Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Ketosemat?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-11, 16:31   #1
leiavdeekstra
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 13
leiavdeekstra er på en erverdig vei

Ketosemat?

Hei

Kan jeg få noen tips til mat jeg kan spise når jeg er i ketose? Her går det veldig mye i omelett, salater, wok grønnsaker og div kjøtt. Men ser for meg at jeg blir litt ensformig

__________________


leiavdeekstra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 16:41   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ketosemat???

http://forum.lavkarbo.no/album.php?u=3041 her er drøssevis av Gerd sine oppskrifter, hun følger ketolyse Ellers kan du bla i forumet her under oppskrifter , sinnsykt med variert mat Jeg har fulgt lavkarbo i 3 mnd nå og enda ikke spist omelett eller egg og bacon til frokost :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 16:44   #3
leiavdeekstra
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 13
leiavdeekstra er på en erverdig vei

Sv: Ketosemat???

men er du i ketose da?

__________________


leiavdeekstra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:00   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ketosemat?

Jepp jepp det har jeg vært i 3 mnd Finnes annet enn egg og bacon man kan spise!! Så lenge man holder karbohydratene ganske lavt så er man i ketose

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:03   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketosemat?

Foreslår innstendig at du låner deg noen bøker om lavkarbo-kosthold slik at du skjønner hva du holder på med - og hvorfor du skal spise som du må.
Da er det mye lettere å gjøre de riktige tingene.
Egenkomponert kan man ta når man vet .

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:04   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ketosemat?

Jeg har begynt å spise lun wrap til frokost og ellers. Det er snart å lage og knallgodt!

Ta noen salatblad og dander dem slik at det blir på størrelse med en tallerken oppå matpapir. Legg endel skiver ost på bakepapir og mikre det til osten smelter skikkelig. I mellomtiden har du hatt skinke, pølsebiter, bacon etc etc hva det skulle være oppå salaten. Når osten er smeltet snur du bare bakepapiret opp ned og har osten over salat og fyll. Ha gjerne litt paprika, tomat eller annet oppå osten igjen. Rull sammen matpapiret slik at det blir en wrap av det hele. Snaddergodt! Kjapt og enkelt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:27   #7
era73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
era73 er på en erverdig vei

Sv: Ketosemat?

Gerd ruler, begynte å hate kokt egg og skyr!

era73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: dia Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no