Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Fungerer kuren bare om man vil ned 10kg+++Jeg har veldig lyst å ta av 8 kg og tenkte å prøve meg på ketolyse kuren, men leste at det bare er anbefalt hvis en vil ta av 10-15kg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fungerer kuren bare om man vil ned 10kg+++Grunnen til at bare anbefales for de som skal ned 10 kg eller mer, er at det å gå inn i ketose er en såpass stor stressgreie for kroppen at man tenker som så at det på en måte ikke er verdt å utsette kroppen for det om man"bare" skal ned 5-6 kg!
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Fungerer kuren bare om man vil ned 10kg+++Jeg er på undervektig-grensen ifølge BMI og skulle liksom begynne på ketolyse men turde ikke spise så mye fett som anbefalt i kuren av frykt for å gå opp i vekt. Jeg unngår nå helt karbohydrater fra andre kilder enn grønnsaker og spiser litt mindre fett enn på ketolyse og velger sikre(slike jeg tror det er vanskelig å gå opp i vekt av) fettkilder (udos choice)og en del kjøtt/fisk. Jeg gikk ned litt over to kg ved å unngå frukt og omlegge kosten de to første ukene,og har holdt meg der, men tror jeg har fått mer muskler og mindre fett og egentlig gått ned enda mer fett enn vekta sier. Men det kan jo være innbildning, jeg har ikke målt fettprosent før og etter. Jeg føler meg tynnere enn mine 53 kg, og det er digg. Vekta blir ikke det viktig for meg nå, jeg kjenner på flesket hvor mye det er istedet. Lavkarbo vil funke for deg selv om du ikke er 10 kg overvektig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Phase 2, fungerer det? | vito | Kosttilskudd | 21 | 07-06-10 13:32 |
Fortvilet- ketolyse kuren fungerer tydeligvis ikke for meg | fleur | Ketolysekuren | 26 | 22-11-09 11:36 |
Denne kuren er bare helt fantastisk | Tittentei | Ketolysekuren | 8 | 29-01-09 20:10 |
Därför fungerer vår kost! | ssskaldeman | Lavkarbo generelt | 10 | 01-02-06 21:58 |