Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
En milepæl er nådd, men er trøtt og slappBegynte på Ketolyse 3. januar og kan fortelle at nå har jeg gått ned 10 kilo, og har nådd 6---tallet, for første gang på maaange år. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: En milepæl er nådd, men er trøtt og slapp
Spiser du nok ? Jeg blir matlei og spiser for lite innimellom. Prøver å være nøye på å spise tre måltider om dagen, frokost er et slit. Men spiser litt. Jeg merker veldig godt om jeg for eksempel kun spiser to måltider (starter alltid i helgene med å hoppe over frokosten |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En milepæl er nådd, men er trøtt og slappDet KAN være at du ville være mer komfortabel med litt mer karbohydrater - men det får du teste ut litt selv. Opptil 72 gram karbo pr dag sier Lutz man kan spise uten at man må tenke på å redusere fettet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: En milepæl er nådd, men er trøtt og slappHar vært hos legen og tatt blod prøver og det var ingen mangler. Vet ikke om det noen som opp lever det samme. Kanskje det er den lange vinteren som har satt sine spor. Jeg får holde ut, noen kilo til på på ketolyse før jeg krabber over til generell lavkarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Slapp og trøtt | 1979 | Ketolysekuren | 9 | 16-01-11 16:24 |
Har nådd en stor milepæl! | ChristineSixteen | Livets lyse side | 28 | 08-11-10 13:57 |
Starte ketolysekuren -slapp og trøtt | lena68 | Ketolysekuren | 3 | 04-08-08 14:08 |
Slapp og trøtt | Ratata | Lavkarbo generelt | 5 | 23-11-07 16:41 |
Unormalt trøtt og slapp? | Fedonisten | Generell diskusjon | 12 | 19-05-04 21:49 |