Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kokosmelk og fetaost som partystopper?Jeg gikk ned de to første ukene, så har jeg gått opp de to neste. Nå er jeg nesten tilbake til start. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokosmelk og fetaost som partystopper?Kokosmelk er trygt, uten tvil, men se efter kokosmelken med minst sukkerarter.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Sv: Kokosmelk og fetaost som partystopper?Godt å høre at kokosmelk i alle fall er greit. Jeg må ha noe utenom kjøtt, fisk og egg, ellers kneler jeg. :-P Soyamelk og -fløte går vel også greit. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Sv: Kokosmelk og fetaost som partystopper?urk. jeg skal kjøre "stiv-bris" ketolyse fra mandag av. ut med rømme, fløte (hva pokker skal jeg ha i kaffi'n!!!) og ost. gruuuer meg men er lei julekiloene nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 43
![]() |
Sv: Kokosmelk og fetaost som partystopper?Er det ikke viktig å spise litt ost og fløte da? sånn for å få i seg nok fett altså?
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: På jæren
Alder: 55
![]() |
Sv: Kokosmelk og fetaost som partystopper?
jeg har nå spist, ost, egg, fløte, fløtesauser, smør smørsauser, kjøtt fugl, fisk, grønnsaker i 8 uker og vekta er minus 8 kg, og MINUS 18 cm på magen..... jeg trves, men er mektig matlei..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Egendefinert
![]() |
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Kokosmelk og fetaost som partystopper?Jeg ville ikke kuttet ut så mye forskjellig på en gang. bedre å ta vekk en og en ting for å finne ut hva som er partystopper. Synd å kutte ut ost om det ikke er synderen, ikke sant? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan for lite vann/drikke være partystopper, eller er det noe annet som ødelegger? | Calvin | Spørsmål og svar | 17 | 21-04-08 22:22 |
Kan svin være en partystopper? | quebec | Lavkarbo generelt | 10 | 25-03-08 10:48 |
Smør- Partystopper? | supha | Ketolysekuren | 12 | 23-03-08 21:13 |
Er Fedonbrødet nødvendigvis en partystopper? | Kanutten | Dr Lindbergs | 16 | 01-10-07 21:58 |
Fetaost? | Nett | Atkins kosthold | 2 | 19-02-06 01:47 |