Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Studier ved NKI og NKS, noen?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-03-11, 17:21   #1
ned35
Juniormedlem

ned35 sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
ned35 er på en erverdig vei

Studier ved NKI og NKS, noen?

Viss dette inlegget passer bedre ett annet sted så får dere flytte det hehe

Jeg lurer på følgende, hvordan er det med Lån og Stipend når en studerer på NKI og NKS når en bor i egen bolig og har barn ? hvor mye kan en regne med og få på feks Lån ? Skal ta generell studiekompetanse men er så redd for at jeg ikke får noen av delene. Fikk stipend de årene jeg gikk på videregående, så ble jeg gravid og måtte hoppe av så jeg har ikke hatt noe fra Lånekasse på 6 år så kansje noe nytt . på forhånd tusen takk for svar

Dette skal jeg klare
ned35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 19:28   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Studier ved NKI og NKS, noen?

Har du vært inne på Lånekassens sine sider og sjekket?
Tror du kan skrive mail til de og spørre også - den gang jeg hadde noe med de å gjøre, måtte man sitte noen timer i telefonkø hvis man ville snakke med de. Det har jeg hørt at har blitt bedre

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.