-06-11, 13:01
Gratulerer, lille Trille! :D

Anos
04-06-11, 13:51
Gratulerer lille trille! :D
For en herlig følelse det må være.

Nå går endelig vekten min nedover.
På litt under en uke har jeg tatt av 3kg,
ved bare å gjøre noen små endringer i kostholdet!
Nååå er jeg bare 1 kg vekke fra å kunne melde meg ut av 0,1 klubben!!
Kan ikke tro det.. Det er ca 6 år siden jeg har veid under 100kg :o

Klausen
05-06-11, 10:18
Gratulerer lille trille :D

Har nå gått ned 8,1 kg siden onsdag 25. Mai...

Har 12kg igjen så er jeg under 100 kg :):p:rolleyes::cool::eek:

Cyan
05-06-11, 12:47
Anos og Klausen: Wow! Kjempebra!

Og så glemte jeg jo å ønske mrs kishty velkommen :blomster: Håper oppholdet ditt blir hyggelig, men kort :)

GretheH
05-06-11, 23:17
Næh, en klubb for slike som meg? Håper jeg får melde meg inn, selv om jeg ikke har tenkt å være med noe lenge. :P

mrs kishty
06-06-11, 00:05
Takk skal du ha Cyan. Velkommen i klubben Grethe :)

Anos
06-06-11, 00:43
Velkommen, velkommen :)

nilmor
06-06-11, 01:09
Oppdatering fra trådstarteren som besøker nettstedet frekvent om dagen.
Jeg ser nå lyset i tunnelen og har kun 3 kg med medlemsskap igjen.

Cyan
06-06-11, 09:53
Velkommen gretheH

GretheH
06-06-11, 10:24
Takk og takk. :smile:
I går hadde jeg 2,4 kilo igjen....men i dag er det 3,4 kilo igjen. MEN veiedagen min er i morgen! hihihi Full skjerpings her med veiinga! Nå skal jeg prøve å holde meg til tirsdagene selv om det frister å lurtitte. :geip:

Nnem
06-06-11, 12:03
Har ikke vært så aktiv i denne tråden da det er maaange kilo igjen før jeg kan melde meg ut, men vil bare ai at dere ALLE er kjempe flinke.
Stå på videre:)

bærrgen
06-06-11, 12:04
Jeg er med, har en laaaaang vei å gå :( Men satser på å bli litt mer aktiv her inne og ta i bruk all den inspirasjonen som finnes her :D

Antoinette6
07-06-11, 00:00
nilmor !!! Så braaaa ! :blomster:

Her går det treeeeeegt. . . .

Cyan
07-06-11, 09:59
Jeg går bare opp og ned den samme kiloen for tiden jeg. Venter tålmodig på neste nedrykk :rolleyes: Gud så lei jeg er av å ha en kropp som på død og liv skal tviholde på hver en minste lille kilo, men det er vel forbannelsen for oss med kraftig glukoseintoleranse ...

Antoinette6
07-06-11, 10:06
Ja, det ER en prøvelse, Cyan !

Men jeg syns du har en sånn fin signatur ! Jeg tenker på den når jeg syns det går snegleseint !

Og du aner ikke hvor deilig det er her ute ! :blomster: :blomster: :blomster:

Og disse platåene kan vare lenge, sies det. . .men plustelig !

Cyan
07-06-11, 10:17
Og disse platåene kan vare lenge, sies det. . .men plustelig ! Mitt forrige platå varte i nesten 4 måneder før det begynte å krype oppover igjen og jeg la på meg nesten alle de 15-20 kiloene jeg hadde slitt i over et år for å kvitte meg med. Det var da jeg oppsøkte Fedonklinikken og fikk konstatert insulinresistens ... Så ble jeg gravid og etter det gikk det jo bare opp :o Men den gang levde jeg på streng Fedon, nå lever jeg ketogent og satser på at det i hvert fall ikke skal gå oppover igjen. Et langvarig platå skal jeg alltids klare å takle, men det hadde jo vært koselig om det platået kunne vente til jeg var under hundre i hvert fall ;)

Antoinette6
07-06-11, 10:34
Ja, ikke sant ? Nå KAN jeg 'trives' LITT fordi jeg akkurat er under hundre. . .

Men jeg er liiiiivredd for å gå opp igjen !!! Og jeg har diabetes 1

*sukker*

Cyan
07-06-11, 10:57
Må du ta insulin da, eller klarer du deg uten når du lever lavkarbisk?
Jeg er svært nærme diabetes 2 grensa, så nærme at jeg sier til de rundt meg at jeg har det (litt enklere enn å forklare om insulinresistens og sånt). Hadde ved siste måling en to-timerverdi på 10.9 og grensa går på 11.1 for diabetes 2, fastende blodsukker på 6.7 (selv med lavkarbo). Jeg er livredd for å få fullt utviklet diabetes :o

GretheH
07-06-11, 14:07
Jeg var HELDIGVIS under grensa for diabetes på langtidsblodsukkeret, men de kunne ikke ta glukose-testen på meg i og med at jeg er operert gastric bypass. (Sirupen ville ha gjort meg skikkelig syk) Men etter som jeg reagerte såpass mye på karbohydrater så sa de jeg var på grensen.... Har desverre en lege som ikke sier mere enn absolutt nødvendig, så jeg har måttet lese meg til resten.

Men nå etter 2 mnd på lavkarbo så trenger jeg ikke drikke vann om natta med påfølgende dotur, jeg har ikke de samme oppturene og nedturene som før, jeg synes sår gror fortere (!!!!) og angsten har blitt bedre.:stortsmil

Ser etter veiinga i dag at jeg nok blir i klubben noen uker til. (3,4 kilo igjen) Men etter å ha vært tresiffret i 12 år, unntatt en pause på 2 mnd da jeg var 99,5, så greier jeg vel noen uker til. :kadetgaar

Antoinette6
07-06-11, 14:22
Jeg må ta insulin, ja, - i og med at jeg ikke produserer noe selv, men jeg har mer enn halvert dosene. Det er deilig. Av og til trenger jeg ikke ta hurtigvirkende før måltider. Da blir jeg veldig gklad.

Men jeg lurer jo litt på om jeg kommer til å stoppe eller gå veeeeeeldig sakte ned pga av denne diabetesen, da. Men jeg HAR gått ned over ti kilo, ser dere. Siden 7. mars, - så så langt er jeg fornøyd. . . .

Uansett: Lavkarbo ER godt for diabetikere, enten det nå er 1 eller 2.

Stå på, damer. Jeg venter fremdeles på utsiden med iskald champagne i høye glass !

Og deilige luksussolsenger !

GretheH
08-06-11, 11:31
Oooo luksussolsenger!!! Håper de står langt sør i landet for her oppe er det mere behov for paraply for tiden. Men champis går vel uansett vær?

Kathja
08-06-11, 15:07
var på vekta i dag enda det ikke er veiedag,meen jeg er så nyskjerrig!

er nå 102.4 hele 0,5kg ned siden fredag! Jippi!

ÅÅÅ luksus solsenger? vil ha!

ekenna
12-06-11, 18:01
Stå på, damer. Jeg venter fremdeles på utsiden med iskald champagne i høye glass !

Og deilige luksussolsenger !

I dag da jeg endelig kom meg på vekten, etter å ha vært livredd for å veie meg etter turen til Spania, begynte jeg faktisk å gråte!! :hylgrine: Ikke av sinne eller at jeg var trist, men for at jeg er så forbanna glad! Den viste nemlig 99,7 kg! Noe jeg ikke har sett på vekten siden jeg gikk på ungdomsskolen! Så da har jeg nådd hele 3 mål i dag, nemlig; det målet å se et tosifret tall på vekten, målet å ta av 25 kg OG St. Hansmålet som var på 5 kg.

Så nå legger jeg meg i solsenga og nipper til champangen, for det mener jeg at jeg har gjordt meg fortjent til! ^^ Men jeg vil enda ikke, sånt offisielt, melde meg ut av klubben da. Ikke før 100-tallet ligger litt mer på avstand. ;)

Ha en heidundrandes pinse alle sammen! Og gled dere til champisen, for den var god! :D

Spisestue
12-06-11, 20:24
ekenna: fantastisk bra! :)

Spisestue
12-06-11, 20:30
Jeg har fullført min første uke, men var bortreist på veiedagen (i dag) så fikk ikke veid meg i morges. Jeg veide meg fredag morgen for å ha noe å sammenligne med, og tar ukens veiing i morgen tidlig.

Jeg går på Eurodietten fase 1 , men har måttet ty til vanlig mat i helgen. Det har gått strålende, jeg har lett kuttet ut det jeg ikke skal ha på tallerkenen og har tenkt nøye på mengden. Helt kontroll blir det jo ikke, så jeg var spent da jeg gikk på vekta nå i kveld.

200 gram mindre enn fredag og tilsammen - 4.7 kg første uken. :)
Det betyr at jeg er 38% på vei til målet om å komme under 100.

Edit: morgenveiingen i dag viste -5.5 kg og 44% på vei til målet om å komme under 100.:D

Snorkfroken76
13-06-11, 10:00
6.6: 110,9
13.6: 111,4 :mad:

To uker med fest og seminar og i det hele tatt... Nå er det skjerpings! Kun ren mat. Nå vil jeg under 100!

Tango
13-06-11, 22:39
Gratulerer Ekenna! Det var jo kjempeflott! :D Jeg tenker dere koser dere der ute med champanje i høye glass og luksussolsenger. Men pass dere for å smake for mye på den sjampanjen, da. Dere må spare litt til oss som prøver å komme halsende etter. Bare vent, det kommer til å bli et heidundrende kalas når vi samles der ute! :full::full::full:

Men de solsengene kan dere bare ligge i så lenge. Godt å hvile etter innsatsen! ;)

Antoinette6
14-06-11, 20:27
Guuuuud, så deilig å se deg, ekenna !!! Og så DEN gode champagnen, ikke sant ? Og hva syns du om de flotte servitørene som svinser rundt her i leopardlendekleder ? Snasne ? Ja, jøss ! :sikle:

Nå kommer jaggu de innleide massørene også ! Dæven !!!

Du trenger ikke være redd, Tango. Her står kassevis med god champagne på kjølerommet. Og det kommer stadig noe nytt. Massørene er det siste som har ankommet !

Kom, kom !!!

ekenna
14-06-11, 20:39
Guuuuud, så deilig å se deg, ekenna !!! Og så DEN gode champagnen, ikke sant ? Og hva syns du om de flotte servitørene som svinser rundt her i leopardlendekleder ? Snasne ? Ja, jøss ! :sikle:

Nå kommer jaggu de innleide massørene også ! Dæven !!!

Du trenger ikke være redd, Tango. Her står kassevis med god champagne på kjølerommet. Og det kommer stadig noe nytt. Massørene er det siste som har ankommet !

Kom, kom !!!

Haha, du er helt herlig Antoinette6! Jo, vet du hva, de er så absolutt snasne! ;) Og den massasjen er verdt å kjempe for, så stå på alle sammen! Ikke minst den champagnen, gud så godt. :D

Nei, nå tror jeg at jeg tar en tur bort til jacuzzien. Noen som blir med? ;)

Antoinette6
14-06-11, 21:04
Jeg kommer, jeg, - mens vi venter på de andre !

:love: to all, - and welcome !!!

(her går'e i engelsk, da. De snakker ikke norsk, disse massørene. Men vi bruker kroppsspråk også, altså) :D

Biola
14-06-11, 22:00
Hei!

Sniker meg inn her, jeg, og håper på et hyggelig medlemsskap her, men ikke så aaalt for lenge. Selv om jeg regner med å bli en god stund, da jeg har endel kilo å ta av før jeg kan melde meg ut igjen.;) Har lest litt rundt på forumet igjen (vært innom med Eurodiett tidligere, men prøver nå på lavkarbo/ketolyse) og finner så mye inspirasjon! Og håper på å finne enda mer inspirasjon her. Godt å vite at det er noen som følger med på opp- og nedturer. (Satser mest på nedturer, jeg, i alle fall når det gjelder tallene på vekta. :D

Antoinette6
14-06-11, 22:01
Velkommen, Biola. Ekenna og jeg står like utenfor her og venter, som du ser !

Biola
14-06-11, 22:12
Ja, jeg ser dere der ute, og jeg gleder meg til å komme ut til dere! Det blir nok en stund til, men bare vent!!:cool:

Antoinette6
14-06-11, 22:14
Vi venter ! Og vi er bare LIKE utenfor, skjønner du. IKKE langt borte, liksom ! :lol:

Kathja
17-06-11, 16:54
veiedag ja... Var syk i forrige uke og regnet ikke med å ha gått ned noe. Jeg *kremt* kosa meg litt ...... var jo syk

Men veide 101.8 idag ! Legen min har notert ned startvekten min og jeg veide faktisk 108 ikke 106.Såå Jeg har gått ned 6,2 kg!!

1.8kg igjen før jeg kan melde meg ut ;)

ekenna
17-06-11, 17:12
Biola: Velkommen skal du være! lykke til, og håper ditt medlemskap blir kjekt, men kort! :)

Kathja: Så fantastisk flink du er! 1,8 kg er jo ingenting, så vi sees jo snart. Jeg og Antoniette6 står utenfor og venter vet dere ;)

Jeg har også veiedag i dag, og kan med glede endelig våge å melde meg ut, offisielt også, av 0,1 tonns klubben, for i dag viste vekten 98,7! :D Det hadde jeg ikke trodd, jeg hadde faktisk forventet å måtte melde meg inn igjen i dag. :p

Antoinette6
18-06-11, 01:54
Åh ! Er ikke det en skummel følelse, ekenna !?? Jeg husker det så godt . . . Og jeg er pokker ikke trygg ennå, jeg. Pinsehelgen gikk uten de helt store utskeielser (bare et par spiseskjeer lapskaus, faktisk) men myyyyye alkohol. Og da jeg veide meg i dag var jeg altså 97,6. Ikke såååå kult. Men jeg tror jeg er kommet til et platå, - og det skal jeg sørge for at skal være UNDER HUNDRE, ja. :ja:

Jeeeez ! Vi skal IKKE inn i denne klubben igjen, ekenna ! Ikke sant!!??? :w00t:

Vi skal bare stå utenfor her og vente på dere. Og heie på dere ! :heia: og fortelle at det går an ! Og hvor deilig det er her ute.

Nå tror jeg jaggu en av oppvarterne her kom med norske jordbær og fløte ! I høye dessertglass av krystall. Fem jordbær og en god dæsj med kremfløte ! Og litt sukrin.

Mmmmmm ! Gled dere, alle ! :sikle:

:heia: og :klem: til hver i sær !

GretheH
18-06-11, 11:37
Det er såååå spennende her. Synes jeg skimter utkastelsespapirene i det fjerne! :w00t:

Bare vekta mi begynner å oppføre seg nå så.. For slik som den gjør nå så stoler jeg ikke på den! Fra tirsdag til torsdag gikk jeg ned 1,7 kilo!?!?!? Og fra torsdag til lørdag har jeg gått ned 0,5!!!
Ikke søttan om jeg stoler på denne vektnedgangen før ut i neste uke. :geip:

Men akkurat nå så har jeg BARE 1,2 kilo igjen før jeg blir kastet ut av klubben!:stortsmil

Kathja
18-06-11, 13:49
Jordbær? SUKK!!!

Spisestue
19-06-11, 10:52
Jordbær? SUKK!!!

Sukker med, men neste år har jeg sjansen igjen. ;)
Skal ikke innføre frukt før tidligst i september, jeg gleder meg.:)

Kjempebra, ekenna og GreteH! :applaus:

Jeg hadde 2. veiedag i dag, ned 1.3 kg til. :D
Det betyr at jeg er 54% på vei til målet om å komme under 100!

ekenna
20-06-11, 09:57
Åh ! Er ikke det en skummel følelse, ekenna !?? Jeg husker det så godt . . . Og jeg er pokker ikke trygg ennå, jeg. Pinsehelgen gikk uten de helt store utskeielser (bare et par spiseskjeer lapskaus, faktisk) men myyyyye alkohol. Og da jeg veide meg i dag var jeg altså 97,6. Ikke såååå kult. Men jeg tror jeg er kommet til et platå, - og det skal jeg sørge for at skal være UNDER HUNDRE, ja. :ja:

Jeeeez ! Vi skal IKKE inn i denne klubben igjen, ekenna ! Ikke sant!!??? :w00t:

Vi skal bare stå utenfor her og vente på dere. Og heie på dere ! :heia: og fortelle at det går an ! Og hvor deilig det er her ute.

Nå tror jeg jaggu en av oppvarterne her kom med norske jordbær og fløte ! I høye dessertglass av krystall. Fem jordbær og en god dæsj med kremfløte ! Og litt sukrin.

Mmmmmm ! Gled dere, alle ! :sikle:

:heia: og :klem: til hver i sær !

Den er grusom! Men vi skal ikke inn i den klubben igjen, det skal være visst!

Mmm, jordbær og krem ^^

Antoinette6
21-06-11, 09:56
Fantastisk, damer ! Stå på !

Jeg har veiedag på fredag og har en sterk følelse av at jeg ikke har gått noe særlig ned. . . . Men inn i klubben igjen ? NOPE !!!

*like utenfor*

GretheH
21-06-11, 12:13
Har bare 1,2 kilo igjen nå!
Så jeg har et ørlite håp om at den norske jordbæra og utmeldelsen kan komme samtidig. :kul:
(bor så langt nord at her er jordbæra sein):geip:

MEN torsdag til lørdag så går jeg fra ketolyse til lavkarbo i og med at jeg skal nedover til tigerstaden og høre musikk. Skal feire 11 års bryllupsdag også....så da blir det i hvert fall en urbankaffe om ikke to. hihi

Cyan
21-06-11, 16:30
Jeg blir her en stund til, jeg. Har hatt en aldri så liten (host ... stor) sprekk på en firedagers miniferie. Og vi snakker ikke en liksomsprekk med litt for mye bacongull. Vi snakker megakarbonanza med ostepop, øl, ris, sjokolade, noen brødblingser, pizza ... you name it :eek: Jeg skulle egentlig bare ha en liten neve ostepop siden det jo var ferie og jeg likevel ikke var i ketose ved det tidspunktet (bevisst valg for å kunne ha litt flere alternativer på ferie), men suget ble bare helt enormt og jeg mistet alle hemninger. Dårlig ble jeg også og noe så inni gamperæva oppblåst og full av vann. Hoho, sånn kan det gå :lol:

Men nå er jeg i hvert fall tilbake på Skaldemannish kosthold igjen, og vekta skal få seg en aldri så liten pause :p

:liste:

Antoinette6
22-06-11, 00:02
GRATTIS med Skaldemannish, Cyan ! :heia:

ALT er så greit bare an kommer inn på sporet igjen, - og her er du jo !

DET står det respekt av ! :klem: til deg !

Tulla1966
22-06-11, 13:05
Melder meg inn her for en liten stund :). Dagens vekt viser 108,3 kg.
Har gått ned 6,3 kg siden starten 24.05.11, så under 100 blir det nok i løpet av sommeren.:D

Vidundra
22-06-11, 14:23
Denne klubben passer nok fint for meg og mine 120 "følgesvenner". Enn så lenge. Delmålet mitt samsvarer tilfeldigvis med grensa for å melde seg ut herfra, så får man håpe at jeg ikke blir her stort lenger enn et halvårs tid.

Gratulerer til dere som allerede har meldt dere ut (hold dere der!), og lykke til til alle oss andre! :)

Cyan
22-06-11, 15:34
Velkommen til dere begge :blomster:
Jeg blir nok følgesvenn med dere en god stund, jeg, selv om jeg "bare" har rundt 4 kilo igjen til jeg er under. Jeg er en av de som går ekstremt sakte ned i vekt, og det hjelper jo ikke på med 4 dagers karbonanza heller. Er sikkert 2-3-4 kilo ekstra etter den da, men det får jeg aldri vite for nå er vekta forvist til skapet inntil videre :p

Tango
23-06-11, 14:29
Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer med mye god mat og fine opplevelser! Nå blir jeg fraværende i 4 uker, uten veiing og forum. :nedfor: Får prøve å holde humøret oppe likevel. Det er jo tross alt sommer! ;)

Og så håper jeg selvsagt at flere av dere har kommet dere ut av denne klubben i løpet av sommeren. De skryter fælt av alt det deilige som venter utenfor. :full: JEG har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt igjen, men jeg skal dit jeg også!

Gleder meg til å treffe dere igjen i slutten av juli! Eller kanskje jeg blir helt aleine her????? :utenutryk Både håper og ikke håper det......

http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002020B.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p=%7B86B52FAF-8CE9-11E0-BE04-001DD9E65356%7D)

Cyan
23-06-11, 14:57
Du blir garantert ikke alene. Jeg er nok her fortsatt da ;)
Sneik meg på vekta i dag, og det var 1 kilo over minstenotering. Syns ikke det var så ille, tross alt, men jeg skal jo helst nedover da :p

God ferie, Tango!

Vidundra
23-06-11, 15:33
Ingen fare for å være alene når du kommer tilbake, Tango! Jeg skal nok ingen steder med det første; jeg har jo bare nettopp begynt. ;)

Ha en riktig god ferie, og velkommen tilbake om en måned! :)

Tango
23-06-11, 15:48
Du blir garantert ikke alene. Jeg er nok her fortsatt da ;)
Sneik meg på vekta i dag, og det var 1 kilo over minstenotering. Syns ikke det var så ille, tross alt, men jeg skal jo helst nedover da :p

God ferie, Tango!

Det var da sørgelige greier, :nedfor: men hvis dette bare var ei snikveiing, KAN det jo hende det bare var en midlertidig fiasko før den egentlige veiedagen. Men du klarer brasene, helt sikkert!

Ingen fare for å være alene når du kommer tilbake, Tango! Jeg skal nok ingen steder med det første; jeg har jo bare nettopp begynt. ;)

Ha en riktig god ferie, og velkommen tilbake om en måned! :)

Tusen takk for hilsen til dere begge! Jeg må snike meg innom her mens jeg har sjansen. Reiser ikke før i morgen ettermiddag, men pakking, pakking og pakking krever sin kvinne - og min mann. :D