Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan fjerner jeg blodflekker?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-03-08, 19:23   #1
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Hvordan fjerner jeg blodflekker?

Etter en liten ulykke i går ble klærne jeg hadde på meg, en lyseblå treningsbukse og en lyseblå collegegenser, blodflekkete. Jeg hev dem selvsagt i vaskemaskinen med én gang (40 grader), men flekkene er der enda, selv om de er svakere. Hvordan kan jeg få dem vekk?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:25   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan fjerner jeg blodflekker?

Så sant du ikke har drept non , så er det bløtlegging i KALDT vann og gjerne vanish som gjelder!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:29   #3
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

der jeg jobber, bruker vi hydrogenperoksid, jeg har ikke prøvd det på klær som alerede er vakset, men tror det kan funke der også.
Det er helt suverent til blod, fåes på apoteket.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:43   #4
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg har ikke drept noen, jeg prøvde bare å vansire ansiktet mitt ved å krashe det inn i et bord. Det funket, jeg er litt styggere enn før.

Tipsene er notert, Vanish får jeg tak i i kveld, så det prøver jeg først.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:49   #5
Eirian
Medlem

Eirian sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Hvordan fjerner jeg blodflekker?

Gallesåpe.
Jeg har fått vekk gamle blodflekker fra naturhvitt ulltøy (som er håløst å få vekk noe fra) med gallesåpe.
Klarer meg ikke uten.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:50   #6
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Jeg glemte jo å si TAKK, til dere hele gjengen.

Hvor får jeg tak i gallesåpe?

Gammel 12-03-08, 23:05   #7
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Gallesåpe ja! Det har jeg jo i en skuff, hadde helt glemt det! Det funker kjempefint

Fås kjøpt på helsekost ihvertfall

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:23   #8
Eirian
Medlem

Eirian sin avatar

Eirian er ny på veien

Re: Sv: Hvordan fjerner jeg blodflekker?

Helsekost.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:41   #9
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Kaldt vann er gull, men det kan bli vanskeligere etter å ha blitt vasket varmt..
Krysser fingrene!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:48   #10
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg har forresten fått vekk blodflekker i vaskemaskin med OMO Color jeg - bare hell litt på flekkene og la det virke et kvarters tid først, så vasker du det, og som regel er det faktisk borte da, også selv om det er gamle flekker. Mener også jeg har fått det bort på den måten etter at det har vært igjennom en vanlig vask først.

God bedring med det søte fjeset ditt!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 01:05   #11
Kristin_B
Seniormedlem

Alder: 42
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Jeg har ikke drept noen, jeg prøvde bare å vansire ansiktet mitt ved å krashe det inn i et bord. Det funket, jeg er litt styggere enn før.

Måtte bare le litt!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 23:00   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Der har du enda en fordel med å bare gå i svart

Men det klassiske husmortipset som ALLTID funker er jo kaldt vann, bare å skrive seg bak øret til neste gang. *Bank i bordet*!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 23:05   #13
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Håper det går bra med your pretty face jeg skjønna!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 23:07   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Skal litt til å gjøre deg stygg, skjønne jenta! Får heller tenke at man ser tøff og barsk ut

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 15-03-08, 07:36   #15
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Søtinger! Jeg fikk flekken vekk med to omganger med vanish.

Og jeg går vanligvis bare i sort og grått, Photo, men dette var gamle treningsklær.

Gammel 15-03-08, 12:05   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

I know.
Bra du fikk vekk flekkene!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 15-03-08, 13:50   #17
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Ja, hvordan skal jeg ellers se ut som en babe på treningssenteret?

Jeg burde jo egentlig kjøre rock-chic-stilen der også, og trene i skinny jeans og converse.

Men det må nevnes at de fleste av treningsklærne mine går i sort og grått de også. Men omvendt fra min vanlige stil med skinny jeans og vide topper, på trening er det vide bukser og figursydde topper, iallefall var det det da jeg hadde figur til det. Nå må jeg gå for videre overdeler også.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.