View Full Version : Togtråden!
Antoinette6
18-07-11, 14:31
Det betyr at jeg avventer softisen.
POKKER også, ass' !
:lol:
Jeg er for tiden i ventevognen. Kommer tilbake 1 aug. Måtte ha en liten pause fra lavkarbo.
Antoinette6
18-07-11, 14:42
Men godt at du stikker innom, Nnem !
Nyt pausen din og slapp godt av ! :klem:
Ååååå, jeg som har såååå lyst på softice, men tålte dårlig to skjeer, så bør nok holde meg unna... Tror det blir forbud mot softice på resten av familien så lenge jeg er i nærheten.
Har stort sett vært flink i ferien, litt mer karber enn normalt tenker jeg, og skeiet ut med et mini-kakestykke på Tusenfryd lørdag, men er ganske fornøyd ellers.
Jeg er skikkelig motivert nå :heia:
Jeg er så sint at jeg sprekker snart. Sambo har tydeligvis mensen eller noe, for han er så sint på alle og gjør ting surt med vilje. Skulle ha flyttet ut tvert hadde det ikke vært for ungen. Nå har han sperret det meste av Internett tilgang for bare meg, hans pc kan man bruke alt på.. Så nå er jeg sperret ut av forumet fordi han har en dårlig dag. Ikke har vi kranglet og jeg har ikke skyld i noe.. Sitter på mobilen med 3G nettverket nå. Så da blir det tydeligvis lite å høre fra meg framover. Bortskjemte drittunge er hva han er.
Kom deg ut, Regret. Ungen er ikke tjent med en slik far uansett. Du skal ha det bra du også.
Du får støtte når du bor alene med et barn.
Kom deg ut, Regret. Ungen er ikke tjent med en slik far uansett. Du skal ha det bra du også.
Du får støtte når du bor alene med et barn.
JA! Helt enig med Ignite her! Ta med deg barnet og reis til venner eller familie. Sett noen grenser Regret! JA, jeg vet det er tøft, men faen heller da, slikt skal du ikke ha det.. Du bestemmer jo over ditt eget liv.. Ungen har iallefall ikke godt av at foreldrene har det sånn.-.
Antoinette6
18-07-11, 18:42
Stemmer i med de to siste talere her !
Kom deg ut ! Det blir ikke bedre, skjønner du.
*hilsen gammel dame*
Veldig enig med Ignite! Kom deg ut!
Enig med de over her ja :ja:
Hadde ikke funnet meg i sånt!
Enig med alle over her... Kom deg ut... Ingen trenger og ha det sånn. Da får dere det mye bedre alene uten han.. :klem:
grotingeling
19-07-11, 07:33
Kjære Regret, du må tenke på deg selv først i denne situasjonen. :klem:
Ungen har det best når du har det bra, og ut fra både dette og andre innlegg så virker det som om du ikke har det bra i dette forholdet.
Antoinette6
19-07-11, 10:13
Ja, - man må tenke, som Tingeling sier. På fremtiden. Og på baarnet. Og første og fremst på seg selv. INGEN får det bra om DU ikke har det bra.
Men vi kjører videre !
Tuuuut !
halkatlala
19-07-11, 10:19
jeg er også enig. ta med deg ungen å dra.
halkatlala
19-07-11, 10:23
ikke gjør som meg. jeg trodde at alt skulle bli bra snat i 7 år før jeg innså at det ikke kom til å forandre seg. det var ikke lett, men det var veldig godt når jeg endelig tok meg med ungene og dro.
Antoinette6
19-07-11, 10:32
Jeg holdt på i over 12 år . . . .
grotingeling
19-07-11, 11:27
Tuuuuuuut - her går det unna i svingene, men heldigvis holder jeg meg på skinnene :lol:
Seriøst; etter snart 2 uker med et til tider nesten uutholdelig søtsug, føles det som en kjempeseier at jeg faktisk ikke har spist en eneste sjokoladebit eller annet "snop".
Kjøpt JA, men ikke spist :visemuskl
Tror nok tantebesøket som kommer denne uka er mye av grunnen, men også det at jeg har vært litt sløv med fettinntaket.
Så i dag har jeg kastet meg på Udo's og Cocosa-trenden, 15ml av hver før frokost :cool:
Uvant, men ikke værre enn at det går greit.
Nå er det snart tid for lunch-vogna, og da står pannekaker (1egg+1ss fløte pr pannekake) med fårepølse og ost på planen - sært men godt :D
Antoinette6
19-07-11, 11:39
Sære Tingeling ! :lol:
*kobler på en Udo's og Cocosavogn*
grotingeling
19-07-11, 11:45
I know :o (trønder - født sånn :D)
Tuuuut jeg er med på toget nedover dalen :heia:
Tilbake fra ferien og med +2 kg på 16 dager er det bare å sette seg på toget igjen gitt.
halkatlala
19-07-11, 16:00
weeeee :D
nå har jeg vært i svømmehallen og trimmet den nye svømme mp3 spilleren min. helt ok spiller, men grusomt headset. må inn på swimshop.no å se om jeg får tak i speedo headset.
men først skal jeg på kino å se kungfu panda 3d med datter. hun har chess kontantkort og får 2 for 1 på kinoen på tirsdager, så da får vi benytte det :)
Har vært i rydde og ordne vogna i dag og virkelig fått gjort unna både litt klesvask, rydding og hagearbeid! Ganske uvanlig til meg å være, håper den gode formen holder seg.
tora trollmor
20-07-11, 22:21
Da har jeg tatt siste dag i flytte, rydde, vaske og reise vogna for nå er hybelen til hun på 18 år tømt å hu har kommer hjem igjen :love:Utrolig delig.
Så nå skal jeg være i vannvogna, avslapingsvogna, fiskevogna/turvogna - fikk meg bursdags gave på forskudd av kaln - vadebukse så nå må laksen og ørreten passe seg for nå kommer jeg :) Så nå skal de siste dagene nytes, mandag starter jobben å ferien er slutt. Men den har vært fin da, litt lite fint vær men men. Ønsker alle en fin kveld :)
God avslutning på ferien trollemor. Her har det vært rydde og ordne vogna. Har hatt noen effektive dager nå, alene hjemme. Ligner ikke helt meg, men bra er det jo. Til mandag er det ferie til Edinburgh og jeg gleder meg. Minsten gleder seg mest til flytur tror jeg...
Antoinette6
21-07-11, 17:30
Og jeg skal i Herregårdsvogna ! :love:
Reiser i morgen og kommer hjem torsdag.
Og tickeren oppdateres i morgen tidlig. GULP !
:spent:
Da var jeg på nett igjen, og tickeren min lyver så det renner av den! :o Jeg giddet ikke å veie eller måle i dag, så jeg lar det bare ligge.. Sist jeg veide så var jeg en del opp i vekt og jeg har heller ikke giddet å følge med på kostholdet mitt den siste uken. Forskjellige grunner som er ute å tussler nå, litt mens, litt slapp, litt mye som skjer ang bilkjøpet, en dag med dårlig stemning i huset, mye ute å farter, migreneanfall i dag, aggresjon fra intet fra min side (når jeg er opprørt så går det utover kostholdet både ved å ikke spise og å trøstespise), litt fordi på lavkalori så er man veeeeldig groggy i hodet og gidder ikke å tenke så mye rett og slett og 1stk hyper unge som vil ut å løpe hele dagen (vi bor ved bilvei og han er magnet til biler, så her er det mye å passe på!). Alt dette påvirker kosten på en eller annen måte, men fra og med i morgen blir det skjerpings. Vurderer å begynne hele greia på nytt og starter dagen i morgen med nytt bilde som en ny begynnelse, og deretter er det rett på spinning ;) Så bildene framover blir for å se forskjell med mer trening framfor kun slanking (slanking blir en bonus i tilfellet!). Vekta er jo allerede pakket vekk, men målebåndet og bildene blir fortsatt værende. Forsøker delvis lavkarbo nå framover, men jeg er veldig usikker på hvordan slanking går med høyere kalori, litt lavkarbo og trening. I hodet mitt (groggy jah!) så tilsier dette at jeg går opp i vekt, så jeg er spent på fasiten. Hvordan er forbrenningen når man ikke er i ketose, men holder seg på kanskje rundt 30-50 kh? Litt grønn på dette.
Antoinette6
21-07-11, 18:25
Lykke til, Regret !
:blomster:
tora trollmor
21-07-11, 21:04
Fikk denne av ei venninde kanskje vi må ha ei skaldyrsvogn her inne ;)
Oppskrift på skalldyrfest: 3 fl vin pr person,,,,,Så humrer vi litt, reker litt rundt, krabber hjem, skjeller ut naboen, og så blir man stille som østers...
KimPossible
22-07-11, 11:40
Da er der fredda'n, og helga er her. :D
Jeg hadde noen dager med høykarbo forrige uke (feriemodusen tok over:rolleyes:),
og la på meg et par kilo, bare på de dagene.
Lavkarbo igjen fra mandag av, og oppstart med "oljeprosjekt", så fra mandag til nå har jeg gått ned 0,8 kg. Er veldig fornøyd med det. :D
Men er fremdeles 5 kg over minstenoteringen fra februar (eller når det var, var etter jul en gang i allefall):eek::o
Men, jeg er på rett vei igjen.
God helg på toget :klem:
Artig variant av skalldursfest...
Her er det full fart med unger og mann hjemme igjen og forberedelser til Skotlandstur. Skal få mannen til å hoppe i lesevogna og lese "Barn i balanse" av Fedon Lindberg. Syntes det var mye fornuftig der og tror nok at hele familien enda kan ta noen steg i riktig retning.
hmm, hvordan kan det ha seg at jeg selv mener jeg har fått mindre mage (ut ifra bilder) men cm er akkurat den samme som før og vekta er høyere..?
Har fettet flyttet seg? :p
Bestemamma
22-07-11, 16:44
hmm, hvordan kan det ha seg at jeg selv mener jeg har fått mindre mage (ut ifra bilder) men cm er akkurat den samme som før og vekta er høyere..?
Har fettet flyttet seg? :p
Jeg tror at det er akkurat det det gjør.....:D
Jeg tror at det er akkurat det det gjør.....:D
Haha! så ekkelt å tenke på :p Lurer hvor det har blitt av.. :kadetgaar
Bestemamma
22-07-11, 17:11
Haha! så ekkelt å tenke på :p Lurer hvor det har blitt av.. :kadetgaar
Det er ikke noe en skal tenke på...det skjer av seg selv;)
Det har sikket flyttet seg til hulrom som det vil glatte ut. Fettet går jo ut av noen celler og inn i andre hele tiden.......Min mage har også flatet seg ut og blitt finere i formen.....:D
Eg likar!
Bare glad magen begynner å se litt bedre ut jeg :p Deilig når jeg endelig har begynt å trent (og begynt å like å trene!) å få se resultater så raskt og så bra :)
Og så blir jo fett til muskler når du trener...
Her har det vært besøk og pakke-vogna i dag. Snart er alt klart for Skotlandstur på mandag.
grotingeling
24-07-11, 14:57
Jeg toger videre etter en uheldig tryning i en ostepop-pose på fredag, ble helt satt ut av bombingen i Oslo og skytingen på Utøya.
Gikk rett i det gamle trøstemønsteret før jeg rakk å tenke meg om :o
I tillegg til å spise de riktige matvarene, har jeg også tatt steget inn i veie-maten-vogna.
Tror jeg har litt feil fordeling mellom fett, proteiner og karbohydrater, så da er det bare 1 ting å gjøre; veie og regne.
halkatlala
24-07-11, 17:35
er nok flere som ble litt satt ut av bombingen og skytingen- jeg også! sikkert mange som oppigjennom har vært frista til å bombe regjeringen- men hvem i helv.... er det som i det hele tatt tenker tanken på å dra på en ungdomsleir og skyte vilt rundt seg??? det er så drøyt, det, at jeg finner ikke ord.
tora trollmor
24-07-11, 19:50
Da er det noen timer til ferievogna blir koblet fra her i huset for min del da :)
Det ble noen kg opp i ferien ja men de skal fort bort igjen, jeg har ikke klart å gå noe serlig pga en fotvorte som nå er borte. Så da blir det turer fra i moregn iallefall 3-4 ganger i uka. Sykkeltur for så å gå en topptur 99 moh. Det er jo det høyeste fjellet vi har:D
Men nå er det skreve så da er vi i gang med ketolyse kuren egentlig fra i dag men starter i morgen :)
Straks ferrievogna her:
Jeg reiser til Skotland i dag:
http://thm-a01.yimg.com/nimage/12a58e80d3244a96 (http://no.wrs.yahoo.com/_ylt=A0WTf2qhRC1ONkYAoiItNAx.;_ylu=X3oDMTBpdnJhMHU zBHBvcwMxBHNlYwNzcgR2dGlkAw--/SIG=1mjst6jtv/EXP=1311618337/**http%3a//no.images.search.yahoo.com/images/view%3fback=http%253A%252F%252Fno.images.search.ya hoo.com%252Fsearch%252Fimages%253Fp%253Dnorwegian% 252Bfly%2526ei%253Dutf-8%2526y%253DS%2525C3%2525B8k%2526fr%253Dyfp-t-734%26w=1024%26h=576%26imgurl=pub.tv2.no%252Fmulti media%252Fna%252Farchive%252F00706%252Fnorwegian_f ly_70629916x9.jpg%26rurl=http%253A%252F%252Farkiv. nettavisen.no%252FNyhet%252F356161%252FN%2525C3%25 25A5%252Bskal%252Bdu%252Bf%2525C3%2525A5%252Bbredb %2525C3%2525A5nd%252Bp%2525C3%2525A5%252Bflyet.htm l%26size=49k%26name=norwegian%2bfly%2b70...%26p=no rwegian%2bfly%26oid=12a58e80d3244a96%26fr2=%26no=1 %26tt=7811%26sigr=130jiish5%26sigi=1236rve9g%26sig b=130or81ln%26type=JPG%26.crumb=NUpL1Vp8/sC)
Tryna også litt på fredag: Sukkerfrisjokolade, masse nøtter (ikke det verste), men også litt mer medisiner enn på lenge. Resultat: 1,2kg opp på 2 dager. For å si det rett ut, jeg DRITER i å oppdatere tikker i dag, selv om det er veiedag.
Antoinette6
30-07-11, 14:10
Og jeg tok et øøøørliten avhopp på herregården i Sverige. Det ble både mokkamousse med krem, en snei ostekake, en posjon fruktsalat. Med krem, må vite. To spiseskjeer potetsalat. Og jeg er nok ei heller i ketosevogna. . .
Men jeg løper bortover og hiiiiver meg på den vogna igjen. Der skal jeg være frem til jul ! MINST !!!
Vi kjører ufortrødent videre. Ikke sant ?
Jeg har vært av toget den siste uka, levd på melkesjokolade og Pepsi Max. Resultatet er -2.2 kg siden forrige fredag :p
Antoinette6
30-07-11, 16:42
Jeg har vært av toget den siste uka, levd på melkesjokolade og Pepsi Max. Resultatet er -2.2 kg siden forrige fredag :p
Lurer på om jeg skal prøve den der, kattungen ? :D
Køddaaaaa ! :lol:
Lurer på om jeg skal prøve den der, kattungen ? :D
Køddaaaaa ! :lol:
Tipper det har sammenheng med mitt helt vannvittige energibehov den forrige uken. Mentale påkjenninger krever mye altså! :eek:
urgh.. føler jeg ikke har noen diett eller teori om hvor kostholdet mitt er på vei nå. Spiser bare hva jeg kommer over, vekta tror jeg har gått opp, men jeg har mistet all interesse til å følge med på noe sånt så jeg aner ikke hva som skjer. veide i dag og jeg har jo gått opp, men veier ikke gjevnt så jeg vet ikke hva som gikk galt heller.. Tror jeg bare trenger noen som kan fortelle meg HVA jeg skal spise, NÅR og HVORDAN jeg skal greie å gå ned i vekt så jeg slipper å tenke noe mer selv.. Har så lyst å bare våkne opp og all overflødig vekt var borte og jeg elsket meg selv på en positiv måte :)
http://i231.photobucket.com/albums/ee199/Hignoria/9374.jpg
Da hopper jeg på toget igjen. Har virkelig hatt lavkarbopause og det viste veldig godt på vekta. Så nå er det bare å brette armene sammen og håpe på at vekta går ned de siste månedene før jul. Håper på 10 kg, men vi får se.
Tickeren forøvrig, stemmer ikke.
Antoinette6
03-08-11, 15:08
Velkommen tilbake, Nnem !
Du har vært savnet !!! :klem:
Velkommen tilbake, Nnem !
Du har vært savnet !!! :klem:
Takk og :klem:tilbake:)
Savner et aktivt tog altså! Merker at folk har tatt ferie her :D
I dag har vi vært å handlet inn støvler, regnklær og regnvotter, så her begynner vi for fult å forberede oss på barnehagestart på lillegutt. Det skal bli så skummelt og morsomt på en gang! Han har jo så veldig godt av det, men jeg kommer til å gråte noen store tårer den dagen jeg ikke får være der med han mere.. Jeg har jo hatt han for meg selv i 2 år nå, aldri lånt han bort i mer enn 1 time og jeg har jo opptredd som alenemamma, så dette blir uvandt. Heldigvis har jeg en psykolog å snakke om det med, og det har hjulpet meg mye med dette! Jeg har jo flere typer angst så man kan jo tenke seg hvor hardt det vil bli å slippe kontrollen over sitt eget barn.. jeg ser jo ikke hva han gjør til enhver tid og tenk om noe skjer uten at noen ser han.. huff :(
I dag handlet jeg også de skoene jeg skulle få ved 3kg tapt, noe som er flere måneder siden! ikke at jeg har kommet meg noe lengere, men det var jo et delmål jeg skulle få belønning for. Så siden det tok så lang tid så kjøpe jeg meg faktisk 2 par sandaler til den fine summen 218 kr :D Mye å bruke på seg selv, men veldig billig for sko å være :)
glemte å fortelle at jeg var innom gullforetningen også, og ikke med så særlig stort smil om munnen :(
Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli så tynn som jeg var da jeg forlovet meg igjen (57kg), så jeg har gitt opp håpet om å passe ringen igjen og var derfor på jakt etter en ny.. og jeg må betale for den selv! hmpf! jaaja.. men jeg finner ingen jeg liker.
Jeg lurte også litt på hva dere anser som en forlovelsesring? Kan jeg f.eks velge en veldig billig en i sølv og med falsk diamant som er fin, men ikke verd så mye og fortsatt kalle det en forlovelsesring?
Kan man inngravere sølvringer?
Min gamle er i hvitt gull med inngravering og er verd en del, men jeg har ikke råd til enda en slik samtidig som jeg ønsker å kunne ha noe å vise fram som et symbol på forlovelsen..
halkatlala
03-08-11, 22:49
tut tuuut. det humper og går. ikke i ketose, men på lavkarbo. kjenner det på kroppen at jeg må tilbake i ketose snart. vondt i knærne og ryggen og overalt:(
Antoinette6
04-08-11, 11:09
halkatlala ! Så fint å se deg igjen !!! :klem:
Og jeg er på toget igjen, Regret, - etter en uke med utskeielser på herregårdsferie. Det resulterte i over TO kilo opp. Håper mye av det er vann.
Og gratulerer med nye sko !
En forlovelsesring kan være hvilken som helst ring ! Det er jo DU som gjør den til det den er. :love: Men hva med å levere inn den andre og bare få den utvidet ? Går ikke dét ? Eller sjekke om du får en kopi som ser litt lik ut som den gamle ? I sølv ?
Lykke til.
Og vi kjører videre, gjør vi ikke ? Jeg skal IKKE av før 24 desember, - da ser jeg forhåpentligvis 80-tallet . . .
:heia: :heia: :heia:
halkatlala
04-08-11, 19:52
takk Antoinette :) fint å se deg også :klem:
har vært på badeland med kidsa i dag og selvfølgelig spist søpplemat, da det ikke var lov til å spise medbrakt. men var ikke i ketose da, så føler jeg ikke har ødelagt for flere dager framover. nå sitter jeg og spiser ørret som faren min og sønnen min har vært på fjellet og fiska. smaker såååå mye bedre enn oppdrett :D
KimPossible
04-08-11, 22:45
Jeg er på toget jeg også altså, men er litt travel for tiden, så jeg får desverre ikke så mye tid inne på forumet lenger. Men jeg henger med.
Har utfordret meg selv til å komme meg ned på 75 kg til halloween (31.oktober). Det skal jeg få til! :D
Antoinette6
04-08-11, 22:47
Så flott å ha deg med, kjære Possible ! :klem:
KimPossible
05-08-11, 10:21
:love:
halkatlala
07-08-11, 12:47
nå har jeg og hunden tatt sykkelkupeen ned til mjøsa og svømt en tur :) ingen på stranda når det ikke er fint vær, så jeg lot båndtvang ryke og reise og vi har kost oss masse :) nå ligger det en sliten og bløt hund i senga mi :rolleyes: og jeg sitter med kaffekopp på kjøkkenet :D
jegerjenta
07-08-11, 13:07
nå har jeg og hunden tatt sykkelkupeen ned til mjøsa og svømt en tur :) ingen på stranda når det ikke er fint vær, så jeg lot båndtvang ryke og reise og vi har kost oss masse :) nå ligger det en sliten og bløt hund i senga mi :rolleyes: og jeg sitter med kaffekopp på kjøkkenet :D
Sikkert like fornøyd som bikkjefilla da:D Hun har hatt første slippet i skogen for denne sesongen. Vi glemte også helt av båndtvangen alene som vi var:lol:
halkatlala
07-08-11, 14:50
Sikkert like fornøyd som bikkjefilla da:D Hun har hatt første slippet i skogen for denne sesongen. Vi glemte også helt av båndtvangen alene som vi var:lol:
ja, det er visst fort gjort å "glemme seg" :D
Da var jeg i gang igjen med ketolyse! Sitter her med en kopp grønn te og skal lage meg en omelett når sulten melder seg. Nå skal jeg gå på ketolyse i 4 uker for å se om jeg kan gå ned noe mer i vekt enn hva jeg gjorde sist. Står vekten stille i de ukene så legger jeg ketolyse på hylla for godt,så her bør det skje noe :p Dette er litt lite planlagt så jeg har lite mat i huset, og med 2 bursdager denne uken så skal det bli utfordrende fra første start. Men jeg har bestemt meg for 0 sprekk disse 4 ukene og lever til punkt og prikke etter kuren, håper jeg får det til!
grotingeling
08-08-11, 07:43
Tilbake etter 1 ukes ferie, og nå føler jeg meg klar til en lengre togtur.
Time hos legen på onsdag, og da skal planen for de neste 6 mnd legges - I'm ready:boxing:
halkatlala
08-08-11, 08:36
:hearts:KAFFE:hearts: og etterpå skal jeg til byen å se etter gave til tanteungen min som skal ha navnedag i stedenfor dåp til helgen :) og i 12 tiden bærer det avsted til lekeland med datter- så her blir det ikke mye sitting på en stol i dag :)
Antoinette6
08-08-11, 09:40
God trim, da, halkatlala ! :D
Så godt å ha deg tilbake, Tingeling ! :klem:
Og vi kjører videre ! Jeg grugleder meg nok en gang til veiing på fredag . . .
halkatlala
08-08-11, 20:23
uæææh!!! jeg skulle lage omelett i sta og gjett hva som var inne i egget- jo det var et kyllingfoster :eek: greit nok at jeg hadde kjøpt pirst price egg, men skal ikke de også være gjennomlyst? og går haner og høner sammen så det går an å få befrukta egg???? ææææsj !!!
grotingeling
08-08-11, 20:29
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik - trodde alle egg i Norge måtte gjennomlyses jeg :eek:
Gi beskjed til butikken/leverandøren - sånn kan vi jo ikke ha det!
Her har dagen forløpt i god lavkarbostil, ingen problemer hverken med mat- eller vanninntak.
Antoinette6
09-08-11, 10:55
Kyllingfoster !?? :w00t:
Jeeeez !!!
Det minner meg om historien det et lite barn sitter og spiser frokost med sine foreldre.
"Mamma ! Det er noe rart med egget mitt!"
"For noe sludder ! Spis opp egget ditt nå!"
"jammen, jammen, - det ER noe ekkelt med det egget !"
"Ikke tøys ! Egg er godt for deg ! Vær flink og spis nå."
"Men mamma, - må jeg spise nebbet også?"
Iiiiiik !!!
ÅÅÅÅ, tror ikke jeg fikk lyst på egg nå.
Regret: tror også du kan få tatt ut ringen, jeg tok inn min og vet andre får utvidet den, men kommer vel litt an på hvor mye og hvor tynn den er da... Angående type, vi har forlovelses/giftering i hvitt gull, vil jo ikke se så annerledes ut med sølv.
Det at jeg har mest lyst å kjøpe ny enn å utvide er litt fordi jeg har ombestemt meg om hvordan den skal se ut. Da vi forlovet oss synes jeg den skulle være ganske nøytral uten så mye pynt og helst ganske simpel slik at jeg kunne ha den på uten at den kom i veien også, men nå vil jeg ha noe som glitrer litt mer om du forstår :p og bare det kan jo fort bli dyrt, men en sølvring kan være overkommelig. Tror jeg skal se meg litt rundt, men om jeg ikke finner ut av det så tror jeg at jeg utvider den jeg allerede har :)
halkatlala
09-08-11, 19:14
tut tuut :D
nå har jeg vært i svømmekuppeen uten å svømme så mye som en meter. men har tatt 40 min med boblebad og hengt litt på kanten i varmebassenget og tatt badstu :) sykkelturen til og fra får telle som mosjon i dag tror jeg :rolleyes: ja, også skal jeg jo ut å gå tur med hunden min etterpå :)
Henger meg fast på lavkarbo vogna, men synes det er litt vanskelig for tiden. Vet jeg er på vei inn i ketose og at jeg må bare prøve å holde søtsuget stabilt. Gi meg styrke:)
tora trollmor
09-08-11, 20:57
Henger meg fast på lavkarbo vogna, men synes det er litt vanskelig for tiden. Vet jeg er på vei inn i ketose og at jeg må bare prøve å holde søtsuget stabilt. Gi meg styrke:)
Sender deg en bukkett full av :blomster:. Mye blomster gir glede, glede som gir styrke til å motstå alle fristelser :) Ha en fin dag å nyt kvelden med blomster :)
grotingeling
09-08-11, 21:17
Har hatt 2 runder i treningsvognen i dag.
Første runde i treningsrommet på jobb, og nå nettopp en skikkelig opptur på en fjelltopp :p
Matinntaket har nok vært litt lite, men væskeinntaket er det ingenting å si på :D
Resten av kvelden går nok med i sløvevognen, bare slappe av og gjøre ingenting :cool:
Nå har jeg nettopp vært å bestilt meg ny forlovelsesring :p:eek: Det er nattåpent på senteret her og i et akuttbesøk innom pga en trøblete fugl her hjemme, så stoppet jeg innom en gullforetning og falt totalt for en ring. Billig ring, ja, men hadde jeg hatt penger og den kostet 40.000 kr så hadde jeg nok valgt den samme da også. Den kostet 260kr, men de hadde ikke min størrelse inn så jeg bestilte den inn jeg :p Skummelt, men godt føler jeg. Endelig har jeg noe å brife med! Håper bare størrelsen er grei for jeg var temmelig varm og litt hoven når jeg sto å prøvde ringene i butikken.. De kunne evt stramme den inn for meg da. Har ikke sagt det til sambo enda hehe, men tviler på at han tar det så tungt. Han vet at den andre forlovelsesringen jeg kjøpte meg er blitt for liten så at jeg brukte litt mer penger på en ny behøver vel ikke å ha noe å si.
Sender deg en bukkett full av :blomster:. Mye blomster gir glede, glede som gir styrke til å motstå alle fristelser :) Ha en fin dag å nyt kvelden med blomster :)
Takk for blomstene:)
Vil bare advare om at den koselige vognen som står på sidesporet ikke blir koplet til...!!
Har ventet lenge på lokfører og bilettmann men det kommer ingen :confused:
Så jeg har innsett at denne vognen ikke er i drift... Går ut av vognen og leter etter ett tog som faktisk er i drift :ja:
(tror der går ett tog utpå høsten, men er ikke sikker)
huff så leit da, Lava. Håper ikke jeg sitter i samme vogn :( Jeg har akkurat satt meg på toget igjen etter en lang tid på stasjonen, og om denne vogna ikke er i drift så må jeg nok gå av jeg også.. Venter et par uker til for å se om det dukker opp en sånn bilettmann..
Nå har jeg nettopp vært å bestilt meg ny forlovelsesring :p:eek: Det er nattåpent på senteret her og i et akuttbesøk innom pga en trøblete fugl her hjemme, så stoppet jeg innom en gullforetning og falt totalt for en ring. Billig ring, ja, men hadde jeg hatt penger og den kostet 40.000 kr så hadde jeg nok valgt den samme da også. Den kostet 260kr, men de hadde ikke min størrelse inn så jeg bestilte den inn jeg :p Skummelt, men godt føler jeg. Endelig har jeg noe å brife med! Håper bare størrelsen er grei for jeg var temmelig varm og litt hoven når jeg sto å prøvde ringene i butikken.. De kunne evt stramme den inn for meg da. Har ikke sagt det til sambo enda hehe, men tviler på at han tar det så tungt. Han vet at den andre forlovelsesringen jeg kjøpte meg er blitt for liten så at jeg brukte litt mer penger på en ny behøver vel ikke å ha noe å si.
Grattis! :heia:
Driver og snikveier meg for tiden(fy fy), men må bare dele at jeg er endelig på vei nedover igjen. :)
Antoinette6
10-08-11, 14:38
Åh !
Såååå deilig, Nnem !!!
Og kanskje sees vi på treffet i oktober !
Jippiiii ! :klem:
Godt å ha deg PÅ igjen !
aww :( gullforetningen kontaktet meg akkurat.. det var ikke mulig å få ringen i min størrelse :( Så fortsetter jeg letningen..
:hylgrine: Jeg er nesten tom for cocosa, så jeg kjøpte en ny i dag på helsekost, jeg betalte den fine summen av 178 kr og ikke 5 minutter senere en gang så finne sønnen min denne i vogna og pælmer den rett i bakken og i tusen knas gikk den..... Jeg eier ikke råd til en ny, så nå må jeg velge å risikere å spise glassbiter, eller la være å spise cocosa til jeg får penger igjen.. æsj altså. Sambo vil ikke at jeg skal spise glassbiter så det er mulig han kjøper kokosolja de selger på iherb fra Jarrow :) Lov å håpe! men uansett må jeg gå en stund uten olje..
halkatlala
15-08-11, 21:58
i dag har jeg vært i svømmekupeen igjen. varmebassenget var stengt pga kluss med renseanlegget og det var kø på bøblebadet. da var det en ting igjen å gjøre der og det var å svømme :eek: med fullada mp3 spiller klarte jeg faktisk å svømme 2000 m i dag og er kjempestolt :D
Jeg våkner frisk og pigg hver morgen og funderer på hvorfor jeg er sykemeldt.. :happybday :_punk: :boxing: :heia: :visemuskl Det går knapt en time før jeg er i knevogna... :forstoikk Jeg blir like satt ut hver morgen.. :o
tora trollmor
17-08-11, 19:21
Nå har jeg vært inne i lesevogna, har kun lest det som dere har skrevet. Dere er så utrolig flinke:blomster::blomster::blomster::klem:SÅ gratulere alle sammen.
Nå vil jeg i vannvogna og gånedivektvogna. Min søster kommer på besøk. Hun bor i Tromsø å det er veldig lenge siden vi har sett hverandre. Når jeg nå samler så mye vann blir jeg så stor i magen. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få vann ut av kroppen. Har bestemt meg for å drikke 3 liter vann vær dag. MEN jeg ønsker også forslag til mere fett i kosten, Begynner å bli lei rømme.
Tror nå at jeg ikke går ned i vekt pga for lite fett.
Antoinette6
18-08-11, 07:37
Sjekk fettfestivaltråden, tora trollmor. :ja:
Og jeg kjører ufortrødent videre. Skal veie i morgen. :spent:
Og :blomster: på dere som ennå er på toget.
halkatlala
19-08-11, 16:03
juhuuu:)
jeg har akkurat sovet en liten halvtime å våkna opp igjen til et klissbløtt bad og to veldig rene hunder etter at dattera mi har lekt hundefrisør i badekaret (og tømt hele flaska med hundesjampo) så nå har jeg bestilt ny sjampo på iherb- måtte jo benytte anledningen til å kjøpe noe atkins-snop også, da :rolleyes:
tora trollmor
19-08-11, 18:19
Sjekk fettfestivaltråden, tora trollmor. :ja:
Og jeg kjører ufortrødent videre. Skal veie i morgen. :spent:
Og :blomster: på dere som ennå er på toget.
Takk A6 :) Der var det mye å lese, så jeg skla lese meg opp i helga å prøve fra mandag:)
I dag kom jeg over noe helteit for andre (høykarboere), såpass at jeg fant det på artige.no som består av KUN idiotiske bilder og lignende, men selv om bildet kanskje ikke skulle taes seriøst så ga det meg en utrolig herlig lavkarbofrokost for i morgen! Derfor tenkte jeg at jeg måtte dele den med dere også :D Det er da mye mat for ingen karber what so ever, kun bacon og ost :D
Man fletter baconet, steker det i ovn på 200 grader, fyller med ost, ruller den og jeg tror man skal ettersteke den litt også slik at den forblir som en rull. Kjempesimpelt! Denne kan man jo fylle med noe annet også om man vil det, gjør det jo mye lettere å lage en frokost når man egentlig bare er drittlei av eggsmaken.
Om bildet jeg la inn her blir for vanskelig å tyde så kan man zoome mer på DENNE (http://jpg.artige.no/store/10722.jpg)
Antoinette6
21-08-11, 09:49
Guuuud, - det der var jo direkte lekkert !
Vi kjører vel videre her ?
Tuuuuuuuuuuuut !
halkatlala
21-08-11, 12:14
tut tuuuut :D
klart vi kjører videre :)
jeg har spist en pakke lobnobs hver dag i det siste i tro om at hvit fisk med smakstilsetning umulig kan inneholde så mye karber. satt å spiste sånne rett fra pakka nå nettopp og kom til å lese bakpå. 8,4 karber gitt :eek: må visst finne meg noe annet lettvint jeg kan spise når jeg er sulten, da :rolleyes:
Er fortsatt med :ja:
Imorgen blir det en tur i treningsvogna! :)
KimPossible
22-08-11, 11:01
Har ikke vært i lavkarbovogna denne helga, men trimturvogna derimot.... men hopper nok inn på toget igjen i dag (må sjekke skapene for mat først).
Har akkurat vært i Jillian Michaels-vogna, det ble det svett, skal jeg si dere!!! :lol:
Ha en fin uke, alle sammen!
halkatlala
24-08-11, 08:47
god morgen alle sammen :)
så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde :D og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen :)
og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå :)
Bestemamma
24-08-11, 16:12
god morgen alle sammen :)
så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde :D og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen :)
og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå :)
Ja, det er hæææærlig å være hjemmeværende..:D
Antoinette6
26-08-11, 10:20
God helg, kjære alle sammen !
Vi kjører videre ! (men jeg kjører litt sakte, kjenner jeg ) :hylgrine:
Jøje meg, går dette toget enda:eek:
Skal se det blir en togtur på meg etterhvert og da jo....
God tur , alle sammen:klem:
Toget går i sneglefart for min del, men jeg er klar for å putte gassen i bånn! :heia:
Jeg får ikke start på toget jeg.. :( Prøver og prøver, men jeg tror det er noe i veien med tennpluggene. Det dør bare igjen om jeg prøver å starte det.. Prøver å gi bånn gass også, men nada.
Mitt tog er endelig på skinnene, og går for full fart. Men det har jaggu meg tatt 20 uker.
halkatlala
30-08-11, 22:57
her går toget litt humpete for tiden, men det er snart slutt på de humpene nå vil jeg tro :)
jeg og hunden min har oppdaga en kjempefin skogskupe som vi er i daglig og går et par timer før vi setter oss på en stubbe og drikker kaffe, så mosjoneringa er det i hvertfall ikke noe å si på :D
Antoinette6
01-09-11, 22:57
Og min vogn står stille, - enda den er påkobla toget.
Forstå det den som kan. :realmad:
Sitter i tenkevogna og grubler litt.. Ser at lavkarbo ikke er, heller har vært, noe for meg allikevel :( og jeg sliter veldig med meg selv for tiden, så her må jeg bremse litt og få litt mer oversikt før jeg kjører videre..
Er på toget igjen og maskinen er igang. Like motivert som tilbake i januar:)
Jeg klarer meg fint på toget, men vekta har oppført seg som en jo-jo i hele sommer... Har blitt flink til å trene nå, og registrerer alt på diett.no igjen. Prøver å begrense caloriene litt, legge meg på ca. 1600. For tiden har jeg klart å boikotte vekta en periode og skal fortsette med det så lenge jeg klarer, men det holder hardt...
Da er jeg godt plassert på toget igjen! Nå går det i nedoverbakke her :heia:
halkatlala
12-09-11, 16:12
så stille det er på dette toget for tiden, da. kom igjen, da folkens :) TUUUT-TUUUUUUUUT :_punk:
Antoinette6
14-09-11, 23:18
Tuuuuut ! Jeg er PÅ, men denne vogna går usannsyyyyynlig treigt ! :realmad:
Men jeg sitter på, - gudbedre !
Kom igjen, folks !
Vi tøffer videre heeeeeelt til vi kan gå av ! ( - en liten stund, i alle fall - ) :D
halkatlala
15-09-11, 08:18
tuut-tuuuut.
nå fikk jeg jammen meg servert 1 stk kjempeblid tanteunge 6 mnd på døra. han har visst ikke sovet i natt og mamman hans vil sove nå, så da satt han på med pappan sin som skulle på jobb :) men dæven hakke så kjapp han har blitt til å komme seg framover å finne på spik. her må det nok ryddes unna litt ting som ikke er bra å spise på :rolleyes:
Jeg er også på toget, men har samme erfaring som dere andre. Toget går veldig sakte! Jeg tror jeg må ta litt ansvar her, så jeg stiller meg bakerst og begynner å dytte! Jeg skal prøve å gi fart til dette treige toget! :smile:
vel, jeg er jo på toget, i lavkalori og faste vogna. Har gått opp mye over de siste ukene, men jeg ble kvitt 1 kg vann nå denne uken, så det er i gang igjen :)
Går fortsatt nedover for min del :heia:
Antoinette6
21-09-11, 23:00
Hurraaaa, Drømmepie !
jeg håper toget har fått litt fart på seg, - det vil vise seg i overimorgen.
Men vi kjører jo videre, - om enn noe seint ! :ja:
Men tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, ja ! :heia:
halkatlala
22-09-11, 08:31
god morgen og TUUUUUUUUT :)
Antoinette6
22-09-11, 08:44
halkatlala !!! Så hyggelig å se deg igjen !
Below target weight' ??? :heia: :heia: :heia:
Tuut tuuut, henger fortsatt med på toget:)
Er nå ca 300 g unna minstenotering:)
Antoinette6
22-09-11, 08:53
Nnem !!! Så fantastisk ! :heia: :heia: :heia:
Og vi skal treffes snart ! Glimrende timet, dah ! :lol:
Nnem !!! Så fantastisk ! :heia: :heia: :heia:
Og vi skal treffes snart ! Glimrende timet, dah ! :lol:
;););)
KimPossible
22-09-11, 10:24
Er med på toget, man farten er uviss. :p
Jeg fokuserer kun på maten nå, og å spise mest mulig bra mat, så får vekta seile sin egen sjø en stund. :D
TUUUT!
Vil ønske alle en flott dag. :klem:
http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/animasjoner/blomst-ani2.gif
halkatlala
23-09-11, 07:52
halkatlala !!! Så hyggelig å se deg igjen !
Below target weight' ??? :heia: :heia: :heia:
hei:) hyggelig å se deg også :D
har vært under traget en stund, jeg :)
Antoinette6
24-09-11, 13:44
Og plutselig går vogna mi veldig, veldig fort ! Det er jeg så glad for. Skal frem til juuuuul ! :D
Tut og kjør !
tora trollmor
03-10-11, 20:41
Da er vogna mi også hengt på igjen 1,2 kg ned denne uka :) Lurer på hva neste uke vil bringe :)
Antoinette6
03-10-11, 21:22
Hurraaaa, trollmor ! :heia:
Jeg er fremdeles på, - men vogna mi går treigt ! Men den gå, - gussjelov !!!
Tuuuuuuuuuuuuuut !
halkatlala
04-10-11, 08:46
god morgen og tuuuut :)
tora trollmor
04-10-11, 16:41
Da blir det zumba vogna i kveld :) Gleder meg, så møte på bhg.
Er endelig tilbake i rute. Føler at toget er på rett spor nå;)
Nå kjenner jeg på kroppen hvordan småbarnsforeldre har det samt å fokusere på maten, kan være litt vanskelig til tider, men ser at det fungerer det jeg gjør.
Nette, visste faktisk det ikke var deg som ga meg klem på treffet før jeg måtte spørre catwoman hvem du var:) Men takk for klemmen, den var god:)
Antoinette6
05-10-11, 07:43
Hvah !!??? Åååå, - jeg ble så glad for å se deg, skjønner du. Vi har jo liksom hatt litt 'sammen' her, på en måte. :klem:
Du var veldig, veldig søt ! :suss:
tora trollmor
14-10-11, 21:52
En hilsen i natten jeg sender i vei,
med stjernene kommer den lydløs til deg.
Den sniker seg inn i ditt nattlige hjem,
håper den får dine gode drømmer frem.
Jeg ønsker deg alt godt for natten min venn,
må dagen bli fin, når du står opp igjen ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Tut, tuuuuuut!!!!! :heia:
halkatlala
15-10-11, 23:26
tut-tuuut :D
god natt alle sammen :klem:
Tuut tuut!!!
Henger med ¨på toget og kan notere - 15 kg på vekta:D
Antoinette6
23-11-11, 09:09
Steike ! Her er'e lenge siden jeg har vært ! Fy på seg ! :nedfor:
Meeeen ! Vi kjører videre, gjør vi ikke? :blomster:
Det går usannsynlig treigt detta toget, dah, - det skal det jaggu ha !
*sukker*
tora trollmor
23-11-11, 11:52
Ja vi starter opp igjen. Har gått med museskritt fom min del :)
Opp og Hopp å la toge gå fort :klem:
halkatlala
23-11-11, 23:15
tut tuut :)
gratulerer Nnem :heia:
jeg har akkurat oppdaga tyrkisk yoghurt med bringebær. har lest om flere som har spist det før, men ikke kommet meg til å kjøpe det før nå. fy fillern så godt. og du værden så forskjellig den tyrkiske yoghurten er fra den norske. mye tykkere og mer rømmeaktig :love:
tora trollmor
24-11-11, 06:41
Ønsker alle på toget en fin tur :)
Tuuuuut----tuuuuuuuuut :D
halkatlala
26-11-11, 19:01
Tuuuuuuuuut :)
Antoinette6
27-11-11, 10:42
Og en søndagsstuuuuut herfra !
:klem:
Tut tut!! Her går det som det suser. Jeg endelig klart delmål 3 og på god vei inn i delmål 4. :D:D
Antoinette6
28-11-11, 21:11
Så deilig, Nnem ! :heia:
Jeg tøffer videre, - med små, små avhopp, riktignok. En halv eplekake her og et nanbrød der. . . men jeg slenger meg på toget igjen med en gang. Det går jo så sakte likevel. . .
Og jeg har jaggu ikke tenkt å gå av til jul engang. . .
Time will show ! :ja:
Vi tuter videre ! :blomster: :blomster: :blomster:
Mitt tog går i små sirkler... Ikke mye endring her nei.. hverken på den ene eller den andre måten. Jeg depper for tiden. Jeg vil ikke avfinne meg med det at lungene mine ikke vil puste på rette måten. Kapasiteten er der, det er evnen som ikke er helt på topp, uvisst av hvilken grunn. :mad:
Natt til søndag fikk jeg ikke sove i det hele tatt. Jeg la meg tidlig, klokken ti, men hver gang jeg nesten sovnet stoppet pusten og jeg hoppet opp i senga og hev etter pusten... Og dette MED pustemaska mi. Og påfølgende dødsangst hver gang... Klokken seks stod jeg opp.
Så søndags ettermiddag åpnet jeg ei flaske rødvin som jeg tømte ganske kjapt. La meg til å sove og sov som en stein til klokken syv i dag tidlig.
Sambo sa at jeg både stoppet å puste og at pustemaska mi pøste på med massssse luft, men jeg slapp i allefall å oppleve det. Jeg sov godt. :o
Antoinette6
29-11-11, 15:30
Uff. . .Kanutten ! :nedfor:
Men rødvin er en sikker vinner ! Alltid ! :D
Skål og keep up the good work !
Så skummelt da, Kanutten. Håper du finner ut av det.
Klem :)
Uff. . .Kanutten ! :nedfor:
Men rødvin er en sikker vinner ! Alltid ! :D
Skål og keep up the good work !
Så skummelt da, Kanutten. Håper du finner ut av det.
Klem :)
Rødvin hjelper på så mangt. :ja: :p
Håper du finner løsning Kannutten.:klem:
Holder meg på vogna, men blir litt mye mat iblant... Lyst og metthet er visst to forskjellige ting her i gården. Særlig i helgene jeg sliter, er så mye som skjer da...
Vekta har mest jo-jo-tendenser, men ser jeg fra august og til nå så har den jo rikket seg et par kilo...
Antoinette6
05-12-11, 09:46
Ned er ned. Uansett, VSB !
Og vi toger videre. I sakte adventsfart. Men vi er PÅ, ikke sant ?
Joooooooooo !
:heia: :heia: :heia:
tora trollmor
23-12-11, 23:51
Må julen bli fin og
gi ro i sinnet. ♥
La alle problemer
bli små og forsvinne.
La dagene som
kommer bli gode og fine.
God jul til deg og dine ♥
Antoinette6
24-12-11, 08:43
Hopper dere av ? Nei, vel ? Toget går kanskje veeeeldig sakte, men vi ER på, er vi ikke ?
Jeg er !
GOD JUL til alle på toget ! :klem:
Hopper dere av ? Nei, vel ? Toget går kanskje veeeeldig sakte, men vi ER på, er vi ikke ?
Jeg er !
GOD JUL til alle på toget ! :klem:
Tja, er nok mange som sliter med å henge på fordi det toget ditt stopper på litt vel mange stasjoner underveis jeg.....og da er det mange som ikke rekker komme på i pissepausen.... hahaha :D
Den raskeste veien fra A til B er vel fremdeles å kjøre rett frem uten alle disse unødige stoppene fordi folk ikke klarer holde seg? :D
halkatlala
27-12-11, 11:41
ja, jeg er da i hvertfall fortsatt på toget :)
i dag skal jeg og ungene på danskabåten :) der er det buffet :D er så fint med buffet på lavkarbo. man kan frotse i alle de gode sakene og ikke forskyne seg med brød og potet.
KimPossible
27-12-11, 17:02
Jeg har havna på et tog som går i revers jeg! :eek::o:p
MEN, jeg hopper på riktig tog 1.1.2012. Nemlig!
Tut tut, og God Jul til alle! :)
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002046C.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={435B5010-02CC-4878-B389-452895ACDABB})
Antoinette6
31-12-11, 16:37
Tja, er nok mange som sliter med å henge på fordi det toget ditt stopper på litt vel mange stasjoner underveis jeg.....og da er det mange som ikke rekker komme på i pissepausen.... hahaha :D
Den raskeste veien fra A til B er vel fremdeles å kjøre rett frem uten alle disse unødige stoppene fordi folk ikke klarer holde seg? :D
Veldig riktig analyse, hypah !
Så derfor, godtfolk:
Toget går nå med kun få stopper på holdeplasser som er svært viktige for den enkelte. Og da kun etter avtale med sjåføren ! :D
Avgang klokken 08:00 mandag 2. januar 2012. Sørg for å komme i tide !
Jeg står klar på stasjonen! Vi sees! :heia:
Antoinette6
31-12-11, 21:32
Nydelig, Lindemor ! :D
Jeg bestiller plass i treningsvogna:D
KimPossible
01-01-12, 12:17
Jeg hoppet på nå nettop jeg, selv om toget var i fart! Ikke verst start på året, hæ? :p
Har lagt på meg 5 kg siden jeg falt av! :eek: Men dette året blir det beste, så da blir de kiloene borte på null komma svisj. :ja: *basta*
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020764.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={435B5010-02CC-4878-B389-452895ACDABB})
Jeg står på perrongen kl 08 i morgen. Da ses vi der. :)
halkatlala
04-03-12, 10:15
tut tut :)
nå har det vært over medium stille på dette toget en stund.
skal vi prøve å dra det igang igjen eller?
tora trollmor
04-03-12, 10:19
Jaaaaaaaaaaaa jeg blir med :)
halkatlala
04-03-12, 11:08
så bra:)
tut og kjøøøør :D
tora trollmor
05-03-12, 21:36
1 times "gå fort" tur i dag :)
Jeg har gått ombord i treningsvogna, og der akter jeg og bli til jeg kan gå av stram og fin i kroppen:D
Antoinette6
05-03-12, 22:29
Yepp !
Dette toget går stødig (mer eller mindre, i alle fall) :D fremover.
Jeg er snart ved midtsommermålet mitt, jeg.
:heia:
Yepp !
Dette toget går stødig (mer eller mindre, i alle fall) :D fremover.
Jeg er snart ved midtsommermålet mitt, jeg.
:heia:
:heia::heia:
Antoinette6
05-03-12, 22:49
Ja, ikke sant, langaard !? TAKK ! :klem:
Jeg hadde ikke trodd jeg skulle nå det før 15. juli, men jaggu tror jeg ikke det går før påske, gitt ! :ja:
halkatlala
07-03-12, 10:13
flott å nå midtsommermålet i god tid før påske, da :heia:
jeg har kjøpt meg styrketreningsapparat, jeg, så mitt mål nå er å få litt muskler.
ellers så har jeg fått helt dilla på slalom og snowboard- kan jo hjelpe på litt på kondisen, det :)
tora trollmor
07-03-12, 13:18
1 times gå tur :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.