Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Gammelt proteinpulver

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-12-06, 09:18   #1
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Gammelt proteinpulver

Har ryddet i matboden, og fant en full pakke med proteinpulver med vanilje smak. den gikk ut på dato i august.. kan jeg bruke den til noe tror dere eller er det bare å kaste.. ?? Ergelig.. hadde helt glemt den... den kostet jo mange penger også..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 10:01   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: gammelt protein pulver

Står det "best før" eller "siste forbruksdato"? Om det bare står "best før", så betyr det som regel at smaken er litt blassere..

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 10:53   #3
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: gammelt protein pulver

Jeg ville testet den - er sikkert ikke noe galt med den! Jeg har hatt proteinpulver som har stått temmelig lenge, og det har vært helt OK (en annen sak er nå det at jeg synes de fleste proteinpulvere smaker blææh uansett hvor "ferskt" det er - kun noen få sorter har falt i smak her i gården)

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Smoothie uten proteinpulver og egg? Ruska Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 25-04-07 11:00
Spørsmål om proteinpulver monkey Lavkarbo generelt 4 19-04-06 18:53
Proteinpulver rsy Kosttilskudd 16 14-04-05 14:54
Hvor mye proteinpulver oppveier høy karbo? Marianne Dr Lindbergs 22 20-09-04 16:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.