Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: På det blide sørland
![]() |
Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Nok en gang meg som maser!;P |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Om du bruker soyaprotein(2,8 karb) eller bakemix 8(8,0karb) begge ketolyse. Fiberhusk er uten karber og kan fint brukes. Sist redigert av Timiane : 30-04-11 kl 21:10. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen!
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Hvor: Jeg bor hjemme på gården min, sammen med drømmemannen og tre skjønne barn.
![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Jeg lager eggebunn/ostebunn, når jeg lager pizza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 49
![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Soyamelet jeg kjøper på Sunkost inneholder 3,8 g kh. Gir jo en smak av soya, selvfølgelig, men ingen usmak.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Sjekk ut Meridian sine produkter - du finner de vanligvis i gluten-fri hylla i butikkene. Ihvertfall har coop disse (mega og obs ihvertfall). De har en tomatsaus som heter sun-dried tomatoes cooking sauce med 5 gram karbo pr 100 gram. Den er himmelsk god! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Jeg bruker tomater på boks i pizzasaus, har ikke behov for tomatpure da synes jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?Hett tips - landlord tomatpure (rema1000) inneholder ikke mer enn 5,5 pr. 100, og deres hakkede tomater ikke mer enn 1,5 gr!
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?
Jeg lurer bare på hvor mye man kan stole på dette`? Sikter da litt til det noen av dere her inne skrev om karb-innhold i mandler - som var oppgitt på coop sine mandler. Hvorfor skal vi stole på det når bransjen selv tar dette så med en klype salt? Jeg ble litt i stuss |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?
Har lurt på det samme selv. Men man må nesten bare forhold seg til det de skriver. I noen tilfeller kan tilsetningene eller behandlingen kanskje utgjøre forskjellen. Har ikke fått med meg noen tråd om coop-mandlene, den må jeg rote frem, for har lagt merke til hvor lite karber det er i akkurat de mandlene ja...
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
Hvor: På det blide sørland
![]() |
Sv: Karbo pizza og tomatpure for mye karbohydrater?takk for mange gode tips |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva med tomatpuré? | maritam | Ketolysekuren | 3 | 13-09-10 02:18 |
OE Pizza med kun 11 gr karbo for en normalt stor pizza! | Ziggy | Optimal Ernæring | 42 | 02-09-10 11:33 |
Pizza og hvitløkselskere: forsøk Rustica pizza! | Anka | Middag | 31 | 05-02-09 22:08 |
Når det står 0 netto karbo betyr det da at det er null karbohydrater i det? | Nitja | Ketolysekuren | 7 | 12-01-09 18:45 |
Tomater og tomatpure ... | blomkarse | Ketolysekuren | 5 | 30-08-07 08:20 |