Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 43
![]() |
Dere som har litt peiling på lavkarbo ...har holdt på å testa grensene mine litt de siste dagene, og nå er jeg ute av ketose for andre gang på 1 uke.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
![]() |
Sv: Dere som har litt peiling på lavkarbo ...peiling skulle det selvsagt stå......;p |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har litt peiling på lavkarbo ...hvis du skal tilbake på ketolyse eller noe i den duren om en mnd, hadde jeg ikke stresset annet enn å holde meg unna, sukker, poteter, ris og pasta. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Dere som har litt peiling på lavkarbo ...kommer ikke til å endre så veldig mye på det kostholdet jeg har nå, men for å øke på karbene over ketose kommer jeg til å spise mer frukt og grønnsaker. og grovt brød og knekkebrød innimellom. potet og pasta har jeg mista helt lysten på, så det er ikke noe problem lenger, og har funnet gode erstatninger for snop |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har litt peiling på lavkarbo ...Sånn sett har jeg bare erfaring fra ketogen kost, så da kan jeg ikke hjelpe deg, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 20:09 |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |
Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...) | LilleVille | Lavkarbo generelt | 13 | 17-09-06 02:37 |