View Full Version : I DAG har jeg
-gjort
-hørt
-sagt
-sett
etc etc
Dette er en tråd for ting I DAG!
Jeg har tatt bilde av poden i dag...
Han er myk... Slik jeg var for noen år siden...Sukk.....
-gjort: minst mulig, men fått vasket klær... litt giddaslaus serru :)
-hørt: at et par kolleger mente jeg burde BLI og søke på lederjobben som blir ledig nå straks (og ikke stikke av til ny arbeidsgiver ;))
-sett: at rododendron min blomstrer som fy! Se bilde :) Hjelper med sol så man faktisk kan komme seg ut på terrassen å SE den også!
- sagt: ikke noe jeg er spesielt stolt av ;)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/165996_10151044105807095_1794929681_n.jpg
-gjort: begynt å rydde på boda på loftet, har fylt 4!!! svarte bossekkar, og det viser ikkje :(
-hørt: på Freddie Mercury :hearts:
-sagt: at no VIL eg ha sommarvarme ;)
-sett: på staudene i beda mine :love:
- i dag har jeg vært på skoleaslutning for Junior - for alle siste gang på den skolen :hylgrine: Det var så flott av jeg griner ennå.
- pakket fedig denne deiligheten, så vi er klare for å dra på treff til Danmark i morgen :heia:
I dag har jeg fått sommerens første gnagsår, gikk tur i nye sko.
Jeg har sittet altfor mye på pcen og i mobilen, masse tull med skolen, og noen må jo ta tak...
Jeg har nytt sola, først gjennom vinduet fordi det var så kaldt, så ute på terrassen.
Jeg har lest ferdig en pensumbok og skrevet masse notater til.
Jeg hoppet over middagen og spiste lavkarbosmørbrød med brie og leverpostei.
Kort sagt en fin dag, bortsett fra litt for mye irritasjon i forbindelse med skoletullet.
- fått feriepenger!!!! Den nette sum 4492 kr! :heia:
- hatt en gjøk på besøk! En ekte gjøk altså! :lol:
- snakket med en fjern eldre slektning. Dama var så fabelaktig at jeg kommer til å ha kontakt med henne.
- snakket med arbeidstilsynet... Det er ting jeg ikke får gehør for på jobb.
laga ei ny 'ladning' med pinneis :love:
hatt vafle-gjester :)
Fiksa "kattetoalettbedet" med grønn plantenetting, appelsinskall, kaffegrut, mynte og sitronmelisse og tagetes!
Krysser fingrene for at det holder kattepizene vekke når de ikke får til å gravei jorda - og det lukter så sitrus og kaffe at de ikke vil bajse der lengre!
-vært hos psykoputta. Hun skal få meg frisk sier hun! Jeg er en forknytt muskelbunt med feil pustemønster, men det skal hun fikse sier hun!
-handlet inn massevis av planter. Regner med at langaard fikser sommern!
BADA i sjøen i SOMMARVARMT ver :heia:
-vært hos psykoputta. Hun skal få meg frisk sier hun! Jeg er en forknytt muskelbunt med feil pustemønster, men det skal hun fikse sier hun!
-handlet inn massevis av planter. Regner med at langaard fikser sommern!
Mee do:suss:
Imorra får vi sol:D
Mee do:suss:
Imorra får vi sol:D
:klem: Visste jeg kunne stole på deg!!! :love:
- stripet håret med sånn hjemmestriping... Sambo er flink til å trekke ut tuster.
- måttet helbleke håret grunnet gule striper.... :o
- måttet farge over med askefarge for å dekke lysorangerosa hår! :eek:
Håper jeg våkner opp i morgen med håret på hodet og ikke alt på puta... :p
Og nå har jeg vasket håret med en intens lilla sjampo... Ble ikke bedre så derfor har jeg nå en ny kur med bleking i håret! :eek:
Er ikke skallete damer ganske kjekt på sommertid? :o
Og nå har jeg vasket håret med en intens lilla sjampo... Ble ikke bedre så derfor har jeg nå en ny kur med bleking i håret! :eek:
Du blir sikkert kjempesexy! :p
I dag har jeg endelig fått kjøpt meg nye joggesko! (1400 kr! :eek:)
Også har jeg starta min egen journal her på forumet, etter å ha lurt litt på det en god stund. :)
Skalla nordlandsdamer er supesexy:p
I dag har jeg
-hatt besøk
- gjort lite foruten litt eksperimentering på kjøkkenet og måling av blodsukker for og sjekke eksperimentet (gikk ikke, blodsukker på 11,6 tre timer etter spising:mad:)
- sagt at jeg er så glad for at alle dager IKKE er like
- har fått en ny potteplante
.....akkurat stått opp, og nyter en kaffe uten å behøve å sjå på klokka :ja:
-gjort - trent, dusjet, spist frokost, matet Ellie krølle, ryddet/vasket kjøkken og stue :)
-hørt - The cleveland show på TV
-sagt - one hundred sixtyeigth fivehundred minutes (En sang, å ja, er mange skrivefeil)
-sett - TV.
:)
.... vært ute i hagen og drept en absurd mengde ekle slimete snegler :)
hittil i dag har jeg... stått opp :D
- farget håret litt mørkere igjen... Det ble bare rosagult etter seansen min i går. :o
- Drukket morgenkaffe i strålende solskinn på altanen:)
- Klargjort båten til sjøsetting:)
- Vært på kaffebesøk hos gode venner:)
-Grilla i deilig sommervær:)
- Drikker i skrivende stund, hvitvin med min kjære på platten med utepeis:love:
I dag har jeg vaska hele huset!
Jeg har fått et såpestykke som lukter så deilig rose, at hele badet lukter
I dag har jeg vaska hele huset!lukter
Hørest vanvittig deilig ut :):)
Har vaska masse klede, ellers har eg slappa av i heile dag i avogpå sol og varme :D
I dag har jeg vaska hele huset!
Jeg har fått et såpestykke som lukter så deilig rose, at hele badet lukter
:heia: Jeg vet om flere hus som gjerne vil bli vasket! :spent:
- vært på jobb..... Det var konstant 30 grader inne på rommet der jeg holder til, uten muligheter for lufting. Jeg løsner vel snart fra beinet...:hjelp:
I dag har jeg fått vaska sengklærne, hatt dem ute til tørk og lagt dem på sengene igjen.
Jeg har fått en ny fotkrem
Jeg har gjort unna noen telefonsamtaler jeg hadde utsatt
- gjort nada? :eek:
Skal snart inn og lage ostesuffle! :sikle:
Vært på sykehus for undersøkelse av en kul på halsen, operasjon ble bestemt :mad:
Vært på sykehus for undersøkelse av en kul på halsen, operasjon ble bestemt :mad:
Huff da :klem: Håper det er noe helt ufarlig, og at du ikke må vente lenge på operasjon.
Huff da :klem: Håper det er noe helt ufarlig, og at du ikke må vente lenge på operasjon.
Det skulle vist gå ganske fort, satser på at det er noe godarta:nedfor::klem:
I dag har jeg i grunn kun flydd rundt og pakket og ordnet til padletur til helgen.
Fått pakket klær til alle, tørrmat, soveposer osv.
Nå skal jeg ta en runde med kantklipperen og pynte opp litt i hagen.
Signerer! :klem:
I dag har jeg i grunn kun flydd rundt og pakket og ordnet til padletur til helgen.
Fått pakket klær til alle, tørrmat, soveposer osv.
Nå skal jeg ta en runde med kantklipperen og pynte opp litt i hagen.
:love: Du verden som jeg savner trangiaen min og koksene. Det er såååå lenge siden jeg var på en skikkelig TUR!
Tror jaggu meg jeg skal dra med meg ungene en tur i morgen. Blir ikke padletur, men vi skal i allefall kaste flyndre!
Tusen takk for ide! :heia:
- kjøpt ny veske... Nå har jeg bare ti-tjue stk i skapet... :o Alle ligner litt på hverandre, så sambo tror jeg har bare noen få. Det er kun størrelse og litt fargenyanser som skiller.
- vært hos manuellputten min. :heia: Han virka litt lei seg når jeg fortalte at hun nye putta mi ikke vil at jeg skal gå til ham samtidig som jeg går til henne. :love: Så jeg skal ha behandling to ganger i uka nå hos ham før jeg går over til hun nye! :lol: Men jeg fikk klar beskjed om at jeg måtte komme tilbake så snart jeg fikk for mange vondter jeg ikke taklet.. :p Jeg har når siste timen er "asestyrt" vært 100 ganger hos ham, tar man med kake da??
- rigga til for grillings! Det er nydelig vær i dag, bikinivarmt og barelatesegvarmt. Sender gode godtvarmtværvibber til dere sørpå. :meditere:
- vært på kafe sammen med mamma. UTEkafe slik at hun kunne få spise kake, drikke kaffe OG røyke samtidig. DET er snadder for henne! :love:
- vært med flere sekker klær til fretex. Klarte la være kjøpe noen snasne røde sko som jeg vet ikke er bra for ryggen min. Men kaaanskje jeg fyker og kjøper dem i morgen.. Hvis de er der da var det ment at jeg skulle ha dem. :ja:
- gitt bort et fryseskap til noen som trengte det. Det var helt nytt (arvegods), men vi hadde ikke behov for det og det gjorde godt å GI det bort. Vet ikke hvem som hadde beste følelsen etterpå; sambo og jeg eller de som fikk det.
... hatt det fryktelig travelt på jobb :D
... laga middag og spist..... :D
Og skal snart hjelpe søs å rundvaske spikertelt :D
- kjørt min kjære til bussen og datteren vår på jobb
- gjort noe av det jeg hater mest, nemlig renset avløpet i badekaret for hår (les: mine :D)
- kjøpt nydelige 2 orkideer som lyser opp på en regnfull dag
- laget deilig suppe, og så pass mye at jeg har 2 ekstra porsjoner
- vært altfor mye på pc'en siden været allikevel er så begredelig...
I dag har jeg lært at hoppe over add-medisinen på en av ungene gjør at vi begge får en møkkadag.. Jeg har jo vendt meg til en unge uten raserianfall for alt fra enkle spørsml, til beskjed om at det er natta. Jeg er totalt utslitt i hodet, for dette barnet har kjeklet med et søsken hele dage og mens jeg har prøvd å få unna oppvask, støvsuging og gulvvask og endatil prøvd pakke det siste til kanotur, så har denne kjeklingen og masingen gått som en dur i hodet mitt.. Jeg er totalt utkjørt i hodet...Og ungen har det jo ikke bedre selv, for å slite med å kunne svare på hva man vil spise eller drikke eller i det hele tatt spise opp uten å få påminnelser hvert 10.minutt er jo temmelig slitsomt.
Slike dager glemmer vi og går videre til neste dag i håp om at den blir bedre.
Men jeg har da fått vasket to kanoer, pakket det siste, vaska gulv, støvsuget, kjørt en klesvask og handlet inn litt nøtter og snacks til turen.
I dag har jeg lært at hoppe over add-medisinen på en av ungene gjør at vi begge får en møkkadag.. Jeg har jo vendt meg til en unge uten raserianfall for alt fra enkle spørsml, til beskjed om at det er natta. Jeg er totalt utslitt i hodet, for dette barnet har kjeklet med et søsken hele dage og mens jeg har prøvd å få unna oppvask, støvsuging og gulvvask og endatil prøvd pakke det siste til kanotur, så har denne kjeklingen og masingen gått som en dur i hodet mitt.. Jeg er totalt utkjørt i hodet...Og ungen har det jo ikke bedre selv, for å slite med å kunne svare på hva man vil spise eller drikke eller i det hele tatt spise opp uten å få påminnelser hvert 10.minutt er jo temmelig slitsomt.
Men jeg har da fått vasket to kanoer, pakket det siste, vaska gulv, støvsuget, kjørt en klesvask og handlet inn litt nøtter og snacks til turen.
:klem:
Huff da :klem: Håper morgendagen blir bedre.
I dag har jeg bakt rundstykker og knekkebrød, og sykla en tur :)
- hentet Junior for siste gang på SFO på skolen hans, 10 år er ugjenkallelig over :hylgrine:
- pakket og levert Junior til 2 ukers sommeravlastning
- besøkt svigermor på sykehuset
- strøket og pakket klær til ferien
- pakket litt for mannen også
vannet blomster og ryddet ut kjøleskapet
- tatt knekken på 4 brunsnegler :heia:
- bakt 2 lavkarbobrød som mannen skal ha med på ferien
- og masse masse masse mer
I dag har jeg sovet leenge. Fordi jeg kunne det. Og så har vi vært på IKEA og svidd av noen lapper. Både kjekt OG nødvendig. Ble litt skuffet over buffeen der. Grønnsakene bestod av salat, agurk, mais, paprika og gulrot. Ikke så mye på en lavkarber som ikke liker paprika mao :p Neste gang skal jeg vurdere å spise FØR jeg går der.
Det er best at du sjekker det,håper inderlig at det ikke er noe farlig,krysser
fingrene:klem: :goodluck:
Det er best at du sjekker det,håper inderlig at det ikke er noe farlig,krysser
fingrene:klem: :goodluck:
Takk Senka:klem:
I dag har jeg vært på bytur (3 timer kjøring hver vei) og handla til hagen, dyrene og årets andre bitte-bitte-lille softis som jeg delte broderlig med Roberto, bikkja vår.
- vært hos frisøren og klipt meg
- hjemme og bleket håret
- vært hos frisøren for litt ekstra stussing
- hjemme og lillavasket håret
:p:p
- vært hos putten som masserte rompe, legger og lår for å gjøre dem klar til mye gåing i de irske heder
- kjøpt hvitvin.... Det blir alltid sol dagen etter at jeg har kjøpt hvitvin..
- vasket dusjkabinettet med koketoprens! Det funket perfekt!
- vasket vasken på badet etter hårbleking og lillafarging...:p
- funnet frem ymse fisk i frysern som skal bli middag
- kjøpt ny sminke og sitter nå på stas hjemme nysminket og nydusjet med ny hårfarge til sambo kommer hjem. Han kommer ikke til å kjenne meg igjen! :snill:
- vært hos frisøren og klipt meg
- hjemme og bleket håret
- vært hos frisøren for litt ekstra stussing
- hjemme og lillavasket håret
:p:p
- vært hos putten som masserte rompe, legger og lår for å gjøre dem klar til mye gåing i de irske heder
- kjøpt hvitvin.... Det blir alltid sol dagen etter at jeg har kjøpt hvitvin..
- vasket dusjkabinettet med koketoprens! Det funket perfekt!
- vasket vasken på badet etter hårbleking og lillafarging...:p
- funnet frem ymse fisk i frysern som skal bli middag
- kjøpt ny sminke og sitter nå på stas hjemme nysminket og nydusjet med ny hårfarge til sambo kommer hjem. Han kommer ikke til å kjenne meg igjen! :snill:
Og klokken er enda ikke tre?! Så deilig med en slik dag :D!
Jeg ble litt nysgjerrig på vasking av dusjkabinettet, hva slags middel var det?
Og klokken er enda ikke tre?! Så deilig med en slik dag :D!
Jeg ble litt nysgjerrig på vasking av dusjkabinettet, hva slags middel var det?
HER (http://shop.electrolux.no/node544.aspx?wscid=14&wssubcid=1&wspartno=50284820003) er rensen. Siden det stod at den funket mot kalk også dant jeg ut at jeg måtte teste den i dusjen. Det funket veldig bra!
Jeg lager min egen rens av vann og siktet aske. DET funker bra det også! Det blir bare endel mer griseri av det. :o
HER (http://shop.electrolux.no/node544.aspx?wscid=14&wssubcid=1&wspartno=50284820003) er rensen. Siden det stod at den funket mot kalk også dant jeg ut at jeg måtte teste den i dusjen. Det funket veldig bra!
Jeg lager min egen rens av vann og siktet aske. DET funker bra det også! Det blir bare endel mer griseri av det. :o
Takk! Jeg har 2 dusjer som aldri blir fri for kalk. Løper og kjøper :D!
I dag har jeg laget masse mat!
Først lagde jeg et lavkarbobrød til frokost som falt veldig i smak hos besøket på 17 år :)
Etter det bakte jeg Shailenes boller, de falt ikke i like god smak hos husets ungdom, men hos den "eldre" garde, derimot :D!
Så lagde jeg "lasagne"-plater, og lasagne til middag. Besøket vårt skjønte ikke at det ikke var pasta, så det var bra. Datteren min forklarte at mamma spiser ikke mel og sånn, så da lager hun gode alternativer så vi alle kan spise sammen. Greit nok!
Og nå har jeg laget noe jeg ikke har laget på år og dag, etter en veldig bedende oppfordring, nemlig karamellkake. Skikkelig karbobombe, men jeg klarte å styre unna å slikke bollen ren :_punk:!
Og i morgen skal jeg lage mer av "de gode knekkebrødene du lager, mamma".
-gjort :svidd ostechipsen min i ovnen.:cool:
-hørt :at babyer på 8mnd skjønner hva vi snakker om og om vi snakker om dem:)
-sagt:at en hvis person har like stor hjerne som høns:o
-sett:at lille babyen min snudde seg på magen:love:
I dag har jeg
-plantet nyinnkjøpte planter i hagen i skikkelig regnvær:boat:
-hørt to av de tre uker gamle kattungene male:hearts:
-gjort katten i huset fornøyd; mista et stykke nytrukket fisk på golvet:o
- i nydelig solskinn kravlet rundt på alle fire i hagen og luket ugress
- gått med på at til høsten har jeg bare EN pode i den daglige husholdningen. Eldstemann på 17 år flytter på hybel 150 km unna! :eek:
- spist kald laks med rømme og agurksalat :sikle:
-I dag har jeg kommet hjem etter 8 dager i femundsmarka og fått dusjet. Det er aldri så deilig å dusje som etter en uke eller så på tur!
-Jeg har fått vasket ullundertøyet vårt, som har vært med på noen turer siden forrige vask.
-Jeg har sett cars2 sammen med ungene, kjempeartig film. Jeg digger Taue Bill!!!
-Kommet hjem til et hus der gubben hadde rukket å støvsuge og vaske gulv og tatt oppvasken så oppvaskummen skinte, før han kom og møtte oss i marka på frdag kveld. Å komme hjem til et hus som ikke var i fullt kaos er vel den beste opplevelsen jeg har hatt.
Forbanna drittværet opp og ned i mente:realmad::realmad:
Jeg har trent Zumba for første gang :D
Bestemt meg!
:spent: For hva da?
- shoppet sko til den store gullmedalje! Det er opphørssalg på MBT, MBT Norge er konkurs og dermed har Kanutten råd til å kjøpe flere par MBT sko! :heia: ++ et par andre sko som var på salg.... :p
- siden jeg nå er omtrent hvit i håret, har jeg farget inn noen striper av ymse farger. :ja: Fiiint!
- handlet klær til Irlandsturen i morgen... Sjelden tid til shopping i Irland. :full:
- vasket alt av klær etter Sverigesturen vår. Vi brukte omtrent bare badetøy så det ble ikke så mye, heldigvis.
- pakket nesten alt til turen i morgen! Uansett hvor lenge vi skal være borte pakker vi alltid kun hver vår kabinkoffert. Kjøper en koffert hvis vi trenger å sende noe hjem. Praktisk bortover, men ..... Noen som har lyst å kjøpe et par kofferter?? :p
I dag har jeg tatt skikkelig støvtørk, støvsugd, vaska gulv, ryddet skikkelig på kjøkkenet og ryddet bort turutstyr( soveposer, stormkjøkken mm). Fordi jeg inviterte 2 søstre på middag!
Kjempekoselig med middagsbesøk! Laget ost og skinkesalat, dvs alt i forskjellige boller, plukk og miks og tortilla til de som ville ha.
I dag har jeg ikke hatt epilepsi-anfall og bare hatt en føling, lungene virker igjen etter at astmaen slapp taket, så nå er huset rent og grønnsåpeduftende + regningene mine er betalt :heia:
Bare en sønn og meg + alle dyrene hjemme, og sønnen og jeg laget ei knallgod suppe med kantareller og svinekjøtt som vi spiste mens vi så en japansk animert film "Paprika".
I dag har jeg endelig fått på plass solstoler på verandaen så nå kan sommeren komme!
... lakkert tåneglene blå :D
... må gjere noke koselig når vi sitte i ei campinghytte, og regnet ausa ned :(
Lavkarboforlivet
22-07-12, 12:55
Koselig syssel i dårlig campingvær Mariann :klem:
Idag hat jeg vasket ned badet i kjælleren hos mine foreldres hus, siden vi venter 2 danske venner på besøk i to uker, som skal hjelpe oss å instruere på cirkus kurset som starter kl fem imorgen:-) vi gleder oss til å treffe de håpefulle barna og ungdommen:-)
Ellers skal jeg male siste strøk på losje-platene til cirkuset:-)
:spent: For hva da?
At ting ikke kan fortsette slik de er nå
Koselig syssel i dårlig campingvær Mariann :klem:
Idag hat jeg vasket ned badet i kjælleren hos mine foreldres hus, siden vi venter 2 danske venner på besøk i to uker, som skal hjelpe oss å instruere på cirkus kurset som starter kl fem imorgen:-) vi gleder oss til å treffe de håpefulle barna og ungdommen:-)
Ellers skal jeg male siste strøk på losje-platene til cirkuset:-)
Lykke til med sirkuskurset :) reknar med du skriv litt om det i bloggen etterkvart :) blir spennande å følge med på det :)
Minnestund for en flott 18års gammel gutt som ikke er her sammen med oss lenger, og for alle de andre som mistet livet i regeringskvartalet og utøya:love:
Tårene sitter løst i kveld.
farget håret hele tre ganger!!
Først ble det sånn eldreamerikadamegråaktig.... :rolleyes: Det SKULLE bli lys askeblond.
Så ble det mellomblond med grønnskjær?? :cool: :confused:
NÅ er det mørkt med heftig rødskjær!! :heia: Det lyyyse håret jeg har hatt i hele sommer er en saga blott. :ja: til minstepodens store glede. :p
farget håret hele tre ganger!!
Først ble det sånn eldreamerikadamegråaktig.... :rolleyes: Det SKULLE bli lys askeblond.
Så ble det mellomblond med grønnskjær?? :cool: :confused:
NÅ er det mørkt med heftig rødskjær!! :heia: Det lyyyse håret jeg har hatt i hele sommer er en saga blott. :ja: til minstepodens store glede. :p
Den store HÅRDAGEN:lol:
Den store HÅRDAGEN:lol:
:lol:
Dårlig med hårete ting her :D
- jeg har stort sett tørket spy
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
- skiftet rund baut på junior, senga hans og meg selv mer enn en gang
- kost masse med den lille god'gutten min som nå ligger forholdsvis feberfri og sover rolig :love:
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
- kost masse med den lille god'gutten min som nå ligger forholdsvis feberfri og sover rolig :love:
:love:
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
:love: :klem:
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
:love: :klem:
Vasket alt ullundertøyet til tausa mi på 8 - 12 sett henger på tørkestativet :)
vært på jobbintervju!
Gratulerer :) Tvi-tvi Carisma.
Gratulerer :) Tvi-tvi Carisma.
Takk... er ikke sikker på om jeg vil ha'n, men :D
Takk... er ikke sikker på om jeg vil ha'n, men :D
Det "problemet" får du ta hvis dy får tilbudet ;) Uansett er det alltid moro at man blir innkalt til intervju - å vite at ens kunnskaper blir vurdert til å være så bra at man er en kandidat til jobben :D
Det "problemet" får du ta hvis dy får tilbudet ;) Uansett er det alltid moro at man blir innkalt til intervju - å vite at ens kunnskaper blir vurdert til å være så bra at man er en kandidat til jobben :D
Absolutt. Dessuten var det som ringte meg, ikke noe jeg søkte på, så gøy å sjekke ut i det minste. Og godt å holde intervjuskillsene ved like. :rolleyes:
Absolutt. Dessuten var det som ringte meg, ikke noe jeg søkte på, så gøy å sjekke ut i det minste. Og godt å holde intervjuskillsene ved like. :rolleyes:
Å bli head-hunted er bestandig morsomt. Har opplevd det jeg også, men takket nei til jobben. Fikk høynet lønnen der jeg var da, og det gjorde ingenting :D
I dag har jeg knust enda en kaffikopp
malt andre strøk på skapene
gått tur i snøvær
og laget gløgg til gjengen min
Vært hjemme med sykt barn...
I dag har jeg..... stått opp :D
TrillTrall
17-10-12, 12:18
I dag har jeg -
- omsider funnet Skyr naturell!!! Hurra!!!
- kjøpt en "jogge-kose-dress" i ull fra Janus, i LILLA! Ble så glad da jeg fant den, det er akkurat det jeg har lett etter. :)
-stått opp uhorvelig tidlig ;) 04.55
-løpt gjennom dusjen og kommet meg på jobb
-sett ett nytt lokomotiv, første gang i Norge sa mannen
-snoka rundt innpå her og andre relaterte sider
-skrevet litt her og der
Har da fått utrettet både nyttige og unyttinge ting hittill idag, etter jobb hjem og lage elg-karbonader til middag :)
I dag har jeg fått unna noe papirarbeid, som jeg hadde utsatt ei god stund.
I dag har jeg problemer med å bestemme meg!
Lavkarboforlivet
26-10-12, 14:33
Vært på taxitur til butikken:-p sånn går det når det er snø ute og sommerdekk på den store varebilen:-D går ikke buss her i ødemarken heller, så idag kan vi plusse på 420 kr. på helgehandelen..eller la oss si ukeshandelen:-p har hamstret i tilfelle dette snøværet vedvarer:-)
... gledet meg over at jeg i går satt forran en twistskål i 5 timer og ikke rørte en bit. Jeg tenkte på den 2-3 ganger i løpet av kvelden, men det var faktisk ikke noe stort offer å avstå!
I dag har jeg
- sovet
- hørt på radio Norge
- sagt at jeg elsker ungene og mannen min
- sett på vinterværet ute
-Vasket hus
-Vasket klær
- Laget bursdagsmiddag til bonusdatter
-Stelt pelsen til lille hunden:)
Vært på jobb, bakt pizza (som blei utrolig god :sikle: ), passet mitt skjønne barnebarn, og nå er det fredagskveld med mye bra på tv :)
- funnet ut at det blir liksom ikke det samme å nye et glass rødvin i en dusj som i et badekar! :lol:
- funnet ut at det blir liksom ikke det samme å nye et glass rødvin i en dusj som i et badekar! :lol:
:w00t::lol:
Nei, tror det er det paraplydrinker er til....:D
Lavkarboforlivet
27-10-12, 20:28
Ryddet opp i papir rotet som hadde samlet seg i hyllen under sofabordet:D Det var på tide for å si det sånn:p
-plukket inn de siste eplene fra hagen. Og slåpetorn-bær for å smaksette gin! Nå er høsten ugjenkallelig slutt!
Garantert :lol:
Litt sånn som denne ;)
Garantert :lol:
Litt sånn som denne ;)
:lol:
Har gjort skremmende lite. Stod opp 10. Spiste frokost. Sovna igjen og sov til rundtom 14.. spiste da lunsj, og kort noen timer etter ble det middag (Dagen-derpå).. Så sovna jeg jaggu meg igjen og sov til ca 19. Nå spiser jeg igjen. Og ser tv.. Slask? Yes. Eneste jeg har gjort utenom er å skrive litt blogg og vaske klær :D
Har gjort skremmende lite. Stod opp 10. Spiste frokost. Sovna igjen og sov til rundtom 14.. spiste da lunsj, og kort noen timer etter ble det middag (Dagen-derpå).. Så sovna jeg jaggu meg igjen og sov til ca 19. Nå spiser jeg igjen. Og ser tv.. Slask? Yes. Eneste jeg har gjort utenom er å skrive litt blogg og vaske klær :D
Greit med sånne dager innimellom også:klem:
Greit med sånne dager innimellom også:klem:
Ja, neste helg skal jeg feire min mann sin bursdag. Det tror jeg blir siste krampetrekningene før eksamen.
-sittet alt for lenge i fly uten å kunne/klare å sove. blir ekstremt rastløs med "maur" i beina da.
-gjenoppdaget hvor høyt jeg elsker dyna mi :love:
Fått sove helt til klokka halv elleve (gammel tid)! Og siden jeg sovnet halv elleve på sofaen i går har jeg sovet mer eller mindre tolv timer i strekk! :eek:
Fått sove helt til klokka halv elleve (gammel tid)! Og siden jeg sovnet halv elleve på sofaen i går har jeg sovet mer eller mindre tolv timer i strekk! :eek:
så deilig! det tror jeg du hadde veldig godt av :klem:
Høstryddet i hagen og bært inn siste rest av jordhaugen inn til drivhuset sånn at jeg bare kan ta inn en bøtte til tining om jeg skulle trenge jord.
TrillTrall
28-10-12, 14:15
Gått en helt fantastisk tur på 9.94 km / 113 min (hurra for gps-tracking på mobilen!) i nyyyydelig vintervær! Det var så vakkert at det nesten gjorde vondt med all nysnøen på trærne og sola fra skyfri himmel og jeg var rett og slett lykkelig. :)
Lavkarboforlivet
28-10-12, 17:35
-Skrevet på bloggen min, og lagt ut flere bilder av før og etter der:D
-Hakket hard snø fra HELE innkjørselen, slik at bilen kan kjøres imorgen. Det var dagens trim for å si det mildt....
-Laget herlig kyllinggryte til middag.
-Gått en liten tur i frisk luft.
-Slappet av og sett på tv.
-Hakket hard snø fra HELE innkjørselen, slik at bilen kan kjøres imorgen. Det var dagens trim for å si det mildt....
Hælledussan så fabelaktig stor endring!
Du var nydelig på førbildet, men du er vel så nydelig på nåbildet!!!! :love:
Lavkarboforlivet
28-10-12, 17:43
Hælledussan så fabelaktig stor endring!
Du var nydelig på førbildet, men du er vel så nydelig på nåbildet!!!! :love:
Tusen takk Kanutten:o Jeg satt å såå gjennom bilder her igår fra fortiden, det er nesten som letter sjokk. Jeg tok nesten til tårene, litt vondt å se på rett og slett...
Wow!!!!! Tar av meg hatten for deg, du er utrolig flink!
Sittet 5 timer i bil! Og spist kreps for første gang på evigheter. Nå blir det spennende å se om jeg er allergisk.
Wow!!!!! Tar av meg hatten for deg, du er utrolig flink!
Signerer, jeg er skikkelig imponert:blomster:
Lavkarboforlivet
28-10-12, 22:32
Tusen takk Langaard og Vibeke-67 :-) arbeidet fortsetter sakte men sikkert:-)
i dag har jeg kjørt tre vaskemaskiner på rappen, spist taco og tvangskoset på sambo som tar igjen for å ha vært to uker uten dataspill (dvs, han ignorerer meg:rolleyes:) :lol:
i dag har jeg kjørt tre vaskemaskiner på rappen, spist taco og tvangskoset på sambo som tar igjen for å ha vært to uker uten dataspill (dvs, han ignorerer meg:rolleyes:) :lol:
:lol: sambo med abstinenser:D
:lol: sambo med abstinenser:D
åjada :D han kan ikke kalles giganerd uten grunn... :lol:
prokrastinert... Igjen!
Lavkarboforlivet
29-10-12, 19:59
-Vært på fysioterapi
-Fått vinterdekk på bilen
-Slappet av på sofaen
:)
- vaska mer klær
- lagd bali-gryta til supera
- spist masse sukkersnop :(
-Stått opp tidlig
- Deltatt på forelesning
- Rettet oppgaven og fått godkjent arbeidskrav :D
- Filmet og gjort klart til fremføring på onsdag
- Handlet og laget en svært etterlengtet middag.
Jeg må si det her og ;):
- flydd fra Amsterdam til Stavanger,
- hatt et jobbintervju,
- fått jobben jeg var på intervju for på fredag!!!
Lavkarboforlivet
29-10-12, 21:05
Jeg må si det her og ;):
- hatt et jobbintervju,
Grattis!!!!!:heia::klem:
Vært på doktorpromosjon og fått diplomet mitt :D
Gratulerer!!! :heia: :blomst:
Jeg må si det her og ;):
- hatt et jobbintervju,
Da er vi i samme by :) Grattis med ny jobb!
I dag har jeg fått hjem Ikeaskapene og samtidig skremt gubben litt; 57 pakker fra Ikea er liksom litt monteringsarbeide:D
I dag har jeg fått hjem Ikeaskapene og samtidig skremt gubben litt; 57 pakker fra Ikea er liksom litt monteringsarbeide:D
:eek: :eek: :eek: Stakkar gubben din! :lol:
Jeg advarte ham før vi bestilte, og fire av eskene bestilte han ekstra med:D
Vi har hobby for ei stund fremover uten tvil:rolleyes:
Jeg advarte ham før vi bestilte, og fire av eskene bestilte han ekstra med:D
Vi har hobby for ei stund fremover uten tvil:rolleyes:
:eek::eek: Det bir nok en del plugger og skruer til overs!! Hvor i pokker skulle dem ha vært:lol:
:eek::eek: Det bir nok en del plugger og skruer til overs!! Hvor i pokker skulle dem ha vært:lol:
Har skrudd mye IKEA og aldri fått hverken pluss eller minus i deleregnskapet....
Ble til overs på første skapet fordi det var hengsler til to alternativer...
TrillTrall
30-10-12, 07:34
Har skrudd mye IKEA og aldri fått hverken pluss eller minus i deleregnskapet....
Minus har jeg aldri hatt heller, men en og annen gangen har det vært med en treplugg eller skrue for mye. :)
Minus har jeg aldri hatt heller, men en og annen gangen har det vært med en treplugg eller skrue for mye. :)
For mye er helt greit, da har man liksom fått litt ekstra for pengene ;)
For mye er helt greit, da har man liksom fått litt ekstra for pengene ;)
....og lurer på om man faktisk har fått på plass alt :D
....og lurer på om man faktisk har fått på plass alt :D
He, he. Du sier noe.
Husker da jeg flyttet for meg selv for første gang. Da var det mye Ikea møbler, og det manglet opptil flere ting på alt jeg kjøpte :eek:
Må si at Ikea er noe annet i dag ja. Har mye skap, reoler, etc på alle gjesterom hjemme, og tilsvarende inklusive kjøkken på hytta. Rasende gode monteringsanvisninger og det mangler aldri noen ting.
Synes Ikea har blitt helt supert jeg :D
Jeg må si det her og ;):
- hatt et jobbintervju,
Gratulerer så masse :heia:
Gratulerer så masse :heia:
Jeg må si det her og ;):
- hatt et jobbintervju,
Gratulerer fra meg også :heia:
vært i drøftelsesmøte på jobben, grunnet manglende resultatoppnåelse. Fuck salgsbudsjetter!!!
Vært på shopping med en venninne og kom hjem med en kjole som jeg egentlig ville ha i en størrelse større. Satser på nyttårsaften jeg :eek:
Sett meg selv på film. Merkelig, men litt kult og.
Hatt fremføring.
Trent - løpt 7 km.
Laget kjapp og deilig middag.
Snart kan jeg si at jeg har blogget også.
Lavkarboforlivet
31-10-12, 12:53
-Vært på shopping for å kjøpe bursdagsgave til min bedre halvdel, endte såklart opp med noe til meg selv også:p
-Krydret ribben vi skal ha til middag imorgen.
-Vært innom en snartur til en venninne.
-Ryddet opp i rotet mitt:eek:
Lavkarboforlivet
31-10-12, 17:01
Og så har jeg oppdaget hvor sinnsykt vondt epilering er......:eek:
Og så har jeg oppdaget hvor sinnsykt vondt epilering er......:eek:
Enig, det er helt grusomt, skikkelig torturinnstrument:eek::eek:
Epilering er mest vondt i begynnelsen, det kommer seg etterhvert :)
I dag har jeg:
- Fått skryt for filmen vi lagde i prosjektet vårt.
- Fått beskjed om at filmen kan bli brukt i undervisning i fremtiden, og at det er mulig vi på gruppa kan få et honorar :D
- Løpt i en time, og trent styrke i en time.
- Spist et måltid som en mann ville vært imponert over mengdemessig.
Pakkt for - og levert Junior på avlastning.
Kjøpt nye stilongser til Junior
Spist suppe fra i går
Sovet som en stein på sofaen i over 2 timer :eek:
Lavkarboforlivet
31-10-12, 18:56
Enig, det er helt grusomt, skikkelig torturinnstrument:eek::eek:
Ja, jeg har ikke prøvd det før. Har vært obs på at det skal gjøre vondt, men tenkte å prøve fordi jeg blir så sinnsykt lei av å barebere så ofte... Begynte å teste på armen... å fytti katta:eek::eek:
Kommer til å bruke flere dager på å bli ferdig:p:D Men kanskje det er riktig at det blir bedre med tiden:)
Merket jo at det var enkelte områder som ikke gjorde sååå vondt, og enkelte områder som var verre igjen. Skal ta meg en varm dusj før jeg prøver meg på beina, tror kanskje det kan hjelpe litt:D
Lavkarboforlivet
31-10-12, 18:57
Epilering er mest vondt i begynnelsen, det kommer seg etterhvert :)
I dag har jeg:
- Fått skryt for filmen vi lagde i prosjektet vårt.
- Fått beskjed om at filmen kan bli brukt i undervisning i fremtiden, og at det er mulig vi på gruppa kan få et honorar :D
- Løpt i en time, og trent styrke i en time.
- Spist et måltid som en mann ville vært imponert over mengdemessig.
Så morro, gratulerer så mye:)
Håper du har rett, at det blir bedre etterhvert:D
Ja, jeg har ikke prøvd det før. Har vært obs på at det skal gjøre vondt, men tenkte å prøve fordi jeg blir så sinnsykt lei av å barebere så ofte... Begynte å teste på armen... å fytti katta:eek::eek:
Kommer til å bruke flere dager på å bli ferdig:p:D Men kanskje det er riktig at det blir bedre med tiden:)
Merket jo at det var enkelte områder som ikke gjorde sååå vondt, og enkelte områder som var verre igjen. Skal ta meg en varm dusj før jeg prøver meg på beina, tror kanskje det kan hjelpe litt:D
Varm dusj hjelper :) Men om du er litt fuktig etterpå så legger hårene seg ofte litt ned, slik at de er vanskelige å epilere... men armen kjære deg? Gå heller løs på beina du. Tykkere hud der :D
Lavkarboforlivet
31-10-12, 19:04
Varm dusj hjelper :) Men om du er litt fuktig etterpå så legger hårene seg ofte litt ned, slik at de er vanskelige å epilere... men armen kjære deg? Gå heller løs på beina du. Tykkere hud der :D
Ha ha ha:D måtte jo bare prøve, og siden jeg er plaget med en del hårvekst (PCOS) så bruker jeg å barbere armene ja.... Så da tenkte jeg, hvorfor ikke prøve der først, men særlig godt var det ikke nei:eek: Beina går til pers imorgen, og håper en varm dusj hjelper litt på:rolleyes:
Men akkurat nå føltes det som tortur:D
Du må iallefall ikke epilere bikinilinja:eek:
:eek::eek::eek::eek: Au. :o Det er sånn ekstrem-SM det:cool:
Slutta i en jobb, og akseptert en annen
Slutta i en jobb, og akseptert en annen
Gratulerer og lykke til :)
Lavkarboforlivet
31-10-12, 20:32
Ha ha ha:D Nei, der går grensa:p
Lavkarboforlivet
02-11-12, 09:15
Fått ræva i gir og laget ny prosjon med herlige knekkebrød! :D
Chamomilla
02-11-12, 09:40
Gjort? Satt gresskarkjerner som har vært bløtet i saltvann til tørk i stekeovnen.. Håper det blir godt..
Sett?
Sagt? Ha en fin dag til familien min. :love:
-gjort: kjørt til jobb (synde, synde..)
-hørt: så fin du er i dag :)
-sagt: "Yes, I'm bitching about the postoffice again!!"
-sett: en mann gpå ski på fortauet...(en gammel em..)
Tømt en kopp kaffe over meg selv... var heldigvis ikke så varm lenger.
Lavkarboforlivet
02-11-12, 12:05
Tømt en kopp kaffe over meg selv... var heldigvis ikke så varm lenger.
:eek::eek::eek: flaks at den ikke var så varm lenger da...men kjipt uansett :klem:
IDAG har jeg vært på jobbklubb via nav. gått tidlig hjem for å betale depositum og første leie og fått nøklene til den nye leiligheten :D:D:D *pakkepakke*
IDAG har jeg vært på jobbklubb via nav. gått tidlig hjem for å betale depositum og første leie og fått nøklene til den nye leiligheten :D:D:D *pakkepakke*
jobbklubb er kjempesmart! :heia: gratulerer med nøkler!
jobbklubb er kjempesmart! :heia: gratulerer med nøkler!
Takk :D!
Sms-kranglet i 14 timer. Ny rekord tror jeg. :rolleyes:
14 timer?? På sms??
Dægern..
Lavkarboforlivet
07-11-12, 12:48
:eek::eek::eek:høres slitsomt ut:eek::eek::eek:
Stått opp etter 4 timer søvn (nattevakt) og innsett at søvn og velvære henger veldig tett sammen. Men siden jeg skal på tidligvakt i morgen, så må jeg vente til kvelden før jeg legger meg igjen.
14 timer?? På sms??
Dægern..
:eek::eek::eek:høres slitsomt ut:eek::eek::eek:
Nja, begynnerå bli en vane, vi krangler aldri face to face,bare via elektroniske medier :rolleyes: Men det har sin fordel, for man får sagt det man vil uten å bli avbrutt. At løken i andre enden leser bare det han vil ut av det er en helt annen sak... :rulleøyne
I dag har jeg lagt meg igjen og sovet i over fire timer!
Nja, begynnerå bli en vane, vi krangler aldri face to face,bare via elektroniske medier :rolleyes: Men det har sin fordel, for man får sagt det man vil uten å bli avbrutt. At løken i andre enden leser bare det han vil ut av det er en helt annen sak... :rulleøyne
I dag har jeg lagt meg igjen og sovet i over fire timer!
Oh.. Høres litt ut som om du trenger litt søvn:)
Handlet masse på coop obs!
Handlet masse på coop obs!
Hvorfor leste jeg "spist masse cola pops!"
Hvorfor leste jeg "spist masse cola pops!"
Fysen :confused: :p
Hva er cola pops? Hørtes godt ut. Skal google det...
Hva er cola pops? Hørtes godt ut. Skal google det...
Aner ikke.. :P
Haha.. Tror jeg var litt lei av å vente på middagen min og ett snev av trøtt ;)
Sulten på middagen som aldri blei ferdig ;)
- fikset alt klappet og klart til farsdagen i morgen! :heia:
Jeg har orget en stor storfeindrefilet som jeg skal lage som langtidssteik. Jeg har stekt marengsbunn til pavlova. Under marengsen skal jeg ha en tynn nøttebunn for å drøye kaka litt så HELT pavlova blir det ikke. Spesialkaffe er innkjøpt, traktern renset og jeg shavet. :p Du verden så mye hår man kan avle frem bare på leggene! Nok til putefyll i allefall! :lol: Sambo har allerede fått farsdagsgaven så det blir ikke noe attåt kaffen på senga i morgen tidlig.
Jeg elsker feire alt som feires kan!!!!
-Pleid kroppen fra topp til tå:p
-Julebord kl20:)
- Spist en stoooor frokost
- Trent
- Dusjet
Skal:
- sove
- lese til eksamen og jobbe natt
Fått:
- Julestemning <3
-Klipt meg kort igjen, og farga vipper
-Kost meg på kafe med 2 gode venninner
-"Raidet" kjøpesenter i mange timer med de samme venninnene
-Fått 2 pakker i posten
-Og fyllt vinglasset :D
- drukket kaffe med søteste Rin
- spist sein lunsj-ish med skjønne bønna (det rimer nesten!!! :D ) og bønnamannen
-fått giraffhorn+ører og en fantastisk fin tegning av giraffer og antennepus fra rin
:love:
vært sakkosekk for en syk ettåring... (saccosekk = en sekk man henger/ligger på i merkelige stillinger...)
(les: i går)
- fått masse overskudd sendt over av Gerd :love: slik at jeg har
- skiftet på sengene
- støvsugd og vasket
- vasket badet skikkelig godt
- stekt nyydelig ribbe
- vasket 2 maskiner med klær
- brettet sammen ca 4 maskiner med klær og fått det på plass i skapet
- og enda mer som jeg ikke helt husker nå
Takk Gerd :heia:
Lavkarboforlivet
11-11-12, 17:26
Har jeg desverre en for j... dag med kroppen min, det vil si MYE smerter overalt. Enten er det kaldvær på gang som kommer, eller så tok jeg meg litt for mye ut på shopping igår. Mulig en blanding, kunne ønske ting ble bedre på denne fronten snart. Ting tar tid tydeligvis, men jeg får vel prøve å være ved godt mot:-) dette er kanskje ikke rette tråden å syte i, når jeg tenker meg om....
Sovet til 15, og sovet enda litt til :O Glad det er siste nattevakten nå, slik at døgnrytmen kan få normalisere seg litt.
I dag har jeg stort sett sittet på rompa og slappet av med lydbok :D
Deilig det også av og til
i dag har jeg:
-sett en pusekatt i et tre jakte på en ertende skjære som satt lenger opp og på en tyyynn grein :lol: :love:
-vært på andregangsintervju og fått vite at jeg skal være med på en tredje runde før de bestemmer seg! :eek: de er omstendige, må jeg si :o
- smuglet masse av det meste over grensa fra Sverige :D
Lavkarboforlivet
19-11-12, 19:18
Vært hos både lege og tannlege:-)
Jogget frivillig for første gang.... i 10 minutter... og det var for en time siden... og det brenner i brystet enda. Jeg tror det trengtes. :p
Fått en beskjed jeg godt kunne unnvært.:nei:
- sovet 2,5 timer i natt
- vært på Hab teamet med den nattepipende rakkeren
- og nå skal jeg sove på sofaen :D
- sovet 2,5 timer i natt
- vært på Hab teamet med den nattepipende rakkeren
- og nå skal jeg sove på sofaen :D
2,5 timer er det smittsomt? For det var det jeg å hadde..
Jeg skal også sove på sofaen :D med mitt nyinnkjøpte fleeceteppe <3
2,5 timer er det smittsomt? For det var det jeg å hadde..
Mulig det altså, hvis du er en av våre nærmeste naboer :p
Junior her sover med SpO2 måler, og når han puster for dårlig, piper det no' inni granskauen i alarmen. Så hvis du har sovet dårlig pga mystiske ulelyder, så vet du hvem som har skylda ;)
Jeg sov "middag" i 2,5 timer! :O Garantert smittsomt.
Nå er det middag, og ingen umiddelbare soveplaner :P Skal snu døgnet for nattevaktshelg, så det gjør egentlig ingenting :)
- har vært på barnevognskino. Og klarte gå på feil film..haha! (skulle på Call Girl, havnet på Breaking Dawn...)
Mulig det altså, hvis du er en av våre nærmeste naboer :p
Junior her sover med SpO2 måler, og når han puster for dårlig, piper det no' inni granskauen i alarmen. Så hvis du har sovet dårlig pga mystiske ulelyder, så vet du hvem som har skylda ;)
Haha jeg bor jo i Buskerud, men kanke si at jeg har hørt noen ulelyder..
Har der i mot suselyder på jobb?
har jeg endelig gått hele veien til jobb :D Uten at beina gikk ut i streikk..
Haha jeg bor jo i Buskerud, men kanke si at jeg har hørt noen ulelyder..
Har der i mot suselyder på jobb?
Niks, suselyder på jobb vil jeg ikke ha skylda for :p
Niks, suselyder på jobb vil jeg ikke ha skylda for :p
Skylder på sentralstøvsugerluka som ikke slutter å suse med mindre jeg planter mine 70+ kg oppå der :P
Lavkarboforlivet
24-11-12, 08:30
Hatt veiing:D:heia::heia:
Og jeg SKAL:
-lage kokosbiter til kveldskosen
-gå en tur
-lage hvitløkssmør til biffen ikveld
-og kose meg:D
I dag var det min tur :nei:
- Fått frokostbesøk kl 7.30. Stilte opp med kaffe, te og frukt.
- Trent i en time
- Shinet hele leiligheten
- Pyntet til jul
- Sprengt pærene i minijuletreet mitt
- Vært på nattåpent
- Vunnet en mobil og gavekort på 100 kr
- Kjøpt 2 julegaver og litt smådill og dall
- Kjøpt meg nytt juletre og englehår til lite penger siden jeg hadde vunnet gavekort :D
I dag har jeg vasket trekket på Ikea sovesofaen vi har i loftstua siden et av dyrene tydeligvis har hatt et aldri så lite urin-uhell der (stinka lite godt :mad:) og så har jeg fått hjelp av eldsteguttungen til og vri det opp (tungt som fy og vri)
Jeg har også hatt besøk av min favorittbror som tydeligvis vil herme etter meg. Han er født med lavt stoffskifte, men har fått skikkelig trøbbel med stoffskiftet (TSH på langt over 30) de siste månedene, han har slitt i måneder med problemer med magen og i dag kom han med et skikkelig kraftig utbrudd psoriasis, type kjøttkake over hele begge beina, for første gang i sitt liv. :(
Sett mange fine pyntede busker til jul i det jeg gikk i mørket på vei til jobb :D
Stått opp tidlig, spist en liten frokost, trent, spist en større lunsj :P og lest til eksamen.
SKAL: lage fyllt paprika til meg og sambo til middag.
Vært to dager i den nye jobben!
hatt tidenes mest ustabile humørsvingninger!:)
gjort som jeg har gjort de siste ukene, lest pensum. Men i morgen er det eksamen, og etterpå er det FERIE!!!
gjort som jeg har gjort de siste ukene, lest pensum. Men i morgen er det eksamen, og etterpå er det FERIE!!!
Lykke til, ElisaT!!! Tenk så deilig det skal bli med ferie!!!
Lykke til herfra også. Krysser fingrene for at det går bra :heia: :heia:
Lykke til med eksamen! Her leses det enda.
I dag har jeg:
- stått opp tidlig
- trent
- lest
- sovnet på sofaen til tross for at jeg i desperasjon har hellt nedpå med sukkerfri redbull
- drømt at sambo spiste opp røykelaksen min! HMF!
- Lest mer
- Støvsuget
- Lest
- Laget middag
TrillTrall
05-12-12, 21:13
- fryst på meg iiiskalde fingre da jeg måtte skrape is fordi noe er galt med Volvos server eller noe sånt så fjernstyringa av dieselvarmeren ikke virket
- trent styrke igjen! :heia:
- hatt seinvakt på jobben, med verdens herligste kollega som syntes jeg var kjempetøff i fjortisens avlagte, knallgrønne hettejakke! :)
- kjørt hjem på halvskummelt føre
- kommet til varm sture og verdens beste Lille Gubben :love:
Lykke til, ElisaT!!! Tenk så deilig det skal bli med ferie!!!
Lykke til herfra også. Krysser fingrene for at det går bra :heia: :heia:
Tusen takk!
idag har jeg blitt ferdig med alle julegavene :D
I dag har jeg fått nok av sutring og drittspising. På tide å slutte å synes synd på meg selv og ta meg i nakkeskinnet.
I dag har jeg fått nok av sutring og drittspising. På tide å slutte å synes synd på meg selv og ta meg i nakkeskinnet.
:heia:
-Stått opp tidlig pga hoste:(
- Handla ferdig julegaver
- Laga middag
- Trent styrke
-Gått tur med hunden
-Tatt en halv time sol, deilig:)
Stått ute førti minutter i ti minus og vind og ventet på en jævla buss som aldri kom! :realmad:
Praiet en taxi, hoppet av for tidlig, løp til togstasjonen.... Rakk toget, men hostet i en time i STREKK etter løpeturen i kulda!
(nevnte jeg fått stikkinger i lungen :mad:)
-Våkna med dålig mage på hotellrom i Dublin.
-Fått beholde rommet til avreis klokka to.
-Sitti på Starbucks 1,5 time på flyplass.
-Sitti 40 minutter ved gaten... :rolleyes:
-Flydd to timer.
-Kommet hjem til lykkelige puser og pipper. :love:
I dag har jeg bare slappet av og kost meg :)
Stekt opp en hel haug med lavkarbobrød stekt i paiformer. De har fått ymse krydder på seg. :sikle:
Satt på en vaskemaskin med treningsklær, gjort klar en vaskemaskin med ullklær, spist egg, spist pecannøtter, satt på en oppvaskmaskin, skrevet ned målene mine for det nye året.
Begynt på babyteppe nr 2... Kommer til å bli lei, ja...
Stekt opp en hel haug med lavkarbobrød stekt i paiformer. De har fått ymse krydder på seg. :sikle:
Så spennende! De ser flate ut, har du tatt dem ut av paiformene før du tok bildet? Hvilken oppskrift brukte du?
Hilsen mase-Dilly :)
-Våkna med dålig mage på hotellrom i Dublin.
-Fått beholde rommet til avreis klokka to.
-Sitti på Starbucks 1,5 time på flyplass.
-Sitti 40 minutter ved gaten... :rolleyes:
-Flydd to timer.
-Kommet hjem til lykkelige puser og pipper. :love:
Flott at det gikk bra til slutt. Lykkelige puser må jo være den beste komme-hjem-opplevelsen :)
Fått beskjed om at Phelixpusen min kommer hjem fra sykehuset i morgen! :)
Jeg har bare puslet rundt hjemme, måka snø, laget middag, vasket tøy, rydda litt og kosa meg masse.
Slapper av før innrykk av koselige venner til mandag.
Så spennende! De ser flate ut, har du tatt dem ut av paiformene før du tok bildet? Hvilken oppskrift brukte du?
Hilsen mase-Dilly :)
:ja: De er paddeflate. :rodme: Brukte ikke oppskrift, bare sånn klæsja sammen? :p De ble gode og er gode og holde i. Ypperlig som minipizzabunn.
:love: :roert:
:ja: De er paddeflate. :rodme: Brukte ikke oppskrift, bare sånn klæsja sammen? :p De ble gode og er gode og holde i. Ypperlig som minipizzabunn.
Klæsja sammen høres greit ut :) vi lavkarbere har det med det :)
:love: :roert:
:ja: :klem:
:D
Så glad for å høre dette!
Jeg har bare latet meg, solet meg og strikket videre på babyteppe nr 2 mens lytter til lydbok.
:D
Så glad for å høre dette!
Jeg har bare latet meg, solet meg og strikket videre på babyteppe nr 2 mens lytter til lydbok.
Jeg tror jeg skal gå på vekta, for jeg er siker på at jeg veier 20 kg mindre enn for en time siden. :p
... og sambo kjøpt nye dyner til både oss selv og gjesterommet, kjøpt teppe ti stua og vært på kino og sett Hobitten!
I dag har jeg laget briocher som kuvertbrød til gjengen min uten og smake på ett eneste :heia:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.