Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 16:51   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg!?

Opprinnelig lagt inn av EllenNerR, her.

Du får det til å høres så enkelt ut J trenger nok å sette meg ned og tenke meg godt igjennom om hva j vil trives best med.. god mat/godteri osv eller ett sunt og bedre liv.. Og j velger selvfølgelig sunt og bedre liv, men så er det jo nedtur dager hvor j gjerne trøstespiser en del.. I hele svangerskapet hadde j det godteri kikket man får når man har mensen. Klarer ikke å lure meg unna den.. J har en suuuper viljestyrke, men bruker den svært dårlig når det gjelder sånne ting, og det er så frustrerende.. Men j SKAL prøve, j gir meg ikke så lett!!

Det ER enkelt... du må ikke gjøre alt på en gang! Begynn med en ting av gangen også tar du ting over tid...jeg har jo vært der selv - og er der selv også fremdeles innimellom - før jeg henter meg inn og er litt BEVISST en stund
Med lavkarbo vil du ikke trenge særlig viljestyrke etter de første par ukene, du vil ikke være sulten (såframt du spiser nok fett) - og smakssansen din vil også forandre seg. Tilslutt så lurer du på hvorfor du gikk og småspiste så mye hele tiden før

En dag av gangen - EN ting av gangen - er cluet for suksess

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat