Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Forslag til OK "godteri" på induksjon?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-04-05, 21:56   #1
siri74
Medlem

siri74 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
siri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snill

Forslag til OK "godteri" på induksjon?

Det skal være minst mulig salt og uten søtningsmidler, og kunne knaskes foran Tv'n

Det eneste jeg kommer på av meg selv akkurat er blomkål dyppet i rømme og det frister ikke sånn helt maks liksom..

siri74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-04-05, 22:01   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Bacongull?

Gammel 09-04-05, 23:05   #3
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Ost og reddik/cherrytomat/agurk/stangselleri...??? Ikke???

Gammel 09-04-05, 23:25   #4
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

liker du pisket krem,a? i så fall bland med heistad sjokoladepuddingpulver og ha i nøtter.Godt!

Gammel 10-04-05, 17:15   #5
siri74
Medlem

siri74 sin avatar

siri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snill

Tusen takk for forslagene! Veldig kjekt å ha litt valgmuligheter når fredagen kommer. Prøver å holde meg unna bacongullet, og barene, for å unngå salt og søtstoff. Ost med grønt er jo godt, da. Krem må prøves -hørtes veldig godt ut med sjokoladesmak!

Tusen takk

siri74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 19:56   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av boble

liker du pisket krem,a? i så fall bland med heistad sjokoladepuddingpulver og ha i nøtter.Godt!

Deet er vel ikke helt induksjonsmat. Nøtter skal man iallefall ikke ha på induksjonen, og jeg regner med sjokopuddingen inneholder endel fy-stoffer som heller ikke skal brukes da, bla aspartam. Men om man ikke følger atkins induksjonen, er det vel greit.

Gammel 26-04-05, 20:33   #7
Tingeling
Medlem

Tingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 41
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel
Talking

Bær og fløte = himmelen!!

mm..
Jeg synes det er helt fantastisk med litt frosne bær (usukret) som jeg varmer opp til de blir lunkne, og heller litt fløte over... HERLIG !!!!!!

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 22:55   #8
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Hva med creme cherié ost med cherry tomater? Eller babybel&selleri...
Jeg dipper i rømme m/dipmix (men vet ikke helt om det er lov....)

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
forslag til dagsmenyer på atkins? raven Induksjonen 7 05-10-04 04:12

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.