Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :) |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
27-06-08, 11:45 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
|
Jippi!Endelig løsner det. Har gått på lavkarbo i ca en og en halv uke. Veide 71.4 v oppstart mandag for snart 2 uker siden. Gikk ned 400 gr første uken. Ble litt skuffa og vridde hodet mitt for hvilke forandringer jeg måtte gjør. Kuttet dermed ut all lovlig kos/ godter, og begrenset inntak av bacongull. I dag snart 2 uker etter oppstart, veide jeg 69.2, dvs 2.2 kg ned siden oppstart!!! Jippi. Da ser jeg at det virker, ble litt fortvilt og lurte på omjeg ikke kom til å gå ned... Har spist lavkarbo rømmegrøt og fløtegrøt denne uken og alikevel gått ned. Det er fantastisk.Spiser ikke hele posjonen men deler den opp over 2 dgr. eks liten porsjon til middag en dag, og resten til frokost neste dag . dette for ikke å få i meg for mange karber på en dag. Grøten metter velgig og er faktisk kjempegod Yes, nå er jeg i gang, og full av ståpåvilje. skal klare å holde meg unna tørrhvit vin leeenge bare jeg fortdetter å gå ned |
Min kostholdsfilosofi: atkins |
27-06-08, 11:48 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
|
Sv: jippi!!!
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jippi - jeg er i ketose! | Kokosbolla :o) | Ketolysekuren | 3 | 29-07-07 21:47 |
Jippi :) | ninahe | Ketolysekuren | 4 | 27-02-07 18:05 |
Jippi! Jeg klarte det! | Marihøna79 | Livets lyse side | 2 | 08-11-05 23:47 |
Flat mage, Jippi! | melene | Livets lyse side | 12 | 16-09-04 20:52 |