Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
![]() Dere som går på lavkarbo ...jeg går jo på ketolyse kuren og lurer på hvor stor forskjell det er på disse to? Jeg drar på ferie imorgen og vet at det vil bli litt utskeielser. Tenkte at jeg kanskje kunne leve på en slags lavkarbo i ferien og gå tilbake til under 15 karb om dagen når jeg kommer hjem igjen. Noen med erfaring på dette? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo...jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Ketolyse er jo lavkarbo... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo...Det var det jeg mente ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo...Jeg droppet de verste karbobombene da jeg var på ferie, holdt meg til bønner, linser, salaten/grønnsaker og alt mulig av kjøtt.
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo ...takk for svarene |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo ...Ketolyse er lavkarbo, men lavkarbo er ikke det samme som ketolyse. Selv spiser jeg lavkarbo og spiser rundt 50 karber hver dag. Vet ikke om ketolyse er programfesta til 15-20 karber hver dag eller om det er det fakta at man er i ketose... I så fall er jeg på ketolysekur med 40-50 karber hver dag. Får i allefall utslag på ketosesticksen med det.. Men det henger jeg meg ikke oppi lengere. Jeg velger å si at jeg spiser lavkarbo.
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo...
Signerer, sitter her med vond mage etter to dager. Koselig å spise mye rart, men nå er det bønner, linser, 4korn til frokost og frukt og grønt som gjelder fremover. Det gleder jeg meg til faktisk. Forresten så smakte brød rart, loff ikkeno, is merkelig, og snacks var ikke godt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo ...Det å plutselig hive innpå med mat full av carbs kan være ganske smertefullt! Så det skal vi forsøke å styre unna. Nå skal vi på ferie i 3 uker, så her gjelder det å være bevisst.... God sommer folkens!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo ...For all del, gjør ikke som meg, hvis du skal innom en tax free butikk....
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Dere som går på lavkarbo ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som trener på Lavkarbo, les denne | tommygutt | Trening | 2 | 17-03-09 20:58 |
Dere som bare følger generell lavkarbo | Lisekir | Lavkarbo generelt | 19 | 08-04-08 09:47 |
Hvor kjøper dere lavkarbo? | SivPiv | Spørsmål og svar | 16 | 16-03-08 02:38 |
Dere som har litt peiling på lavkarbo ... | candyland | Lavkarbo generelt | 4 | 11-03-08 21:34 |
Dyrt med lavkarbo sa dere ?? | Nille | Livets lyse side | 2 | 14-08-05 16:00 |