Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dere som har litt peiling på lavkarbo ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-03-08, 18:56   #1
candyland
Medlem

candyland sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 43
candyland er på en erverdig vei

Dere som har litt peiling på lavkarbo ...

har holdt på å testa grensene mine litt de siste dagene, og nå er jeg ute av ketose for andre gang på 1 uke....

Orker ikke ennå en gang med trøtthet og hodepine slik jeg har fått de 2 gangene jeg har gått inn i ketose, har eksamen nå, og har rett og slett ikke tid til å være så stuptrøtt som jeg vet jeg kommer til å bli.

Hva anbefaler der videre? Jeg har funnet ut at jeg kan spise ca 40 gram karbo om dagen uten å gå ut av ketose, men merker at motivasjonen min ikke helt er der akkurat nå, og kan godt tenke me en måneds tid med pause, før jeg går på ett nytt forsøk med nille uke... Men vil jo ikke slutte å spise lavkarbo heller, for det funker jo tydeligvis! Hvilket kosthold bør jeg da velge den ene mnd med lavkarbo, men ikke så lav at jeg er i ketose?

candyland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 19:30   #2
candyland
Medlem

candyland sin avatar

Sv: Dere som har litt peiling på lavkarbo ...

peiling skulle det selvsagt stå......;p

Gammel 11-03-08, 19:31   #3
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

hvis du skal tilbake på ketolyse eller noe i den duren om en mnd, hadde jeg ikke stresset annet enn å holde meg unna, sukker, poteter, ris og pasta.

og heller spist noe grovt brød og vanlig pålegg innimellom slaga

Lykke til med lesingen! og selvfølgelig eksamen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 21:14   #4
candyland
Medlem

candyland sin avatar

kommer ikke til å endre så veldig mye på det kostholdet jeg har nå, men for å øke på karbene over ketose kommer jeg til å spise mer frukt og grønnsaker. og grovt brød og knekkebrød innimellom. potet og pasta har jeg mista helt lysten på, så det er ikke noe problem lenger, og har funnet gode erstatninger for snop Men jeg tenger ikke følge noen av de andre lavkarbokurene mens da altså? Vil jo ikke gå opp i vekt heller, det beste hadde jo vært å gå ned en kilo eller to til med en litt mindre streng kur?

Gammel 11-03-08, 21:34   #5
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sånn sett har jeg bare erfaring fra ketogen kost, så da kan jeg ikke hjelpe deg,
men det er jo mange som går ned på å følge fedon sitt kosthold, men gidder du sette deg inn i en helt ny filosofi nå når du skal tilbake på ketolyse om en mnd?

kommer sikkert noen som har mer peil enn meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...) LilleVille Lavkarbo generelt 13 17-09-06 02:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.