Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Smør- Partystopper?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-03-08, 16:41   #1
supha
Seniormedlem

supha sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 42
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Smør- Partystopper?

Bare noe jeg lurer på, kan smør være partystopper sånn som rømme, fløte osv? Spiser masse smør da. Nesten 50 g hver dag

supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 17:33   #2
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Smør- Partystopper?

hva slags smør spiser du?

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 18:19   #3
supha
Seniormedlem

supha sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

hva slags smør spiser du?

jeg spiser meierismør

supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 18:25   #4
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Nå vi snakker smør, håper det er greit jeg stiller et spørsmål i alles interesse. Er Bremykt ikke like bra som smør? Det er jo 70 % smør med "god" olje de siste 30 %.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 19:19   #5
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

jeg kan ikke se at smør kan være en party stopper, MEN... ikke alle kan spise ubegrenset med kcal selv om de spiser lavkarbo... så hvis man spiser veeeldig mye, så kan det ha noe å si.

Bremykt har jeg ikke sjekka, siden jeg bare har byttet til meieri, men hadde vært godt med bremykt på "brødskiver" så vil gjerne at noen kommer og friskmelder den

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 19:25   #6
supha
Seniormedlem

supha sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg kan ikke se at smør kan være en party stopper, MEN... ikke alle kan spise ubegrenset med kcal selv om de spiser lavkarbo... så hvis man spiser veeeldig mye, så kan det ha noe å si.

Bremykt har jeg ikke sjekka, siden jeg bare har byttet til meieri, men hadde vært godt med bremykt på "brødskiver" så vil gjerne at noen kommer og friskmelder den

Det finnes jo nå sånn "smøre på brødskive" meierismør. Prøvde å smøre med vanlig meierismør, ble bare høl i "brødskiva"

Gammel 22-03-08, 21:30   #7
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Det finnes jo nå sånn "smøre på brødskive" meierismør. Prøvde å smøre med vanlig meierismør, ble bare høl i "brødskiva"

ostehøvel er tingen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 21:35   #8
supha
Seniormedlem

supha sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ostehøvel er tingen

Det har jeg ikke tenkt på før! Hehe. Godt det er noen som er smarte

Gammel 22-03-08, 21:43   #9
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

bare glad i smør

Gammel 22-03-08, 22:49   #10
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Å med god samvittighet kunne skjære meierismør med ostehøvel er en av de gode sidene ved ketolyse!

Gammel 22-03-08, 22:51   #11
supha
Seniormedlem

supha sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Å med god samvittighet kunne skjære meierismør med ostehøvel er en av de gode sidene ved ketolyse!

Supha går amok med ostehøvlen

Gammel 22-03-08, 22:53   #12
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

kos deg

Gammel 23-03-08, 21:13   #13
Madeleine
Medlem

Madeleine sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 49
Madeleine er ny på veien

Hei lille venn

Godt å høre du forts.er i slaget og at ostehøvelen er i bruk!!

DETTE SKAL DU SE GÅR VEI!!

BLE NEM.FORTALT I GÅR ALT ORDNET SEG FOR SNILLE PIKER!!!

Kos deg resten av kvelden...(med eller uten ostehøvel

Madeleine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smør Oban Ketolysekuren 16 08-02-08 11:15
Smør og eurodiett Migica Eurodiett 11 10-07-07 20:44
Smør blir friskmeldt i dag på "Verdt å vite" janmesi Nyheter / media 11 28-02-06 09:52
småkaker med smør og valnøtter Iset Bakst 4 01-09-04 17:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.