Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Økt muskelmasse, redusert vektnedgangHar hvert veldig flink i hele mai, men på 2 uker har jeg kun gått ned 400 gram. Men, jeg har gått inn mye cm messig, så derfor ikke superskuffett, men vektmessig har jeg, uansett muskler, mye for mye. Så jeg lurer litt på andres erfaring med økt muskelmasse og vektap. Når vil den økte muskelmassen spise fette- de ekstra kiloene? Jeg har sidne starten på mai gått/ jogget 3 km 3 ganger i uka, trener også 10ca 15 min med situps (200 siupsapp til iPhone). Men jeg håpet jo at dette vil gi økt vektap da, særlig turene mine som er 90 meter stigning den første kilometeren- god trening for de sto lårmusklene tenker jeg.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Økt muskelmasse, redusert vektnedgangIngen som kan svare?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt muskelmasse, redusert vektnedgangKlarer ikke helt forstå hva du mener. Du har trent, mistet cm og fått mer muskler. Det er vel derfor vekta står stille? Den økte muskelmassen bidrar nok hele veien, men tar nok mer enn 2 uker å merke noen stor forskjell på vekta siden musklene samler vann osv, noe som da fører til økt vekt.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Økt muskelmasse, redusert vektnedgang
Lurer egentlig på når den økte muskelmassen gir økt vektap- når begynner musklene og spise fettet. Når får jeg resultater utover strammere kropp, vil jo blitt kvitt det overflødige
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt muskelmasse, redusert vektnedgangMusklene hjelper på forbrenningen hele tiden
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Økt muskelmasse, redusert vektnedgangTusen takk for svar, er jo ivrig etter å bli kvitt kiloene, men er så absolutt glad for cm endringene og
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Brød med redusert karboinnhold | Nerthus | Lavkarbo generelt | 5 | 04-03-11 00:35 |
Redusert fettprosent | martina | Trening | 2 | 20-10-09 06:22 |
Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum? | Adriane | Generell diskusjon | 58 | 07-01-09 13:29 |
Hæh? Atkins-shopen er STERKT redusert jo!! | Iset | Atkins kosthold | 6 | 15-07-05 15:13 |