View Full Version : Togtråden!

Sider : [1] 2 3 4 5 6

Antoinette6
25-04-11, 22:28
Jaha ! Det er flere som har hatt en deilig påske, - høykarbopåske ! Men nå er den over og vi skal hive oss på 'nåskalvijaggutareviseileneoghiveosspåtasegsamment oget' slik at vi kommer tilbake på sporet igjen !

Er dere med ??? Jaaaaaa !!! Heia oss ! :heia:

Veldig heia !

Selv har jeg faktisk ikke skeiet ut i påsken bortsett fra noen glass vin, da. Men jaggu hadde jeg ikke gått opp et halvt kilo, gitt. Den skal bort ! Og enda fler ! Jeg skal nemlig under hundre på tre uker har jeg tenkt !

Heng dere på. Gerd er konduktør, tror jeg !

Hiv og hoi ! ! Toget går snaaaaart ! Og det er lov å stå på stasjonene og kaste seg på. I fart !

Gerd
25-04-11, 22:30
Jeg er med :D

:heia:

1. delmål: - 3 kilo. Det får ta den tiden det tar :ja:

Men nå er det ketolyse for fulle mugger :D

Antoinette6
25-04-11, 22:33
Fulle mugger, faktisk ! Veldig bra, Gerd !

Mine er litt lange. Og tomme ! :lol:

grotingeling
25-04-11, 22:42
Wiiiiiiii - her er jeg med!! Definitivt choochoo....

Har vært et par skikkelige utskjeielser de siste dagene, men nå er det absolutt definitivt uomtvistelig slutt!
Strikt ED-fase2 fra og med i morgen, dvs 2 ED-produkter pr dag + 2 måltider med rene proteinkilder/fett og litt grønnsaker.

All aboard.......http://www.smilie.dk/koeretoej/c064.gif

KimPossible
25-04-11, 22:45
Dag 1 på toget unnaggjort! Juhu!
Nå skal jeg sove, så ikke sulten og sukkertrollet kommer og tar meg... :p:o
Jeg har ikke veid meg, men får se da. Kan hende nysgjerrigheten tar over, men er litt redd for hvilket tall svekta kommer til å vise... men kanskje greit å vite, så jeg vet hva jeg har å jobbe med.

Lykke til alle sammen, dette klarer vi! :klem:

Bestemamma
25-04-11, 22:49

Mine er litt lange. Og tomme ! :lol: Mine óg.....:(

Liker egentlig ikke togreiser, men for deres skyld vil jeg være med....:D

streber
25-04-11, 22:49
Her er jeg med vet dere, full skjerpings!

Gerd
25-04-11, 22:53

Mine er litt lange. Og tomme ! :lol:

*vrengte baklommer* :lol:

Her er dag 1 gjennomført. Og nå sitter det et sukkermonster inne i hver eneste celle og ber om lakris :o

Så da er det best å legge seg og sove ;)

Lava
25-04-11, 22:56
Jeg liker lange togturer, da kan man nemlig sitte og strikke og lese blader, høre på musikk og drikke kaffe og se på naturen, og se på alle folkene som går av og på :ja:

Bøtt
25-04-11, 22:57
Im in:D
Sitter å spiser på hvetebrødskive nå :osiste dagen i dag.Starter i morgen jeg eller hiver meg på toget :D;)

Back on track fra i morgen ja!!Hipp hurra!!

streber
25-04-11, 22:59
kun sunn servering på dette toget dere, slik mat vi har godt av, enjoy!

Modezty
25-04-11, 23:08
*vrengte baklommer* :lol:

Her er dag 1 gjennomført. Og nå sitter det et sukkermonster inne i hver eneste celle og ber om lakris :o

Så da er det best å legge seg og sove ;)

Jeg har også et sukkermonster i kroppen. Jeg har gått og fyst i hele dag, selv få dager med høykarbo fører til at jeg er konstant sulten, eller kanskje rettere sagt har lyst på noe å spise. I tillegg verker kroppen, hodepine og har i tillegg sår hals. Ble nok litt kaldt på terrassen, selv om det har vært sol.

Men jeg skal klare å hoppe på toget igjen, 1 dagen må vel være den tyngste? Ved neste høytid/feiring skal jeg sørge for å ha litt "lovlig" godt, jeg lot være å kjøpe noe nå - tenkte at en liten sprekk ikke gjorde noe. Men det gidder jeg ikke neste gang (håper bare jeg husker det til "neste gang").

halkatlala
25-04-11, 23:17
heihei.
jeg vil også være med på togturen:)
ha blitt litt mye karbo i påsken i form av fedon brød og appelsiner og en og annen smak på soft icen til kidsa. ikke så veldig mye opp på vekta, men dårlig form. jeg skal tilbake i ketose. spiste opp siste 2 skivene av det fedonbrødet nå nettopp så det ikke ligger der og frister meg i morgen:rolleyes:

KarboVims
25-04-11, 23:32
Er med!! :) men jeg starter da på ny etter et opphold, men liker tog og vil gjerne være med :)

Ada/80
25-04-11, 23:38
Jeg er med!!! Lykke til alle sammen:)

Anne
26-04-11, 06:48
Tøff,tøff, tøff, tøfff....jeg er med:)

Første stopp for meg blir Malta 19.mai. Og målet er -3 kg til da.

Ha en fin dag alle sammen:klem:

Antoinette6
26-04-11, 07:04
Juhuuuu, så mange passasjerer ! :heia:

Jeg går gjennom toget med den gammeldagse serveringsvognen min og her er det noe for enhver smak. Bare ikke brød. Ei heller lakris. Vi har noen sukkerfrie sjokolader, men de er kjempedyre. Kaker med sukkererstatning likeså ! For ikke å snakke om vinen ! Uha ! Og konjakken ! Koster det hvite ut av øyet, faktisk ! :D

Min første stopp er 10 juni. Da skal jeg på hyttetur med noen kjente og noen ukjente venner. Tynne og slanke alle sammen. Blæh ! Og så driver de og kler av seg hvis det er fint vær. :hylgrine: Det er FOR teit å satse på øsende regn, liksom . . .

Min første stopp er altså litt sånn inn i skogen den 10. juni :ja: Da MÅ jeg være under hundre, i alle fall !

Fantastisk at så mange har hevet seg på. Kanskje vi må ha flere vogner etterhvert. Lava sitter liksom i 'stillevognen' dah. Men vi kommer og forstyrrer deg, må du tro ! :klem:

*nynner* : "Bare klem på, bare dytt på . . . "

KimPossible
26-04-11, 07:33
God morgen! For meg er dag 2 i gang. :D
Sitter med dagens frokost: 2 egg og 2 skiver bacon (var bare 2 skiver igjen, så).
Veide meg da jeg sto opp, og er litt oppgidd over tallet altså. Jeg er nesten tilbake der hvor jeg var da jeg begynte med ketolyse i oktober!! :eek:
84,1 kg... så jeg har lagt på meg ganske mye på den måneden jeg har spist høykarbo nå. huff :_oppgitt::blinke:

Men nå er jeg i gang igjen, første mål er altså -4(,1) kg, mål to er -3 kg, så tar jeg det videre derfra etterpå. :)

Nå må jeg spise opp og komme meg på jobb.

Orkide
26-04-11, 07:40
Jeg hiver meg på jeg også.

Setter mål på 5 og 5 kg, men ikke tidspunkt på når det skal være borte.
Nå har jeg nemelig skeiet ut nok, har vel snart gått opp alt jeg har gått ned.
Men jeg skal sydover i juli så håper at jeg er merkbart ned i vekt, kanskje kommet inn i noe jeg kjøpte i fjord.

Jeg :heia::heia::heia: på alle her inne.

Sunroad78
26-04-11, 08:05
Dette vil eg vere med på :D Har eigentleg ikkje skeia ut så veldig mykje i påska, men det har blitt nokon øl (ikkje lavkarboøl ein gong).

Steig på vekta og den viste opp 300 gr, så det var ikkje så gale. 1. delmål er minus 5 kg til 23. juli (skal i bryllup) og sidan eg har mykje å ta av endå, så bør det vere eit realistisk mål.

"Nede på stasjonen, tidlig en morgen. Står alle togene så fint på rad. Mann på lokomotivet sveiver på et håndtak; TUT TUT TUT, toget går"!!!!

Dolsi
26-04-11, 08:49
:D Jeg er med, hopper om bord og blir med toget jeg også.
Hadde 3 dager med utskeielse i påsken, men kom igang igjen i går. Vekta i dag viste 1 kg opp og det skal av med en gang og mere til.
Har bakt meg nytt lavkarbobrød og i dag er det på,n igjen med trening.

Bøtt
26-04-11, 08:56
:heia: alle sammen !!Dette klarer vi!!

Hadde nydelig frokost på toget i dag frøknekkis med ost:D;)

Ha en nydelig dag alle sammen,nå er hverdagen tilbake igjen så da starter vi med friskt mot igjen:)

http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FB.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={9B51A62A-F951-4FE4-A031-35F2D8412C2E})

http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=12&p={9B51A62A-F951-4FE4-A031-35F2D8412C2E})

mocc@
26-04-11, 09:13
Je å hopper ombord på toget... :) Har skeia ut litt i påsken. Vekta har holdt seg stabil.

1 delmål her å må bli 3 kg... satser på at de er borte til sommerferien. alt over er en bonus.. :)

jegerjenta
26-04-11, 09:49
Vil være med jeg også:) Dette har vært en god gammeldags høykarbopåske med lite trim:o

Men fra i dag er jeg med på toget, egg og bacon til frokost nam-nam
Skal ha kyllinglår til lunch og fiskesuppe til middag, så får vi se hva som blir kveldsmat.......

halkatlala
26-04-11, 09:57
tut-tuuut!
deilig kaffe med fløte på dette toget :)
gleder meg til matserveringen og håper det blir koteletter med soppstuing;)
når dattera mi er ferdig på skolen skal vi tusle en tur til svømmekupeen, der vanker både svømming og boblebad:D

Hevingen
26-04-11, 10:31
Jeg er med! Har hatt litt mye karber i påska, men også litt mer bevegelse enn vanlig. Men opp 1,8 eller der omkring. Første stasjon for meg er -6,8 (ned til 95) før 4. juni. Da skal min kjære og jeg til Riga, og det hadde vært gøy å ha gjort en ordentlig innsats til da. Klarer jeg mer er jeg bare kjempe fornøyd.

Men siden jeg bor i Østfold er jeg glad det er Gerd og ikke NSB som skal drive dette toget, ellers hadde det fort blitt veldig mye forsinkelser for oss.

streber
26-04-11, 11:43
2,8 kg ekstra som må bort,etter påsken, så jeg blir nok på toget en god stund!:oHevingen, skal til Riga en måneds tid etter deg, gleder meg og håper påskekiloene er borte til da:)

servina
26-04-11, 12:05
Hei
Jeg vil også være med. Jeg kom på på Lillestrøm stasjon, men første stopp er allerede til fredag. Da er det planlagt et utdrikningslag for meg som varer i 2 dager.

kthnk
26-04-11, 12:44
Jeg er også med! Selv om jeg er vestlending og det ikke er så mange togstasjoner heromkring...

Jeg skeiet litt ut i påsken, men ikke så veldig mye. Har stått litt stille de siste ukene, så jeg skal på et skikkelig hardkjør nå frem til pinse og tur til Barcelona. 7 uker til turen, og jeg hadde håpet å være nede mot 80 da, som vil være 8,9 kg ned isåfall, men under 85 er også greit, tatt i betraktning at jeg nok må innfinne meg med at her i gården er det intet som raser av, det siger bare veldig veldig sakte av :(

Så da har jeg to mål, et optimistisk og et kanskje litt mer realistisk: -9 kg eller -4 kg til pinse :)

Sivensvans
26-04-11, 13:48
Da kom jeg meg inn på toget jeg også! Herlig med et tog med så mange vennligsinnede mennesker med samme (reise)mål!

Heia oss alle sammen!! :heia:

Hevingen
26-04-11, 13:52
2,8 kg ekstra som må bort,etter påsken, så jeg blir nok på toget en god stund!:oHevingen, skal til Riga en måneds tid etter deg, gleder meg og håper påskekiloene er borte til da:)

Det skal du nok klare. Så skal jeg sjekke om det er noen fine lavkarbo-steder. Hvis ikke jeg blir liggende på spa :sikle: Er liksom litt drømmen det. Men får se hva gubben vil.

Ada/80
26-04-11, 13:56
Denne togturen har begynt litt humpete for min del... 50gr. sukkerfri sjokolade + tre skeier softis til nå i dag. Har tro på at hullene avtar og at resten av turen går bra;)

Ada/80
26-04-11, 13:57
"humpene" - ikke "hullene";)

Karissima
26-04-11, 16:02
Skynde meg å hoppe på jeg også mens det ennå er plass :D

http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/animasjoner/kjt11.gifMinus 3 kg til midten av juni hadde vært heeelt supert :heia:

Gerd
26-04-11, 16:06

Her har dagen gått greit hittils, litt lite mat, kanskje. Men vært veldig flink med vanndrikkingen :D

Karissima
26-04-11, 16:08

Her har dagen gått greit hittils, litt lite mat, kanskje. Men vært veldig flink med vanndrikkingen :D
Her er det bare drikking hittils i dag( helt glemt meg bort) men nå begynner sulten å gnage :ja:

Orkide
26-04-11, 16:11
Greid meg greit jeg også, så nå får jeg gjøre klar en boks med litt oss el. til å ta med på korøvelsen.
Viss ikke er det lett å finn kakefatet.

KimPossible
26-04-11, 16:38
Hjemme igjen etter en lang dag på jobben. Klarte fint å holde meg unna bursdagskaka på kantina (selv om det var lukket valnøtt...), og nå skal middagen lages: Sei stekt i masse smør og krydder, løk og purre, og så blomkål og brokkoli til (mulig jeg lager mos av det) :sikle:

Ha en fin ettermiddag, folkens. :)

monja
26-04-11, 16:46
Heisann, hoppsann! Jeg vil gjerne være med på toget. Jeg er ikke noe tyngre enn før påska, men jeg skal ned 5 - 6 kg til 9. juni. Da skal jeg på Roxette konsert i Bergen :heia: Håper jeg klarer målet før 26. mai, som er neste oppfølgingsdag hos legen.

jegerjenta
26-04-11, 16:48
Koser meg på toget jeg:) Så får jeg være standhaftig og ikke gå av på møtet i kveld:rolleyes:

grotingeling
26-04-11, 16:53
Veiet inn til 88,8 kg i dag :eek: - det er 4,6kg opp!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
Blir nok værende her på toget en stund jeg også gitt :cool:

Titti
26-04-11, 17:05
Jeg er med. :heia:
Tør ikke veie meg etter påsken, men håper det går fort av.
Satser på Eurodietten, men i dag hadde jeg ingen tilgjengelig, så det har gått i skinke og egg og grønne gr.saker. :ja:

grotingeling
26-04-11, 17:05
Etter gjentatte forsøk på å oppdatere tickeren for st.hans-utfordringen med den uheldige vektoppgangen, måtte jeg tilslutt sette start-vekt = dagens vekt.
Fikk bare ikke lov til å legge inn høyere nå-vekt enn start-vekt, da kom hele tiden meldingen
There is a problem:
* Your Current weight is greater than your Starting weight
Men det er da for svarte derfor jeg nå må oppdatere med høyrer nå-vekt, fordi jeg veier mer nå enn da jeg startet på den utfordringen - er det mulig....:_oppgitt::(

Ada/80
26-04-11, 18:09
Det er nok vann og går nok av med et svosj Grotingeling! Men ikke kjekt å se tallet på vekta likevel:( Håper du hadde en fin påske hvert fall!

Bestemamma
26-04-11, 18:18
Nå må ikke noen tro at jeg er en juksepave, men jeg lar tickeren min stå på den laveste vekta jeg har oppnådd.:D...gidder ikke justere den opp om jeg går opp et par kilo - jeg går jo ned igjen til det nivået som tickeren står på...sånn innimellom i alle fall..:p... Ting går opp og ned her i livet...og når jeg er så nære sluttvekt som det jeg er tar det nok ekstra lang tid..:o....Viktigeste for meg er at jeg spiser godt, ser at underhudsfettet smelter og at musklene vokser (uten at jeg gjør noe for det!!! ) Jeg liker plutselig togreiser likevel :D

I dag har jeg hittil spist to store sommerkoteletter og 20 gram 70% sjokolade + to store kopper kaffe med fløte til sjokoladen....Og det viktigste 1/3 liters boks med FLØTE.....:p Til kvelds Egg med majones + paprika...
Grønsakene var slutt, men skal kjøpe nye i morgen...:o OG mer fløte....:rolleyes:

KimPossible
26-04-11, 19:04
Jeg justerer ikke opp tickeren min jeg heller, selv om jeg nå har lagt på meg ganske mye igjen.... den får heller lyse mot meg som en påminnelse om hva jeg kan få til! :D

Hjørdis
26-04-11, 19:26
Tut, tuuuuuuuuut, jeg vil være med å kjøre toooooog:ja:
Kilo er uinteressant da jeg ikke vil veie meg, men jeg har tre forskjellig buksestørrelser i skapet, og de delmål i seg selv. Tøft nok det:o

Og Lava blir ikke i den hysjvogna hu vettu, Antoinette, hun kommer inn til oss andre før vi aner:D

tora trollmor
26-04-11, 19:41
Da kommer toget til Fosen så jeg får være med ;) Første dag på toget for meg :)

Drømmepie
26-04-11, 20:26
Jeg vil værra med å kjøre tooooog! :heia:

Veide 76 kilo i morges!

Antoinette6
26-04-11, 21:23
Så fantastiske passasjerer ! Helt rått !

Og så mange stasjoner ! Vi har jo deilige sovekupéer og faktisk også små togleiligeheter slik at man faktisk kan BO her. En stund :lol: Og spa-avdeling. Og diskotek. Og en egen zumbavogn med rockeringhjørne. Et par trimsykler ser jeg også. Og spinningvogna, da, - for de spesielt interesserte. Ellers kan man jo trimme ved å gå frem og tilbake gjennom hele toget, - et par ganger om dagen, kanskje?

Og så er're fest HVER kveld. I vannvogna !

SKÅL, godtfolk !

Jeg har spist to frøknekkebrød med majones og salami i dag + middag: kjøttkaker i fløtesaus med litt løk og salat. Og et par buketter blomkål og brokkoli.

Til kvelds blir det vel et par -tre skiver ost og salami. Og smør. Og majones.

Det går så det uler, folkens ! :heia:

grotingeling
26-04-11, 21:46
Da kommer toget til Fosen så jeg får være med ;) Første dag på toget for meg :)

Kul - endelig et tog som går til Fosen, da kan jeg jo ta toget hjem til mor :p

tora trollmor
26-04-11, 21:49
Kul - endelig et tog som går til Fosen, da kan jeg jo ta toget hjem til mor :p
bare ta plass du, ska si i fra når vi er her igjen æ sju ;)

Gerd
26-04-11, 21:53
Har gått helt flott i dag :D
Holdt meg unna kaker og frukt på foredraget jeg var på i kveld :heia:
Og har nå gått til angrep på egg og bacon :D

Og vann har jeg vært kjempeflink med!
Og vitaminusene inntatt :D

:heia: alle sammen!!!!!

Lava
26-04-11, 22:07
Tut, tuuuuuuuuut, jeg vil være med å kjøre toooooog:ja:

Og Lava blir ikke i den hysjvogna hu vettu, Antoinette, hun kommer inn til oss andre før vi aner:D

:lol: Jeg sitter da ikke i stillevogna!
Jeg sitter bare der og strikker, det er vel andre som også gjør det?
Har klær som skal passe jeg også, selv om jeg gjerne går ned 5 kilo :ja:

Denne dagen har gått helt etter boka!

Antoinette6
26-04-11, 22:25
Glimrende, Lava ! Jeg setter meg snart hos deg og kalligraferer, jeg. Og leser litt. Ikke klirr sånn med de strikkepinnene er du snill :lol: Bruk tre ! Siste nye nå, hører jeg.

tora trollmor
26-04-11, 22:30
Tenkte å ta med ei bok i morra på turen, "den mystiske samlingsstunden" jobbebok skal du vite, å så må jeg bruke tredemølla for en tur på 60 min må æ ha ;) Satse på tur 4-5 ganger i uka no :)

Modezty
26-04-11, 22:38
Godt jeg strikker med mine Harmony wood pinner, da :D Klirrer ikke så mye. Sitter og konsentrerer meg, hodepine og sår hals. I tillegg rooooper rester fra påskegodtet på meg... men jeg skal være standhaftig også i dag, snart forsvinner søtsuget regner jeg med..

Flinke dere er alle sammen :)

Antoinette6
26-04-11, 22:42
Hva med rett og slett å kaste de restene ? Det gjør godt !!! Og litt vondt. . . :lol:

grotingeling
26-04-11, 22:49
Tror jeg skal booke plass i SPA-vognen i morgen, kommer til å trenge det etter å ha hatt 2 treningsøkter i dag :p
Har ikke panikk altså, bare følte for en tur i marka etter jobb
Så da ble det 2 økter i dag, siden jeg jo trener fast med fysioterapaut på jobb tirsdager (og torsdager)

Ellers så har det gått greit med maten, men har periodevis hatt skikkelig karbo-sug.
Så myyyyye vann (skvalp, skvalp) i dag

Antoinette6
26-04-11, 22:54
Så flott, grotingeling ! Vann er bra for kroppen, tror jeg. Gjennomskylling !

Lykke til !

*klargjør spavogn med varme håndklær og lekre massører med tigerskinnlendeklede som står til tjeneste*

Lava
26-04-11, 23:00
Tror jeg kommer til å like denne togturen! :ja:

Orkide
26-04-11, 23:01
Har greid meg igjennom første dagen helt greit.
Kunne drukket mere vann, men det får jeg bare jobbe videre med.

Gleder meg til morgen dagens rute:)

KimPossible
26-04-11, 23:02
Dag 2 er over, og jeg er i ketose!!! JIPPI! Var ikke målet, men hyggelig likevel. :D
Nattinatt, medpassasjerer! Herlig tog dette. ;)

halkatlala
26-04-11, 23:06
da har dagen min gått knirkefritt. har vært i svømmekupeen i 3 timer i dag. ble bare 100 meter med svømming, da. men 2 runder med boblebad, 6 min solarium og 20 min badstue og ellers litt henging i varmebassenget var fint. har bursdag i dag og har glatt klart å hoppe over kaffeslaberas med alskens kaker jeg sikkert ikke hadde klart å stå over:D tok meg en cola zero i svømmekupeen, men drakk den ikke opp. nå har jeg vondt i hodet- kan det være ketosen som lurer allerede? håper det for da får jeg sove i hele natt:) (har litt problemer med nattesøvn da jeg ikke er i ketose. legen min merker det godt hvis jeg har spist karbo en periode-da kommer jeg krypende og vil ha sovepiller og smertestillende for vonde ledd)

Karissima
26-04-11, 23:49
Har vært en bra start på turen matmessig . I morgen skal jeg sjekke ut zumbakupeen og se om der er liv og røre :D
Nå skal det bli spennende å se om toget gir meg bedre nattesøvn enn jeg har hatt i det siste. Kanskje det er alle karbene som har vært ødeleggende for den også :confused:

streber
27-04-11, 00:10
Jeg har stått imot endel fristelser i dag og tisset og tisset-la oss håpe litt vann har forsvunnet!!!Kjekt å se så mange her på toget, dette greier vi. Jeg blir å finne i moderat trimkupeen i morgen:)

Regret
27-04-11, 01:52
nei heiheiheihei! nå må ikke toget gå ifra meg her! Vil da være med meg jeg også!
Påsken tok et bitt av meg også, og jeg fikk 600g for mye, og det etter ei allerede dårlig uke med vektoppgang :( MEN jeg sitter i toget nå og jeg skal ned en god del før jeg er framme!

Jeg er så urealistisk at jeg har satt meg målet å gå ned 3kg til 17 mai :rolleyes: yeah, as if! Men jeg sikter dit uansett, og det skal bli gøy å se hvor langt jeg når!

Tickerene mine nullstilte seg i påska, men jeg skal først ned hva jeg nettopp gikk opp før jeg begynner å telle på de igjen...

Chooooo ChooooooooOOO!

Anne
27-04-11, 07:04
Gårsdagen gikk greit, uten snopekarber av noe slag enda mulighetene var der...på jobb:cool: Jeg fikk også laget frøknekkiser i går, som jeg kan ha med på jobb også. Namme.

Trimmen i går ble som planlagt; gikk av en trikkeholdeplass tidligere og gikk trappene opp ...nesten da, men tok det igjen til lunsj, da gikk jeg en ny tur helt opp:p

Passe med vann og alle kosttilskudd:ja:

Lykke til i dag og folkens...:klem:

mocc@
27-04-11, 07:10
Første dagen på toget gikk ganske greit..Klarte og holde meg unna smågodet på jobben.. :) Vekta er 300 g lettere fra i går.. :)

Var innom Zumba vogna i går og skal innom der en tur ikveld også, tror jeg tok i litt for hardt på styrketreninga igår så skal stikke innom masasjevogna for å få knadd litt på de stive beina mine.. At det går ann og bli så støl... :)

Må prøve og rocke litt i dag også..

Lykke til..

Antoinette6
27-04-11, 08:01
God morgen, godtfolk ! :klem:

Så bra med så kjempemange passasjerer ! Og flere vogner er kommet til, ser jeg. Den moderate trimvogna er ganske stor og har plass til maaaaange ! For ikke å snakke om gå-vogna, dah. Den er innredet som en slags labyrint med mange 'wanna-be bussholdeplasser' som man kan hvile seg ved, - og ta en røyk om man vil. Faktisk. Men det er sånne veldig, veldig gode vifter der, så ingen kommer til å kjenne noooooooe ! :ja:

Hvilke andre vogner kan vi bestille, da ? Bakevogn ? Den tror jeg skal se ut som kjøkkenet til Gerd. Nesten. Og der er det barkrakker også, - så vi kan sitte og se på de som baker. Og vi får servert høye stettglass med vann. Og crushed ice ! Med sitron eller lime.

Og hvem serverer ? De før nevnte muskuløse menn i leopardlendeklede. Eller var det tiger ? Samma det. . .De ha'kke no' under, altså :D

God togtur i dag, mine venner ! :blomster:

Modezty
27-04-11, 08:19
Hva med rett og slett å kaste de restene ? Det gjør godt !!! Og litt vondt. . . :lol:

Det tror jeg ikke faller i god jord hos resten av familien, gitt. Men det gikk over i går -og blir nok bedre for hver dag.

Dette tror jeg er den kuleste togturen jeg har vært på. I dag må jeg nok finne stillevogna på grunn av hodepine, men det kan være greit med litt avslapning også

Anne
27-04-11, 08:33
Dette begynner å utvikle seg til DEN togturen:D Skal se jeg ikke vil gå av på Malta....:cool:

Bøtt
27-04-11, 08:36
Ja andre dag på toget for meg etter påske vil si jeg stortrives:D

Var på vekten i dag opp ca3,3 kg...putt putt...det ordner jeg glatt:)

Så godt å være i gang igjen:)

Stå på folkens:heia:

KimPossible
27-04-11, 08:52
Gooood morgen, alle! :)
Trett men ellers bra i dag.
Veide meg da jeg sto opp, fordi jeg hadde mistanke om at masse vannvekt hadde forsvunnet iløpet av gårdagen... (mye rensel på do, for å si det sånn...:p) Og joda, fra i går morges og til i dag har vekta vært snill, og viser 1,7 kg ned!!! :eek::D Og magen er 3 ganger mindre alt.
I :hearts: lavkarbo og ketolyse.

Ha en fantastisk dag!

halkatlala
27-04-11, 09:11
JAAAA:stortsmil jeg har sovet i hele natt og våkna blid og fornøyd uten stiv nakke:D fy fillern for noen gode senger denne sovekupeen har:sove:

Hevingen
27-04-11, 09:51
Hallo, medpassasjerer! En ny dag på toget for oss alle. Jeg har allerede benyttet meg av gå-vogna. Fikk en runde på litt over 2 km etter at jeg satt lillebror av på barnehageholdeplassen.

I går var jeg veldig flink med drikkingen. Maten var det heller så som så med. Var veldig hetisk i byen og ute på tur med ungene. Det ble to atkins advantage-barer på dagen. Men ordentlig frokost og kvelds.

I dag har frokosten bestått av 3 egg med litt ost på, og litt Brie varmet på stekepanna. Herlig. Nå sitter jeg med kaffekoppen og vannglasset og nyter togturen. Så skal jeg lage meg en egen ticker for første del av turen. Regner med at jeg kommer tilbake på toget etter at vi har vært i Riga i juni. Eller kanskje det blir en høstekspress?

Anne
27-04-11, 09:59
Noen må komme inn i kontorvognen å fjerne godtskålen som ble satt der i går:eek:
Jeg har ikke rørt den enda, men nå ligger det igjen bare fire lakrisbiter...og de roper på meg...rett utenfor her jeg sitter:mad:

I tillegg hørte jeg noen som ikke er med på toget si at det er mer der det kommer fra:eek: Vil ikke!!!!

Hevingen
27-04-11, 10:04
De som ikke er på toget må heller ikke sette godteri inn på kontorvogna. Kanskje det er en utskeielsesvogn laaangt bak i toget de kan sette det i i stedet?

Anne
27-04-11, 10:06
Eller åpne vinduet..og miste skåla.:cool:
Dårlig gjort å sette det her.........

Hevingen
27-04-11, 10:09
Veldig dårlig gjort. Det samme skjer av og til på jobben min. Og da pleier skåla stå på den tomme pulten som er på den andre siden av skilleveggen ved pulten min... Da må man virkelig være litt streng med seg selv.

Anne
27-04-11, 10:11
Kanskje vi kan gå i Protest-TOG?:p

Annne
27-04-11, 10:25
Jeg slenger meg med jeg også! Startet på lavkarbo nå etter påske, så det blir kanskje litt prøving og vingling nå i begynnelsen. Men hvis alt går som planlagt, så kanskje -3kg før 17.mai? Kan jo satse på at jeg fortsatt kommer til å miste litt vann ;)

Kjenner at jeg ikke egentlig har så mye fettfobi som kalorifobi - men etter en kjapp utregning i går ser jeg at man skal spise ganske mye for å komme over 2000kcal på lavkarbo tross alt! Men jeg tror nok at nøtter, mørk sjokolade og annet snacks får spares til spesielle anledninger. Både for vanens skyld og for vektens skyld. Jeg kan trøste meg med salat med deilig peppermakrell til lunsj <3 Åh, det er så godt!

VSB
27-04-11, 10:25
Blir med jeg og, selv om det ikke var noen utskeielser å snakke om i påseken. litt godteri første påskedag, men da ble jeg også ganske dårlig, så gjentagelse frister ikke så mye... Jeg startet opp rett før påske jeg da, så kanskje ikke så rart at det holdt.

Annne
27-04-11, 10:35
Jeg startet opp rett før påske jeg da, så kanskje ikke så rart at det holdt.

Da er det jo nesten enda mer imponerende at det holdt, synes jeg! Det er så lett å utsette starten, og mye lettere å skeie ut før man har fått inn vanene. Bra jobba :)

nadine
27-04-11, 10:55
Har og lyst til å være med på denne togturen :) Gikk opp 1 kg i påsken og den skyldes nok vin og mensen.Gikk på vekta i dag og den står på 64,7 kg.Vil gjerne gå ned 5 kg til sommeren (har gått ned 8 kg totalt). 2 kg til 17 mai hadde vært drømmen,men tar det som det kommer.

Anne
27-04-11, 11:03
Noen må komme inn i kontorvognen å fjerne godtskålen som ble satt der i går:eek:

Takk!:p Skåla står der fortsatt, men noen har tømt den og det er ikke meg:heia:
Isteden har jeg gått trappa....bakerst i toget opp og ned ...opp og ned...fem etg:D

Anne
27-04-11, 11:05
:eek:
det skulle jeg ikke sagt...nå er den søren meg fylt opp igjen :hylgrine:

....men nå har jeg bestemt meg....Liker ikke sånn!:cool:

grotingeling
27-04-11, 11:47
Hvis noen lurer på hvorfor det plutselig står 'Forus' på neste holdeplass, så er det bare jeg som har fått innvilget et stopp på Forus/Stavanger siden jeg er der på jobb i dag :D

Hevingen
27-04-11, 13:10
Alltid fint med en stopp på vestlandet :)

Stå på mot godteskålen, Anne :)

streber
27-04-11, 13:58
Heeei alle flinke medpassasjerer på lavkarbotoget, vi står imot både det ene og det andre:)ha en god ferd videre i dag, jeg må ta meg en tur i jobbevogna straks-snakkes!

Anne
27-04-11, 14:42
Stå på mot godteskålen, Anne :)
Enser det ikke engang:snurt:...de kan spise det sjøl:cool:

Regret
27-04-11, 14:48
Under ett døgn på toget og 700g er vekke :D Kjenner jeg er i ketose nå og jeg stortrives. Håper mer forsvinner til i morgen, for da er det veiing og jeg SKAL se et lavere tall enn sist torsdag, til tross for påsken! Basta.

Modezty
27-04-11, 15:06
Gratulerer Regret! :heia:

Jeg lurer litt på kostholdsfilosofien din - der står det ketolyse og periodevis fasting. Betyr det at du har perioder du ikke spiser fast føde i det hele tatt? Hvordan gjør du det da med fett-protein-kh fordelingen?

Modezty
27-04-11, 15:07
Da er jeg tilbake på ketolyse igjen. Det er i grunn den beste måten å holde seg mett og fornøyd på, uten noe fysing etter søtsaker :)

Lurer fælt på hva jeg skal ha til middag. Lite som frister, men skal ut å handle snart, så bør vel i grunn finne ut av det :D

Hevingen
27-04-11, 15:11
Da forlater jeg kontorvognen, og beveger meg til en avslappende stund i en av de andre vognene. Men det blir nok ikke stillevogna. :)

Regret
27-04-11, 15:16
Gratulerer Regret! :heia:

Jeg lurer litt på kostholdsfilosofien din - der står det ketolyse og periodevis fasting. Betyr det at du har perioder du ikke spiser fast føde i det hele tatt? Hvordan gjør du det da med fett-protein-kh fordelingen?

Det er ganske enkelt i grunn, der er 15 timer om dagen jeg ikke spiser. Fra klokken 22 til 13, og da er jo søvn inkludert, og siden jeg ikke er frokostmenneske, så går det kjempefint også. Jeg spiser så mye jeg bare gidder i løpet av den tiden jeg ikke er i faste, og jeg får en fin fordeling på de timene. Jeg rekker 2-3 måltider, og jeg kan drikke i alle timer i løpet av døgnet. Vekten sto stille en stund shø, og det var dette som løsnet det hele, og jammen hjalp det bra også :ja:

monja
27-04-11, 15:44
Så flinke dere er alle sammen :klem:
Jeg gikk på vekta idag og jammen viste den opp bare 200 gram fra før påska. Jepp, jeg ble fornøyd :D Men nå er det slutt på godsaker om det er aldri så mye lavkarbo. Tilbake til et strammere opplegg. En deilig omelett til frokost og en deilig middagsrest til lunsj, to kopper kaffe med fløte (og en med kokosolje i tillegg) og nå skal vi ha laks i folie til middag. Dagen går bokstavelig talt på skinner.

kthnk
27-04-11, 15:53
Jeg er godt i gang med togturen :)
Spist "rett" i dag, fisk til lunsj, med salat til. Kotelett til mellommat, og så blir det vel to egg el noe sånt til kvelds.

Men det er noen som har satt frem kokosboller på tekjøkkenet på jobben, like ved vannmaskina!!!!!!!!! :(:(
Kokosboller, spesielt de firepakningene med runde litt flate boller, er min store og evige våte drøm og fantasi og lidenskap og gud vet hva...:eek: Åneiåneiånei

VSB
27-04-11, 16:05
Jeg har klart meg godt i dag så langt. startet sagen ganske kvalm, men fikk svar her inne at det sikkert var ketose. Etter frokost med omelett, magert bacon, blomkål, kål og oljebasert dressing, så er det ikke så rart at kvalmen ikke forsvant. Tok et eple og litt nøtter og kunne fullføre dagens planer adskillig bedre form. Skal jo ikke inn i ketose jeg med fedon, men det er tydeligvis en vanskelig balansegang å finne ut av i begynnelsen. Hadde litt av dette i påsken også, men da hadde ungene omgangssyke, så jeg tolket det dit. Tror dette forumet blir en uvurdelrlig støtte og informasjonskilde.;)

Drømmepie
27-04-11, 17:11
Gooood ettermiddag folkens! :)

Her har jeg gått ned 1.2 kilo siden i går morges! :heia:

Vet det er vann i starten men uansett en god start synes jeg :)

Lurer på hva jeg skal ha til middag/kvelds???

Gerd
27-04-11, 17:27
Hittils har dagen gått veldig bra.
Vanndrikking i rute, og flink med vitaminer :D

Er i ketose, i flg. gubbelille... Prøvde å gi han et morrakyss i dag tidlig, men han sa grøss, og drog dyna over ansiktet.....:eek:

Cassiopeia
27-04-11, 18:02
ÅÅÅ, Togtur, og jeg vil være med!
Jeg har i grunnen ikke skeia ut stort i påska. Har spist normalt, dvs ketogent, og den lille ekstrakosen har vært hjemmelaga lavkarbogodis, så jeg har full kontroll på inntaket. -Men det gikk med to flasker Cava fordelt utover påsken. Lurer på om det er de som har satt seg fast jeg?

Status er +2 kg på knappe to uker, og jeg liker det ikke. Kjenner jeg er full av vann, men samma søren... jeg vil ha dem vekk! og jeg burde kvitte meg med 5 kg til før sommeren setter inn for fullt. Da er jeg halvveis til det ultimate målet.

Jeg drømmer om -5kg til sankthans, og så får vi se hvordan det går.

Tuuut tuuuuuuut!!!

tora trollmor
27-04-11, 18:02
Da har jeg tatt plass i vogna med forkjølelse :(
Må nok sitte der i noen dagen. Dette slår ikke feil vær gang jeg begynner å kutte ut karbo - da blir det forkjølelse på meg. Har ikke klart å drikke vann, men faris er godt. Maten er også så som så med, men jeg har ikke spist søtt. men heller ikke nok fett :cool: sovet meste parten av dagen i dag ;)
Ønsker alle lykke til å vi er så flinke :heia:

Hjørdis
27-04-11, 18:03
Flink i dag:ja:, etter 2 vinglass i går kveld tilbrakte jeg natta i sovevogna, og sov hele natta :p
I dag har jeg spist to egg og fire skiver bacon, samt en halv tomat, mao standard frokost. Kaffe med cocosa og kremfløte er like standard, vann og vitaminer likeså:)
Dårlig med morsjon i dag, vært for sliten. da blir jeg heller ikke sulten så lunsjen hoppet jeg over:p
Nå tar jeg en tur i spisevogna, der vet jeg det blir servert elggryte med sopp og grønnsaker med masse fløte/rømme i. Sulten nå :ja:

Modezty
27-04-11, 18:19
Det er ganske enkelt i grunn, der er 15 timer om dagen jeg ikke spiser. Fra klokken 22 til 13, og da er jo søvn inkludert, og siden jeg ikke er frokostmenneske, så går det kjempefint også. Jeg spiser så mye jeg bare gidder i løpet av den tiden jeg ikke er i faste, og jeg får en fin fordeling på de timene. Jeg rekker 2-3 måltider, og jeg kan drikke i alle timer i løpet av døgnet. Vekten sto stille en stund shø, og det var dette som løsnet det hele, og jammen hjalp det bra også :ja:

Aha! Jeg forbinder faste med å ikke spise på flere dager, prøvde meg på det når jeg var i begynnelsen av 20 årene, og husker fremdeles noen av urteteene *grøss*

Periodisk faste som du beskriver det er nok veldig vanlig når man er i ketose, og ikke spiser mer enn 2-3 ganger om dagen.

Jeg spiser heller ikke frokost når jeg er i ketose - og første måltid blir da lunsj rundt halv tolv, kanskje jeg skal kutte ut å spise litt tidligere på kvelden. Jeg har ofte tatt litt tyrkisk yoghurt og fløte hvis jeg har fyst på kvelden, noen ganger litt bringebær i tillegg.. Det er kanskje synderen min

Modezty
27-04-11, 18:20
Nå er middagen fortært, hadde ikke lyst på noe i dag - så da ble det egg og bacon. Det må iallefall være greit når man skal i ketose. Har ikke spist noen grønnsaker i dag, men tror ikke jeg orker heller. Det får bli morgendagens plan..

tora trollmor
27-04-11, 19:05
Tar en tur innom matvogna for å bestille en kopp løvetannte :)

grotingeling
27-04-11, 20:01
Er så fornøyd med meg selv, for på tross av jobb-reise med påspandert lunch så har jeg greid denne vanskelige dag-2-dagen helt etter boka :D
Kunne også registrere en liten vektnedgang fra i går; 300g ned :heia:
Da er jeg klar for et opphold i SPA-vognen, kroppen formelig roper på behandling :stortsmil *løper og henter morgenkåpen*

jegerjenta
27-04-11, 21:39
Er i rute her jeg også. Deilig å kjenne at halsbrannen slipper, og at magen fungerer igjen:D Nå er jeg snart klar for sovevogna:sove:

Karissima
27-04-11, 21:49
Gikk meg vill og fant ikke zumbakupeen i dag men har faktisk vært i bevegelse hele dagen :D
Klart meg unna alle fristelser underveis i dag, medbrakt matpakke (flink pike)
Tror dette skal gå veldig bra :ja:

mocc@
27-04-11, 22:46
Fant Zumbavogna etterhvert ikveld..:) Rusle over til sovekupeen og satse på at jeg ikke er så veldig støl imorgen...

Klart dag 2 ganske bra.:)

Bestemamma
27-04-11, 23:12
I dag har jeg faktisk ikke spist Freias 70% sjokolade...:p

streber
28-04-11, 00:00
Da er kl snart midnatt:eek: og denne dagen har vært slitsom og rast avgårde!! Tror ikke det har noe med avsukringen å gjøre, men vært så mye å styre med bare+tung vakt på jobb! Men trøtt næh:pikke akkurat!...skal finne sovekupeen snart likevel, må vel vekke jentene mine i morgen som vanlig. Stått imot dagens fristelser også-dag 2 unnagjort på denne togturen!Har dessuten funnet igjen en lue jeg mistet på en trimtur i vinter, nede i en grøft, snodig!!

Laila Jo
28-04-11, 06:36
Jeg blir med på den togturen. Har stortsett ikke skeiet ut i påska men slit virkelig med å gå ned.
Og ikke skjønner jeg hva jeg gjør galt heller.
Men står på fortsatt. Skal jo ned i hvertfall enda 10 kg.

grotingeling
28-04-11, 07:00
Starter dagen i treningsvognen i dag, og det etter å ha registrert en nedgang på 900g siden i går :heia:

mocc@
28-04-11, 08:41
Morgen.. :) Startet dagen så vidt det var litt i turvogna.. Gått opp 500g siden i går så jeg vet ikke

Anne
28-04-11, 08:45
Jeg er med videre, slapp å rykke tilbake til start:p
Dagen gikk fint i går, kanskje litt lite karber bare.Ellers alt bra.:)

Den halvkiloen jeg gikk opp i påsken er borte:heia:

Tut tut!

Orkide
28-04-11, 09:01
Hadde en fin dag på toget i går.

Og vekta har begynt å krabbe nedover, men jeg vil ikke si hvor mye enda.
Det går i allefall den rette veien.:)

Annne
28-04-11, 09:18
Jeg startet dag fire helt sinnsykt trøtt og etter frokost også litt kvalm. Mest trøtt kanskje. Jeg føler meg helt lealøs i kroppen. Får ta en kopp kaffe etterhvert, og satse på at det går over. Apropos det så har jeg et spørsmål: Pulverkaffe har jeg hørt at ofte er tilsatt sukker og at det inneholder mindre koffein enn vanlig kaffe. Det med koffeinet får så være, men jeg drikker Nescafe instant espresso og der står det vitterlig bakpå at det kun er laget av tørkede kaffebønner... Bør jeg gå over til vanlig kaffe? Så at Tilbords hadde tilbud på presskannekoppen fra Bodum ;)

Jeg hadde gått opp 400g siden i går, men ettersom middagen (og litt snacking etterpå) besto av MASSE spekeskinke (sikkert 150g) så er det vel ikke så helt usannsynlig at kroppen holder på litt vann...

I morgen har jeg eksamen!! Da blir det deilig frokost og kanskje noen valnøtter å knaske på mens jeg skriver..

halkatlala
28-04-11, 09:23
tut-tuuut!
her går det så det suser. fikk sendt begge barna mine på skolen og gått tur med hunden min og tanteungen min som jeg har fått låne fra i går til i dag:love: han er snart 6 uker og våken noen ganger på natta også, så da har jeg vært i kjøleskapet noen ekstra runder for å hente morsmelk- uten å putte noe i munnen selv:D så nå skal jeg kose meg videre med baby på togtur. han sovner nok snart igjen og da skal jeg visittere kaffevogna før jeg skal ut og trille igjen:)

Regret
28-04-11, 10:53
Under ett døgn på toget og 700g er vekke :D Kjenner jeg er i ketose nå og jeg stortrives. Håper mer forsvinner til i morgen, for da er det veiing og jeg SKAL se et lavere tall enn sist torsdag, til tross for påsken! Basta.

Jeg gikk ikke noe mer ned i dag, men jeg fikk ta til takke med 100g i forskjell fra sist veiedag til i dag. MEN det er jo tross alt 600g opp og 700g ned på den tiden, så kroppen har jobbet effektivt allikevel :ja: Neste torsdag derimot! Da skal det ha rast her!

Modezty
28-04-11, 10:58
Ingen endringer på vekta enda... men er i ketose nå kjenner jeg. Skal sjekke med stix etter middag.

Sitter og leser til hjemmeeksamen senere i dag, og det er utrolig lett å logge seg på forumet for å lese litt...

... nei - tilbake til bøkene!

streber
28-04-11, 11:32
Annne, ikke kjennskap til om det er sukker i pulverkaffe, tror ikke det altså, har en supersprek dame på jobben som sverger til pulverkaffe, hun sier det er den minst skadelige for kroppen, hva hun legger i det har jeg ikke spurt om. Selv har jeg alltid brukt den vanlige, nescafe gull pulverkaffe.

900 gram ned i dag:D , juhuuu og en velkjent murring i hodet, ketose ja..Pleier ikke vare så lenge heldigvis!Hodepinen altså;)800 gram til førpåskevekt og 6,5 til mitt ultimate mål:)

Må visst holde meg i rengjøringsvognen i dag enda det er det kjedeligste som finnes:o

Ha en god tur videre i dag!

KimPossible
28-04-11, 12:07
Kjempebra, Streber! Og alle dere andre også. Selv tryna jeg i fiskepinner og potetmos i går, men skal skjerpe meg, og hente meg inn igjen iløpet av helga... litt uforutsette ting som skjedde, så da ble det litt surrete i hodet. :p (noen har vel fått med seg at jeg er i muligens gravid-vogna.... blir å holde meg der i perioder en liten stund til. høhø)

Hevingen
28-04-11, 12:36
I går endte jeg opp i en vogn uten internett da jeg forlot kontorvogna. Men det var fint der og. Jeg lagde spagetti og kjøttdeig til familien. Og siden vi ikke hadde noen vanlig spagettisaus så komponerte jeg en egen med litt tacokrydder, fløte, rømme og ost. De syntes det var kjempegodt. Lillegutt på 5 måtte ha flere porsjoner :) Så jeg spiste opp restene av kjøttdeigen med saus, rømme og revet ost på. Deilig :)

I dag har jeg ligget lenge i sovevogna, for jeg hadde ikke reservert plass i kontorvogna før 12. Hadde tenkt å stå opp litt tidligere å gå litt, men senga fristet mer. Jeg spiste ikke frokost før jeg kom til jobb. Og da ble det salat og makrell i tomat og noen skiver ost på grove knekkebrød.

Venter på at ketosen skal komme, men er ikke stresset for jeg går litt ned fra dag til dag. Så gleder meg til den store veiedagen på søndag!

God tur alle sammen. Håper dere får en flott tur i dag!

Titti
28-04-11, 12:41
Tut tut.

Er på min tredje dag nå og har trent hver dag. :heia:
Enda ikke turt å veie meg etter påske, føler meg så oppblåst, så venter til i morgen.

:)

nadine
28-04-11, 14:11
Har trent zumba både i går og i dag.

nadine
28-04-11, 14:14
Må bare spørre,er dere på vekta hver dag?

tora trollmor
28-04-11, 14:18
Kun lørdag's vekt for meg ja :)

Modezty
28-04-11, 14:51

Jeg er på vekta hver dag, men noterer bare 1 gang i uka. Så lenge jeg ikke lar meg stresse av den, er det greit. Jeg vet for eksempel at jeg går opp 1 - 2 kg ved menstider, og har litt mer vann i kroppen ved eggløsning. Synes det er greit - så lenge jeg ikke forventer mirakler hver gang jeg går på vekta.

Modezty
28-04-11, 14:53
I dag finnes jeg ikke sulten enda, venter på hjemmeeksamen som begynner om en times tid. Tror kanskje jeg skal ta en kopp kaffe med fløte, så holder jeg noen timer. Blir sen middag i dag - eller kveldsmat. Har avtalt med ungene at vi lager nachos etter kl. 20 når jeg er ferdig med eksamen. Uten nachips for min del, men med massse ost og rømme :sikle:

Hevingen
28-04-11, 15:06

Har blitt turer på vekta nesten hver dag etter påske. Mest for å bekrefte at det jeg gjør nå virker. Men skal etterhvert prøve å holde meg til bare søndager. Uansett så er det den vekta jeg oppdaterer tickerne mine etter.

hernon
28-04-11, 15:10
Stopper toget i London også? Kanskje best å vente til etter det store bryllupet i kmorgen.
Jeg tror jeg må plassere meg i Vannvogna - for den finnes vel? Jeg har 7 kg som jeg mistenker limes fast av god vin:confused:

Hevingen
28-04-11, 15:25
Kanskje vi rett og slett må ta en pause i London i morgen. Blir jo fullt av kongelige å se på :) Og så hopper du lettere på :D

Du får se om du finner en lim-løser ;)

tora trollmor
28-04-11, 15:31
Da ble denne dagen brukt til en runde til legen, fikk noe som vi tror hjelper på formen min. Tar plass i sovevogna æ ja :)

Hevingen
28-04-11, 15:32
*Når trollmor har lagt sine elleve små troll....*

Sov godt, tora trollmor!

Regret
28-04-11, 15:33

Jeg trenger den kontrollen, hvis jeg ikke veier så blir jeg stresset og ender bare med å gå mye opp i vekt i stedenfor :p Og jeg må veie for å bli trygg på maten så jeg vet at jeg gjør alt rett. Livredd for å gå opp i vekt.. Så japp her veies det hver eneste morgen, men jeg oppdaterer nok ikke alltid tickerene hver dag.

tora trollmor
28-04-11, 15:42
*Når trollmor har lagt sine elleve små troll....*

Sov godt, tora trollmor!
Takk takk :love:

Bestemamma
28-04-11, 16:18
Jeg veier hver dag, og nå i det siste har jeg begynt å veie om kvelden óg for å ha kontroll med vannet. Fryktelig irriterende å ha en kropp som er så sensitiv for vann inn/ut at jeg ser det på ansiktet om morgenen hvis jeg ikke har fått ut vannoverskuddet over natten........:mad:

Nå har mensen startet igjen etter at jeg i forrige uke tok tabletter for å utsette den (måtte jo ha litt kos når HAN kom på besøk, og mens er ikke kos). :p
Tar noen dager før vannnivået har normalisert seg, men jeg er fornøyd med at hormonene fungerer som de skal. Kunne jo vært uheldig og ikke fått mensen tilbake på ukesvis, og uvisshet er det verste jeg vet.....:eek:

Syns togturen er en sann fryd....... Nå går jeg i vaskevognen og gjør min plikt som en god husmor...;)

monja
28-04-11, 16:48
Jeg skal ikke veie meg hver dag, men siden jeg begynner arbeidsdagen på et legekontror klarer jeg aldri å gå forbi vekta :rodme: Huff, jeg burde virkelig det. Vi har ikke vekt hjemme så jeg har alltid veid meg med klær og sko, men differansen er jo det som teller :D
Men 200 gram opp fra i går. Jaja, litt mye fløte kanskje? Ble to kaffekopper med fløte (den ene med litt cocosa og). Den som lever får se ;)

Orkide
28-04-11, 17:03
Har tilbrakt dagen hittil i arbeidsvogna, og der blir jeg ca en time til.

Dagen har forøvrig gått kjempe bra:)

Er litt tung i hode, men det gir seg vel etter hvert.

Kanutten
28-04-11, 17:12
Jeg vil gjerne være med toget jeg! Sånn loffetog med behagelige små kupeer.. :love:

Ikke fordi jeg har noen store ambisjoner, men jeg vil i første omgang bare komme meg i riktig retning.. :p

Jeg spiser lavkarbo hele tiden, men kan ikke trimme ennå. Det eneste jeg får lov å gjøre i trimveien er å stå på alle fire og fjotte med bekkenet frem og tilbake som jeg skulle ha vært mann under en viss aktivitet... :rodme: Føler meg megateit for å si det sånn når jeg trener på det viset på helsestudioet... :o

Men SNART blir det hurtigtog!!!! :heia:

streber
28-04-11, 19:12
Bare bli med kanutten, må innrømme jeg dro på smilebåndet da jeg leste om treningen din, håper det er greit:o

Til spørsmål om veiing hver dag, jeg veier meg overhodet ikke hver dag til vanlig, kun av nysgjerrighet nå etter en ukes utskeielse. Blir til vanlig stresset av å veie hver dag, så jeg har fredager som veiedager, det er den vekten som gjelder uansett om jeg har en periode med oftere veiing.

Kanutten
28-04-11, 19:29
Bare bli med kanutten, må innrømme jeg dro på smilebåndet da jeg leste om treningen din, håper det er greit:o

Helt greitt!!! :lol: Ler hele tiden jeg også mens jeg trener!

tora trollmor
28-04-11, 19:35
DA har jeg sovet lenge - å det var godt, nå føler jeg for å finne frem til vaskevogna. Sikkert noen kaffekopper som har hopet seg opp :D Tar dem i kveld jeg:rolleyes: Så må jeg se litt på tv vogna. tv2 Sporty må jeg se - kanskje jeg får litt inspirasjon til trening ;)

Karissima
28-04-11, 19:46
I dag fant jeg heldigvis frem til zumbakupeen og fikk tatt en økt på 55 min. Har ellers trasket mye frem og tilbake i dag så er egentlig fornøyd med dagens trim.
Snikveide meg nå og det ser ut allerede nå at det å bli med på togreisen har gitt utslag på vekta :heia: Nøyer meg med å oppdatere 1 gang i uka :D

Hevingen
28-04-11, 19:59
Da har jeg vært ute av kontorvogna en stund, og nå er det inn i tv-kupeen. Skal se Farmen sammen med familien. Lillebror er i seng, og det blir spennende å se hvordan det går, for han har bursdag i morgen.

monja
28-04-11, 20:25
Har drevet og ryddet på toget jeg. Og jammen fikk jeg fylt en søppelsekk, og er utrolig fornøyd :D Elsker å rydde og kaste på våren. Utrolig hva man samler på gjennom mange år. Nuvel, nå er jeg skikkelig sulten. Lurer på om jeg skal smelle sammen en omelett. Det er bare å finne veien til spisevogna.

Cassiopeia
28-04-11, 20:27
Jeg har skrubba og spylt perrongen i dag. det var litt av en jobb, men nå er det gjort. Mulig jeg bør ta ei runde til, men først får den tørke, og så ser jeg i morra. Det var i alle fall dagens trim. Vekta beveger seg nedover igjen nå, så jeg håper jeg endelig blir kvitt litt vann.

Jeg lurer forresten på om jeg spiser for lite til å gå ned...

Anne
28-04-11, 20:28
Etter at jeg hadde vært i kontorvogna i heledag, måtte jeg innom dyrevogna å stelle litt med hunden til dattern...måtte på tredemølle:cool:
Godt det ikke var langt til spisevogna etterpå:)

Nå er det litt avslapning og sosialt resten av kvelden....med ett glass vann eller tre. Skål!

Mat og trim som etter planen. Likeså kosttillskudd og vann....og hodepinen(selv om jeg vel ikke har tenkt å være i ketose)

Håper dere koser dere:klem:

Bøtt
28-04-11, 20:54
Søren tror dere ikke jeg havna inn der de serverer makaroni med ost og kvikk lunsj i dag da....:o.....men skal snart ut derfra igjen da .:o

Nunne Mor
28-04-11, 21:14
Jeg vil og være med på toget!!!

Vi skal på ferie 20.mai og jeg skal være klar for å hoppe rett inn i bikinien til da.. altså!

Håper på å gå ned 3kg til 20.mai... håper!!

(vi har også parkert bilene, nå brukes sykkel og sykkelvogn dit vi skal, så lenge det er vær til det!)

Regret
28-04-11, 21:34
æsj altså.. i vogna mi så ble det pålagt med kebab til middag, og de andre her har planer om sjokolader, yoghurtnøtter, oreokjeks, potetgull, burn og annet godt her i kveld :( er redd dette blir for vanskelig for meg, men jeg skal prøve å holde meg megasterk mens det står på.. jeg har jo tross alt pepsi max og noe baconsnacks stående i skapet, men jeg savner virkelig noe søtt og spiselig, lei av salt baconsnacks nå, men jeg reagerer på sukkerfri sjokolade.. ikke sånn at jeg blir sittende på do, men at jeg greier ikke å begrense meg, og ender med å spise for mye, og da tikker vekta oppover. Skulle ønske det fantes noe lavkarbo smågodt som jeg tålte! Hva skjedde med alt det sukkerfrie man fikk i smågodt før? det er mange år siden jeg har sett...
Vi har besøk av lillesøsteren min i natt også (vært her siden i går) og da blir det alltid til at vi serverer etter ønske (hun har anoreksia, så jeg gir henne hva som helst så lenge hun spiser. huff.. ikke 14 år engang :( ), så da blir det noen svake øyeblikk her..

grotingeling
28-04-11, 21:41
Har endelig forlatt vaske-huset-til-helga-vogna, og er nå klar for slenge-seg-i-badekaret-vogna før jeg inntar sovekupeen i den forrerste sovevogna.
Må si jeg er veldig fornøyd med dette toget og alle passasjerene, for ikke å snakke om alle de ulike vognene en kan benytte seg av og de mange ulike holdeplassene :heia:
Men nå hører jeg vannet renne, så jeg sier god natt til dere alle - i morgen er det en ny dag på toget :klem:

Nnem
28-04-11, 21:52
Jeg henger meg på toget.

Siden jeg begynte i januar har jeg jojoet som bare det. Blitt en del lavkarbobakst og kunstig søstning. Tror ikke kroppen tåler det noe særlig.

Etter å ha gått opp 2,2 kg før påske og 1 kg i løpet av påsken, håper jeg at det "renner" av før 17 mai, men jeg stresser ikke og tar det virkelig som det kommer.

Tut tut!!

halkatlala
28-04-11, 22:12
blitt litt lite spising i dag, men får ta det igjen i morgen. gleder meg til å innta sovekupeen :) må bare få sønn i seng først.

streber
28-04-11, 23:57
Her har jeg vært i vaskekupeen og planlegge til konfirmasjonskupeen og litt i en skravlekupe, så nå er det sovekupe som gjelder, natta!!:)

Titti
29-04-11, 00:08
Her her har det vært selvangivelsekupeen i kveld, men nå er det drømmelandkupeen som gjelder. :)

Karbosara
29-04-11, 07:47
Hei!!!

Jeg går på toget jeg og...
Har ikke satt meg noe mål om hvor mye på hvor lenge, men det første målet er å komme i ketose, og der er jeg på vei på dag tre, så da måe jeg komme gjennom kneika. Det neste målet er å kutte søtstoff, noe jeg gjør når jeg er kommet i ketose, blir så kvalm på vei inn ketose, at jeg må ha noe drikke med smak for å klare meg...så fun-light på meg de første dagene. Og sakte men sikkert strammer jeg inn på partystopperne: nøtter, tomater, meieriprodukter og ost.

Så er vi i gang tenker jeg! :heia:

KimPossible
29-04-11, 08:10
Ålrajt, da er jeg igang på lavkarbotoget igjen jeg også, etter et par dager med tenkepause. :rolleyes:
Hu-hei hvor det går. Hehe.
Skal prøve å spise såpass at jeg holder meg ute av ketose, men jeg tror jeg er sånn at jeg havner fort i ketose (tok ca 36 timer sist).
Skal veie meg på mandag. (men blir å ha fast veiedag på fredager da, som før.)

Hevingen
29-04-11, 08:12
Velkommen til nye passasjerer! Dette blir nesten et party-tog. Tror i alle fall det ikke kommer et eneste 17. maitog som slå dette toget i alle fall :)

I natt har jeg vært i feil kupé, tror jeg. For der jeg lå for å sove var det vanskelig å falle til ro. Har ligget og kastet på meg hele natta. Men nå er det en ny dag, og jeg regner med at i natt blir det bedre.

Sitter nå i frokostvognen, og surfer mens jeg spiser grove knekkebrød og drikker kaffe. En liten tur innom tv-vogna før jeg stikker til kontorvogna litt senere i dag.

God tur alle sammen!

monja
29-04-11, 08:35
Jeg er stuck i vaskekupeen idag og. Det går unna med både klesvask og husvask. Og det er jo greit å utnytte seg av den gode tørken som er ute bakerst på toget :) Sammen med meg har jeg yngstesønnen som fortsatt har vannkopper.

Senere idag skal vi bevege oss til TVkupeen for å se det kongelige bryllupet i England i dag. Jeg er håpløs romantiker :love:

Hevingen
29-04-11, 08:40
Åh, det kongelige bryllup! Typisk at jeg jobber de fire timene midt på dagen da det er som mest spennende. Må kanskje sette opptak på dekoderen :rolleyes:

monja
29-04-11, 08:46
Åh, det kongelige bryllup! Typisk at jeg jobber de fire timene midt på dagen da det er som mest spennende. Må kanskje sette opptak på dekoderen :rolleyes:
Tror det er mange som gjør det idag ;) Hadde nok gjort det jeg og om ikke poden hadde vært syk. Men nå er jeg hjemme så da er det jo greit å se det på direkten....må se det positive i alt :lol:

Hevingen
29-04-11, 08:50
Jepp :D Av og til gjør det ikke så mye å ha syke barn. I alle fall ikke så lenge de ikke er alvorlig syke. Vannkopper er jo ikke alltid at de blir så dårlige av. Ikke etter noen dager i alle fall.

Kos deg med bryllup på direkten.

Nå er eldstejenta mi i dusjen, hun skal ha arbeidsdag i stedet for skole i dag. Og skal rett på speidertur etter arbeidsdagen, så jeg må straks stikke over i friseringsvogna. For hun har spurt så pent om ikke jeg kan flette håret hennes.

Gerd
29-04-11, 09:22
Da er det snart helg igjen :heia:

Gårsdagen gikk greit, både matmessig, vann og vitaminer.

Og begynte med helgevasken :D Mer tas i dag :ja:

Anne
29-04-11, 09:28
Etter en god natts søvn, dusj, shining av kupe...delvis(mann er med, men har kommet fra nattevakt i kontrollvogna)deilig frøknekkisfrokost sammen med de andre i frokostvogna og en tur i nettbanken, så er jeg klar for bryllupsvogna...

Gikk greit med maten i går også. Sto over godteskåla den gamle påskeharen hadde satt inn. Kosttilskuddene og vann på stell. Litt trim i trappevogna, pluss lufting av hund på tredemølle...

Jeg hiver meg på ergometersykkelen på vei inn til bryllupet..
Ha en flott dag....det blir nok en tur på soltaket i dag også:p

VSB
29-04-11, 09:45
Er her fortsatt jeg. Har fått helt karbo-fobi jeg, skulle jo ikke i ketose og ikke være så streng, men etter to angstanfall som resultat av karboinntak så frister det ikke så mye... (Lider av angst i utgangspunktet da...) Koset meg med jordbær og ekte kremfløte i går med god samvittighet, men litt rart og å hive innpå fett og ville ned i vekt. Har også tenkt meg inn i bryllupsvogna etter hvert.

Titti
29-04-11, 10:23
Sitter her med tiaraen og er klar for bryllupstur jeg også. :hearts:

Var en kjapp tur innom selvangivelsekupeen først og nå litt lesetileksamen-kupeen mens jeg venter på å stige inn i selveste bryllupsvogna.

Dristet meg på vekta i dag, en kg opp siden før påske, det får gå.

Hevingen
29-04-11, 10:34
Da er jeg på plass i kontorvognen. Her er det kongelig bryllup på tv på veggen. Så jeg skal nok få med meg litt likevel :)

nadine
29-04-11, 11:12
Må si jeg liker meg på dette toget,frokosten var 5 stjerners,og jeg har allerede drukket 3 store glass vann.Nå skal jeg gå og se om det er kaffe å få på dette toget :)

Regret
29-04-11, 11:27
Jeg sitter i skamme-vogna etter å ha sprukket litt :( Ble kebabrester til frokost, med chips og det hele.. æsj altså. Fasten ble ikke holdt heller.. 300g opp siden i går, selvsagt bare vann, men grusomt irriterende lell.. glad det er ei hel uke til veiedag i såfall! Nå skal jeg straks på trening og springe av meg den dårlige samvittigheten, og i morgen tar jeg en hardbarka lavkarbodag. Kjenner mammarollen kommer fram i meg mot meg selv når sånt skjer. haha guttungen min (18mnd) har begynt å kjefte på meg med fingeren viftene i ansiktet mitt også, og så den strenge stemmen da :p jaja får vel bare ta det imot.

Nnem
29-04-11, 13:13
Den fasten jeg har sett her inne. Hva er det for noe?

Bestemamma
29-04-11, 13:23
Jeg sitter i skamme-vogna etter å ha sprukket litt :( Ble kebabrester til frokost, med chips og det hele.. æsj altså. Fasten ble ikke holdt heller.. 300g opp siden i går, selvsagt bare vann, men grusomt irriterende lell.. glad det er ei hel uke til veiedag i såfall! Nå skal jeg straks på trening og springe av meg den dårlige samvittigheten, og i morgen tar jeg en hardbarka lavkarbodag. Kjenner mammarollen kommer fram i meg mot meg selv når sånt skjer. haha guttungen min (18mnd) har begynt å kjefte på meg med fingeren viftene i ansiktet mitt også, og så den strenge stemmen da :p jaja får vel bare ta det imot.
Barn er skjønne...kos deg med ham... :D

Jeg har nettopp vært i frokostvogna og spist en diger svinekotelett (ja, jeg vet at klokka er 13.15, men spisedagen min begynner sent og slutter tidlig) Lagde en hel langpanne med svinekoteletter i går - 2 kg. Svinekoteletter er godt å ha å trive til når jeg ikke finner på noe annet...
Ned 0,7 fra i går. Bare vann, men likevel - en blir tilfreds av slikt... har litt mer vann som skal ut kjenner jeg, men det kommer.....
Nå skal jeg ut og gå en tur på 3 kilometer i passe tempo slik at beina får sitt..... Ha en fin dag på toget....tøffe, tøffe videre vi tøffingene !!! :p

Hevingen
29-04-11, 13:37
Da forlater jeg kontorvognen, og tar plass i rydde og vaskevognen en stund før jeg skal være mye i bursdagsvognen i helga. Feire 5 åringen tre dager til ende :)

KimPossible
29-04-11, 13:56
Da har jeg kommet meg ut av kontorvogna jeg også, over i helge-vogna. :D Men skal kjapt videre til rydde og vaske vogna, og deretter ut i treningsvonga. hehe.
Men ført må jeg kanskje spise noe... er ikke spes. sulten, men jeg holder på å få hodepine, så noe næring og vann må visst til. Har ikke spist noe siden frokosten 07.30 i dag!!! 2 kopper fløtekaffe har det jo blitt da, men...

og i morgen starter tur-o sesongen, så da blir det å ta på gode sko og traske ut i skogen og fjellene. :D

monja
29-04-11, 14:06
Nå har jeg tørket noen tårer (håpløs romantiker :love: ) og spist lunsj. Hehe, lunsj klokka 14 ja. Nuvel, jeg er fryktelig fysen for tiden. Har så utrolig lyst på noe godt hele tiden. Snoker i skapene som jeg gjorde før, men der er det ikke noe å hente. Spiste omelett av 2 egg, litt bacon, litt kremost, litt creme fraiche, paprika og rødløk til frokost og nå var jeg supersulten igjen. Derfor ble det en ny omelett med 2 egg og en dæsj fløte. Litt rødløk, litt røkt laks og en liten klatt rømme nå til lunsj. Og selv om jeg nettopp har tatt siste biten er jeg allerede sulten igjen. Huff, kanskje det har noe med eggløsning å gjøre.
Nå skal jeg finne veien til kupeen min og synke dypt ned i sofan med en bok.

Sunfrid
29-04-11, 14:17
Hiver meg på toget etter å he løpt bak et par dager.....
Jeg har siden 2009 ikke vært så aktiv innen lavkarbo, selvom jeg bare i perioder har spist karbo-mat... Vekta har faktisk vært ganske stabil, men ikke formen den har fulgt karboinntakte i negativ rettning. Så her er jeg og håper på en lang fin togtur sammen med dere....
Tickeren min sliter jeg med, for jeg er ikke kar/dame om å huske passordet og ikke har jeg klart å slette den gamle for å legg inn en ny....

Annne
29-04-11, 15:56
I går falt jeg for fristelsen til å kjøpe en Atkins peanut butter cup og skal si det var GODT!! Jeg var egentlig veldig skeptisk for jeg synes alle andre barer (nutrilett og proteinbarer) smaker skikkelig høgg.. Smakte akkurat som ordentlig sjokolade, og med salt og herlig peanøttsmør inni. Den inneholder jo maltitol som jeg har sett at mange advarer mot, men er vel likevel bedre enn mye annet sånn en gang innimellom. Og så selges de i sånne små pakker med to "cups".

Nnem
29-04-11, 17:06
Da skal jeg straks gjøre meg klar til resturantmiddag med andre lavkarboere i Osloområdet. Gleder meg til å møte alle sammen:)

Regret
29-04-11, 17:26
Den fasten jeg har sett her inne. Hva er det for noe?

For meg betyr det at jeg ikke spiser på 15 timer daglig, altså fra 22-13 faster jeg. Jeg drikker som vanlig, men fast føde blir helt kuttet ut.

Kanutten
29-04-11, 17:26
Jeg tror jeg må finne meg en kupe jeg kan ha helt alene en liten stund. Etter øyelokkoperasjonen i går har lokkene hovnet opp noe veldig er blodrøde! :eek: Sambo sier han er glad han liker Frankenstein og har derfor funnet frem en film vi skal se i kveld.. Frankensteins brud (http://www.youtube.com/watch?v=CiFfUnimUH4).. :rolleyes:

http://images.suite101.com/2677607_com_blepharopl.jpg

Gerd
29-04-11, 17:32
Jeg har i dag vært i:

-Jobbevogna, vaskevogna, handlevogna, matvogna, vannvogna :D

Og nå skal jeg ut på verandavogna ;)

jegerjenta
29-04-11, 19:20
Ble veeeeeeldig lenge mellom måltidene i dag. Var nesten en liten snartur av toget, men greide å ta meg inn igjen:D

Karissima
29-04-11, 19:35
Jeg har i dag vært i:

-Jobbevogna, vaskevogna, handlevogna, matvogna, vannvogna :D

Og nå skal jeg ut på verandavogna ;)
Jeg har vært på verandavognen hele dagen. Dumt jeg var forduftet når du kom, hadde vært sååå koselig å treffe deg :ja:
Akkurat nå sitter jeg i tv vogna :lol:

VSB
29-04-11, 19:50
På meg har det blitt bryllup, et par småturer på sykkel og mange unger i huset på etterrmiddagen.
Maten går overraskende greit, skeiet ut med litt hjemmelaget pizza i dag med meget grov bunn og en lettis til dessert, men det får gå som fedons belønningsmåltid.
Virker som jeg er i ketose på formiddagen og ute av det på ettermiddagen, er jo egentlig ikke meningen i det hele tatt da... Nå kan dett virke fristende når jeg leser om alle andres vektnedgang, men har egentlig mer tro på Fedon på lang sikt, men så var det denne skrekken jeg har fått for karbohydrater da... Venter nesten på en negativ reaksjon etter den pizzaen.:confused:

Orkide
29-04-11, 20:21
Sitter i TV vogna og slapper av litt.

Har tenkt meg inn i støvvogna etter popstokk, selv om det er fredags kvelden

Lava
29-04-11, 20:53
Jeg tror jeg må finne meg en kupe jeg kan ha helt alene en liten stund. Etter øyelokkoperasjonen i går har lokkene hovnet opp noe veldig er blodrøde! :eek: Sambo sier han er glad han liker Frankenstein og har derfor funnet frem en film vi skal se i kveld.. Frankensteins brud (http://www.youtube.com/watch?v=CiFfUnimUH4).. :rolleyes:

http://images.suite101.com/2677607_com_blepharopl.jpg

Kom til stillevogna til meg du! :klem: God bedring!

Her i stillevogna er det så godt å være, ingen som kommer med sjokolade eller vaskefiller, ingen som bråker eller snorker. Alle prater rolig og koser seg! :D

Orkide
29-04-11, 21:35
Sitter i TV vogna og slapper av litt.

Har tenkt meg inn i støvvogna etter popstokk, selv om det er fredags kvelden

Droppa støvvogna, tar den i morgen i steden,
Tar TV-vogna vidre utover kvelden.:)

grotingeling
29-04-11, 22:44
Endelig var det tid for tv-vogna her også.
Har vært innom både jobb-vogna, på-tur-i-skogen-vogna samt handle-til-helga-vogna, så nå var det deilig å slenge seg på sofaen i tv-vogna.
Går veldig greit med kosten, ingen store problemer i dag - så og si null søtsug :heia:
Litt solbrent har jeg imidlertid greid å bli..... ja da - solkrem må anskaffes og brukes!!!!

Regret
29-04-11, 23:15
Setter meg i tvvogna jeg også, etter en dag i skamme-vogna, treningsvogna, tivolivogna, småbarnsvogna og jeg har laget middag i kjøkkenvogna :p Nå er jeg sliten, og jeg setter en finger på vektoppgang i morgen også.. æsj.

hernon
30-04-11, 00:06
Jeg må ha gått på feil tog!:(
Det skyldes sikkert kaoset på stasjonen her i London i går.
tenkte ikke så mye over at frokosten var champagne og røykelaks. Og selv om serveringen utover dagen besto av alle slags paier, sausagerolls, kaker og mere kaker og enda mere..ja, så tenkte jeg at dette er jo er jo et tog der Gerd er sjef så alt er sikkert laget etter hennes oppskrift.
Men magen min forteller meg noe annet:eek:

Nå skal jeg finne en sovevogn med eget toalett!

streber
30-04-11, 00:17
Dag 4 i fase 1 OG på toget vårt her, så presterer jeg å FALLE ut av følgefasensin vognen:eek::eek:Jeg skulle gjøre meg ferdig med fase en jeg nå, var jo bare en liten uke, men var i handletur med kjærestevognen en tur, der var det tacobuffe , stod imot karbo bombene da, det var pinadø 90 gram med baconsvor også:oHadde ikke tenkt dette altså, men får ta en ekstra dag med fase 1 til uka da..

grotingeling
30-04-11, 09:12
http://chaarmax.files.wordpress.com/2009/09/yawn.jpg?w=400&h=300..... da var det lørdag igjen gitt
Men det er utrolig herlig å stå opp og vite at dette blir en dag uten møter, diskusjoner og køkjøring :D
I dag skal jeg bare nyyyyyte dagen, kanskje tasse en tur i marka eller ikke
Dagen er rett og slett bare fri for meg til å fylle med hva som helst http://www.pic4ever.com/images/treeswing.gif
Nå blir det i alle fall et opphold i frokostvogna, så får jeg se hvor ferden tar meg

VSB
30-04-11, 09:39
Frokosten er inntatt og jeg skal snart over i sykkelvognen, opp på biblioteket og låne en bok med oppskrifter. Spennende å ha noe mer å bla i.

Regret
30-04-11, 09:52
neineineineinei *vil ikke*
Jeg gikk på vekta og jeg hadde gått opp ja slik jeg trodde, men det var da ikke måte på hvor hardt man skulle ta i.. 700g opp :eek: siden i går!
Men etter å ha spist potetchips, kebabrester, brutt fasten, ikke drukket vann, trent og vært en total drittsekk mot meg selv så var del vel bare å ta de grammene til seg..
I dag skal jeg gå mye, drikke grønn te til frokost så fasten holdes fram til klokken ett hvor jeg har en skikkelig lavkarbo frokost med enten eggerøre og laks eller egg og bacon, 3L vann skal ned og jeg skal begynne neste faste kl 22 presis. I morgen SKAL det være nedgang!

Anne
30-04-11, 10:30
Dugnad i hagevogna fra 12-15:D

Maten gikk nesten greit i går....bortsett fra ett gl hvitvin til rekene og blåskjellene...uten brød, men med majones og litt salat.

....og litt av en is til "kvelds":o

tora trollmor
30-04-11, 10:31
Da tar jeg plass i loppemarkedvogna i dag, Skal hjelpe til der i dag :)
1,1kg ned på 2 uker - Godt fornøyd med det :) Serlig etter en 6 retters middag i går kveld;) MED mye vin:_plystre:

jegerjenta
30-04-11, 10:31
Forhåpentligvis må jeg ta en liten avsporing idag grunnet seier i håndballens sluttspill. Lover at jeg skal komme på igjen i morgen:D

Karissima
30-04-11, 10:44
I dag hadde jeg tenkt meg en tur gjennom hele toget og med alle vognene som har kommet på etterhvert regner jeg med at det blir en laaaang tur . Til slutt blir det et stopp i verandavognen for å strekke ut og slikke litt sol http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/animasjoner/sol12.gif

Orkide
30-04-11, 11:02
Kjempe fint vær i dag:) blir så glad

Har tenkt meg innom ganske mange vogner jeg også, så kansje jeg sjekker alle like gjerne.
Men jeg starter i husmorvogna, greit å bli ferdig med den.
Så kan jeg kose meg i varandavogna etterpå.

Gerd
30-04-11, 11:04
Her har man gått fra sovevogn til kaffevogn :D
Så innom et par handlevogner....
For så hjem til matvogna og vannvogna :p

Nå entrer jeg verandavogna, og blir der i sola ei stund :heia:
(har kokt med masse kaffe ;))

KimPossible
30-04-11, 11:56
Nå er jeg i kjøkkenvogna og lager knekkebrød og spiser litt rå blomkål og spekeskinke... lader opp til jeg skal til tur-i-skogen-vogna. :D
Jeg skal være flink i dag, jeg lover!
Havnet i feire-med-dessert vogna i gårkveld nemlig, så det ble 2 stykker ostekake av typen fra lierne bakeri... :o jaja. spist er spist.
Hva skal vi ha til middag i dag, spurte jeg gubbelille...: svaret var: Det er da lørdag!?
Det vil da si, før jeg startet med lavkarbo så var lørdag risengrynsgrøt-dagen... så han skal få det, så skal jeg lage meg noe annet. Tror jeg har igjen en porsjon fryst blomkålsuppe jeg kan varme opp, og ha litt kylling oppi. om nom nom.:)

Hevingen
30-04-11, 14:02
I natt sovnet jeg i tv-vogna, og sov der til jeg ble vekt i nitiden i dag morges. Var ufattelig trøtt etter en natt uten søvn. Så har jeg så vidt vært innom vaskeklærvogna og var litt i kjøkkenvogna for å lage frokost. Det ble stekte egg med farris og kaffe til drikke. Tok med meg dette ut til verandavogna. Og har sitter jeg, og planlegger noen timer her. Jeg får snart besøk av mamma, og etterhvert av lillebror med kone. For vi har litt bursdagsfeiring av lillegutt igjen.

Håper dere alle får en fantastisk togtur på en lørdag som i alle fall her i området har nydelig vær!

grotingeling
30-04-11, 19:49
Har stort sett vært i hagevogna i dag, bare slappet av i sola og gjort ingenting - herlig :)
Nå sitter jeg imidlertid klar forran døra til lotto-vinner-vogna, og håper at det er min tur i dag :D :heia:

Er fortsatt kjempeflink med maten, og merker at klærne sitter litt løsere på kroppen igjen.
Så kanskje jeg greier å kvitte meg med det meste av de 4.6 ekstra kiloene fra påsken ;)

Labomba
30-04-11, 20:07
Hopper på jeg også;)
Har gått opp 1,5 kilo og er ikke fornøyd. Det ble noen øl i går, og jeg trodde jeg hadde vært sånn passe flink i påska, men det viser seg jo at det er feil. På`n igjen. Jeg vil ned 3 kilo til 1. juni. Nå står vekta på 68,5 og jeg ser ut som sommerkjolen min bare prøver å kle av seg hele meg. Tar 3 kilo av gangen da, og håper jeg kan stoppe på "gladholmen" og ta neste 3 til 1.juli osv :p

VSB
30-04-11, 22:13
Jeg har vært i grillvogna og gjestevogna, så har blitt litt mye mat, men heldigvis holdt meg til lavkarbo varianter da. Holder fortsatt til i en ufrivillig ketose... Må snart bytte filosofi tror jeg. Skikkelig karbo-angst nå.

Bestemamma
30-04-11, 23:18
Har gått ned ytterligere 0,7 fra i går så nå tror jeg "vannet har gått"...for å si det sånn.... Håper det forsvant en del fett sammen med vannet óg....:p
Fortsetter med denne togturen....deilig å være blant venner.....:D

KimPossible
30-04-11, 23:22
Nå har de ropt opp meg på høytalersystemer... Jeg må innfinne meg i sovekupeen. :D
Trett og avslappet og støl i bena etter en dag med masse gåing.
Tok en 8km lang tur i marka i dag. Eller var det trimvogna? hehe

God natt, medpassasjerer!

Gerd
30-04-11, 23:41
Da er atter en dag på lavkarbo-toget godt gjennomført :heia:

Mest i hagevogna i dag. Nydelig sol, hagearbeid og kos :D

Mat, vann og vitaminer har gått fint.

Søtsug i kveld. 2 biter 70%sjokolade med chili roa smaksløkene ;)

Nå entrer jeg sovekupeen :)

God natt, alle sammen :klem:

Regret
01-05-11, 00:04
I dag har vi vært i tivolivogna igjen med en nokså gretten ettåring, koselig var det lell, men nå begynner jeg å bli sliten av denne dagen. Sol tar på! men jeg skal ikke klage :) Kjører med toget i morgen også og har 0 planer om å hoppe av, mitt stopp kommer ikke før om leeeeeeenge.
Føler ketolyse er vanskelig for tiden, men jeg prøver så godt jeg kan. Jeg planlegger litt bedre med diett.no nå, og håper på bedre resultater enn å bare 'ta det som det kommer'.
Gikk jo så mye opp at jeg er på gråten.. Er så leit når sånt skjer. Tror ikke jeg drikker nok vann heller, så det er nok en del samlinger som lurer i kroppen. Får prøve å være ekstra flink til å skylle kroppen framover, men problemet er at jeg må tisse hele tiden om jeg drikker før jeg er kommer hjem for dagen.. og jeg hater offentlige toalett.

Lurte på om noen kunne svare meg på om Sweet Chili-te er noe bra for å øke forbrenningen? Erfaringer eller tanker?

C/B
01-05-11, 00:32
Vannvognen, for min del. Innarbeidet god rutine med å få i meg nok væske. :)

Og så er jeg ny her, forresten. Jeg begynte for to uker siden med et avbrekk i påsken fordi jeg falt for fristelsen (har du lyst, har du lov - nei, det gjelder ikke for meg :rolleyes:). 4 kg så langt, og sier meg fornøyd med det.

Jeg kunne vært nattevakt på toget, siden jeg er glad i sene kvelder, men tar heller natten, siden det er det som er mest fornuftig når man har et lite småtroll i hus.

Hjørdis
01-05-11, 09:18
Forlater spisevogna, god og mett etter egg og bacon. Dagen brukes ute i den store skogvogna:D
vet det blir problemer til lunsj, det er annonsert grilling av pølser i spisevogna, men men, ikke det verste man kan sprekke med:)

mocc@
01-05-11, 09:33
I dag blir det skamme-vogna for meg. Lagt på meg 1 kg denne uka her og jeg som har prøvd og være så flink... Hmmm....

Må en liten tur i se mjøsa-rundt-vogna. Må se starten fra Hamar..
Så blir det vann-vogna resten av dagen..

Ha en fin 1 mai alle sammen..

grotingeling
01-05-11, 09:49
Sloknet i tv-vogna i går, tror jeg fikk en overdose friskluft i hagevogna tidligere på dagen :D
Er nå på vei til frokostvogna, og deretter tror jeg faktisk det må bli et lengre opphold i vaske-klær-vogna.
Var flink med både mat og drikke i går også :heia:

Karissima
01-05-11, 09:57
Jeg som hadde vært så flink hele uken ramlet ved en feiltagelse inn i sjokoladevogna da jeg egentlig hadde tenkt meg til sovevogna :eek:
Nå gleder jeg meg plutselig ikke lenger til å gå på vekta på tirsdag likevel :nei:

Nnem
01-05-11, 10:07
Jeg befinner meg for tiden i allergivogna. Rennende nese og øyne + at halsen forsvant også.

I dag blir det noe klessvaskvogna og te-drikking. Føler jeg har vært ganske flink med maten denne uken og er veldig spent på vekten i morgen.

Sunfrid
01-05-11, 10:10
Ja da blir det en tur fra frokostvogna (har spist nannas knekkebrød med meierismør og spekeskinke :)) og over i aktivitesvogna hvor jeg og husbonden skal være med på Mjøsa rundt. Og i ettermiddag skal vi i min fars bursdag...tror det skal gå greit på matfronten for jeg har fått med min mor på dette kostholdet :):):) så da blir det nok mat som kan spises med god samvittighet.

Fin søndag på toget

tora trollmor
01-05-11, 10:14
Da har jeg vært i frokostvogna, å harn p gått over til lesevogna en stund. Sol å fint vær her. blir nok hagevogna i dag. Ha en fin dag folkens :)

Gerd
01-05-11, 10:53
Dagen startet i frokostvogna, for så rett ut i hagevogna... :D

Og tilbringer nok mesteparten av dagen der....Og i grillvogna :ja:

Ha en flott 1. mai alle sammen

https://www.tysfjord.kommune.no/getfile.php/679981.1172.uurxuspdvd/ikon+norsk+flagg.jpg

KimPossible
01-05-11, 11:24
Happy 1. mai!

Så langt har jeg vært i frokostvogna og på solperrongen. Og i veievogna... var litt redd for at jeg hadde lagt på meg igjen, etter 2 dager med forvirret spising (torsdag og fredag), men jeg har faktisk gått ned bittelitt! Bare 0,1 kg da, men det nå 100 gram ned det og. :D Lettet.

Nå skal jeg på solperrongen med fløtekaffe-og cocosa-kruset. :hearts:

VSB
01-05-11, 11:46
0.9 ned sist uke, fornøyd med det. I dag er det allerførst ryddevogn med ungene, barneromma ser bombet ut mildest sagt. Så er det klesvaskvogna etter beste evne, for i vaskerommet flyter det. Ellers blir det vel hagevogna og forhåpentligvis en tur innom lese-til-eksamen vogna. Blir altfor lite av det siste så samvittigheten nager....:(

halkatlala
01-05-11, 12:56
her går det så det suser:D var vært i vaskerivogna og fått unna en del klesvask. 3. maskina går og durer nå. sitter nå i kaffevogna mens jeg venter på at siste vasken blir ferdig ti å henges opp.
etterpå skal jeg ta meg en tur til matvogna, jeg la merke til at det lå noe sjampignon og løk på benken og vet at jeg har en kalkunfilet i fryseren. ddette kan kanskje bli noe lettvint til middag hvis jeg strimle den kalkun biten og slenger alt sammen ii panna og heller fløte over.
ellers så går vel toget videre til telenorarena og pink floyd konsert i kveldingen og jeg må si jeg gleder meg ganske så godt over medium til dette:stortsmil

jegerjenta
01-05-11, 13:19
Stiger ombord i toget igjen, litt misunnelig på deg som skal på Pink Floyd-konsert men.......God tur:)

Går snart til sovekupeen, skal på nattevakt og må vel sove litt:D

Labomba
01-05-11, 14:45
1. mai og er på vei til festvogna :p
Tulla feirer dagen sin i dag 19 år. Skal være i hennes lille aneks i byen, så det blir koselig.
Hopper på vannvogna og tar ett kakestykke, medbrakt sådan- mens de andre spiser ulovlige kaker- for meg.
:D Lurer på om hun i det hele tatt har ryddet og gjort noe før jeg kommer.:rolleyes:

Bestemamma
01-05-11, 17:17
Tror vekta kødder med meg i dag :p....ned ytterligere 0,4 kg. fra i går.....
Trodde jeg var ferdig med vannverket fra mensen, men det var visst ikke helt slutt likevel.
Nå er jeg 0,3 under det jeg har vært på det laveste siden jeg startet på ketodietten i fjor sommer/høst......JIPPI !!! :D Men ikke nok til at jeg vil justere tickeren min....den har ikke gramskala som er nøyaktig nok......:( Eller muligens jeg brukte komma istedetfor punktum.......:lol: Men vil likevel vente til et helt kilo ned kan noteres........:D

I dag skal jeg spise mye mer slik at mandagsvekta blir høyere...så har jeg noe å gå på fram mot helga....:p

GOD 1 mai...folkens.....!!!! :D

tora trollmor
01-05-11, 17:45
Tar plass i kino vogna noen timer. På kino med jentan ;) Vi skal se
"Vann til elefantene"
Ellers har dagen gått greit, mye drikke, vitaminer og godt ketolysemat :)

Gerd
01-05-11, 19:59
Jeg driver og blir dratt mot " fyser-på-godteri"- vogna :cool:
Håper den er låst veldig godt!!!

Karissima
01-05-11, 20:01
Jeg driver og blir dratt mot " fyser-på-godteri"- vogna :cool:
Håper den er låst veldig godt!!!
Jeg har nøkkel og lurer på om jeg skal åpne :lol:

Gerd
01-05-11, 20:05
Jeg har nøkkel og lurer på om jeg skal åpne :lol:

Nei, kast nøkkelen :p:cool: :lol:

Karissima
01-05-11, 20:09
Nei, kast nøkkelen :p:cool: :lol:
Nei den nøkkelen var visst til "la fornuften seire" vogna :lol:

Gerd
01-05-11, 20:10
nei den nøkkelen var visst til "la fornuften seire" vogna :lol:

Puhhhhhh :D

Karissima
01-05-11, 20:13
Puhhhhhh :D
He he, er ikke godtesjuk i det hele tatt i dag jeg :D (for en gangs skyld)

streber
01-05-11, 20:25
Heisann vært i sove etter nattevakt vogna, sitte på verandaen i sola OG vinden vognen og tatt endel klesvaskvogna, nå skal jeg i ta imot jentene etter pappahelg vognen. Dessuten, gått ned mere-mangler 200 gram på førpåskevekt nå!

Beurre
01-05-11, 20:33
Jeg må visst hive meg med på dette toget, for jeg sliter med både motivasjon og vektnedgang for tida :o

Så at det var en skummel vogn med fri flyt av Atkinsbarer her, men nå har jeg sørget for restriksjoner slik at det ikke går an å få tak i mer enn én bar pr. dag.

monja
01-05-11, 20:40
Nydelig dag på lavkarbotoget idag. Vi har vært i grillvogna idag. Eller bålvogna kanskje vi skal kalle det? Fantastisk vær og alle har kost seg max. Har vært litt lite i vannvogna idag, men tar igjen det nå.....

grotingeling
01-05-11, 20:53
Etter flere timer i vaske-klær-vogna, ble det noen timer i treffe-familien-til-middag-vogna.
Var i utgangspunktet helt ok matmessig sett; rømmegrøt, spekemat, eggerøre og grillmat - men.....
Spurte selvsagt om rømmegrøten var hjemmelagd, og det var den - men så fikk jeg etterpå høre at det var benyttet Toro rømmegrøt som base :eek:
Hadde heldigvis kun spist 3-4 ss siden jeg først spiste grillmat, så jeg satser på at det går bra.
Ikke enkelt alltid dette med hva andre betegner som "hjemmelaget" :(

VSB
01-05-11, 20:54
jeg har vært formiddagaen i vaske og ryddevogna, før vi tok en lunsj med pannekaker. Reduserte karboinnholdet i mine, men brukte noe hvetemel likevel, mislykket totalt. Ikke hang de sammen og jeg endte 3 timer i sovevogna... Vanskelig dette å finne balansegangen på karbohydrater... Må snart konvertere til ketolyse...:rolleyes:
Ellers ble det en tur i scrappevogna, lenge siden så det var koselig. (Se i journalen min om du ikke vet hva dette er eller har lyst på en titt.) Nå blir det TV-vogna en stund før jeg får se hvordan natten arter seg...

Karissima
01-05-11, 21:08
Rusler en tur inn i tv vogna jeg også og tar med meg litt ostechips :D

Regret
01-05-11, 21:26
I dag har jeg vært i grillvogna å grillet i heeeele dag, i somme-solsteiken :hearts: Misunner guttungen for hvor fort han blir brun! Jeg har plutselig en liten mulattunge :D Blir bare rød jeg :mad:
Senere dro jeg til min mor og stefar for å diskutere bil! jeg vurderer å kjøpe meg min aller første bil, og det ser ut for at pengene kan være gode nok til å få det til, men vi må regne litt fram i tid først så får vi se da. Det hadde vært så kjekt med min egen, er så lei av å måtte låne og gå kjempelangt bare for å få kjøre hehe.

Grillvogna gjorde at plutselig var jeg på akkurat 15g karb i dag, og flaks var det for jeg regnet ikke mens jeg spiste! Nå er det 0 karbo (ostechips og pepsi max) fram til det er fastetid, da blir det en tur i vannvogna og jeg tror jeg sover der til jeg skal opp igjen i morgen, har mye å ta igjen....

ÅH! Jeg holder på å glemme det viktigste! Jeg gikk ned 800g i natt :D Det vil si at alt jeg var så sur for å gå opp er borte, det var visst en vannansamlig slik jeg trodde :D Nå er jeg slik tickeren min påstår, 2kg ned akkurat.

Modezty
01-05-11, 21:29
Har ikke lest meg opp i tråden, men rapporterer likevel. Vært på hyttetur i helgen - og det ble noen flere karber enn vanlig. Det ble litt vin og mørk sjokolade. Hadde håpet å holde meg unna, men det ble rett og slett for fristende. Starter med ny frisk i morgen :)

Nå er det Criminal Minds på tv :)

Antoinette6
01-05-11, 22:18
Og jeg har tilbrakt helgen på et ANNET tog ! Et svensketog ! Men det var neeesten like fint som dette toget,- bortsett fra at det var veldig mange vogner med alkoholservering! jeg hadde veldig tenkt at jeg bare skulle stikke innom et par av dem,-men så ble jeg jaggu sittende litt for lenge. I flere av bar-vognene.

Men det var verdt det !

Så ble det en bitteliten skål med pisket krem til dessert en av dagene.Og så var det vannmelombiter i salaten. men ellers, - en fin lavkarbotogtur!

Hu hei hvor det går ! Og i morgen går det vel enda fortere dette toget, tenker jeg. Men vi holder oss fast, jah !

Regret
01-05-11, 22:20
oioi er det meldt å gå raskere altså? :D Håper jeg merker noe av det! *holder seg fast, klar til fartsøkingen*

Karissima
01-05-11, 23:45
Kost meg i tv vogna i kveld og der ble det servert deilig lavkarbo pizza. Klarte ikke å motstå , tok 2 små stk og det smakte aldeles fortreffelig :D
Nå er det å tasse inn i sovevogna og håpe på at ole lukkøye titter innom om litt.
Natta :sove:

KimPossible
01-05-11, 23:52
Nattinatt, da skal jeg tasse over til sovevogna jeg også.
Har havnet i ketose igjen, har ikke blitt mange måltidene i dag...
Frokost: 2 egg og 2 skiver bacon
Mellom: en neve røstede og saltede nøtter (royal mix fra den lille nøttefabrikken.. nammis!)
Middag: 1 kyllingfilet stekt i ovn med smør, hvitløk og krydder, + blomkål-og brokkolimos.
Annet: 3 kopper kaffe med fløte... :o
Tror jeg skal veie meg i morge, er så nysgjerring... selv om det ikke "teller" før på fredag.. hehe

Ønsker alle en flotters ny uke på toget! :)

Lava
02-05-11, 00:12
Ok, da er vognene med sjokolade og annet ulovlig koplet av togsettet!
Her er kun gode og fine vogner igjen, og de som finner fristelser fra nå av, må stå over èn omgang :lol:

Regret
02-05-11, 00:14
Ok, da er vognene med sjokolade og annet ulovlig koplet av togsettet!
Her er kun gode og fine vogner igjen, og de som finner fristelser fra nå av, må stå over èn omgang :lol:

åå så det er derfor det er meldt fartsøking i morgen :lol: da fatter jeg litt mer ja. Gleder meg!

grotingeling
02-05-11, 07:52
Må si jeg liker disse sovekupeene altså - sov som en stein men vi duvet gjennom natta :sove:
Men nå er jeg alt over i jobbevogna, etter et kort opphold i frokostvogna hvor jeg hadde forhåndsbestilt stekt egg.
Var også innom veie-vogna, og kan melde om en nedgang på 2.7kg siden jeg gikk på toget :heia:
Er jo helt fantastisk!!!!
Har mer enn halvert vektoppgangen fra påsken på 6 dager :D :visemuskl
Nå går jeg for å bli kvitt de resterende 1.9kg denne uken, før jeg går løs på alle de andre :rolleyes:

Ønsker alle med-passasjerer en herlig mai-dag :klem:

Sunfrid
02-05-11, 08:05
Flott at sjokoladevogna er koblet fra....:)

Gårsdagens bursdagsfeiring gikk ganske greit men røyk på 4-5 sjokoladebiter og 2 ts is.... :( BLÆHHHHH

I dag skal jeg en tur i kursvogna og har forberdet meg godt ved å ta med matpakke og vannflaske, men nå må jeg stikke for jeg vet ikke helt om kursvogna er forover eller bakover......:cool:

Ha en fin mandag!

KimPossible
02-05-11, 08:08
Mårnings. :)
Etter 1 uke på toget (selv om det kanskje ikke startet opp før tirsdag.. jeg hadde reservert plass:p) har jeg gått ned 2,5 kg! :D Sååå fornøyd.
Enda 4,5 kg til jeg er nede på minstenotering, og drømmen er å få det til til 1 juni... så får vi se da.
(tickeren min viser minstenoteringa på vekta.. vekta nå er 81,6...)