Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 23:00   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp, nå er jeg SÅ forvirret og oppgitt

Opprinnelig lagt inn av MH87, her.

Kan jeg spørre hvilke brød det er du har bestilt? De hadde jo flere, men var ganske dyre, så kjøper helst noe jeg får anbefalt

Brødmixen deres er nesten bedre enn ferdigbrødet - Soft basic. Jeg syntes ferdigbrødet som leveres frossent lett blir litt vassent, så jeg bruker heller brødmixen og lar det stå lengre i ovnen. Bruker dobbelt porsjon i en vanlig avlang brødform siden brødene deres er laget i mindre alu-former.

Jeg liker også browniesmixen, men også mandelkakemixen som jeg bruker som "bunn" til ostekake

Ellers er jeg fan av Karins "mitt aller beste brød" som du finner oppskrift på her inne.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat