Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 18:50   #75
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sukk. Kjøkkendilemma

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg trodde ikke jeg hadde noen kjøkkenbilder, men fant et av det gamle (litt mørkt)

Det ER så lekkert med sånn småflis i fargevariasjoner over kjøkkenbenken! Jeg husker jeg leita lenge etter slike (se bildene fra mitt "første" kjøkken, men prisene lå da på 600 kr pr m2 - så jeg ventet - og ventet - og ventet og en dag gitt, hadde de salg for få plass til nye fliser - og jeg fikk 6 m2 for 500 kroner istedet I'm a sucker for a bargain!!
Restene har jeg tatt med på flyttelasset siden 2006 - i håp om å finne et nytt sted jeg kan bruke de (har et par kvadrat igjen hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat