Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fant 3 Atkins-kakemixer på Ultra i går!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-09-06, 19:04   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Fant 3 Atkins-kakemixer på Ultra i går!

Fant Atkins sjokolademuffins-mix, vaffel-mix og pannekake-mix. De så virkelig gode ut på bildet, men bilder lyver ofte.

Kjøpte dem ikke, men det er jo greit å ha noe man kan sope ihop raskt om man plutselig får lyst på noe.

Gammel 29-09-06, 10:39   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fant 3 Atkins-kakemixer på Ultra i går!

Noen som har smakt disse?

Gammel 29-09-06, 14:46   #3
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Nei, slik "mat" inngår ikke i mitt kosthold lenger. Atkins eller ikke-atkins.

God, kakefri helg ønskes alle

Gammel 29-09-06, 15:21   #4
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jeg har kjøpt en vaffelmiks som jeg skal ta med til søster i høsteferien og prøve Men vet ikke hvordan den smaker før neste helg da altså...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 15:25   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Jeg kjøpte pannekakemixen i går, hadde den til frokost idag. Den smakte HELT likt vanlige pannekaker, veldig søtt. Ikke rart det, når det faktisk er HVETEMEL i dem.
Står tilogmed som ingrediens 2 på listen, så det kan ikke være så lite heller.

Gammel 01-10-06, 18:01   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sjekka du karbeinnholdet på dem da ?
Syns det var altfor høyt jeg. De er sikkert OK for vedlikehold, men for Induksjon blir det ikke plass til mye annen mat !

Gammel 01-10-06, 18:29   #7
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

De er sikkert ikke beregnet på induksjon nei, det kan de jo ikke være. Mener det stod at det var ca. 6-7 karber per pannekake, men jeg har kastet pakken.

Men hvetemel er jo omtrent som sukker, så jeg stusset en smule på at de kunne ha det oppi et Atkins-produkt. Men men. Frister ikke så mye til gjentakelse iallefall, da lager jeg heller frokostpannekake eller mock danish.

Gammel 01-10-06, 20:25   #8
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Synes karbeinnholdet i vaffelmiksen og var for høyt.. Men er helt greit å ha med på hytta en gang sånn innimellom

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:34   #9
tess81
Seniormedlem

tess81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 44
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

ja e så også de produktene og blei kjempe glad helt te e så hvor mye karbo d va i de.....d e nok MANGE kg te e kan spise de iallfall....

tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 07:06   #10
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Selv da er det vel bedre å bake noen av kakene på oppskriftforumet her inne

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins shop! HP Atkins kosthold 67 28-10-09 22:14
Noen her som går på Atkins som kan legge liste over hva de spiser de forskjelige dag? Aadna Spørsmål og svar 4 11-08-06 19:05
Fra Medscape om Atkins og fett Maz Lavkarbo generelt 4 21-02-05 15:03
Harselering av Atkins på radio i dag Carbokiller Generell diskusjon 2 02-03-04 22:34
Du dauer om du går på Atkins Carbokiller Atkins kosthold 4 19-02-04 20:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.