Sv: 2 spm ang Atkins og 1 ang proteinpulver
Opprinnelig lagt inn av Belseblubb, her.
Har også kjøpt Atkins nye slankerevulusjon, 2004, men det står ikke hvilken am utgave den er oversett fra. Har jo fått med meg her at den norske utgaven ikke står høyt i kurs,m men klarer bare ikke lese dette stoffet på engelsk.. Det er alt for mange ord jeg nesten sliter med på norsk, og på engelsk ville jeg bare rotet meg bort i mine egne tanker..Lurer derfor på om denne er like ille som den utgaven som er fra 2001 - hvis jeg husker rett fra tidligere innlegg.
Den norske utgaven er et særdeles dårlig og fantasifullt oversatt sammenrask basert på 1992 og 1999 utgaven av originalen. (Celina er som kjent mest opptatt av å tjene penger ikke å utgi korrekt info, da ville hun ha bedt Patagruel rette opp feilene som har blitt påpekt opptil flere ganger i mail og brev). Den inneholder masse feil og mangler som sagt en del, men bruk gjerne sidene her som supplement: Den korrekte og beste utgaven av Atkins er original engelsk utgave, den han skrev om rett før han døde. Det er utgaven fra 2002, nytt opplag 2003.
Sitat:
Og så over til proteinpulver. har tenkt å kjøpe noe for å bruke i div oppskrifter jeg har funnet her inne, men er usikker på hva jeg skal satse på. Det koster jo litt da, og penger er ikke akk det jeg har for mye av for tiden, og vil derfor ikke kjøpe katta i sekken. Er det noen som har tips om et bra proteinpulver m lavt karboinnhold?
Det er veldig mye "smak og behag" når det gjelder proteinpulver. Men les denne artikkelen og ta frem pdf-filen helt nederst i artikkelen, så får du gode tips. Karbo innholdet bør ligge på max +/- 3 karber pr 100 gram.
http://www.matoghelse.no/proteinpulv...420-48945.html